0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
tekerin biri mcrda diğeri asfaltta kontrolü kaybedip uçmamak yada savrulmamak için ne yapmak gerekli benim bildğim sabit gazla tepkisiz bir dreksiyon hakimiyeti sağlamak başka bilen varsa sölermi yada debriyaj kullanmak
En iyisi bu duruma hiç düşmemek gerekir Arda. Böyle bir zemin görüldüğünde, o zemine gelmeden mümkün olduğunca yavaşlanmalı ancak o zemin üzerinde kesinlikle araca bir müdahalede bulunulmamalı, ayak yavaşca gazdan çekilmeli ve direksiyon hafif gevşek tutulmalı, sert hareketlerden kaçınılmalı. Aracın kendi kendine güvenli hızlara kadar yavaşlaması sağlanmalı (müdahale etmeden). Araç bir yöne çekerse, küçük midahaleler ile ve aracı savurmadan yolda tutmaya çalışmalı ancak bu her zaman pek mümkün olmayabilir.
Şayet ABS fren sistemi yoksa arka tekerlekler kilitlenir.
Bunu neye dayanarak söylemişler ?
arabanın arkası savrulunca araba nereye dogru savrulursa direksiyonu tersine çevirin falan demişler..
Spor'da da bir şey vardır Erdem. Müsabaka, öncesi antrenman ve onun öncesinde beyinde canlandırma. Yani antrenmanda yapacağın hareketi, antrenman öncesi beyinde canlandırmak, o hareketi yapabilmede daha büyük bir başarı oranı yakalanmasına sebep olur. Aynı durum araç kullanmak içinde geçerlidir. Ayrıca araç kullanırken, trafikte her an bir aksilik olabileceğini bilip, etrafı her daim süzmek gerekir. İlerideki direk, yüklü kamyon, çok uzaktaki ışıklar, yoldaki bir karaltı. Bunları süzmek ve olasılıkları önceden hesaplamak istenmeyen durumda daha hızlı şekilde hareket edebilme yetisini bize kazandırır, imkanını verir.