0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
//www.youtube.com/watch?v=RApMfbY15i4//www.youtube.com/watch?v=x9jyJXpYdgQ//www.youtube.com/watch?v=zVnMu93ajPg
Çok dikkat ettiğim halde yakalandım tıp fakültesinde 12 gün yattım.. Negatif olunca taburcu ettiler. Bütün belirtileri yaşadım agresif bir hastalık ak ciğerlerin tedavisi başlıyor eklemlere kaslara etki ediyor.Kas ağrısı geçiyor gene ciğerlere doluyor..Hala akciğerlerim tam açılmadı.Hayatım boyunca spor yapmama rağmen nefesde sorun yaşıyorum. Bu süreçte dikkatli olmak lazım..
//www.youtube.com/watch?v=bbNV2WedKD4
internet o kadar farklı bilgilerle dolu ki hangisi doğru hangisi yanlış bilmiyorum.Hiç bir şeyi kesin olarak kabul etmemekle beraber reddetmiyorum.Sorgulamayı unutmamalıyız.https://www.youtube.com/channel/UClbe7-K8TPA8tEAamjP_nCg/videos
Orçun, chemtrails kadar saçma bir iddia yok gerçekten. Komplocular bitmediler. Düz dünyacıların tezleri ne kadar gerçek dışıysa, chemtrail cilerin de tezleri bir o kadar saptırma kaynaklar. Ayrı bir konu açarsan, istersen tartışabiliriz.
5G karşıtlarının da aşağı kalır tarafı yok
Maximum Dizayn Ağırlıkları1- Maximum Taxi Weight: Park halinde yük, yolcu ve yakıt dahil olacağı en fazla ağırlık2- Maximum Takeoff Weight: Uçağın pis başında olmak kaydıyla, kalkış yapabileceği maksimum ağırlıktır.3- Maximum Zero Fuel Weight: Yakıt olmaksızın kanatların dayanabileceği maksimum ağırlık4- Maximum Landing Weigt: Uçağın iniş takımlarının hasar görmeksizin iniş yapabileceği maksimum ağırlık.Uçuş İşletme Ağırlıkları1- Empty Weight: Bu ağırlık kullanılmayan yağ yakıt ve çalışırma sıvılarını da içeren ağırlıktır.2- Basic Weight: Uçağın üreticisi tarafından belirlenip uçuş menuellerine geçirilmiş bir ağırlıktır. Koltuklar, kullanılmayan yağ, yakıt hidrolik, tuvalet suyu, emergency gereçler ve uçağın işletimi için bulunması gereken gereçleri içerir (galley, trolley vs..)3- Dry Operating Weight: Basic weight'e ikram malzemeleri, uçuş için gerekli araç gereçler, uçuşu gerçekleştirecek ekip ve bagajları eklenerek bulunur. Operasyona hazır ve yaktısız ağırlıktır.4- Operating Weight: Dry Operating weight + Take off fuel (aldığı yakıt-taxi yakıtı)5- Traffic Load (payload): Check edilmiş yolcu, bagaj, kargo, mail, comail gibi yükleri ifade eder. Ayrıca yolcu haricindeki yüklere Dead load denilir.6- Allowed Traffic Load: Uçağın maksimum yapısal ağırlığı göz önünde tutularak yakıt aldıktan sonra alabileceği yük miktarını ifade eder.7- Underload Before Last Minute Change: Uçağın yakıt ve yükünü aldıktan sonra belirlenmiş azami taşıma kapasitesine ulaşmak için kalan miktar.8- Actual Zero Fuel Weight: Yolcu ve yük durumuna bağlı olarak her koşulda değişebilen fakat hiçbir zaman Maximum Zero Fuel Weight değerinden fazla olmaması gereken ağırlıktır. Bu ağırlığın kapsamında sadece yakıt yoktur.9- Actual Takeoff Weight: Bir limit değeri değildir, her koşulda değişebilen fakat hiçbir zaman Maximum Takeoff Weight değerinden fazla olmaması gereken bir ağırlıktır. Yolcu + yük + yakıt.. Buna uçağın kalkışa hazır ağırlığı diyebiliriz.10- Actual Landing Weight: Bir limit değeri değildir, Uçağın iniş durumundaki ağırlığıdır. Burada Actual Takeoff weigh ten trip yakıtını, yani uçuş boyunca harcayacağı yaktı düştüğümüzde bu değer bulunur.Block Fuel: Toplam yakıtTaxi Fuel: park pozisyonundan pis başına gidene kadar harcayacağı yakıt.Takeoff Fuel: Block Fuel - Taxi FuelTrip Fuel: Airborn ve Touchdown sürecinde harcadığı yakıttır.