Gönderen Konu: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]  (Okunma sayısı 221873 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #580 : Şubat 25, 2013, 11:50:34 »
ben can bey'e katılıyorum. toyota'nın herhangi bir modelini övmek isteyen arkadaşlar sorunsuzluğunu, servis maliyetlerini ya da buna benzer durumları dile getirmeliler. malzeme kalitesi hem hissiyat olarak hem de görsel olarak vw'nin elinde şu an (avensis ve daha üst segmentler harici).

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #580 : Şubat 25, 2013, 11:50:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #581 : Şubat 25, 2013, 12:01:56 »
çoğumuz burda toyotaya biniyoruz ve sorsanız yine bi çoğumuzun arabamızla ilgili en büyük sorunu malzeme kalitesi olur. onu bırakın yeni auris çıktığında herkes iç malzeme kalitesi nasıl olmuş diye sorup onun hakkında yorumlar yapıyordu ki buda toyotanın malzeme kalitesi algısında bi sorunu olduğunu gösterir.
aynı şekilde vw içinde dsg bakımından sorunlu ama malzeme kalitesi olarak toyotanın ustunde olduğu söylenir ve doğrudur. yani herkesin bildiği genel bazı değerler varken vwciler basmış burayı hadi onlar toyotaya laf atmadan biz vwye laf atalım mantığı ile yaklaşmak bence yanlıştır.

tamam toyota vwye göre çok daha sorunsuzdur. fakat kalite hissiyatı olarakta bi o kadar geridedir.

not: 2011 corolla kullanısıyım. malzeme kalitesinden şikayetciyim. sende mi vw cisin denmesin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #582 : Şubat 25, 2013, 12:08:02 »
Raci bey dediklerinize sonuna kadar katılıyorum,kaldıki inanın içime sinse idi ilk altrenatifim yine Toyota idi.Özel yazışmalarımızda Kerem Karip kardeşim şahittir. 2,5 sene 2007 Avensis Elegant kullandım.Ondan öncede başka modeller.Hatta çok çok uygun fiyata arkadaşım Dizel Auris vermek istedi bana...Ama özellikle son modellerde Toyota bekleneni veremedi diğer rakiplerine göre...umarım bundan sonra daha iyi modellere imza atar sonuçta hiç bir marka babamın markası değil..Bu arada otm. çok sevmeme rağmen sırf DSG sıkıntıları yüzünden düz vites aldım tırnak içinde belirteyim...
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '24
  • 15 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #583 : Şubat 25, 2013, 12:10:15 »
Bu konuda fazlasıyla yan tartışma hadiseleri var, bilgi için bakan insanlar bir takım kişilerin tartışmalarını okumak zorunda kalıyorlar, hoş değil.

Dün ALJ'de yeni aurisi ayaküstü inceledim, test sürüşü için vaktim yoktu ama hanımın dayısı bugün alıyor advance cvt modelini, onda daha detaylı inceleme şansım olur.

Dışını zaten fotolar vs bir fikir vardı, bence güzel, benim merak ettiğim iç mekandı. Önceki kasanın iç mekan odaklı tasarıma başlanması ile ilgili bir iddiası vardı, gerçekten de bu yansımış, yenisiyle arasındaki farkları merak ediyordum. Öncelikle her yerlde dillere pelesenk olmuş plastik kalitesi konusu, beni rahatsız eden bir durum olmadı, göstergeler vs keza o şekilde, normal yani. Oturma şekli önceki kasaya göre aşağıda kalıyor, ancak koyu renkler iç mekanı biraz boğucu yapmış. Döşeme kumaşı naylonsu, temizliği vesairesi kolay olabilir ama ben beğenmedim. Ön koltuk öncekine göre daha iyi ve geniş geldi. Cam tavanlı versiyonda tavan biraz daha aşağıda kalıyor, arkaya oturduğumda tavanla kafam arasında fazla mesafe kalmamıştı. Yine cam tavanda şoför koltuğu normal konumdayken öndeki güneşlik görüşe engel oluyor. Ya koltuğu geriye yatıracaksınız, ya da en alt seviyede kullanacaksınız, ki en alt seviye kısmen kurtarıyor, bence bu bir problem cam tavanda soru işareti olarak kaldı. Bence iç mekan için döşeme ve renk seçenekleri gelmesi lazım, ki kolay çözümler bunlar. Keşke önceki kasanın iç mekanı ile yeni kasanın dışını karıştırabilselerdi. Onun harici araç güzel, ben beğendim.

Ha aracımı değiştirir miyim, 1.6 dizel ve iç mekan opsiyonlar gelene kadar düşünmem açıkçası.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #584 : Şubat 25, 2013, 12:18:25 »

.....Mesela Auris de ki ES tusu bence yanlış yerde ve bence vites üzerine alınmalı.....

Bu konuda kesinlikle size katılıyorum, Es mod düğmesi arka resistans donanımı gibi düşünülmüş, bencede vites üzerinde konumlandırılmalı zira kullanım süreleri çok kısa süreli (benim tarzımda) oluyor eğer yarış yapmıyorsanız.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #585 : Şubat 25, 2013, 12:34:40 »
Raci bey en basitinden size şöyle söyleyeyim.Yani Aurislerin kapı içleri olduğu gibi sert plastik.Eski kasa bu konuda çok eleştirildi ama inanın eski kasa Aurislerin kaplama kalitesi bundan iyi.sadece parlak yerlerin soyulma olayı vardı.İnanın direksiyon dikiş ve deri birleşim yerleri bile daha farklı.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #586 : Şubat 25, 2013, 12:45:13 »
Sercan'cım kesinlikle elbetteki herkesin hakkı var bu konuda zaten bir sıkıntı yok  ancak direk olmadığım halde fanatikmişim gibi yaklaşımımdan dolayı rahatsız olduğumu ki bunu herkes bilir.O yüzden iş büyümemesi için böyle birşey yazmak durumunda kaldım.Bu tarz bir yazımda ilk defa olmuştur.İlk Yeni Auris test yorumumu okursan eğer yol sesi gürültüsünün eskisinden daha iyi olduğunu ancak hala yeterli olmadığını yazdım.(son derece objektif bir yorum olduğunu düşünüyorum)
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #587 : Şubat 25, 2013, 12:53:26 »
Sert plastiğin yerine başka bir malzeme kullanılması güzel olurdu açıkcası.

Toyota ya kızdığım nokta bize full donanım yollamaması kardeşim o yüzden böyle konuşabiliyorlar gidip life modeli test edip koltukların kalitesiz olduğundan bahsediyorlar. premium modeldeki koltuk yapısını kaç kişi inceledi acaba 4 farklı donanım var 4 farklı koltuk yapısıda var yani hepsi birbirinden farklı bildiğim kadarıyla yani broşürde öyle birde bunu geçtim bizde en full premium iken avrupanın diğer ülkelerinde durum böyle değil daha donanımlı versiyonlar var işte o araçların koltuk kaliteleri kapı iç malzeme kaliteleri kat kat türkiye ye gönderilen modellerden daha iyi sen biliyorsun hybrid modelindeki koltukları ön torpidonun üzerindeki malzemenin saf deri olduğunu.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #588 : Şubat 25, 2013, 13:01:38 »
Sercan'cım kesinlikle elbetteki herkesin hakkı var bu konuda zaten bir sıkıntı yok  ancak direk olmadığım halde fanatikmişim gibi yaklaşımımdan dolayı rahatsız olduğumu ki bunu herkes bilir.O yüzden iş büyümemesi için böyle birşey yazmak durumunda kaldım.Bu tarz bir yazımda ilk defa olmuştur.İlk Yeni Auris test yorumumu okursan eğer yol sesi gürültüsünün eskisinden daha iyi olduğunu ancak hala yeterli olmadığını yazdım.(son derece objektif bir yorum olduğunu düşünüyorum)

Bu yorumlada objektif olduğunu net görebiliyoruz abi.

Yanlız yol sesi konusunda ben inan ses duymadım daha doğrusu duyamadım sen hangi modeli test ettin?


Toyota ya kızdığım nokta bize full donanım yollamaması kardeşim o yüzden böyle konuşabiliyorlar gidip life modeli test edip koltukların kalitesiz olduğundan bahsediyorlar. premium modeldeki koltuk yapısını kaç kişi inceledi acaba 4 farklı donanım var 4 farklı koltuk yapısıda var yani hepsi birbirinden farklı bildiğim kadarıyla yani broşürde öyle birde bunu geçtim bizde en full premium iken avrupanın diğer ülkelerinde durum böyle değil daha donanımlı versiyonlar var işte o araçların koltuk kaliteleri kapı iç malzeme kaliteleri kat kat türkiye ye gönderilen modellerden daha iyi sen biliyorsun hybrid modelindeki koltukları ön torpidonun üzerindeki malzemenin saf deri olduğunu.


Malesef durum bu burada yine başa dönüyoruz Toyotanın ve Ülkemizdeki vergi sisteminin bizleri dar yaşam alanına itekliyor. Premiumdaki deri koltukları çok merak ediyorum bir türlüü detaylı bakamadım. Versonun koltuklarıyla aynıdır umarım başarılı buldum Versonun deri koltuklarını.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #589 : Şubat 25, 2013, 13:09:39 »
Aslinda Toyota Tukiye fiyatlara soyle arac basina 10.000-15.000 zam yapacak bak bakailm o zaman toyota sevmeyen kalacakmi?
Bizim ulkemizde ne kadar pahaliysa okadar kalitelidir.
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #590 : Şubat 25, 2013, 13:10:35 »
Aslinda Toyota Tukiye fiyatlara soyle arac basina 10.000-15.000 zam yapacak bak bakailm o zaman toyota sevmeyen kalacakmi?
Bizim ulkemizde ne kadar pahaliysa okadar kalitelidir.
 

Katılıyorum genel olarak durum bu pahalı olan ürünün albenisi daha yüksek.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #591 : Şubat 25, 2013, 13:22:44 »
Sercan şimdi görüştüm test aracı 1.6 Advance CVT ...
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #592 : Şubat 25, 2013, 13:25:01 »
Sercan şimdi görüştüm test aracı 1.6 Advance CVT ...

Ben de aynı aracı test ettim abi, aracı dip gaz yaptığımda sesini duydum o da motor sesi idi, inan yol sesi yok duymadım dediğim gibi şaşırdım.


Edit: İmla hatası.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #593 : Şubat 25, 2013, 13:56:12 »
Konumuz yeni auristir.




Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #594 : Şubat 25, 2013, 14:51:22 »
Sercan kaymak asfallta sorun yok zaten.Pütürlü yolda daha iyi olabilirdi manasında dedim.Bence pütürlü yolda herşey belli oluyor..Her araçta ses olur bu tür yollarda ama yeni Auris'te daha iyi olabilirdi diye düşündüm.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '21
  • 23 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #595 : Şubat 25, 2013, 15:06:04 »
Raci bey en basitinden size şöyle söyleyeyim.Yani Aurislerin kapı içleri olduğu gibi sert plastik.Eski kasa bu konuda çok eleştirildi ama inanın eski kasa Aurislerin kaplama kalitesi bundan iyi.sadece parlak yerlerin soyulma olayı vardı.İnanın direksiyon dikiş ve deri birleşim yerleri bile daha farklı.


Bu konuda sizi destekliyorum :)
2012 Auris    1.4   D-4D MT
2021 Corolla 1.5   MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #596 : Şubat 25, 2013, 19:55:04 »
Bu konuda kesinlikle size katılıyorum, Es mod düğmesi arka resistans donanımı gibi düşünülmüş, bencede vites üzerinde konumlandırılmalı zira kullanım süreleri çok kısa süreli (benim tarzımda) oluyor eğer yarış yapmıyorsanız.

Bugün şişliye tecavüz etmiş gibi oldum girmediğim yeri kalmadı ! Yok böyle bir işkence ama yine Auris aldığım için çok mutlu oldum. Sessizliği ve konforu ile bana sadece kaybettiğim zaman nedeni ile sinirlenmek kaldı. Zamanıda eşimle sohbetle geçirince de Şişli  bana katlanmak zorunda kaldı ben şişliye değil!!


Araç gerçekten hertürlü yol koşulunda çok güzel ve rahat ilerliyor. Yokuş kalkış desteğinde güzel olmuş, bugün bayağı kullandım. Demekki olunca kullanıyormuşuz ! FLIR istiyorum Toyota duy sesimi!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #597 : Şubat 25, 2013, 20:05:03 »
Araç gerçekten hertürlü yol koşulunda çok güzel ve rahat ilerliyor. Yokuş kalkış desteğinde güzel olmuş, bugün bayağı kullandım. Demekki olunca kullanıyormuşuz ! FLIR istiyorum Toyota duy sesimi!

Yokuş kalkış desteği nasıl aktive oluyor? açıklarmısınız?
FLIR için Lexus almanız gerekebilir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #598 : Şubat 25, 2013, 20:11:21 »
Yokuş kalkış desteği nasıl aktive oluyor? açıklarmısınız?
FLIR için Lexus almanız gerekebilir.

Frene basıp durduktan sonra ayagınızı frenden çekmeden frene biraz daha basıyorsunuz. ESP uyarı ışığı yanıp sönmeye başlıyor ve siz ayağınızı frenden çekince aracı 2-3 saniye daha kıpırdatmadan duruyor 2-3 saniyeden önce bir tepki süreniz var ise motorun gücü  aktarılmaya başlayınca frenler kendini bırakıyor ve siz geri yamadan yada patinaj yapmadan yolunuza devam ediyorsunuz.

Lexus çok gelir Türkiyeye ve Pistanbula. Toyota iyi göreceli ucuz ve değiştirelebilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #599 : Şubat 25, 2013, 20:38:24 »
FLIR? :D
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D