Gönderen Konu: Yaris Hybrid  (Okunma sayısı 220195 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #520 : Ocak 22, 2015, 12:22:41 »
Tekin Bey, diğer konuda linkini verdiğiniz bu konunun sıkı takipçilerindenim.

Size ve diğer Yaris Hybrid kullanıcılarına soru:

Yaris Hybrid yerine X marka/model otomobil olsaydı daha iyiydi dediğiniz oldu mu? Elbette yaklaşık olarak eşit fiyatlarda, donanımda olmalı.

Mesela, Skoda Octavia 1.2 TSI DSG Elegance için;  "Evet, bu araç  Yaris'ten farklı segmentte ve daha güvenli geliyor bana" diye aklınızın bir köşesinde duruyor mu?  Bu bir örnekti.

Teşekkürler..
2013 Kasımında Yaris hibrid spirit ile seat leon 1.6 tdi (dsg)style hemen hemen aynı fiyatla satılıyordu.Ve heriki araç da donanimsal olarak birbirinre cok yakın. Fakat ben marka imajının yanisira otomatik sanzimaninin kusursuz olmasını istiyordum.Leon Dsg nin eski sürümünü kullanıyordu.Ve bu sözkonusu şanzımanla ilgili duyumlarim tıpkı" mmt " gibi pek olumlu değildi.Ek olarak toyota'nin hibride cok önem veriyor bulgusu ve tabiki yıllardır toyota ya sahip araclarimizin referansi  da Yaris hibrid almamıza vesile oldu.Leon bir üst segmentimizin bana göre iddalı araclarindan fakat genel çerçevede uzun yıllar kullanacagimi varsaydigimda Yaris Hibrid'den cok memnun olduğumu belirtmek isterim.

Teşekkürler Sercan Bey,

Seat Leon 1.2 TSI DSG araç da akıl çeldiriyor kimi zaman.

Ben de izmir'deyim. Yaris Hybrid satın almak için henüz karar aşamasındayım. Bir gün iki Yaris Hybrid yanyana karşılaşmak dileğiyle...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #520 : Ocak 22, 2015, 12:22:41 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #521 : Ocak 22, 2015, 12:23:04 »
Uzun süreli kullanıcı iseniz, herşey güç, görüntü ve yakıt tüketimi değildir,

10 Yıl sonra diesel otomatik Mercedes bile garipsenebilir..?

Hybrid çağı çoktan başladı,

Ülkemizde bugün fazla Hybrid seçeneği olmadığı, 10 sene sonrada olmayacak anlamına gelmiyor.

Kendimce doğru karar almaya çalıştım.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #522 : Ocak 22, 2015, 13:23:07 »
 Günümüzde hybrit ya da benzinli ya da dizel araçlardan zaten çok fazla anlayan yok yetkili servis ve bu işi bilimsel olarak yapıp, gelişmeleri takip eden özel servisler dışında. Herhalde en son rahat müdahale edilebilir araçlar 4a-fe güç üniteli olanlardı.
 Hybrit örneği Türkiye'de özel gelen ya da seyahat ile burada bulunan araçlar dışında sayılı, şimdilik. Düne kadar binek otomobilde dizel de sayılı idi. Broadway'lerin motorunu çıkarıp, dizel motorlar takanlar olmuştu, Nissan Sunny'ler vardı, 1.7 dizel. Şimdi durum tamamen değişti. Türkiye'de Hb ya da station araç satılmazdı neredeyse, hep sedan tercih edilirdi.
 Toyota Prius, Yaris ve Honda Civic hibrit olarak yollarda karşılaşılabilecek araçlar. 3 koltuklu, B sınıfı ve hibrit, yerli üretim bir araç belli teşvikler ile şehir içlerinde çok iş görecektir hem ekonomik anlamda, hem trafik, hem pratiklik hem de Milli Teknoloji anlamında.
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: '13
  • 2 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 750
  • Model Yılı: '15
  • 94 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #525 : Şubat 13, 2015, 10:45:03 »
Arkadaşlar merhaba,

2013 model 1.33 cool multidrive s aracımı uzun süre kullanmak üzere hybrid modeli ile değiştirmeyi düşünüyorum.
Aracım şu an 12 bin km 'de ve yakıt tüketimi 6-6.5 lt aralığında değişmekte.
Ev ile işim arası 6km ve düz yol.  yılda yaptığım km yaklaşık 20bin.
Ayrıca eşimin kullandığı 2006 model d4d MMT aracımı da satıp garajı tek araca düşürmek istiyorum.

Sizlere danışmak isteğim benzinlinin yaklaşık 10-15 bin tl üzerine vererek hybrid'e geçiş yapmak mantıklı olur mu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #526 : Şubat 13, 2015, 11:09:44 »
@Alper Koç (29301) 2 araç bazı durumlarda avantajlıdır, şehir içi şehir dışı farklı araçları kullanabilme imkanınız vardır. Ama öte yandan vargi, bakım maliyeti fazladır ve yer sorunu olabilir. Eğer tek araç ve Yaris'te karar kıldı iseniz Hybrid'e geçilebilir bence.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 750
  • Model Yılı: '15
  • 94 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #527 : Şubat 13, 2015, 11:28:49 »
@Alper Koç (29301) 2 araç bazı durumlarda avantajlıdır, şehir içi şehir dışı farklı araçları kullanabilme imkanınız vardır. Ama öte yandan vargi, bakım maliyeti fazladır ve yer sorunu olabilir. Eğer tek araç ve Yaris'te karar kıldı iseniz Hybrid'e geçilebilir bence.

Tek araca kesin olarak karar verdim 175 bin km'ye dayanan dizel yarisi satacağım.
Fakat diğer aracımı hybrid ile değiştirmeye değer mi bilemiyorum. Çok kararsız kaldım.
Ekonomik olarak hybride geçmek yılda 3bin tl ye varan avantaj sağlar gibi görünüyor. ( 6,5 lt vs 3,5 lt /20.000 km)
Bakım maliyetleri de sanırım çok farklı değil.
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #528 : Şubat 13, 2015, 11:31:26 »
 Özellikle 6km lik yolu sürekli kullanmanız, benzinli ve küçük hacimli motorlu araç için tüketim avantajıdır. Hybrid de olunca daha fazla avantaj yakalayabilirsiniz. Yaris'lerin son kasaları daha da büyüdü ki önceki kasaların da içi segmentine göre genişti bence. Ama uzun yolda daha büyük araç ihtiyaç duyulunca aslında uygun araçlar da kiralanabilir tatiller vb için. Bu işi profesyonelce yapan firmalar mevcut, ayrıca minibüs tarzı araçlar uzun yol için büyük rahatlık olabiliyor.
 Şehir içi, kısa mesafeler için düşündüğünüz araç bence oldukça makul. Yalnız orta vadedeki bakım maliyetleri vb giderleri de araştırın bence.
 Diğer yandan Hybrid araçları artık trafikte çok daha fazla görmeye başlayacağız. Hatta dizel hybridleri de.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #529 : Şubat 13, 2015, 11:31:57 »
Tek araca kesin olarak karar verdim 175 bin km'ye dayanan dizel yarisi satacağım.
Fakat diğer aracımı hybrid ile değiştirmeye değer mi bilemiyorum. Çok kararsız kaldım.
Ekonomik olarak hybride geçmek yılda 3bin tl ye varan avantaj sağlar gibi görünüyor. ( 6,5 lt vs 3,5 lt /20.000 km)
Bakım maliyetleri de sanırım çok farklı değil.

Ama alırken de cebinizden 10-15 bin fazladan çıkacak, aradaki farkı sizin hesabımıza göre kabaca 4 yılda amorti edersiniz. Farkı Hybrid aracı tekrar satarken kapatırsınız.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 750
  • Model Yılı: '15
  • 94 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #530 : Şubat 13, 2015, 11:38:38 »
Ama alırken de cebinizden 10-15 bin fazladan çıkacak, aradaki farkı sizin hesabımıza göre kabaca 4 yılda amorti edersiniz. Farkı Hybrid aracı tekrar satarken kapatırsınız.
Evet eğer memnun kalırsam hybrid aracı  10 yıla kadar kullanmayı düşünüyorum. Dolayısıyla uzun vadede amorti kesin. Fakat hybrid için orta vade bakım ve arıza durumunu değerlendirmek için fazla veri yok (prius hariç).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #531 : Şubat 13, 2015, 16:26:08 »
 Aslında bu konu saysesinde bazı önemli aksamlar karşılaştırılabilir. Mesela gerçekte olmayan şanzımana karşı şanzımanlı araçlar, elektrik motor ömürleri, az yük binen içten yanmalı motora karşı gücünü direk tekerlere bindiren içten yanmalı motor, batarya teknolojileri, ömürleri, geri dönüşüm vs.
 
 Kesin olmamakla birlikte, özellikle işçilik maliyetleri(gerçi oralarda genelde işinin ehli şekilde iş yaoılır gerçek anlamda) yüksek olan ülkelerde Hybrid araçlar çokça görülebiliyor, bakım maliyetlerinde sıkıntı olsaydı bence tercih etmezlerdi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #532 : Şubat 13, 2015, 16:43:13 »
Arkadaşlar merhaba,

2013 model 1.33 cool multidrive s aracımı uzun süre kullanmak üzere hybrid modeli ile değiştirmeyi düşünüyorum.
Aracım şu an 12 bin km 'de ve yakıt tüketimi 6-6.5 lt aralığında değişmekte.
Ev ile işim arası 6km ve düz yol.  yılda yaptığım km yaklaşık 20bin.
Ayrıca eşimin kullandığı 2006 model d4d MMT aracımı da satıp garajı tek araca düşürmek istiyorum.

Sizlere danışmak isteğim benzinlinin yaklaşık 10-15 bin tl üzerine vererek hybrid'e geçiş yapmak mantıklı olur mu?

Bence 2013 1.33 CVT Yaris satılıp Hybrid almaya değmez, yakıt tasarruf farkı ile ödenecek ilave tutar karşılanamaz, aracınız zaten yeni, satarkende zarar edeceksiniz.

Eğer her iki aracınızda 2006 civarında olsaydı, Hybrid almanızı desteklerdim.

Zaten donanımıda bana yetmiyor ve/veya başka tutarlı sebeplerinizinde sayısı fazla ise, hiç beklemeyin.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #533 : Şubat 15, 2015, 14:03:41 »
Merhaba,

Kısa bir Yaris Hybrid test sürüşü yaptım. 80-90km/h hızda arka taraftan rüzgar uğultusu gelmeye başladı. 100km/h hızı geçmedim. Bagaj kapısının ve arka camların düzgün bir şekilde kapalı olduğunu gördüm. Ön tarafta rüzgar sesi yoktu fakat arkadan uğultu şeklinde rüzgar sesi geliyordu.  Yorumlarınız nelerdir?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #534 : Şubat 15, 2015, 14:11:58 »
Merhaba,

Kısa bir Yaris Hybrid test sürüşü yaptım. 80-90km/h hızda arka taraftan rüzgar uğultusu gelmeye başladı. 100km/h hızı geçmedim. Bagaj kapısının ve arka camların düzgün bir şekilde kapalı olduğunu gördüm. Ön tarafta rüzgar sesi yoktu fakat arkadan uğultu şeklinde rüzgar sesi geliyordu.  Yorumlarınız nelerdir?

Bagaj kapısı veya herhangi bir kapı aralık olsaydı, göstergedeki uyarı ışığıda uyarırdı.

Arka camlarda kapalıymış,

Bende hiç bir süratte arka taraftan rüzgar uğultusu gelmiyor, bahsettiğiniz ses egzost son susturucu sesi olabilir, HB araçlarda arka şapkalık hareketli bir parça olduğundan, bagajı aşan egzost sesi kabin içine daha rahat ulaşabilmektedir. Hassas kulaklar bu sesi algılayabilir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #535 : Şubat 15, 2015, 14:40:49 »
Bagaj kapısı veya herhangi bir kapı aralık olsaydı, göstergedeki uyarı ışığıda uyarırdı.

Arka camlarda kapalıymış,

Bende hiç bir süratte arka taraftan rüzgar uğultusu gelmiyor, bahsettiğiniz ses egzost son susturucu sesi olabilir, HB araçlarda arka şapkalık hareketli bir parça olduğundan, bagajı aşan egzost sesi kabin içine daha rahat ulaşabilmektedir. Hassas kulaklar bu sesi algılayabilir.

Arka şapkalığın ne olduğunu bilemedim. Terimler konusunda beni maruz görün.

Mesela 100-110km/h hızla giderken gaz pedalını bıraktığınızda yavaşlama esnasında Yaris Hybrid termik motoru kapatabiliyor mu?  Eğer öyleyse egzoz sesini test edeceğim. Teşekkürler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #536 : Şubat 15, 2015, 14:56:28 »
Arka şapkalığın ne olduğunu bilemedim. Terimler konusunda beni maruz görün.

Mesela 100-110km/h hızla giderken gaz pedalını bıraktığınızda yavaşlama esnasında Yaris Hybrid termik motoru kapatabiliyor mu?  Eğer öyleyse egzoz sesini test edeceğim. Teşekkürler...

Arka şapkalık: bagaj kapağını açtığımızda yukarı doğru iplerle kalkan mukavva gibi hafif sıkıştırılmış halı.

Sadece yavaşlama değil, ayak her gaz pedalından çekişte termik motor devre dışı kalır, tabii düşük süratlerde eğer araç içini ısıtıyorsak ve kalorifer suyu soğuduysa motor rölantide çalışmaya devam eder.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #537 : Şubat 15, 2015, 15:34:58 »
O halde benim duyduğum uğultu egzoz sesi değildi. Zaten 50km/h hızdan dip gaz yaptığımda önden termik motorun sesi geliyordu fakat arkadan herhangi bir ses duyulmuyordu, taa ki 100km/h hızda ayağımı gaz pedalından çekinceye kadar... Bundan sonra termik motoru devir düşürdü veya durdu, arkadaki uğultu sesi dikkatimi çekti. 80km/h altında arkadaki uğultu sesi kesiliyordu.

"arkadan rüzgar sesi geliyor" dediğimde, müşteri temsilcisi de "evet, geliyor" diyerek arka camlara baktı. Bir kez daha test sürüşü yapacağım. 

Mesaj Birleştirildi: Şubat 15, 2015, 15:52:57
Bir sonraki test sürüşünde;

1. Arka bagaj ve kapıları kontrol edeceğim.
2. Başka bir Yaris modeli ile test sürüşü deneyeceğim.
3. Otomobilin altına bakacağım. Belki bir şeyler takılmış olabilir.
4. 100km/h üzerine çıkarak sesteki değişime dikkat edeceğim.

Bunların dışında arka koltuk altındaki akü soğutma fanı sesli çalışıyor mu, duyulabilir mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #538 : Şubat 15, 2015, 16:47:56 »
O halde benim duyduğum uğultu egzoz sesi değildi. Zaten 50km/h hızdan dip gaz yaptığımda önden termik motorun sesi geliyordu fakat arkadan herhangi bir ses duyulmuyordu, taa ki 100km/h hızda ayağımı gaz pedalından çekinceye kadar... Bundan sonra termik motoru devir düşürdü veya durdu, arkadaki uğultu sesi dikkatimi çekti. 80km/h altında arkadaki uğultu sesi kesiliyordu.

"arkadan rüzgar sesi geliyor" dediğimde, müşteri temsilcisi de "evet, geliyor" diyerek arka camlara baktı. Bir kez daha test sürüşü yapacağım. 

Mesaj Birleştirildi: Şubat 15, 2015, 15:52:57
Bir sonraki test sürüşünde;

1. Arka bagaj ve kapıları kontrol edeceğim.
2. Başka bir Yaris modeli ile test sürüşü deneyeceğim.
3. Otomobilin altına bakacağım. Belki bir şeyler takılmış olabilir.
4. 100km/h üzerine çıkarak sesteki değişime dikkat edeceğim.

Bunların dışında arka koltuk altındaki akü soğutma fanı sesli çalışıyor mu, duyulabilir mi?

Arka koltuk altındaki fanın sesi sadece park halinde termik motor çalışmazken ve dış ortamın çok sessiz olduğu yerlerde duyulabilecek kadar küçük db sahiptir. Hareket halinde duymak imkansızdır.

Başka Yaris denemek iyi fikir ama kullandığınız güzergahtaki yolun yüzeyide çok önemlidir. Camların gerçekten tam kapalı oldukları kontrol edilmelidir.

Şunuda hatırlamakta fayda var, Yarise takılan fabrikasyon 4 mevsim lastikler çok sert kalıyor, ben aracı aldığım hafta Yazlık Continental premiumcontact 5 takarak sarsıntı ve lastik sesini min. düşürdüm. Ayrıca, fabrikasyon Balans ayarları her zaman mükemmel olmayabiliyor, balans yetersizlikleri zaten 80km/h ve üzeri hissedilebilmektedir.

Eşim ve küçük oğlum sürekli arkada otururlar ve şu an kendisine soruyorum ve cevap: Kesinlikle rüzgar uğultusunun rahatsız edici seviyede olmadığı yönündedir. Hatta İzmir yolculuklarımızda araç o kadar sessizki insanın gerçekten uykusu geliyor. Rüzgar sesi elbette var, zaten motorundan ses gelmeyen bir araç ile atmosfer içinde belli süratlerle ilerlerken rüzgar sesi duymak çok doğaldır. Ama gürültü sayılabilecek rahatsızlık veren bir ses olmadığını söylemek isterim. Aynı miktar rüzgar sesi Corollamda da vardı.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #539 : Şubat 15, 2015, 17:26:41 »

Bilgiler için teşekkürler.  Profilimdeki otomobilim kısmını doldurmamışım.  Nasılsa değişecek diye göz ardı ettim sanırım. Şu an Fiat Uno kullanıyorum. Belki de Uno'ya göre Yaris'in kabin sessizliği yüzünden arkada oluşan ufak bir uğultu dikkatimi çekti.

Kısa süreli de olsa bir çok marka/model otomobil kullandım ama profesyonel olarak bu uğultu sesini çözümlemek şuan benim için mümkün değil. 

Yaş 37 fakat testlerde kulak yaşım 22-24 çıkıyor. Duyduğum ses benim hassasiyetimden kaynaklı olabilir.  Başka bir Yaris'i aynı koşullarda test edip konuyu irdelemeye çalışacağım.