0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arkadaşlar selamlar,Sıfır aldığımız 2011 model dizel manuel Yaris'imizi sattık ve toyotadan (bildiğimiz yoldan!) şaşmayıp 2014 model Auris 1.6 Active MuldriveS aracımızı aldık. Araç henüz bayide ocak 2015 tarihi ile trafiğe çıkacak.CVT şanzımanı olması sebebiyle benzinli Auris'i, dizeline tercih ettik. Yakıt açısından bariz fark olacak ama daha konforlu ve bir üst sınıf araç olan yeni auris'imizin bu yakıt farkına değeceğini düşünüyoruz.Herkesin, kazasız belasız, yeni araçlarıyla beraber yepyeni heyecanlar yaşamasını dilerim.
Merhaba herkese,Öncelikle, manuel 2009 dizel Auris'im var ve çok memnunum.Kısmet olursa, aracımı benzinli ve manuel active donanımlı sıfır bir Auris ile değiştirmeyi düşünüyorum fakat iş ciddileştikçe kafamı kurcalayan sorular artmaya başlıyor, izninizle sıralıyorum:*internet ilanlarına bakıyorum ve şaşırtıcı bir sonuçla karşılaşıyorum; ilanlarda yeni Auris yok denecek kadar az. Acaba yeni Auris'ler çok tutmadı mı, ya da o kadar çok tuttu ki kimse elinden çıkarmak istemiyor mu?*internette araştırdığım vakit herkes multidrive s hakkında konuşmuş fakat manuel vitesli Auris kullanıcısına sosyal mecralarda pek rastlayamadım. Ara hızlanmalarda multidrive'ın daha seri olduğu söylenmiş, bu doğru mu?(türü tükenme tehlikesiyle karşı karşıya olan manuel ısrarcısıyım)*yine hep multidrive hakkında yazılıp çizilmiş olduğu için manuel şanzımana sahip Auris'in kullanıcı yorumlarına ulaşamıyorum, yakıt durumu resmi verilere ne kadar yakın, yılda 15-20bin km kullanan birisini bezdirir mi?teşekkürler.
Auris ilanı çok yok çünkü alan satmıyor genelde. Tutulmama gibi bir durumu yok. Bir de şöyle bir talihsizlik yaşadı bana göre karşısına çok albenisi olan i30 gibi bir araba çıktı ceed de keza aynı durumda. Manuel makyajda gelen 6 ileri manuel motor da aynı 132 lik motor o konuda değişen bişey yok. Aynı memnuniyet devam ediyor. Multidrive s cvt şanzıman çok başarılı. Onun size göre çok gündemde olmasının sebebi ise bana göre toyotaya yeni gelen müşterilerin çoğunun otomatik alması ve bundan bahsetmesidir. Başka bişey bulamadım buna karşı açıkçası.yakıt konusunda ise şunu söyleyeyim fd6 kasa civic in lpg yakıtı aşağı yukarı aurisin benzin yakıtına eşit TL bazında. İndirimler gelmeden önce yani benzin 5 TL lpg 2.70 TL seviyelerindeyken yapılan ölçümSize bu konuda bir önerim olacak aciliyetiniz yoksa birkaç ay bekleyip bu kasanın çıkacak olan makyajlı versiyonunu almanız. Tahminimce bu makyajda çok şeyler olacak
Kaanın da dediği gibi spy yani kaplamayla gizlenmiş test edilerkenki halinin fotoğrafları basına sızdı. 18 mayısta ben 2012 makyajlı auris almıştım. Üstünden bir ay geçmeden şuanki kasa satışa çıkmıştı. Bayilerin söylediğine göre nisan mayıs gibi 2015 avensis gelecek. Benim tahminim auris ve avensis aynı anda gelecektir. Ben hala pişman değilim yeni kasayı beklemediğim için. Evet yeni kasada birçok özellik gelmişti ama mantıksız olan bazı noktalar vardı. Bu makyajda ben o mantıksız olan noktaların düzeltileceğini ve görünüşün daha da güzel olacağını düşünerek beklemenizi tavsiye ediyorum. Aklımdan geçiyor belki cam tavanı sunroofa dönüştürebilirler. Rakiplerinin hepsinde bu özellik var çünkü.
Bende seninkinin makyajsızı var, bu kasalar zaten güzel, üstelik seninkisi makyajlısı ve en güncel hali, elbette pişman olmazsın. O halde ben de arabamla ilgilenen arkadaşımı bilgilendireyim, makyajlı Auris'i beklemeye karar verdim, belki manuel vitese de cam tavan seçeneği gelir ya da active'e bir iki donanım eklenir ama en çok isteyeceğim bi-xenon seçeneği olurdu...Tekrar teşekkür ederim Yasin Yılmaz ve Kaan Kara.
İlk nesil Auris'in makyajlı versiyonu bana her zaman özgün bir araç gibi gelmiştir. Hele ki yeni Auris'in İ30 çakması stoplarını ve Berliner Mauer'i anımsatan iç mekanını gördükçe eski Auris daha da kıymetli hale geliyor benim için. Stopları belki göz ardı edebilirim ama iç mekan gerçekten çağın gerisinde. Nostalji seven veya sadece kullanışlılık arayan birisi sever o ayrı.
Aynı şekilde dizayn edilen Auris ve corollanın iç mekanı güzel bence çünkü selefine göre kıyaslıyorum. Ama Auriste makyajlıdaki hali daha güzel olduğu için yenisi güzel değil bence. Eskileri göz önüne almazsam eğer ikisi de güzel. Ancak burda Toyotayı eleştirdiğim nokta vag grubu gibi o da arabaları aynı yapmaya başladı. Eskiden auris corolla yaris verso tüm modellerin kendine göre farklı iç dış dizaynları vardı.Ne kadar çok taktir ettiğimi bilemezsiniz. Artık o da işin kolayına kaçtı
Bi-xenon active koyacaklarını sanmıyorum ama premiuma direk xenon standart olacak gibi bir tahminim var. Sizi de vazgeçirmiş olduk ama bir de çıkan makyajlı kasayı beğenmezseniz vay halimize
Enes Duman, düşüncelerinin muhatabı ben değilim belki ama aracı tasarım bakımından beğenen ve almayı düşünen biri olarak ben de fikrimi belirtmek istiyorum: konsolda bulunan dijital saati görmezsek şayet, yeni Auris'in konsolu bugüne dek insanoğlunun gördüğü en güzel c sınıfı otomobil konsollarından birisidir.'i30 çakması stoplara' gelirsek, keşke benzemeseydi ama benziyor gerçekten, bir şey diyemem.
Ben biraz ortalığı karıştırayım mı o zaman? i30 un arge aşamasının daha sonra başladığını ancak auristen önce piyasaya sürüldüğünü biliyor muydunuz?Aurisin i30 çakması diye anılması içime çok oturmuştu ilk başta baya araştırdım bu konuda. Auris Arge deyken proje çalınıp hafif oynamalarla i30 u daha önce piyasaya sürdüğünü asya kaynaklı bir yerde okumuştum.
Ama İ30 piyasaya daha önce çıktı. Bu durumda çakma olan Auris. [emoji4] Yanlız gerçekten böyle bir durum varsa Hyundai Toyota ile mahkemelik olur.
Kanıtlayamadılar işte Enes. Olsaydı zaten tüm i30 ları piyasadan toplattırırdı Toyota. Tazminat almak yerine
yapmayın arkadaşlar amblemi bile honda çakması olan bir firmadan bahsediyoruz toyota böyle ufak işlerle sizce uğraşırmı bahsettiğiniz markanın piyasadaki tüm arabalarına şöyle bir bakın mutlaka çakması olan daha önce çıkmış bir modele benzediğini göreceksiniz bir ilk yapıp i30 da önce davrandılar sadece bence olay bu