Gönderen Konu: Yaris Hybrid  (Okunma sayısı 220240 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #120 : Kasım 28, 2013, 10:34:31 »
Torpido Soğutma islemini nasil  yapiyoruz. Ben bulamadim?

Soğuk İsviçrenin karlı dağlarından bir miktar kar alıp... :)

Torpido gözünde, içerde solda küçük bir kapak bulunuyor, onu açarak veya kapayarak torpido gözünüzün soğumasını sağlayabilirsiniz tabii oralarda klimayı (soğutucu pompayı) çalıştırırsanız.

Torpido gözünü açtıktan sonra, sağ üst tavan köşesinde USB bağlantı yeri, torpidonun içinde tavan bölgesinde de gizli evrak bölümü vardır.

Oralardaki tüketimlerinizden bahsederseniz seviniriz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #120 : Kasım 28, 2013, 10:34:31 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 18000
  • Model Yılı: '13
  • 4 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #121 : Kasım 28, 2013, 14:02:41 »
Cok tesekkürler yanitiniz icin.

Hemen deneyecegim.

Suanda arabam henüz 1600 km de. Ve ortalama yaktigim yakit henüz 5- 5.5 100 km de.. Ama ben daha bunun düsecegine inaniyorum. Yalniz bu verdigim oranlar Sehir disindaki oranlar.

Sehir icinde 50 - 60 km/h ile yaptigim zaman 3.9 4.3 görüyorum..

 Tesekkürler
Toyota Yaris 1.5 HSD Hybrid SOL PREMIUM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
    • HYBRID
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 34 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #122 : Kasım 28, 2013, 14:08:30 »
bugün malum istanbulda park sorunu var kaldırıma çıkartıcaktım aracı kaldırım taşı biraz yüksekti sürtmicek şekilde ama akü ile denedim çünkü aküyle ilerliyodum bastım çıkamadım pedela fazla basınca benzine geçti ama hemen arkasından aküye geçti yani zorlandım açıkcası baktım olcak gibi değil klimayı açtım benzinden düşmeyince çıktım  :P ben mi beceremedim yoksa başka bir yöntemimi var bu gibi durumlarda tekin abi sen bilirsin
Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #123 : Kasım 28, 2013, 14:18:20 »
bugün malum istanbulda park sorunu var kaldırıma çıkartıcaktım aracı kaldırım taşı biraz yüksekti sürtmicek şekilde ama akü ile denedim çünkü aküyle ilerliyodum bastım çıkamadım pedela fazla basınca benzine geçti ama hemen arkasından aküye geçti yani zorlandım açıkcası baktım olcak gibi değil klimayı açtım benzinden düşmeyince çıktım  :P ben mi beceremedim yoksa başka bir yöntemimi var bu gibi durumlarda tekin abi sen bilirsin

Klima pompası tamamen bağımsız elektrikli olduğundan dolayı, aracın benzinli veya elektrikli motoruyla bir ilgisi yok.

Zor durumlarda yapılacak herhangi bir davranış yok. Bu tip yüksek kaldırımlara çıkmamaya özen göstermek, rotil kolları ve başları, lastik ve salıncak burçları sağlığı açısından önemlidir.

Çok dik yokuşlarda frene fazlaca basıp, Yokuş Kalkış Desteğinden faydalanılmalıdır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
    • HYBRID
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 34 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #124 : Kasım 28, 2013, 14:30:08 »
Klima pompası tamamen bağımsız elektrikli olduğundan dolayı, aracın benzinli veya elektrikli motoruyla bir ilgisi yok.

Zor durumlarda yapılacak herhangi bir davranış yok. Bu tip yüksek kaldırımlara çıkmamaya özen göstermek, rotil kolları ve başları, lastik ve salıncak burçları sağlığı açısından önemlidir.

Çok dik yokuşlarda frene fazlaca basıp, Yokuş Kalkış Desteğinden faydalanılmalıdır.

tekin bey işte yer bulamayınca mecbur kalıyoruz  birde bu HAC deneyeyim birdaha öle olursa ama sonuçta yol alıncak bir yokuş değil kaldırım taşı neyse dikkat edicez artık
ben klimayı nezaman açtıysam hep benzinliye geçti demek denk gelmiş olabilir akünün şarj konumuna geldiği anda o mantıkla söyledim açıkcası
 A/C bağımsız ise  daha iyi ozaman

birde yakıt konusunda ben istanbul trafiğinde  4.6 lt altına düşüremedim ne yazikki ama depo bitince anca ortaya çıkıcak sanırım bulunduğum konum sebebiyle
birde uzun yol yapayım bakalım nasıl bir ort çıkıcak

şimdilik bir sorun yok şükür 360km dayandım yarı deponun biraz altına indi ibre
Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #125 : Kasım 28, 2013, 15:03:04 »
...ben klimayı nezaman açtıysam hep benzinliye geçti demek denk gelmiş olabilir akünün şarj konumuna geldiği anda o mantıkla söyledim açıkcası ...

Evet, Klimayı açma zamanlamanız, akü şarj seviyesinin düşük olduğu zamanlara denk geldiğinden olmalı ki benzinli motorunuz devreye girmiş.

Yokuş aşağı yol alırken elektrikli donanımların tamamı %100 bedava çalışır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 18000
  • Model Yılı: '13
  • 4 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #126 : Kasım 29, 2013, 09:30:57 »
Tekin bey. Size birşey sormak istiyorum. Benim arabamda. Dokunmatik ekran. Yani toyota toch& go. Türkçe dil desteği bulunmamakta. Sizin aracinizda varmi.? Ve daha daha sonradan nasil yükleme yapabilirim? Bilginiz varmi?
Toyota Yaris 1.5 HSD Hybrid SOL PREMIUM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #127 : Kasım 29, 2013, 10:04:03 »
Tekin bey. Size birşey sormak istiyorum. Benim arabamda. Dokunmatik ekran. Yani toyota toch& go. Türkçe dil desteği bulunmamakta. Sizin aracinizda varmi.? Ve daha daha sonradan nasil yükleme yapabilirim? Bilginiz varmi?

Bende sadece Touch var ama Türkçe dil seçeneği malesef yok.

Ülkemizde yeni çıkan bir kanun gereği, yabancı menşeili araç ve gereçlerde kullanılan elektronik cihazların menülerindeki lisanlar, üzerindeki göstergeler ve tarifler, Türkçe lisanını bünyesinde bulundurma zorunluluğu getirdiği halde, malesef ithalatçılara bu konuda yaptırımlar uygulanmadığından, onlar da ithal malı aldıkları/yaptırdıkları üreticiye bu talepte bulunmuyorlar.

Touch sistemine yeni dil veya başka programlar yükleme işini yetkiliye danışmak gerekiyor, aksi halde sistem tamamen çökebiliyor.

 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 18000
  • Model Yılı: '13
  • 4 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #128 : Kasım 29, 2013, 18:09:25 »
Tekin bey, Az önce Toyota Türkiye distribütörlüğüne yazdim. Aldigim cevabi aynen aktariyorum...

(Merhaba, yol bilgisayarında Türkçe dil seçeneği ilerleyen dönemlerde bulunacaktır. Bilgilerinize sunar, ilginiz için teşekkür ederiz.)

cok tatmin edici bir cevap olmasada belki ilerde güncelleme yaparak Türkce dil destegini sunarlar..
Toyota Yaris 1.5 HSD Hybrid SOL PREMIUM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
    • HYBRID
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 34 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #129 : Aralık 02, 2013, 20:30:07 »
sabah kaloriferi açmaya kalktığımda motor ısınana kadar benzin + akü takviyesi ile ilerliyorum motor ısınınca ev moduna geçiyor yada akü dolunca ısınmasada ev moduna kendim manuel alıyorum yanlışmı yapıyorum

ayrıca suan tam 602 km yaptım ve kırmızı yandı acaba kırmızı yanınca nekadar daha götürür tekin bey siz bilirsiniz

diyelim 30km götürse 630km yapıyor full depo ile yani km de 27 krş yakmışım bu değer yüksek değilmi yani ne ekonomik nede performanslı kullandım istanbulun en yoğun trafiğinde kullanıyorum trafik nasıl akıyorsa o şekilde kullandım

acaba bu değer düşermi yoksa buşekildemi ilerlicez çünkü ort 5.6 lt ediyor yani hadi ekonomik kullanmadım ama abartmadımda 4.5 lt diye düşünmüştüm

yanlışmı kullanıyorum aracı

yani şunuda söyleyeyim işle ev arası 12 km ve ortalama 50dk sürüyor yani 24 km yolum günde en az 50 gidiş dönüş okdar değil 30dk sürüyor 80dk yani bunlarda büyük bir etkendir tabiki ama nekadar?
Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #130 : Aralık 02, 2013, 21:35:27 »
sabah kaloriferi açmaya kalktığımda motor ısınana kadar benzin + akü takviyesi ile ilerliyorum motor ısınınca ev moduna geçiyor yada akü dolunca ısınmasada ev moduna kendim manuel alıyorum yanlışmı yapıyorum

ayrıca suan tam 602 km yaptım ve kırmızı yandı acaba kırmızı yanınca nekadar daha götürür tekin bey siz bilirsiniz

diyelim 30km götürse 630km yapıyor full depo ile yani km de 27 krş yakmışım bu değer yüksek değilmi yani ne ekonomik nede performanslı kullandım istanbulun en yoğun trafiğinde kullanıyorum trafik nasıl akıyorsa o şekilde kullandım

acaba bu değer düşermi yoksa buşekildemi ilerlicez çünkü ort 5.6 lt ediyor yani hadi ekonomik kullanmadım ama abartmadımda 4.5 lt diye düşünmüştüm

yanlışmı kullanıyorum aracı

yani şunuda söyleyeyim işle ev arası 12 km ve ortalama 50dk sürüyor yani 24 km yolum günde en az 50 gidiş dönüş okdar değil 30dk sürüyor 80dk yani bunlarda büyük bir etkendir tabiki ama nekadar?

Belirttiginiz yol şartlarında 1,33 CVT Yaris 0.50 TL civarı yakıt tüketir.
Çünkü ortalama hızınız 15 Km/h a yakın oluyor.

Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
    • HYBRID
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 34 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #131 : Aralık 02, 2013, 21:44:58 »
Belirttiginiz yol şartlarında 1,33 CVT Yaris 0.50 TL civarı yakıt tüketir.
Çünkü ortalama hızınız 15 Km/h a yakın oluyor.
Evet ahmet bey ort hiz 9 ila 15km kesinlikle gecmiyor
Ozaman bu degerler ist  trafigi icin iyi gibi yani % 45 ile 50 arası tasarruflu
Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #132 : Aralık 02, 2013, 21:52:34 »
sabah kaloriferi açmaya kalktığımda motor ısınana kadar benzin + akü takviyesi ile ilerliyorum motor ısınınca ev moduna geçiyor yada akü dolunca ısınmasada ev moduna kendim manuel alıyorum yanlışmı yapıyorum

Dereceyi 24 üzerinde tutmanız daha fazla yakıt tüketmenize sebep olur. EV moduna geçmenize gerek yok zira düşük süratlerde (59km/h'a kadar) zaten EV modunda hareket ediyorsunuz. EV modu max 30km/h ile Yazları da AC'yi daha az verimle kullanarak elektrik ekonomisi yapıyor. Özellikle kapalı garajlar için kullanılması gereken mod.

ayrıca suan tam 602 km yaptım ve kırmızı yandı acaba kırmızı yanınca nekadar daha götürür tekin bey siz bilirsiniz

Kırmızı yandığında yaklaşık 5L kalıyor.

yanlışmı kullanıyorum aracı

yani şunuda söyleyeyim işle ev arası 12 km ve ortalama 50dk sürüyor yani 24 km yolum günde en az 50 gidiş dönüş okdar değil 30dk sürüyor 80dk yani bunlarda büyük bir etkendir tabiki ama nekadar?

Uzun yolda 110km/h ile 60dk.'da 4.7L yaktığına göre, 80dk.'da 48km'lik menzilde 5.6L/100km yakması çok normal değil mi? Elektriğin çoğu dur-kalk için harcanırken, yakıtın çoğunu ısınmak için harcıyorsunuz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #133 : Aralık 02, 2013, 21:54:54 »
Evet ahmet bey ort hiz 9 ila 15km kesinlikle gecmiyor
Ozaman bu degerler ist  trafigi icin iyi gibi yani % 45 ile 50 arası tasarruflu

İyisi biraz eksik kalmış süper ötesi.
Bu araç dizel bile olsa bu şartlarda 6.5lt/100Km yakar oda 0.32 TLlerde yakıt gideri yapar.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #134 : Aralık 02, 2013, 22:21:09 »
EV moduna geçmenize gerek yok zira düşük süratlerde (59km/h'a kadar) zaten EV modunda hareket ediyorsunuz. EV modu max 30km/h ile Yazları da AC'yi daha az verimle kullanarak elektrik ekonomisi yapıyor. Özellikle kapalı garajlar için kullanılması gereken mod.

Yukarda yazdığım bu cümleyi şöyle açıklayayım;

Eco veya Eco iptal modun her ikisinde de, araç 59km/h hıza kadar yumuşak hızlanmalarda Ev Modunda ilerler.

Akü şarj durumu iyi ise, Eco düğmesinin yanında bulunan Ev düğmesine basarak gösterge panosunda 2. EV ışığı yakılır ve yukarda bahsettiğim 30km/h hıza kadar olan özellik  kapalı alanlarda yaşanır. Yazın çok sıcakta, Süper yoğun dur-kalk trafiktede kullanılabilir.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #135 : Aralık 02, 2013, 23:55:26 »
Ahmet bey siz bu araçların üretimine katkıda bulunanlardan birisiniz. tekin bey sizinde bilgileriniz ve merakınız yazdıklarınızdan malum belli.
hibrit araçlara lpg olurmu olmazsa ne gibi sebeplerden dolayı olmaz. ecu çakışması teknik arıza gibi. tamamen meraktan. belki ilerde hibrit alıp lpg taktırırım. :)
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #136 : Aralık 03, 2013, 08:17:29 »
Ahmet bey siz bu araçların üretimine katkıda bulunanlardan birisiniz. tekin bey sizinde bilgileriniz ve merakınız yazdıklarınızdan malum belli.
hibrit araçlara lpg olurmu olmazsa ne gibi sebeplerden dolayı olmaz. ecu çakışması teknik arıza gibi. tamamen meraktan. belki ilerde hibrit alıp lpg taktırırım. :)

Teknik olarak kisişel düşüncem hibrite LPG takılmasının hiç bir zararı yok.
Ancak yakıt tüketimi düşük oldugundan masrafları çok uzun kmlerde amorti edecektir.

Biraz gereksiz gibi.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
    • HYBRID
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 34 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #137 : Aralık 03, 2013, 09:18:25 »
Ahmet bey siz bu araçların üretimine katkıda bulunanlardan birisiniz. tekin bey sizinde bilgileriniz ve merakınız yazdıklarınızdan malum belli.
hibrit araçlara lpg olurmu olmazsa ne gibi sebeplerden dolayı olmaz. ecu çakışması teknik arıza gibi. tamamen meraktan. belki ilerde hibrit alıp lpg taktırırım. :)

an itibarı ile lpg fiyatları  30 krş arttı bence espirisi kaçtı iyice lpg nin istanbulda lpg 3.11 tl

Mesaj Birleştirildi: Aralık 03, 2013, 09:23:53
EV moduna geçmenize gerek yok zira düşük süratlerde (59km/h'a kadar) zaten EV modunda hareket ediyorsunuz. EV modu max 30km/h ile Yazları da AC'yi daha az verimle kullanarak elektrik ekonomisi yapıyor. Özellikle kapalı garajlar için kullanılması gereken mod.

Yukarda yazdığım bu cümleyi şöyle açıklayayım;

Eco veya Eco iptal modun her ikisinde de, araç 59km/h hıza kadar yumuşak hızlanmalarda Ev Modunda ilerler.

Akü şarj durumu iyi ise, Eco düğmesinin yanında bulunan Ev düğmesine basarak gösterge panosunda 2. EV ışığı yakılır ve yukarda bahsettiğim 30km/h hıza kadar olan özellik  kapalı alanlarda yaşanır. Yazın çok sıcakta, Süper yoğun dur-kalk trafiktede kullanılabilir.

Akü şarj durumu iyi ise, Eco düğmesinin yanında bulunan Ev düğmesine basarak gösterge panosunda 2. EV ışığı yakılır ve yukarda bahsettiğim 30km/h hıza kadar olan özellik  kapalı alanlarda yaşanır. Yazın çok sıcakta, Süper yoğun dur-kalk trafiktede kullanılabilir.

tekin bey bugünde işe gelirken aynen bu şekilde kullandım gerçekten daha ekonomik oldu gözlerime inanamadım demekki ben tam kavrayamamışım daha  evle iş arası gidiş gelişim 24 km tutuyor
bugün 12kmde ve gerçekten ekonomik kullanarak 3.2 lt ye düştüm ort hız 12km/h ve 50dk seyehat zamanı

resimdeki gibi tüm ekonomik özgürlüğümü sonuna kadar kullandım

Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #138 : Aralık 03, 2013, 10:54:11 »
Teknik olarak kisişel düşüncem hibrite LPG takılmasının hiç bir zararı yok.

Ancak yakıt tüketimi düşük oldugundan masrafları çok uzun kmlerde amorti edecektir.
Biraz gereksiz gibi.

+1

Teknik olarak elbette mümkün.
Hybrid aracın özelliği zaten LPG'nin çoğu dezavantajını ortadan kaldırdığı için tercih edilmesi gerektiği.
LPG ile ekonomiye ulaşılacaksa, bu kadar paraya Hybrid almanın anlamı yok.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaris Hybrid
« Yanıtla #139 : Aralık 03, 2013, 18:40:28 »
Teknik olarak kisişel düşüncem hibrite LPG takılmasının hiç bir zararı yok.
Ancak yakıt tüketimi düşük oldugundan masrafları çok uzun kmlerde amorti edecektir.

Biraz gereksiz gibi.
Abi hybrid araclardaki yuksek akimdan dolayi buradaki Toyota servisleri kesinlikle tavsiye etmiyor. Bu konudaki dusuncen nedir? Adamlar bizimi yiyor yoksa asli varmidir?