Gönderen Konu: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]  (Okunma sayısı 221859 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1400 : Aralık 14, 2013, 11:58:39 »
Guzel bir inceleme olmus ama 2 noktaya takildim ben. Premium donanimdaki plastik kalitesi rakipleriyle ayni seviyede demissiniz. Buna gore premium paketteki plastik active ya da advancetekinden daha mi kaliteli? Bunu bilmedigim icin sordum. Diger noktada yokus tirmanma meselesi. Turbolularin nefesinin kesilipte 1.6 atmosferigin rahatca ivmelenmesi hic mantikli gelmedi bana.

Bayide incelediğim giriş seviyesi donanım ( adını unuttum ) ile aracım premium arasında örneğin kapı içleri, orta konsol yan plastikleri arasında sertlik ve tokluk fark ediliyor. Kapı açma kolları örneğin düz plastik giriş seviyesinde, premiumda desenli plastik kullanılmış.

Genelde küçük hacim turbolu araçlar 2000dd  en yüksek torku ve gücünü ortaya çıkartıyor, yüksek devirlere çıkıldığında özellikle yokuş yukarı ivmelenmelerde bir zaafiyet oluyor bu durum düşük hacim turbo araçlarda.
Auris Premium 1.6 MDS

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1400 : Aralık 14, 2013, 11:58:39 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1401 : Aralık 14, 2013, 19:28:21 »
W222 var mı? :-\
Olmaz mıı :) Ama daha bakıma gelmedi.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1402 : Aralık 14, 2013, 21:31:53 »
Bayide incelediğim giriş seviyesi donanım ( adını unuttum ) ile aracım premium arasında örneğin kapı içleri, orta konsol yan plastikleri arasında sertlik ve tokluk fark ediliyor. Kapı açma kolları örneğin düz plastik giriş seviyesinde, premiumda desenli plastik kullanılmış.

Genelde küçük hacim turbolu araçlar 2000dd  en yüksek torku ve gücünü ortaya çıkartıyor, yüksek devirlere çıkıldığında özellikle yokuş yukarı ivmelenmelerde bir zaafiyet oluyor bu durum düşük hacim turbo araçlarda.
Turboluların da güzelliği bu değil mi...Arabayı bağırtmaya gerek kalmıyor pek. Turbolular rampada bile vites büyütürken atmosferikle vites küçültmek zorunda kalıyoruz çoğu zaman. Tabi rampaya 5000 devirle girmediysek. E böyle olunca da rampalar pek keyifli hale gelmiyor atmosferikle bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1403 : Aralık 14, 2013, 21:49:15 »
Turboluların da güzelliği bu değil mi...Arabayı bağırtmaya gerek kalmıyor pek. Turbolular rampada bile vites büyütürken atmosferikle vites küçültmek zorunda kalıyoruz çoğu zaman. Tabi rampaya 5000 devirle girmediysek. E böyle olunca da rampalar pek keyifli hale gelmiyor atmosferikle bence.

Kişisel tercih. Ben küçük hacimli motorlarda turbodan hoşlanmıyorum. Elbet seven için ayrı bir zevki vardır. Zaten konu turbolumu turbosuzmu konusuna girerse işin içinden çıkılmaz. Fast&furious 7 film çekti hala turbolu ile atmosferik araçların kapışmasını konu alan sahnelerle devam ediyorlar :) galibi sürekli değişen.

Bu arada inceleme konusuna ek olarak toyotanın vermiş olduğu maksimal değerler gerçek değerlerin oldukça altında.

0-100 sitede 11 sn yazıyor, benim üç kez tekrarladığım testte 9.5/9.9 aralığında çıktı.

Maksimum hız 190km/s yazıyor,  YÜKSEK HIZ düz yolda gördü.
Auris Premium 1.6 MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1404 : Aralık 14, 2013, 22:58:25 »
Kişisel tercih. Ben küçük hacimli motorlarda turbodan hoşlanmıyorum. Elbet seven için ayrı bir zevki vardır. Zaten konu turbolumu turbosuzmu konusuna girerse işin içinden çıkılmaz. Fast&furious 7 film çekti hala turbolu ile atmosferik araçların kapışmasını konu alan sahnelerle devam ediyorlar :) galibi sürekli değişen.

Bu arada inceleme konusuna ek olarak toyotanın vermiş olduğu maksimal değerler gerçek değerlerin oldukça altında.

0-100 sitede 11 sn yazıyor, benim üç kez tekrarladığım testte 9.5/9.9 aralığında çıktı.

Maksimum hız 190km/s yazıyor,  YÜKSEK HIZ düz yolda gördü.

Tüm arabalarım takometreleri %10 fazla gösterir.
Eger sizde göstergeden kontrol ederseniz bu sonucu bulmanız normal.

Tam sonuç istiyorsanız ELM327 ile android telefona torq programının prosunu yükleyin.
Sonrada menüden hızlanma testini seçerseniz GPSten hızınızı kontrol ediyor kalkış yaptıgınız anda zaman çalışmaya başlıyor 100kmye ulaşıncada zamanı durduruyor.
En saglıklı bu şekilde sonuca ulaşabilirsiniz.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1405 : Aralık 15, 2013, 12:01:54 »
Ölçümlerin hepsi iphone üzerinden yazılım ile yapıldı. Yazdıklarım gps verileri 0-100 için. Maksimum hız da telefonun şarjı bitti :) kontrol etme imkanım olmadı.
Auris Premium 1.6 MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1406 : Ocak 23, 2014, 09:43:07 »
Auris Touring Sports lansmanı bugün yapılıyormuş :dans3: :hurra:

| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1407 : Ocak 23, 2014, 09:44:23 »
İşte şimdi işimize daha fazla yarayacak.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1408 : Ocak 23, 2014, 09:45:21 »
Auris Touring Sports lansmanı bugün yapılıyormuş :dans3: :hurra:



Evet bu sene geleceğini biliyorduk. Sizce piyasada tutar mı? malum çoğu markaların sw leri genelde tutulmuyor.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1409 : Ocak 23, 2014, 09:49:22 »
İşte şimdi işimize daha fazla yarayacak.
Aynen. Tasarımı kendine hasta ediyor :)

Evet bu sene geleceğini biliyorduk. Sizce piyasada tutar mı? malum çoğu markaların sw leri genelde tutulmuyor.
2014 senesinin sonuna kadar 10.000 adet auris satılsa 2000 adeti sw olur die tahmin ediyorum. Hb fiyatından daha yüksek olacaktır.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1410 : Ocak 23, 2014, 11:24:58 »
Evet bu sene geleceğini biliyorduk. Sizce piyasada tutar mı? malum çoğu markaların sw leri genelde tutulmuyor.

Ben tutacağını düşünüyorum zaten bir önceki yorumumda o yöndeydi, şahsen bir sonraki aracım olacağını düşünüyorum.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1411 : Ocak 23, 2014, 15:44:00 »
 :tamam:
   Yeni Auris Touring Sports, station-wagon otomobiller arasında fonksiyonel yükleme alanı ve dinamik tasarımı ile C segmentine yeni bir soluk getiriyor. Yeni Auris Touring Sports, 2,047 mm. uzunluğa ve 1,658 litreye varan bagaj kapasitesi ile ailelerin ideal otomobili olmaya aday. Toyota’nın Easy Flat teknolojisine sahip tek hareketle katlanabilir arka koltukları, segmentinin en genişlerinden biri olan skyview panoramik cam tavanı ve sınıfının en geniş bagaj alanı gibi avantajlar sunan Yeni Auris Touring Sports, bu özellikleri ile C segmentinde tek olma özelliğini de taşıyor. Toyota’nın Avrupa için tasarladığı Yeni Auris Touring Sports İngiltere’de üretilecek.
 Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, 2014 yılı pazarı için temkinli olduklarını belirterek “Toplam pazarda yüzde 30’a varan düşüşler öngörüyoruz” dedi. Toyota’nın 2012 yılından bu yana tüm ürün gamının yenilendiğinin altını da çizen Bozkurt, “Toyota yenilenen yüzü ile en genç modellere sahip. Dinamik tasarımı ve üst düzey fonksiyonel özellikleri bir arada sunan Auris Touring Sports modelimizin satışına Şubat ayında başlayacağız. Dinamik tasarımları ve teknolojik donanımları ile birlikte hemen hemen tamamı yeniden tasarlanan ürünlerimizle 2014 yılında Toyota’nın pazardaki konumu güçlenmeye devam edecektir” dedi.
 Mükemmel aerodinamik performans
 Auris Touring Sports’un yeni dış tasarımı mükemmel aerodinamik bir performans sunuyor. Auris hatchback’te olduğu gibi, Auris Touring Sports’un cesur ve dinamik dış tasarımında, modelin genel yüksekliğindeki azalma ile doğru orantılı olarak aerodinamik avantajlar da en üst düzeye çıkıyor. Buna paralel olarak 0,28 Cd’lik sürtünme katsayısı da yakıt tüketimini azaltmaya katkıda bulunuyor.
 Yeni Auris Touring Sports’da, Toyota’nın “KeenLook–Keskin Bakış” gündüz yanan LED farları ile ön üst ızgaraya ve “Under Priority-Öncelikli” dizaynıyla da ön alt ızgaraya güçlü ama zarif bir tasarım anlayışı yansıtılıyor. Opsiyonel olarak sunulan 1,553 mm. uzunluk ve 960 mm. genişlikteki skyview panoramik cam tavan sınıfının en genişlerinden biri olarak öne çıkarken, aynı zamanda araç içinde çok daha ferah bir ortam yaratıyor. Yeni Auris Touring Sports, aralarında Granit Gri, Avangard Bronz ve Ufuk Mavisi yeni olmak üzere 9 dış renk seçenekleriyle sunuluyor. Auris Touring Sports, 16 inç alüminyum alaşımlı jantlara sahip bulunuyor.
 Geniş ve konforlu iç mekan
 Advance ve Premium olmak üzere iki farklı donanım paketi ile sunulan Auris Touring Sports’un yolcular için en konforlu ortamı sunan yeni iç mekanında yüksek kaliteli malzemeler kullanıldı. Ön koltuklarda sportif bir sürüş pozisyonu yaratmak için koltuk yüksekliği 40 mm. azaltıldı ve direksiyon eğim açısı da 2 derece düşürüldü. Auris Touring Sports’un arka koltuk diz mesafesi de 20 mm. artırılarak arkada oturan yolcular için konfor sağlandı.
Yüksek düzeyde donanım
 Auris Touring Sports araç içindeki multimedya uygulamalarıyla eğlenceli bir sürüş için de ideal bir otomobil. Toyota’nın “eğlenceli sürüş” anlayışının ürünü Toyota Touch teknolojisi sayesinde Auris Touring Sports ile yolculuklar çok daha keyifli bir hale geliyor. 6.1 inçlik renkli dokunmatik ekran sistemiyle araç içi multimedya sistemi olan “Toyota Touch”, AM/FM radyo, CD/ MP3 çalar, Bluetooth® ile cep telefonundan görüşme yapma, cep telefonu adres defteri ile senkronizasyon ve yine cep telefonundan müzik dinleme ve geri görüş kamerası özelliklerini içeriyor. USB ve AUX ile de mobil cihazlara bağlantı imkanı da Toyota Touch ile birlikte sunuluyor. Ayrıca, Kolay Akıllı Park sistemi ile çok daha dar alanlara otomatik olarak paralel park edilebiliyor.
 Bagaj kapasitesi 1,658 litre
 Auris HB modelinden 285 mm. daha uzun olan Auris Touring Sports, 530 litrelik bagaj hacmi sunarken, bu kapasite Toyota Easy Flat teknolojisine sahip arka koltuklar yatırıldığında 2,047mm’lik uzunluk, 890 mm’lik yükseklik ile 1,658 litrelik sınıf lideri hacime ulaşıyor.
 Geliştirilmiş sürüş dinamikleri ve güvenlik
 Auris Touring Sports modeli aerodinamik özellikleri, düşük sürtünme katsayısı, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, direksiyon ve sürüş pozisyonu ile dinamik bir sürüş keyfi sunuyor.
 2013 Euro NCAP testlerinden 5 yıldız alan Auris Touring Sports modelinin tüm versiyonlarında, EBD, ABS, BA fren sistemleri, Yokuşta Kalkış Destek Sistemine (HAC), Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC), sürücü ve ön yolcu için diz ve yan SRS hava yastıkları ile birlikte 7 hava yastığı standart olarak sunuluyor. Enerji absorbe edici ve sağlamlaştırılmış kabini sayesinde ön arka ve yan çarpma performansı da Auris Touring Sports’u çok daha güvenli kılıyor.
 Benzinli ve dizel motor seçeneği
 Türkiye’de 1.6 litre Valvematic benzinli motor ve güçlendirilmiş 1.4 litre dizel motor seçenekleri ile sunulan Auris Touring Sports, CO2 emisyonları ile de çevreciliğini kanıtlıyor. 1.6 litre Valvematic motor MultiDrive S versiyonunda 100 km’de 6.0 litre yakıt tüketimi ve 139 g/km CO2 emisyon oranı gerçekleşiyor.
 Auris Touring Sports’un dizel 1.4 litre D-4D versiyonunda sınıfının en iyilerinden 4.3 lt/100 km yakıt tüketimi ve 113 gr/km CO2 salım değerleri ortaya çıkıyor.





www.youtube.com/watch?v=i4z5zqGHfUU&feature=player_embedded
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1412 : Ocak 23, 2014, 19:53:46 »
Fazla iyi. :D
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1413 : Ocak 23, 2014, 20:29:47 »
72000den başlıyor alınır mı derseniz bence aşırı mantıksız hareket olur avensis sw varken ki avensis sw fazlasıyla karizmatik ve geniş.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1414 : Ocak 23, 2014, 21:05:22 »
Güzel haber,uzun zamandır bekliyordum.en kısa sürede inceleyeceğim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1415 : Ocak 23, 2014, 21:18:15 »
72000den başlıyor alınır mı derseniz bence aşırı mantıksız hareket olur avensis sw varken ki avensis sw fazlasıyla karizmatik ve geniş.

Clionun 57000TL olduğu zamanda bu fazlasiyla hakediyor bence.

Mesaj Birleştirildi: Ocak 23, 2014, 21:18:48
Ama genellemede hepsi oldukça fazla fiyat olarak.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Doya doya Toyota
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13000
  • Model Yılı: '14
  • 183 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1416 : Nisan 28, 2014, 05:25:34 »
"2014 model - 1.6 Advance Multidrive S" sahibiyim...

Belgelerde arabanın 190 km/h hız yaptığı yazıyor. Ama arabanın göstergesinde 240 yazıyor. Bu fark nedir? Şimdi bu araba saatte 190 km hız mı, yoksa 240 km hız mı yapıyor?
2014 Yeni Auris 1.6 Advance Multidrive S
CVT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1417 : Nisan 28, 2014, 09:24:42 »
"2014 model - 1.6 Advance Multidrive S" sahibiyim...

Belgelerde arabanın 190 km/h hız yaptığı yazıyor. Ama arabanın göstergesinde 240 yazıyor. Bu fark nedir? Şimdi bu araba saatte 190 km hız mı, yoksa 240 km hız mı yapıyor?

Kadrana aldanmayın. Ayrıca bu kadar hız tehlikelidir. Önemli olan aracın yüksek süratlerde güven vermesidir ki buda Auris'te zaten var.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1418 : Nisan 28, 2014, 10:29:10 »
"2014 model - 1.6 Advance Multidrive S" sahibiyim...

Belgelerde arabanın 190 km/h hız yaptığı yazıyor. Ama arabanın göstergesinde 240 yazıyor. Bu fark nedir? Şimdi bu araba saatte 190 km hız mı, yoksa 240 km hız mı yapıyor?

kadranlar standart olarak üretildiğinden en performanslı araca göre bölümlendirilirler. örneğin eski vw bora ve golf'te 260 km/sa hıza kadar uzanır kadran fakat araçta 1.6 102 hp motor vardır.

bir de ufak bir tavsiye, kendinizi güvende hissetmediğiniz hızlara trafiğe kapalı alanda bile çıkmayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Doya doya Toyota
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13000
  • Model Yılı: '14
  • 183 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Auris [J:2] [2013-]
« Yanıtla #1419 : Nisan 28, 2014, 12:38:22 »
Kadrana aldanmayın. Ayrıca bu kadar hız tehlikelidir. Önemli olan aracın yüksek süratlerde güven vermesidir ki buda Auris'te zaten var.

Doğru; araç gerçekten bir güven veriyor... Hız yapmam zaten, deneyimsizim...

Mesaj Birleştirildi: Nisan 28, 2014, 12:39:55
kadranlar standart olarak üretildiğinden en performanslı araca göre bölümlendirilirler. örneğin eski vw bora ve golf'te 260 km/sa hıza kadar uzanır kadran fakat araçta 1.6 102 hp motor vardır. bir de ufak bir tavsiye, kendinizi güvende hissetmediğiniz hızlara trafiğe kapalı alanda bile çıkmayın.

Yeni olduğum için tecrübe kazanma sürüşleri yapıyorum sürekli... Şu ana kadar en yüksek hızım 50-60... Sadece dün kısa bir süre 80 km hız yaptım...
2014 Yeni Auris 1.6 Advance Multidrive S
CVT