Gönderen Konu: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]  (Okunma sayısı 221849 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #380 : Şubat 16, 2013, 19:31:40 »
Bugün Ankara Toyan plazada Adil ULUTAŞ Bey ile birlikte yeni Auris'i test sürüşünü gerçekleştirdim.Araç gereçekten çok güzel olmuş sürüş dinamiği ve süspansiyon bir harika.Aracın sürücü koltuğundan inmek istemedim.Koltuk yapısı ve sürücü konumlandırması çok hoş olmuş.Test aracı dizel M/M idi.Ben çok beğendim.Test sürüşü yapmanızı öneririm.Bu arada Adil Bey selam söyledi.Yeni Auris gerçekten çok güzel olmuş.


Görülşleriniz için teşekkürler. Vaktinizi ayırdınız bizlere bilgi verdiniz.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #380 : Şubat 16, 2013, 19:31:40 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #381 : Şubat 16, 2013, 19:41:09 »

Görülşleriniz için teşekkürler. Vaktinizi ayırdınız bizlere bilgi verdiniz.
Sercan Bey siz zaten çok güzel bir değerlendirme yapmışsınız ben sadece araçtan memnun kaldığımı belirtmek istedim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #382 : Şubat 16, 2013, 20:09:06 »
Sercan bey, elinize sağlık, kaliteli bir test yapmışsınız.

Geçenlerde bende bir test sürüşü yaptım, 1.4 D-4D M/M, herşeyiyle mükemmeldi, özellikle 1.800d/d'dan 2.050d/d'ya yükseltilen 1. vitesten 2. vitese değişim sonucu aracın yığılma hissi vermemesi bu şanzımana bakış açısını değiştiriyor. Diğer viteslerin geçişlerinde zaten sorun yok.

Tek eksilen şey; E modunda ilerlerken hangi viteste olduğunuzu göremiyorsunuz, bence önemliydi.

Çok önemli bir eksik donanım da şu; hala Cruise Control yok! oldukça üzücü.

Bu arada şunuda önemle belirtmeliyim ki, 1.4, 1.3 veya daha küçük diesel motorlu olupta otomatik şanzımana sahip her markanın otomobillerinin güçleri ülkemiz yol şartları için fazlasıyla yeterlidir. Böylesine bir gücün yetersizliğinden şikayet ediyorsanız, düz vites değişimlerinizi gözden geçirmenizde fayda vardır. Küçük hacimli yüksek güç üreten bu motorların en güzel yanları çok az yakıt tüketmeleri ve çevreci olmalarıdır. O nedenle küçük hacimli diesel motora sahip ve otomatik şanzıman uygulayan tek marka Toyotanın bu tutumundan şikayet etmeyiniz.

Toyota Auris 1.6 D-4D uygulamasına başlasaydı, karşısında çok önemli 2 ağır topla savaşmak zorunda kalacaktı.
Hyundai İ30 ve Kia Ceed, kalitesi, hacimleri, donanımları ve düşük fiyatlarıyla oradalar.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • TOYOTACI
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 31000
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #383 : Şubat 16, 2013, 21:11:16 »
arkadaşlar ben yeni aurisi test ettim ama cvt benzinliyi... acaba dizel otomatikler nasıl??? vites geçişleri belli oluyor mu yoksa cvt gibi hiç bişey hissedilmiyor mu???
toyota candır,aşktır, tutkudur....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #384 : Şubat 16, 2013, 21:19:54 »
arkadaşlar ben yeni aurisi test ettim ama cvt benzinliyi... acaba dizel otomatikler nasıl??? vites geçişleri belli oluyor mu yoksa cvt gibi hiç bişey hissedilmiyor mu???
cvt gibi değil gaz tepkimeniz yavaş olursa fazla sarsıntı yok ama cvt bambaşka zaten siz de denemişsiniz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • TOYOTACI
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 31000
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #385 : Şubat 16, 2013, 22:40:23 »
hmm yani belli oluyor:(((
toyota candır,aşktır, tutkudur....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #386 : Şubat 17, 2013, 00:54:08 »
hmm yani belli oluyor:(((

Aslında çok güzel bir iyileştirmeye gidilmiş geçişler adına. Ben bariz hissettiğimi hatırlamıyorum.

Sercan bey, elinize sağlık, kaliteli bir test yapmışsınız.

Geçenlerde bende bir test sürüşü yaptım, 1.4 D-4D M/M, herşeyiyle mükemmeldi, özellikle 1.800d/d'dan 2.050d/d'ya yükseltilen 1. vitesten 2. vitese değişim sonucu aracın yığılma hissi vermemesi bu şanzımana bakış açısını değiştiriyor. Diğer viteslerin geçişlerinde zaten sorun yok.

Tek eksilen şey; E modunda ilerlerken hangi viteste olduğunuzu göremiyorsunuz, bence önemliydi.

Çok önemli bir eksik donanım da şu; hala Cruise Control yok! oldukça üzücü.

Bu arada şunuda önemle belirtmeliyim ki, 1.4, 1.3 veya daha küçük diesel motorlu olupta otomatik şanzımana sahip her markanın otomobillerinin güçleri ülkemiz yol şartları için fazlasıyla yeterlidir. Böylesine bir gücün yetersizliğinden şikayet ediyorsanız, düz vites değişimlerinizi gözden geçirmenizde fayda vardır. Küçük hacimli yüksek güç üreten bu motorların en güzel yanları çok az yakıt tüketmeleri ve çevreci olmalarıdır. O nedenle küçük hacimli diesel motora sahip ve otomatik şanzıman uygulayan tek marka Toyotanın bu tutumundan şikayet etmeyiniz.

Toyota Auris 1.6 D-4D uygulamasına başlasaydı, karşısında çok önemli 2 ağır topla savaşmak zorunda kalacaktı.
Hyundai İ30 ve Kia Ceed, kalitesi, hacimleri, donanımları ve düşük fiyatlarıyla oradalar.


Teşekkürler Tekin abicim.

CC meselesi benide üzdü ama beklediğim bir sonuçtu zaten.
Vites geçişlerinde ciddi bir ilerleme kaydetmişler gerçekten.
Esasında daha önceden de dediğim gibi 1.4 Dizel Aurise Corollaya fazlasıyla yetiyor ve bence makul yakıt ekonomisi bu hacimle bu performansla en çok memnun kaldığım noktasıdır kesinlikle.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #387 : Şubat 17, 2013, 01:13:24 »
cvt den menun olunmayan bir yoruma denk gelmedim daha, bu gidişle baya can yakacak :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #388 : Şubat 17, 2013, 01:19:46 »
cvt den menun olunmayan bir yoruma denk gelmedim daha, bu gidişle baya can yakacak :)

Cvt Şanzıman gerçekten başarılı özellikle yakıt ekonomisi göz önüne alındığında. İlerleyen km'lerde de sorun çıkardığını daha duymadım umarım sorunsuz şekilde ilerler.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #389 : Şubat 17, 2013, 01:23:26 »
Cvt Şanzıman gerçekten başarılı özellikle yakıt ekonomisi göz önüne alındığında. İlerleyen km'lerde de sorun çıkardığını daha duymadım umarım sorunsuz şekilde ilerler.

inşallah kardeşim..acaba ileriye dönük düşünüldüğünde garanti bittikten sonrası için düşünürsek şanzıman arızası esnasında masrafları nasıldır...şanzıman komplesi kaç paradır...dsg gibi çok yüksek rakamlar ortaya çıkarmı ki?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #390 : Şubat 17, 2013, 01:35:22 »
inşallah kardeşim..acaba ileriye dönük düşünüldüğünde garanti bittikten sonrası için düşünürsek şanzıman arızası esnasında masrafları nasıldır...şanzıman komplesi kaç paradır...dsg gibi çok yüksek rakamlar ortaya çıkarmı ki?

Şimdi marka fanatikliğini bir kenara bırakarak söylüyorum, Dsg şanzımana göre daha az masrafsız olacağını düşünüyorum çünkü bir Vw ile Toyota 10.000km bakım fiyat aralarında fark var ve bu fark Vw'nin daha fazla maliyetli olduğu sonucu ortaya çıkıyor, Toyotanın şöyle bir avantajı var parçaları ülkemizde üretiliyor (hepsi için geçerli değil) ve de yan sanayisi oldukça fazla bir marka bu sebeplerden çok aşırı fiyatlar çıkacağını sanmıyorum ki ciddi arıza çıkaracağını hiç sanmıyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #391 : Şubat 17, 2013, 01:38:49 »
Şimdi marka fanatikliğini bir kenara bırakarak söylüyorum, Dsg şanzımana göre daha az masrafsız olacağını düşünüyorum çünkü bir Vw ile Toyota 10.000km bakım fiyat aralarında fark var ve bu fark Vw'nin daha fazla maliyetli olduğu sonucu ortaya çıkıyor, Toyotanın şöyle bir avantajı var parçaları ülkemizde üretiliyor (hepsi için geçerli değil) ve de yan sanayisi oldukça fazla bir marka bu sebeplerden çok aşırı fiyatlar çıkacağını sanmıyorum ki ciddi arıza çıkaracağını hiç sanmıyorum.

mantık çerçevesinde düşünüldüğünde dediğin doğru kardeşim..pederin arkisi 12 bin tl verince dsg arızasına otomatik vites için pederi ikna etmem lazım... dersimi çalışmam lazım bunları öğrenmem lazım :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #392 : Şubat 17, 2013, 01:41:48 »
mantık çerçevesinde düşünüldüğünde dediğin doğru kardeşim..pederin arkisi 12 bin tl verince dsg arızasına otomatik vites için pederi ikna etmem lazım... dersimi çalışmam lazım bunları öğrenmem lazım :)

Abi pederi auris testine götürsene zaten alır :D
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #393 : Şubat 17, 2013, 01:46:48 »
Abi pederi auris testine götürsene zaten alır :D

üstüne birde biladerin m/m şanzumanu kullanmaya çalışmış becerememiş :):) çekmiş sağa kapıları kilitlemiş taksi çağırmış adam...adamda öle bir imaj oluştu ki otomatik vites arabaya binilmez zaten masrafı çok bunların en iyisi manuel diyor :) 2 martta düzce gidecek zaten o zaman test etireyim ben ona onu başka yolu yok ancak o şekilde kıracaz o imajı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #394 : Şubat 17, 2013, 01:49:13 »
mantık çerçevesinde düşünüldüğünde dediğin doğru kardeşim..pederin arkisi 12 bin tl verince dsg arızasına otomatik vites için pederi ikna etmem lazım... dersimi çalışmam lazım bunları öğrenmem lazım :)

Bol şans. :)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #395 : Şubat 17, 2013, 01:50:33 »
Bol şans. :)

eyvallah kardeşim sağolasın :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #396 : Şubat 17, 2013, 11:49:32 »
mantık çerçevesinde düşünüldüğünde dediğin doğru kardeşim..pederin arkisi 12 bin tl verince dsg arızasına otomatik vites için pederi ikna etmem lazım... dersimi çalışmam lazım bunları öğrenmem lazım :)

forumda başka bir auris başlığında bir üyemiz cvt şanzımanın arıza yaptığında parça değişimi olmadığını, şanzımanın tamamen değiştiğini ve 13 bin tl gibi bir fiyatı olduğunu söylemişti. ayrıca toyota'nın yedek parça fiyatları vw'ninkinden pahalı. otomatik şanzımanlarını bilmiyorum fakat manuel tsi ile toyota'nın manuel modelleri arasında periyodik bakımlarda yüksek bir ücret farkı yok. aradaki farkı da otomobilinizi elinizden çıkartırken yaşadığınız değer kaybının az olması kapatıyor. bunları iyi düşünmek ve hesaplamak gerek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '21
  • 23 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #397 : Şubat 17, 2013, 12:05:17 »
forumda başka bir auris başlığında bir üyemiz cvt şanzımanın arıza yaptığında parça değişimi olmadığını, şanzımanın tamamen değiştiğini ve 13 bin tl gibi bir fiyatı olduğunu söylemişti. ayrıca toyota'nın yedek parça fiyatları vw'ninkinden pahalı. otomatik şanzımanlarını bilmiyorum fakat manuel tsi ile toyota'nın manuel modelleri arasında periyodik bakımlarda yüksek bir ücret farkı yok. aradaki farkı da otomobilinizi elinizden çıkartırken yaşadığınız değer kaybının az olması kapatıyor. bunları iyi düşünmek ve hesaplamak gerek.
o

Dsg nin bedelinin 25-26 bin oldugundan bahsediliyor wv forumlarinda..
2012 Auris    1.4   D-4D MT
2021 Corolla 1.5   MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 VVT-I Corolla C.Extra (Beyaz)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B-
  • Model Yılı: '12
  • 3 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #398 : Şubat 17, 2013, 12:19:09 »
forumda başka bir auris başlığında bir üyemiz cvt şanzımanın arıza yaptığında parça değişimi olmadığını, şanzımanın tamamen değiştiğini ve 13 bin tl gibi bir fiyatı olduğunu söylemişti. ayrıca toyota'nın yedek parça fiyatları vw'ninkinden pahalı. otomatik şanzımanlarını bilmiyorum fakat manuel tsi ile toyota'nın manuel modelleri arasında periyodik bakımlarda yüksek bir ücret farkı yok. aradaki farkı da otomobilinizi elinizden çıkartırken yaşadığınız değer kaybının az olması kapatıyor. bunları iyi düşünmek ve hesaplamak gerek.

Bu konuda size katılmıyorum.Dediğinizin aksine volkswagen yedek parça fiyatları toyotaya göre pahalıdır.Tabi ikisininde servis fiyatları olması şartıyla.Bir konuda haklı olabilirsiniz; o da volkswagenin yan sanayi yedek parça fiyatı toyotanın orjinal yedek parça servis fiyatından ucuzdur  :).
1) 2000 Hyundai accent 1.3 lx  2) 1999 Opel vectra 2.0 cd  3) 2006 Honda civic 1.6 vtec  4) 2009 Honda civic 1.6 elegance  5) 2010 Toyota corolla 1.6 c.extra  6) 2012 Toyota corolla 1.6 c.extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #399 : Şubat 17, 2013, 13:56:12 »
forumda başka bir auris başlığında bir üyemiz cvt şanzımanın arıza yaptığında parça değişimi olmadığını, şanzımanın tamamen değiştiğini ve 13 bin tl gibi bir fiyatı olduğunu söylemişti. ayrıca toyota'nın yedek parça fiyatları vw'ninkinden pahalı. otomatik şanzımanlarını bilmiyorum fakat manuel tsi ile toyota'nın manuel modelleri arasında periyodik bakımlarda yüksek bir ücret farkı yok. aradaki farkı da otomobilinizi elinizden çıkartırken yaşadığınız değer kaybının az olması kapatıyor. bunları iyi düşünmek ve hesaplamak gerek.

Yapmayin hakan bey wv toyotaya göre her konuda pahali. Geçenlerde bakıma gittiğimizde corollanın iki balata ve bakım masrafı 300 tl tuttu ve 6 ay taksit inanin böyle servis insani cok mutlu ediyor biz cok daha fazla bekliyorduk.  :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY