Gönderen Konu: Yeni Honda Civic  (Okunma sayısı 76370 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #180 : Mart 10, 2017, 17:18:12 »
@Tekin Bozbey (21136) hayırlı olsun, iyi günlerde, kazasız belasız kullanın.

Bahsettiğiniz "fırça izi mastik" olabilir, adından da anlaşılabileceği gibi olması gereken şekli fırça izi şeklindedir, sınıf farketmeksizin tüm araçlarda da bu şekildedir.

Ufuk bey "Fırça izi" tabiri bana ait değil :)  Benim gördüğüm direkte dolgu elektrotu kullanılm ış gibi nerde ise yarım santim kalınlığında eğri büğrü  bir kabarıklıktı. Üzerinde boya olduğu için kaynak çizgileri gözükmüyor tabiki.(ki bana hala kaynak gibi geliyor) Macunsa/mastik olsa  bile o kadar göz önü bir yerde bu kadar kötü işçilik olmaz.

Tabi bu gibi ufak tefek imalat kusurları üretim ilerledikçe düeltilmiş olabilir.2017 Turbo RS testi yapmaya niyetim var.O zaman bir daha bakarım işçilik detaylarına.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #180 : Mart 10, 2017, 17:18:12 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #181 : Mart 11, 2017, 00:43:55 »


2016 10. jenerasyon Civic Sedan Aerodinamik katsayısı için resmi açıklanan bir rakam yok, sadece bir önceki yani 9. jenerasyona oranla %12 iyileşme şeklinde ibare verilmiş.

Peki 9. jenerasyon Civic Sedan'ın aerodinamik katsayısını araştırdığımızda ne buluyoruz? NA.! yani "açıklama yok" :)

Wikipedia'da bulunan 9. jenerasyon 2011 Civic 5 kapı - HB modelinin aerodinamik katsayısının 0.27 olarak açıklandığını görüyoruz..

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(ninth_generation)

"Euro-spec 5-door hatchback 2011- (bölümünde)

It is claimed to be the most aerodynamic car in its class, with a coefficient of 0.27 (0.27 katsayısı ile sınıfının en aerodinamik otomobili olduğu iddia ediliyor.)."

Sedan formların HB formlara göre daha iyi aerodinamiğe, ve Fast Back formlarında Sedanlara göre daha iyi aerodinamik katsayısına ulaşabildiklerini biliyoruz. Bu kısmı atlayarak, Hondanın açıkladığı %12'lik iyileşme açıklamasını, 9. jen Civic HB üzerinden hesaplarsak, ortaya;

0.27 - (%12) 0.0324 = 0.2376 gibi bir rakam çıkıyor, yetkililer açıklama yapana dek bunu 2016 10. Gen. Honda Civic Sedan Cw 0.24 olarak adlandırabiliriz.

Volkswagen Passat CC 0.29
Toyota Corolla 0.27
Mazda3 0.26
Toyota Prius 0.24
Mercedes CLA 0.22


Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #182 : Mart 11, 2017, 01:41:35 »
Bu arada Sedandan sonra Hatchback de Honda Türkiye resmi internet sitesinde yerini almış.
Civic Sedan 1.5 Turbo RS donanım seçeneği ile 109 bin tl den satışa sunulurken, HB 1.5 Turbo Sport donanım seçeneğiyle 100 bin tl den satışa sunulmuş.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #183 : Mart 11, 2017, 02:41:53 »
Bu arada Sedandan sonra Hatchback de Honda Türkiye resmi internet sitesinde yerini almış.
Civic Sedan 1.5 Turbo RS donanım seçeneği ile 109 bin tl den satışa sunulurken, HB 1.5 Turbo Sport donanım seçeneğiyle 100 bin tl den satışa sunulmuş.

HB RS te arka egzoz ortada ise müthiş bir görsel olmuştur :)

intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #184 : Mart 11, 2017, 19:24:45 »
Orada terim karmaşası yapılmış aslında. %12 iyileştirmeden kasıt CdA denilen aracın ön kısmının aerodinamiğindeki iyileştirme diye biliyorum ben. Asıl toplam Cd katsayısını Honda paylaşmıyor fakat Cd  katsayısında bir önceki modele göre %3 geliştirme olduğu yazıyordu bir yerde. Yazı bir Honda sitesindeydi  ama resmi bir ifade olmayabilir.

Bir önceki modelin 0.28Cd olduğu söyleniyor ama bu değer de resmi olmayabilir.


120-130km/h hızlarda kabine ne kadar ses alıyor? Bir önceki kasada araç dururken çok sessiz ama hızlanınca içeriye biraz ses alıyor gibi gelmişti bana.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #185 : Mart 11, 2017, 19:44:21 »
120-130km/h hızlarda kabine ne kadar ses alıyor? Bir önceki kasada araç dururken çok sessiz ama hızlanınca içeriye biraz ses alıyor gibi gelmişti bana.

Geçen hafta Kemere gidip döndüm, max 110km/h yaptım, malesef hiç ses yoktu, biraz önce 0 - 90 bastırdım yine ses çıkmadı, bir sorun var galiba..!? :) Önceden yukarıda belirttiğim gibi, Yaris Hybrid'ten sessiz, önceki Civic'lerle alakası yok, tamamen başka bir seri. (Yaris Hybrid'ten sessiz oluşu eşim ve küçük oğlumun yorumlarından alıntıdır ki ben de öyle düşünüyorum.)

Yerli uzman testçilerimiz You Tube videolarda ECON ile aracın çok ağır kaldığını, Spor modda fena olmadığını falan belirtiyorlar, bu insanlar günlük hayatlarında Ferrari falan kullanıyorlar herhalde..!? ECON'la bile araç 125 beygirden daha güçlüymüş gibi hızlanırken, Spor mod denemesi yapacak mekanlarda şimdilik bulunmadım ama Spor modun sadece dağ tırmanışlarında kullanılması yeterli olacaktır diye düşünüyorum.

Yokuş aşağı inişlerde, vites yolunun sonunda L yani Motor Kompresörü seçeneği var.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #186 : Mart 11, 2017, 19:53:41 »
Önceki kasa Civic de Yaris Hybrid'den daha sessiz sanki. Hibrit olsa bile B ve C segment farkı açıkça belli bu noktada. Mesela D segment araç ayrı bir dünya oluyor...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 504 kere teşekkür etti
  • 208 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #187 : Mart 11, 2017, 20:06:02 »
Geçen hafta Kemere gidip döndüm, max 110km/h yaptım, malesef hiç ses yoktu, biraz önce 0 - 90 bastırdım yine ses çıkmadı, bir sorun var galiba..!? :) Önceden yukarıda belirttiğim gibi, Yaris Hybrid'ten sessiz, önceki Civic'lerle alakası yok, tamamen başka bir seri. (Yaris Hybrid'ten sessiz oluşu eşim ve küçük oğlumun yorumlarından alıntıdır ki ben de öyle düşünüyorum.)

Yerli uzman testçilerimiz You Tube videolarda ECON ile aracın çok ağır kaldığını, Spor modda fena olmadığını falan belirtiyorlar, bu insanlar günlük hayatlarında Ferrari falan kullanıyorlar herhalde..!? ECON'la bile araç 125 beygirden daha güçlüymüş gibi hızlanırken, Spor mod denemesi yapacak mekanlarda şimdilik bulunmadım ama Spor modun sadece dağ tırmanışlarında kullanılması yeterli olacaktır diye düşünüyorum.

Yokuş aşağı inişlerde, vites yolunun sonunda L yani Motor Kompresörü seçeneği var.
Tekin abi, ne işe yarıyor o motor kompresörü? :(
" Less English, more bike."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #188 : Mart 11, 2017, 20:27:48 »
Önceki kasa Civic de Yaris Hybrid'den daha sessiz sanki. Hibrit olsa bile B ve C segment farkı açıkça belli bu noktada. Mesela D segment araç ayrı bir dünya oluyor...

Tam aynı şeyi yazacaktım ki Bülent abi yazmış. :) Benim kulaklarda sıkıntı olduğundan zamanla ses daha yüksek gibi gelmeye başlıyor. O nedenle Yaristeki yol sesinden sonra Civic motor sesine rağmen tabiki daha sessiz gelecektir. Ama eski hondaların yol sesi sıkıntıları hepimizin malumu. Japonların yalıtım konusunda daha iyi araçları olan Corolla ve Mazda 3 e göre nasıl acaba onnu merak ediyorum.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #189 : Mart 11, 2017, 20:47:24 »
Tam aynı şeyi yazacaktım ki Bülent abi yazmış. :) Benim kulaklarda sıkıntı olduğundan zamanla ses daha yüksek gibi gelmeye başlıyor. O nedenle Yaristeki yol sesinden sonra Civic motor sesine rağmen tabiki daha sessiz gelecektir. Ama eski hondaların yol sesi sıkıntıları hepimizin malumu. Japonların yalıtım konusunda daha iyi araçları olan Corolla ve Mazda 3 e göre nasıl acaba onnu merak ediyorum.

Ses yalıtımını test konusunda en güvenilir kaynak, kendiniz oluyorsunuz. Test sürüşü yaparak sorunuza cevap bulabilirsiniz.

Ben yabancı kaynaklardan yeterince tarafsız videolar izlediğim için test sürüşü yapma ihtiyacı duymadım ve tahminlerimden daha iyi çıktı. Unutmayın ki babamdaki Corollayıda çok kullandım. Yalnız dişli asfaltta 215 ebad lastikler ile ses seviyesi ne olacak bilemiyorum, Antalyada ses yok.

Tekin abi, ne işe yarıyor o motor kompresörü? :(

5. vites ile yokuş aşağı iniş olmaz dimi!? eğim ve süratimize göre vitesi 4'e veya 3'e alırız. İşte L modu bu oluyor, daha güvenli iniş yapmamızı sağlar, kontrollü inişi sadece frenlere bırakmaz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #190 : Mart 11, 2017, 21:16:39 »
Aracin 0-100 degeri resmi sitesinde 5 saniye falan mi verilmiş? Biz mi görmemişiz?
Sitede civic sedan 11.6 saniye (cvt)
Golf 8.2 saniye (dsg)
Corolla 11.1 saniye (cvt)
Araç güzeldir- çirkindir, sessizdir-seslidir eyvallah ama kimse resmi sitesinde olandan kötü verileri yazmaz sanirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #191 : Mart 11, 2017, 21:54:52 »
Aracin 0-100 degeri resmi sitesinde 5 saniye falan mi verilmiş? Biz mi görmemişiz?
Sitede civic sedan 11.6 saniye (cvt)
Golf 8.2 saniye (dsg)
Corolla 11.1 saniye (cvt)
Araç güzeldir- çirkindir, sessizdir-seslidir eyvallah ama kimse resmi sitesinde olandan kötü verileri yazmaz sanirim

Gidip de Type-R a bakarsanız evet 5 küsür sn. Her motorun 0-100 değeri yazıyor. 1.5 turbo için 8.2 sn, 1.6 atmosferik motor için de 11 saniye civarında.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 117000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 132 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #192 : Mart 11, 2017, 22:59:28 »
Otopark.com 'dan Sinan Koç'un testine göre performans isteyenler hatchback cvt (7 ileri ) 1.5 lt lik.versiyonu tercih etmeliler bence. 7 küsur saniye 0-100 degeri var yanlış hatırlamıyorsam. Ki ben bayıldım. Sedan ile arasında kesinlikle fark olduğunu ısrarla üstüne basarak söylüyor ki ben de şaşırdım. Merak da ediyorum açıkçası. Sunroof olmaması, kararan dikiz ayna olmaması, katlanan ayna olmaması gibi durumlar (Türkiye'ye gelecek versiyon için ilk etapta durum böyleymiş) eksi yönler benim gördüğüm. Dizel ve manuel secenekler için 2018 deniyor. 1.0 lt olan versiyon ise gelmeyecekmiş.

Ben şu an araç alacak olsam motor şanzıman açısından düşünürsek 1.5 turbo hatchbacki tercih ederdim sanırım. Bagaj hacmi de oldukça iyi olması arkada bağımsız süzpansiyon gibi etmenler de artıları. Çok fazla uzun yol yapmadığım için de düşünebilceğim bir araç.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 51 kere teşekkür etti
  • 152 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #193 : Mart 11, 2017, 23:16:33 »

5- Benim aracım Executive olduğundan bu özellikte, hacimde, donanımda ve kalitede olup da daha ucuzu var mı? hangi marka, model.? Sakın Skoda Octavia yada türevleri demeyin. Renault mu? Opel mi? Ford mu? Fiat, Vw Jetta?
Sizin aracınız benzinli olduğundan kıyas olsun diye octavia benzinli style paketinin liste fiyatı 1.4 TSI DSG Green Tec / 150 PS - 102.400 TL. Sizin aracınızın 2017 model liste fiyatı da şuanda 101.550 TL.  568 Lt lik kocaman çok kullanışlı bir bagaj hacminin yanı sıra malzeme kalitesi ve konforu da çok iyi. Acaba
Neden octavia ve türevleri demeyin dediniz özel bir sebebi mi var?DSG mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '09
  • 65 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #194 : Mart 11, 2017, 23:16:50 »


Not: Volkwagen seneye Arteon diye bir model piyasaya sürecekmiş, Civic ile kasa benzerliği dikkatimi çekti..!? Toyotaya taş atan Vw'ciler çakma Civic mi binecekler? :)
Tekin Bey yeni aracınız hayırlı olsun :) vw Arteon ile yeni honda cıvıc arasındaki benzerlik yorumunuzu (çakma cıvıc !! ) anlamlandıramadım. Arteon Passat CC nin devamı niteliğinde ve ona çok benzer bir yapıda. (herkesin arteon diye google' aratmasını rica ediyorum) Cıvıcla hiç bir alakası yok düşüncesindeyim... D sınıfı kalitesinde, konforunda ve sessizliğinde demişsiniz ama kesinlikle 2017 1.4 tsi bmt  passat ile  kalite- konfor -sessizlik- güven- iç hacim- prestij-güç-yakıt tüketimi vs konusunda asla kıyaslanamaz bile. Passat en az 2 tık önde gelir bu özellikler kıyaslandığında. :islik:
Yanlış anlaşılmasın niyetim asla aracınızı kötülemek değil Honda Cıvıcı çok beğenirim ama her yönüyle D sınıfı ayarında deyince düşüncelerimi belirtmek istedim.. C sınıfı araçlar içinde en iyisi olabilir ona lafım yok ama bir accord,passat,superb ile konfor ve kalite açısından yanından bile geçemez. Bu Barcelona ile Shaktar Donetski kıyaslamak gibi bir şey.. :D Aracınızı kazasız belasız cezasız hayırla kullanmanız temennisiyle :saygi:
''Bizi aldatan bizden değildir''
                                         Hz.Muhammed (sav)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #195 : Mart 11, 2017, 23:37:21 »
Tekin abi, ne işe yarıyor o motor kompresörü? :(

Eski deyimle motor freni.Daha doğru terimle ise motorun frenleme gücünden faydalanarak yokuş aşağı arabanın kendi kendine hızlanmasını engelleyen sistem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #196 : Mart 11, 2017, 23:48:47 »
vw Arteon ile yeni honda cıvıc arasındaki benzerlik yorumunuzu (çakma cıvıc !! ) anlamlandıramadım.

Arteon için çakma Civic yorumumun sonunda gülme ifadesi var.. bazı forumlarda Auris için benzerliğinden dolayı böyle yorumlar yapıldığından bunu espri olarak söyledim. Asıl vurgulamak istediğim konu Fast Back dizaynının önümüzde piyasaya sunulacak olacak hemen hemen tüm orta sınıf yeni modellerde uygulanacak olması, hatta yeni Corolla'da böyle bir dizayn bekliyorum.

Yeni Civic C sınıfı olamayacak kadar geniş, E sınıfı abisi Yeni Accord ile aynı platform ve neredeyse aynı ölçülere sahip.. D sınıfı araçlarla mukayesemin anlaşılması için yakından incelenip binilmesi gerekiyor.

https://www.youtube.com/watch?v=nztyHwQ3tJg

Neden octavia ve türevleri demeyin dediniz özel bir sebebi mi var?DSG mi?

1- Eğer uzun yol çok yapmıyorsanız, MMT ve DSG + türevleri şanzımanlar kısa sürüşler, dur-kalk trafik için uygun değildir, baş ağrısı ve masraf kaynağı olurlar.

2- Skoda, kalite anlamında bir Suzuki'yle bile karşılaştırılmamalıdır. Birincisi kalitelerini çok iyi biliyorum, ikincisi motoru hariç bir Volkswagen yada Audi kalitesinde olsaydı o markalar hiç satılmazdı yada Skoda bu fiyatlardan satılamazdı.

Kaliteyi Donanım ve Plastik aksamı ile karıştırmayın. Kalite, ilk bakışta gözle göremediğiniz detaylarda gizlidir.

Eğer "Çakma" kelimesini kullanmak gerekirse bunu Vw, Skoda ve Seat için kullanabiliriz, bu üçü son 10 yıldır Audi'nin çakmalarıdır.

Bunlar kişisel düşüncelerimdir, teknik olarak kötü araç yoktur, fiyatına uygun kalitede araç vardır. Fiyatıda pazar talebi belirler - aracın kalitesi değil. Bu aşırı düşkünlük sebebiyle ülkemizde isim yapmış olan Vw sadece popüleritesinden dolayı 10 bin lira fazla paraya satılır.

2016 Honda Civic dünyanın en kaliteli, en geniş, en donanımlı, en teknolojik otomobilimidir?

Hayır.!

Ama bugün itibariyle..., değişene kadar, bu fiyata daha iyi bir D sınıfı yoktur.

 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #197 : Mart 12, 2017, 00:35:23 »
Bu aşırı düşkünlük sebebiyle ülkemizde isim yapmış olan Vw sadece popüleritesinden dolayı 10 bin lira fazla paraya satılır.

Doğru söz üzerine söze ne hacet... :saygi:


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 51 kere teşekkür etti
  • 152 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #198 : Mart 12, 2017, 01:05:28 »
Tekin Bey gözle göremediğimiz o detaylar nelerdir mesela? Güvenlik, sorunsuzluk... gibi mi? Ben octavida kullandım ve kullandığım zaman zarfında çok memnun kalmıştım araçtan. Gözle görebildiklerim açısından değerlendirecek olursam segmentindeki başka herhangi bir araca şans tanımıyorum bile :).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #199 : Mart 12, 2017, 01:57:40 »
Tekin Bey gözle göremediğimiz o detaylar nelerdir mesela? Güvenlik, sorunsuzluk... gibi mi? Ben octavida kullandım ve kullandığım zaman zarfında çok memnun kalmıştım araçtan. Gözle görebildiklerim açısından değerlendirecek olursam segmentindeki başka herhangi bir araca şans tanımıyorum bile :).

Evet, Güvenlik ve Sorunsuzluk, bunların haricindekiler donanıma girer. Yakıt tüketimi konusunda ise markaların karşılaştırılması gereksizdir.

Siz Octavia'yı ne kadar süre kullandınız? kaç km? neden sattınız? Başka bir markaya şans tanımıyorsanız yakıt tüketimi bahane olamaz.

Şu an kullandığınız Corolla ile karşılaştırdığınızda hangisi önceliğinizi kazanır.?

Eğer önceliğiniz Corolla ise, Octavia'nın segmentindeki diğer bir araca şans tanımışsınız demek oluyor.

Eğer hala önceliğiniz Octavia ise neden şans tanımadığınız Corollayı seçtiniz? 

Gibi sorular geliyor aklıma..
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)