0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bugün aracı servise götürmüşken test aracı ile bir tur attım abi .çalışması hareketi sürüş zevki inanılmaz güzel geldi banakullanması çok zevkli,görüş açısı,dönüş çapı içindeki ferahlık çok güzeldi.keşke fiyatı az daha uygun olsa o sınıfın komple. @Tekin Bozbey (21136)
Bir başka kaynaktan alıntı;"Toyota engineers have been able to enhance the use of electric power in support of the 1.8-litre VVT-i Atkinson cycle petrol engine to reduce engine speed by around 1,000rpm while maintaining acceleration performance. The result is a more relaxed, smoother and quieter drive, reinforcing the quiet, responsive and intuitive drive quality that is a hallmark of Toyota’s full hybrid technology."Anlaşılan; daha fazla elektrik motoru kullarak benzin motorundan azaltılan 1.000dev/dk karşılanmış. Daha sessiz hızlanma bu şekilde sağlanmış.Doğrusal hızlanmada geliştirme derken performans artışı yapılmamış. Fakat gaz pedalının daha tepkili olması sağlanmış. Yani elektrik motorunun sistemdeki etkisi arttırılmış.Sadece yazılım değişikliği ise; belki mevcut Yaris Hybrid'lere de güncelleme gelebilir.
Bence de böyle bir güncelleme gerekiyor. Sıklıkla benzinli motor gereksiz yere devreye giriyor, bazı optimizasyonlar şart düşüncesindeyim.
Ozellikle sehirler arasinda dizel cok verimli uniteler mevcut. Hybrid'in nispeten avantaji sehir ici denebilecek guzergahlarda. Mesafe, yuk, arac sinifi vs dusunuldugunde durum daha da degisir.
1 hafta once pazarlik icin toyotaya gittim daha once hybrid almistim . Tekrar niyetlendim ama 68 binden asagi inmediler 100tlbile pazarlik olmaz diyince peki dedim. Gittim opel astra aldim 2016 1.6cdti otm.
Hayırlı olsun. İnşallah memnun kalırsınız. Bunlar da 2016 1.6 dizel Sedan Opel Astrası olan bir abimizin güncel tüketim verileri. Resimlerden biri araç alındığından bu yana İstanbul içi ve ş.dışı karma tüketim. Diğeri bu hafta sonu Bolu Dağı eski yol çıkışı trafik dahil uzun yol verisi. GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
merhabalar,belki duymussunuzdur, yaklasik bir ay önce, alman hükümeti, elektrikli ve hibrid arabalar icin 4000Euro'ya kadar destek verecegini acikladi.Toyotada, bu ayin sonuna kadar bu destegi destekliyor ve tüm hibrid modellerinde, 3000Euro net indirim veriyor... toyota nokta de adresinden bakabilirsiniz... Haftaya, toyota yetkili saticisina ugrayacagim ve onlarla da sorularima cevap arayacagim.Simdi, benim aklima takilan bir sey var, mesajlarin bazilarini okudum ve bazi arkadaslar, hibrid araclari nerde nasil gittigini tartismislar.ben, haftanin 5 günü, yaklasik 35km sehir disi, 3 km sehir ici gidiyorum. Bunun disinda, haftasonlari, genelde uzun yol yapiyorum, ayda 1 kez bir 300 km falan giderim saga sola. Almak istedigim Yaris Hybrid (Elektro- und Benzinmotor) 74kW (100PS).Daha önceki mesajlarda, arabanin uzun yolda, benzin kullandigini söylemissiniz. Malum alman otobaninda, 130dan yavas giden araba yok, 160a tempomati birakip, saatlerce gidilebiliyor. Sorum, yaris bu performansi, hibrid motoruyla kaldirabilir mi? Bu araba seciminde neye dikkat etmemi tavsiye edersiniz?Dizel araba almak istemiyorum (her ne kadar kisa vadede maddi olarak avantajli olsada, yasadigim sehir, mavi plakaya gecicek 2-3 seneye. bunun anlami $u: CO2 salinimi 80den yukari olan hicbir arac sehre giremiyecek. Evet. Almanyada böyle yerler var Sanirim simdilik yeter, sizden duymak dilegiyle,berkan