0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Park halinde, bir yerde biri benim C sütununa yumrukla, golf veya tenis topuyla vursa, böyle bir konunun varlığı ile hemen fabrikasyon hata var diye bağırmaya başlarsam, insanlar bana inanır. Olayın nasıl olduğunu göremeyeceğime göre, dış etmendir diyebilirmiyim? Bunun babayiğitlikle ne alakası var?
Sadece Türkiye'de değil, global çapta aynı göçük oluşmuş araçlarda.
Evet, binlerce olmasada bazı insanlar üzgün, burada sorun yok, üzgün insanların varlığı gerçek. Fakat bildiğimiz şöyle bir söz vardır; "Delinin biri kuyuya taş atmış 10 akıllı çıkartamamış."Bu videodaki bir aracın Kaputu altındaki boya kabarıklığı, günümüz araçların tümünün sac kalınlıklarının ince olması haricinde, Honda'daki göçük olayı dış etkendir. Olay globaldir, Honda Türkiye de diğer Honda üreticisi ülkelerdeki gibi böyle bir olayla karşı karşıyadır.Bayilerde göçüklü araçların satılması, test aracının dahi göçüklü olması, en yakınımızdaki insanların dahi tanıklıkları, hatta özel bir serviste hasarın fabrika hatası olduğunu belgeleyen tutanak hazırlanması gibi söylemler tek başına yetersizdir. Olayların gerçek yönünü anlatmayan, resmi açıklaması olmayan, arka planı açıklanmamış, olaylardır. Yani o bayilerde çalışan bir tane bile akıllı kişi yokmuş, hepsi ekmek kapısı işyerinde ayıplı mal satarak geçimlerini sağlamaya çalışıyorlarmış.! Hatta Honda Türkiye bu konuda hiç bir araştırma yapmamıştır gibi bir durum var sanki.!? Dış etken maduru insanlarımız, "Honda olaya sahip çıkmıyor, dış etken diyerek geçiştiriyor" diyerek de üzüntülerini doğal olarak dillendiriyorlar ama günümüzde hiç bir araca yapılmaması gereken kaputa bastırarak kapatmama detayını da bilmiyorlar. Bu Toyota dahil tüm markalarda da böyledir."Dış etken/ler" yakalanmadığı sürece, Honda sever araç sahipleri rahat bir nefes alamayacaktır.Otomatik yıkama makinalarının olduğu yerlerde "Aracınızda oluşabilecek zararlardan firmamız sorumlu değildir" uyarılarınıda hatırlatmak isterim. Bu uyarı sadece Hondalar için yazılmamıştır herhalde..!?Bazı olayların çözümü zaman alıyor, sabırla beklemekten başka elden bir şey gelmiyor ama Hondanın ülkemizde sattığı Civic Sedan sayısı hızla artmakta.Dünya çapında "fabrikasyon etken" düzenini kuranlar istedikleri etkiyi malesef başaramıyorlar.
Honda Türkiye ve Honda yetkili servisleri bu kadar savunmadı bu araçları yorumunuz fikirleriniz çok ilginç geldi.
Birde servislerde genelde bilgisiz eleman çok. Ustalarda dahil. Tek tük işi bilenler zaten servisten ayrılıyor. Servisin mutfak kısmı çok karışık. Size gülerken arkanızdan neler deniliyor.
Golf topu mu? ülkemizde golf sahası gören yeşil alan diye pikniğe gider bence Dış etken ne olabilir? Serviste showroomda yada test araçlarında hadi anlarım dış etkeni, herkes kurcalıyor mıncıklıyor. Ama araç sahiplerinin? AVM de bile kapı çarpmasın diye en uzak köşeye park edenler var (benim gibi), bu kadar dikkat eden varken bence Honda TR bu işe el atmalı. İngiliz montaj HB RS lerde HB olduğu için olmuyor denilebilir ama diğer fabrika üretimlerinde böyle bi sorun yok deniliyor. Birde servislerde genelde bilgisiz eleman çok. Ustalarda dahil. Tek tük işi bilenler zaten servisten ayrılıyor. Servisin mutfak kısmı çok karışık. Size gülerken arkanızdan neler deniliyor.
Bu bir mühendislik hatası gibi görünüyor. Zaten denilene göre düzeltilse bile bir süre sonra tekrar oluşmuş aynı göcük. Sadece Türkiye'de değil, global çapta aynı göçük oluşmuş araçlarda.
Sadece Türkiye üretimlerinde.İngiliz üretimi Hatchback lerde yok.
Sadece Türkiye üretimlerinde.İngiliz üretimi Hatchback lerde yok.Malezya üretimlerinde yok,diyorlar videoda.
Bu videoda honda servisi kendi test aracının göçük problemini onarmaya çalışıyor.//www.youtube.com/watch?v=uPffVA85zKw