0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Avensis diyenler bence bir passatin icine binsinler aradaki farki anliycaklar kokpitle zaten 1 -0 önde basliyo
Passat'ın muhteşem ötesi, destansı bir kalitesi yok. Avensis'in kokpiti kalitesiz sadece. Yeni İnsignia bana daha kaliteli gelmişti. Özellikle o orta konsoldaki dokunmatik zımbırtı kullanışlı. Bu Passat kalitesiz demek değildir elbette. Kapı içi tasarımını çok beğenirim Passat'ın.
anlatiş tarzin çok iyi o orta konsoldaki zimbirti diye tabir ettigin sey rcd 510 navigasyonlu olani rns510 dahada bu kadar iyi bir sistem görmedim daha lüks markalar hariç insgnia çakma alman bana kalirsa zamaninda sifir araba almiştik opelden bayiden aldik eve geldik 1 saat sonra araba çalişmadi çekiciyle geri gitti ogünden beri opele bakmam buda opel kötü demek degil ama iste siz tomarla para veriyosunuz o heycan var sıfır araba almişsiniz ama olana bak
O zımbırtı İnsignia'nın orta konsolundaki dokunmatik panel. Adını hatırlayamadım.Araba işi biraz da şanstır. Dsg şanzıman araç alıp daha 200 km de kavramayı yakan da var, Toyota sorunsuzdur deyip daha 50 bin km ye gelmeden kol çıkartan da var.RNS 510'a laf yok tabi. Bir de dokunmatik olmasaydı keşke.
200 km sonra dsg parçalayan dünya üzerinde yok ha kasiste veya çukurda biyerink vurup şanzumani indirise ayri bu arabalar çin mali motor degil ki daha bin km gelmeden her yeri ayri oynasin dsg nasil parçalanir aşiri trafikte kalinirsa yağla ilgili sorun oluyo yaği farkliymis diger bi secenek aşiri zorlarsaniz oluyo adam gibi kullanip 300 bin km sorunsuz kullanirsiniz ki sanki hiç otomatik arabalar sorun yaratmiyor şanzuma actirmiyor kaç kere dsg kullandiniz araştirdiniz bu şekilde konuşmak kolay tabi
Araştırmanızı tavsiye ediyorum. 200 km de Dsg arızası veren İbiza diye. Eğer bulabilirsem linki yollarım.Dsg maalesef 300 bin km boyunca sorunsuz kullanılacak bir şanzıman değil. 2004'ten beri sürekli düzeltiliyor. Büyü iyileşmeler var fakat "al gönül rahatlığıyla bin" denilecek seviyede olduğunu düşünmüyorum. Tüketim, performans ve konfora yaptığı olumlu etki tartışılmaz elbette.Şu anda alınabilirlik oranı yüksek otomobiller arasındaki en iyi şanzıman BMW grubunun kullandığı ZF8 şanzıman. Tork konvektörlü olduğu için sirun çıkarma ihtimali az. Ayrıca vites değişim hızının çift kavrama şanzımanlardan pek farkı yok.
dsg şanzıman arızaları internette hit olmuş durumda. Benim bir arkadaşımda sıfır aldığı 1999 passat 1.8 otomatik vardı direksiyon yağı kaçırmaya başladı hortumlar et gibi yumuşamıştı, benim 98 rav4 ün hortumları taş gibi pırıl pırıl Almanların arabalarının Toyotanın malzeme kalitesine ulaşması çok zor, bende Toyota Kültürü diye 500 sayfalık bir kitap var avrupalı mühendisler yazmış bunu otomobille ilgilenen ve japonların endüstriyel başarılaını merak eden herkesin okuması lazım.
2009 dan beri ilgilenir arastiririm özeliklede wv üzerine 200 km dsg arizasi fabrikadan kaynaklanir sen kendin zarar vermenden bahsettim ben nasil ariza vertirtirsin özelikle 1den 2 ye gećerken titresme olur kavramanin bittiginin işaretidir bu, kaç kere dsg sürdün ? Dsg araca sahip oldun , emin ol bmw mercedes hariç ust siniflar dsg kadar kisa zamanda vites degiştiren ve iyi bir sistem yok ve şunu araştir kaç tane dsg araç ariza yaptiysa araştir motor hacimlerine bak kaç tane golf r veya rocco r in dsg arizasini gördün hepsi kucuk hacimlilerde meydana geliyor
Sürücü hatasından dolayı 200 km de arıza veren Dsg yoktur elbet. Ben burada DSG'nin rijitliğini eleştirmiyorum. Aksine takdir ediyorum. 2.0 TDI motor araçlarda 6 ileri ıslak tip şanzıman olduğu için arıza oranı düşük. R veya GTI'da da aynı şanzıman kullanılıyor benim bildiğim. Bu şanzıman arıza vermez diye birşey yok. Elbette ki DSG arızası veren Golf R'ler vardır.DSG'nin rijit veya sorunlu olup olmadığını anlamak için bu araçlara sahip olmaya gerek yok. Araçtaki kimse hissetmiyor zaten vites geçişini. Aynı şekilde bu şanzıman sorunludur demek için bu araca sahip olmak gerekmez. Çünkü VW zaten kabullendi bunu. %50'nin üstünde bir indirimle şanzıman onarımı-değişimi yapıldığına göre bu şanzıman gerçekten sorunludur. Eğer arıza yapan DSG şanzımanların büyük çoğunluğu kullanıcı hatasından dolayı arıza yapıyorsa VW neden bu kadar ucuz fiyata değişim-onarım yapıyor.
şanzumana 6 sene garanti veriyor yari yari isine gelirsek oda iyi niyet garantisinde var 6 ileri dsglerde böyle bir problem yok golf r in ariza yapmasi için iyice bir yüklenmesi lazim stage 3 veya daha ustu yazilimlar olmasi lazim ama daha duymadim avrupadan da dsg arizasi yapan duymadim gormedim bir bizim memlekete var niyeyse gözünü seviyim memleketin ön yargilarinizi kirin bişeyi bilmeden yorum yapmak yanlis bir tutumdur dsg ye ariza yaptiran arkadasim oldugu halde bunlari yaziyorum çünkü dsg yabana atilcak bir sistem degil biz kullanmayi bilmiyoruz açikcasi , kitap okunmasi gereken bir kitap bence
Bence direk Türkler araba nasıl kullanılır bilmiyor deyip geçmek de yanlıştır. DSG arızası sadece bize has değil.Bir de Dsg çok arıza yapar ama diğerleri taş gibi anlamı çıkmasın bu söylenenlerden. (Söz meclisten dışarı)Şu anda 1.4 dizel Toyota'larda yağ yakıyor. Bu da DSG olayına benziyor. Kullanıcı hatasından dolayı yağ yakan 1.4 dizel Toyota'da var elbet ama fabrikasyon hatalı olupta yağ yakanlar daha fazla. Aynı şey DSG içinde geçerli.Kitabı bulabilirsem okuyup bitirmeyi isterim gerçekten. Güzel bir kitaba benziyor.
manuel arabada yanliş vitese takip motoru şanzumani kucagina alan varken dsg ye suç atmiyalim türklerin bir çogu araba kullanmayi bilmiyor aci ama gerçek kabullenmek gerekir
Ne yazık ki durum bu. Ama Dsg sorunsuz demek de doğru değildir elbette. Dsg arızası sadece bize has değil.
dsg ariza yapabilir ama diger otomatik sanzumanlarda da ayni risk varidir
Vay anasını bir konu daha Türklere bağlandı http://www.ajanshaber.com/antibiyotik-kullanmayi-bilmiyoruz-haberi/70868"Hırsızın hiç mi suçu yok " Nasreddin Hoca dan alıntı
kendim bile sürerken ne kadar duyarli davransam turk damari tutuyo yapcak bişey yok bir alman kultürune bakin adamlar boş yolda işikta duruyo bizde adam arabanin aynasina ayagini koyup araba sürüyo