0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hakan bey aslında nitrojen yani (azot)normal hava gibi içinde su buharı barındırmadığı için lastik içerisinde ve jantın özellikle teneke jantların iç yüzeyinde pas korozyon oluşturmuyor yazın sıcak havalarda ısı kontrolü sağladığı için lastik ömrü bir miktar daha uzamış ve güvenli sürüş sağlanmış oluyor ve lastiğin iç yüzeyi devamlı kuru kalıyor teşekkürler iyi forumlar
Benim anlamak ve ogrenmek istedigim, bu araclar sifirken ani kapiyolardi, bu bi hatami bilincli mi. Aniden kapmasi, panik fren acisindan iyi bi sey, ama sehir icinde cok rahatsiz edici bi sey.
Laf lafi aciyor. Olsun muhabbet oluyor. Sifirken aniden kapiyordu ama, bu kapis 5 6 yildir azalarak devam ediyordu. Daha dune kadar fren konforu gene iyi degildi. Hidrolik bir kez ustten degisti 48.000 km de iken ve aklima takildi benim illa tekerden olsun diye 61.000 de tekerlerden degistirdik ve frenler pamuk gibi oldu.
Abi bizimde aynı 2016 araç 50bin km olacak sayılır. İlk zamanlar hemen kapıyordu şuan biraz boşlukla birlikte yavaş yavaş alıyor fren pedalı kuvveti. Biraz balatalarında etkisi vardır diye düşünüyorum balatalarım bitmeye yaklaştı iyice inceldi sanırım. Fren hidroliğminde değişmesi lazım bunları hepsi etmen oluyor o boşluğa sanırım. Ama hemen kapması trafikte gerçekten sıkıntı yaratıyor. Bakalım yakın zamanda balatalarla birlikte fren hidroliği değişimi yapmam lazım sonuç ne olacak
sonuç mükemmel olacak,ama uzman kişiler eşliğinde yapılırsa ve kaliteli malzeme kullanımı ile birlikte on numara olur.
bu sanayideki ustaları yeniden kursa tabi tutmak ve belge vermek şart oldu,komşumuzda otomatik araba var,100.000 km yi geçti,başından beri kendisinde,şanzıman yağını ve filtresini ister serviste ister ustada değiştir dedim,servis pahalı diye sanayideki ustaya gitmiş,usta müsveddesi şanzıman yağı değişmez demiş.
Benim fren hidroligini serviste degisimini yaptirdim balatalarda sanayide. Degisime ragmen ilk zamanlar ki fren performansini vermiyor sanirim servistede bastan sagma hidrolik degisimi oldu Mesaj Birleştirildi: Ocak 27, 2019, 18:34:16Kesinlikle abi, Şanzıman yağı değişmez fren hidroligi degismez ellerinden gelse motor yagida degismez diyecekler
Anıl motor yağını da değiştirmeden birşey olmaz sanki eskiden motor yağımı değişiyordu habire üstüne ekle devam et frenlerin ilk zamanlarda ki gibi olması sadece balata ve hidrolik değişimiyle olmaz disk değişiminde gerekli ama zaten o kapması geçici bir durumdur herdaim aynı performansı sunmaz.
Sanayiye gittikçe çok şaşkın bir şekilde geri dönüyorum abi 20 30 binde bir motor yagi degistirenler antifirizsiz gezenler bu arabalar nasil dayaniyor helal olsun. Ama ikinci el arac almak turkiyede cok zor