Gönderen Konu: Yeni Honda Civic  (Okunma sayısı 76360 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #160 : Mart 08, 2017, 12:42:56 »
Yol tutuşu nasıl? Biraz geniş ve tavanı basık gibi olduğu için iyidir diye düşünüyorum .

Corolladan daha fazla yere yakın değil ama tavan daha basık fakat sorun değil, hala 4 parmak ara var.

215 ebat Bridgeston lastikler yere çok iyi tutunuyor (tren hissi) 55 yanaklar konfor üretiyor ve 16'lık jant ebadı bir çok küçük çıkıntı ve çukuru atlıyor yada hissettirmiyor, ses yalıtım mükemmel. (Arka teker çukurunda kaplaması bile var..! :) )

Umarım B33 Bridgestone'lar önümüzdeki kışa betonlaşmazlar aksi halde 2 bin liralık masraf beni bekliyor olacak..
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #160 : Mart 08, 2017, 12:42:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #161 : Mart 08, 2017, 12:53:24 »
Corolladan daha fazla yere yakın değil ama tavan daha basık fakat sorun değil, hala 4 parmak ara var...

Tabi bu sunrooftan da kaynaklanmakta ancak basık bir his bence oluşmamakla birlikte arka bölgede daha çok spor bir sedan hissiyatı var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #162 : Mart 08, 2017, 12:59:08 »
Tabi bu sunrooftan da kaynaklanmakta ancak basık bir his bence oluşmamakla birlikte arka bölgede daha çok spor bir sedan hissiyatı var.

Kesinlikle doğru ve herşey mükemmel.

Hatta sportif görünen bu araçta, arka koltukta oturan Küçük Çocuklar dışarıyı rahatlıkla görebiliyorlar.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #163 : Mart 08, 2017, 13:37:16 »
:D Yakıt tüketen araba istiyorum..

Şu an 6.4L/100km şehir içi

Bülent, bu arabanın aerodynamic katsayısı bilgisine ulaşamadım..!?


Maalesef ben de Cd katsayısını bulamadım. Honda artık bu bilgiyi paylaşmıyor gibi görünüyor. Fakat bir kaynakta önceki modele göre %3 geliştirme olduğu yazıyordu. Önceki model için (yine emin olmamakla birlikte) Cd 0,28'di diye hatırlıyorum, %3 geliştirme ile yeni Honda Civic Cd 0,27 olabilir. Donanımhaber forum sitesinde bir kişi kaynak göstermeden "2016 honda civic sedan Drag coefficient (Cd)   0.27" ifadesini kullanmış.


Honda Civic Türkiye web sitesinde aracın gücü 125PS (92kW)  6500dev/dk olarak yazılıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #164 : Mart 08, 2017, 13:53:01 »
- D sınıfı kalite
- Donanım zengini
- Mercedes kadar sessiz
- Motor, alt üst devir farketmeksizin canlı, 3 modu var, ECON'da bile atak
- İstanbul trafiği tarzında şehir içinde 8.2L/100km - Hızlı yol 100km/h sabit 5.6L/100km
- Tork Konvertör kavrama, CVT vites kutusu, vites değişimleri hissedilmiyor.
- Corolladan daha geniş kasasıyla Sınıfında 1 numara diyebilirim, Merc C, BMW 5 bile alt sınıf kalıyor.
- Lift Back tasarımıyla yakın geleceğin otomobil dizaynını yakaladı
- Arkada konfor üreten bağımsız salıncak
- 519L bagaj
- Otomatik yükseklik ayarlı Far aydınlatma çok iyi, beyaz ışık
- 1.6 AT Executive 95.950-TL fiyatıyla sınıfının en ucuzu.
- Vs Vs Vs Vs

Yerli üretim olması avantaj

Aksesuar olarak, bagaj spoiler, krom kapı eşikleri ve bagaj havuzu aldım, 730-TL

Abi yazdığın bazı özelliklere katılmak mümkün değil.

1: D sınıfı kalitenin yakınına yaklaşamaz bence Civic.Hatta yer yer (kolay ulaşılmayan yerler ve göz ününde olmayan bölümler) kalite  bırak D sınıfını  C sınıfına yaklaşamayacak kadar düşüyor.Genel olarak Malzeme kalitesi sınıfında yada biraz altında.Üretim kalitesi ise (benim inceledeğim araçta) bazı yerler için rezalet.Kaynak yapılan yerler açıkta ve çok özensiz kaynak şekli vardı.Acemi birinin çektiği kaynağa benziyordu.

2:Sessizlik önceki modellere göre ve genel olarak Japonlara göre bir tık daha iyi denilebilir.Ta ki motor yüksek devir yapıncaya kadar.İşte o zaman yalıtım yetersiz geliyor.Birde üzerinde gelen lastikler çok iyi değil bu konuda.Mümkünse bayide lastikleri değişip daha sessiz lastik almak lazım.

3:Malum CVT'lerde vites geçişi olmadığı için pürüzsüz bir ivmelenme var.Lakin yine CVT nedeni ile arabanın tepkisi geç geliyor.İvmelenme lineer ve gaza basınca araç ancak bir süre sonra ve yavaş yavaş sizin istediğiniz noktaya geliyor.Benim görüşüme göre özellikle sollamalarda bu özellik bilinerek ve araç tanınarak hareket yapılması.Yoksa kafa kafaya kalma durumu olabilir.

4:Yakıt tüketiminde genel olarak bir şikayet var. (bu konuda kendi fikrim yok ) Ne kadar doğru bilmiyorum ama sınıfından ve önceki kasadan fazla yaktığı söyleniyor (ağırlık nedeni ile) Alacak arkadaşların bunu iyi öğrenmesi lazım.

5:Sınıfının en ucuzu değil bence.Neticede benzinli Atmosferik motora sahip C sınıfı sedanlarla hemen hemen aynı fiyat.Hatta bazı burun kıvrılan markalar (Fiat gibi) daha ucuz.

Diğer kalan konularda ise katılıyorum  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #165 : Mart 08, 2017, 15:02:07 »
Abi yazdığın bazı özelliklere katılmak mümkün değil.

1: D sınıfı kalitenin yakınına yaklaşamaz bence Civic.Hatta yer yer (kolay ulaşılmayan yerler ve göz ününde olmayan bölümler) kalite  bırak D sınıfını  C sınıfına yaklaşamayacak kadar düşüyor.Genel olarak Malzeme kalitesi sınıfında yada biraz altında.Üretim kalitesi ise (benim inceledeğim araçta) bazı yerler için rezalet.Kaynak yapılan yerler açıkta ve çok özensiz kaynak şekli vardı.Acemi birinin çektiği kaynağa benziyordu.

2:Sessizlik önceki modellere göre ve genel olarak Japonlara göre bir tık daha iyi denilebilir.Ta ki motor yüksek devir yapıncaya kadar.İşte o zaman yalıtım yetersiz geliyor.Birde üzerinde gelen lastikler çok iyi değil bu konuda.Mümkünse bayide lastikleri değişip daha sessiz lastik almak lazım.

3:Malum CVT'lerde vites geçişi olmadığı için pürüzsüz bir ivmelenme var.Lakin yine CVT nedeni ile arabanın tepkisi geç geliyor.İvmelenme lineer ve gaza basınca araç ancak bir süre sonra ve yavaş yavaş sizin istediğiniz noktaya geliyor.Benim görüşüme göre özellikle sollamalarda bu özellik bilinerek ve araç tanınarak hareket yapılması.Yoksa kafa kafaya kalma durumu olabilir.

4:Yakıt tüketiminde genel olarak bir şikayet var. (bu konuda kendi fikrim yok ) Ne kadar doğru bilmiyorum ama sınıfından ve önceki kasadan fazla yaktığı söyleniyor (ağırlık nedeni ile) Alacak arkadaşların bunu iyi öğrenmesi lazım.

5:Sınıfının en ucuzu değil bence.Neticede benzinli Atmosferik motora sahip C sınıfı sedanlarla hemen hemen aynı fiyat.Hatta bazı burun kıvrılan markalar (Fiat gibi) daha ucuz.

Diğer kalan konularda ise katılıyorum  :)

1- Hangi D sınıfı Honda Civic Executive'den daha kaliteli? Avensis mi? Bir D sınıfı daha fazla donanımlı olabilir ama kalite farklı bir olgudur. Sadece biraz daha fazlaca yumuşak malzemeyle bir araç kaliteli olmaz, servise bakım haricinde hangi sebeplerle uğruyor ne sıklıkla, small overlap test sonuçları gibi..Örneğin Citroen kalite ve donanım yüklüdür, C5 sessizlik abidesidir, peki Toyotadan sonra Citroen alanlar bir daha alır mı? (forumumuzdan bir arkadaş vardı).. Mercedes C'nin Corolla ile karşılaştırılması bile yanlış olur, bu kadar net. Otomobillerin kalitelerini onlara ödenen paralarla karşılaştırmayın, örneğin Mercedesin gerçek değeri yarı fiyatıdır, diğer yarısı vergidir. Oysa ülkemizde üretilen araçların kalite/fiyat aralığı çok dardır. Bahsettiğin kaynak yerleri gözümden kaçmış olabilir, bir ara fotoğrafını paylaşırsan memnun olurum, o araca özgümü yoksa standart bir hatamıdır? Hondayı bilgilendiririz.

2- Belirttiğim gibi, uzun yol henüz yapmadım, yüksek devir performansı ve ses seviyesi konusunda daha sonra bilgi vereceğim. Lastikler B33 modeli, bakalım gelişme varmı? Antalyada heryer kaymak asfalt olduğundan şimdilik sorun yok. Umarım değişmek zorunda kalmayız..!

3- Yaris Hybrid e-CVT'te bile kafa kafaya duruma düşmedim, her modelin ve motorun kendine özgü karakteri vardır, kendimize bu yeniliğe alıştırma süreci tanımalı ona göre sürüş stili geliştirmeliyiz aksi halde hiç bir çekiş gücü karbüratörü yakalayamaz.

4- Şu an için 6.5L/100km şehir içi, bu hacimdeki bir araç için çok iyi. Zamanla kesin bilgilere ulaşacağız.

5- Benim aracım Executive olduğundan bu özellikte, hacimde, donanımda ve kalitede olup da daha ucuzu var mı? hangi marka, model.? Sakın Skoda Octavia yada türevleri demeyin. Renault mu? Opel mi? Ford mu? Fiat, Vw Jetta?

Honda Civic hakkında daha detaylı bilgi edinmeniz için test sürüşü yapmalısınız.

Corollası olanların üzülmeleri gerekmiyor, Civic için değişime ihtiyaç yok.

Not: Yeni Civic yeni Accord ile aynı platformda yükseliyor.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 59 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #166 : Mart 08, 2017, 15:19:35 »
Tekin abi hayırlı olsun aracın, kazasız belasız binin inşallah.

Bu modelin toyotaya tercih edilmesi gayet normal bence. Corolladan hem fiyat olarak iyi hem konfor olarak.
Bence hızlı davranıp almışsınız ama RS modeli daha çok tutulacaktır bana göre :)

109.900 TL yazmışlar liste fiyatı muhtemelen 100-102 bin TL ye alınır RS modeli.
Aradaki o 8-10 bin liralık fark o performansa değerdi bence.  :)
Burası basra değil izmit körfezi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #167 : Mart 08, 2017, 15:40:23 »
.. RS modeli daha çok tutulacaktır bana göre :)

109.900 TL yazmışlar liste fiyatı muhtemelen 100-102 bin TL ye alınır RS modeli.
Aradaki o 8-10 bin liralık fark o performansa değerdi bence.  :)

Hangisinin daha çok tutulmasından ziyade, benim gibi klasik ve sakin bir sürücü için gereksiz güç olurdu.. :)

Hondanın bir reklamında şöyle diyor "Her şey zamanında güzeldir."


Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 46 kere teşekkür etti
  • 103 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #168 : Mart 08, 2017, 15:45:41 »
tekin bey aracınız hayırlı olsun. kazasız belasız güzel günlerde kullanmanızı diliyorum. ben yaris denk getirip alamadım. bakınıyorum hala. ancak aklımın bir köşesinde de üst sınıf bir araç her zaman olacak. Allah herkese en güzel araçları nasip etsin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #169 : Mart 08, 2017, 16:55:56 »
1- Hangi D sınıfı Honda Civic Executive'den daha kaliteli? Avensis mi? Bir D sınıfı daha fazla donanımlı olabilir ama kalite farklı bir olgudur. Sadece biraz daha fazlaca yumuşak malzemeyle bir araç kaliteli olmaz, servise bakım haricinde hangi sebeplerle uğruyor ne sıklıkla, small overlap test sonuçları gibi..Örneğin Citroen kalite ve donanım yüklüdür, C5 sessizlik abidesidir, peki Toyotadan sonra Citroen alanlar bir daha alır mı? (forumumuzdan bir arkadaş vardı).. Mercedes C'nin Corolla ile karşılaştırılması bile yanlış olur, bu kadar net. Otomobillerin kalitelerini onlara ödenen paralarla karşılaştırmayın, örneğin Mercedesin gerçek değeri yarı fiyatıdır, diğer yarısı vergidir. Oysa ülkemizde üretilen araçların kalite/fiyat aralığı çok dardır. Bahsettiğin kaynak yerleri gözümden kaçmış olabilir, bir ara fotoğrafını paylaşırsan memnun olurum, o araca özgümü yoksa standart bir hatamıdır? Hondayı bilgilendiririz.

2- Belirttiğim gibi, uzun yol henüz yapmadım, yüksek devir performansı ve ses seviyesi konusunda daha sonra bilgi vereceğim. Lastikler B33 modeli, bakalım gelişme varmı? Antalyada heryer kaymak asfalt olduğundan şimdilik sorun yok. Umarım değişmek zorunda kalmayız..!

3- Yaris Hybrid e-CVT'te bile kafa kafaya duruma düşmedim, her modelin ve motorun kendine özgü karakteri vardır, kendimize bu yeniliğe alıştırma süreci tanımalı ona göre sürüş stili geliştirmeliyiz aksi halde hiç bir çekiş gücü karbüratörü yakalayamaz.

4- Şu an için 6.5L/100km şehir içi, bu hacimdeki bir araç için çok iyi. Zamanla kesin bilgilere ulaşacağız.

5- Benim aracım Executive olduğundan bu özellikte, hacimde, donanımda ve kalitede olup da daha ucuzu var mı? hangi marka, model.? Sakın Skoda Octavia yada türevleri demeyin. Renault mu? Opel mi? Ford mu? Fiat, Vw Jetta?

Honda Civic hakkında daha detaylı bilgi edinmeniz için test sürüşü yapmalısınız.

Corollası olanların üzülmeleri gerekmiyor, Civic için değişime ihtiyaç yok.

Not: Yeni Civic yeni Accord ile aynı platformda yükseliyor.


Abi kusuruma bakma Hayırlı olsun demeyi unutmuşum.Öncelikle hayırlı olsun :)

1:Genel malzeme kalitesini bir kenara koyarak  diğer hususlarda kıyaslama yapmak için elimde servis verileri yok.Ama şunu biliyorum Civic bir Mazda 6'nın seviyesine hemen hemen hiç bir konuda yaklaşamaz (tek istisna genişlik)diğer d sınıfları için bir şey diyemem ama doluluk /konfor/malzeme kalitesinde bence normal bir C sınıfı araba hatta arka koltuklar için sınıfından bile aşağıda diyebilirim.Kaynak yerini keşke fotoğraflasaydım.İnanın hiç robot kaynağı gibi gelmemişti yada robotun  programlanmasında sorun vardı.2017 üretimleri görüp incelemedim belki düzelmiştir.Hatta sizin paketteki deri koltuk malzemesi hakkında bir iki yerde çabuk yıprandığına dair şikayet gördüm (umarım aslı yoktur)

2:Test esnasında bu geç tepkiyi  bariz gözlemledim.Eğer başka bir araçtan inip (özellikle turbo yada dizel motora sahip) bunu net his edebiliyorsunuz.Buna alışmak gerekiyor.Zamanla ona göre tepki gelişir zaten ama yinede bir geç toparlama söz konusu.

3: Ses meselesini dişli asfaltta ve 100 km üzerinde görmek lazım.Ben yüksek devirde içeri fazla ses aldığını gözlemledim.Motor bağırıyor gibi.

4:İşin aslı Honda'nın en üst paketi bana çok dolu gelmiyor. Nedense Sensing donanımını getirmediler.Haricince aşağı yukarı diğerlerinin fiyatı aynı.Hatta Megan'nın dizel motorları  var 95-100 arası.Genişlik hariç her konuda (doluluk sağlamlık v.s) bence  daha iyi Mazda 3 var.

Honda Civic sağlam bir araba,arıza olasılığı (özellikle atmosferik motorunda) çok düşük,yol tutuşu ve hissiyatı güzel bunlarda hemfikiriz ama D sınıfına yaklaşacak bir arabada değil bence.Eksiği çok.

Mesaj Birleştirildi: Mart 08, 2017, 16:58:44
Tekin abi hayırlı olsun aracın, kazasız belasız binin inşallah.

Bu modelin toyotaya tercih edilmesi gayet normal bence. Corolladan hem fiyat olarak iyi hem konfor olarak.
Bence hızlı davranıp almışsınız ama RS modeli daha çok tutulacaktır bana göre :)

109.900 TL yazmışlar liste fiyatı muhtemelen 100-102 bin TL ye alınır RS modeli.
Aradaki o 8-10 bin liralık fark o performansa değerdi bence.  :)

Değil 100-102 ye almak 109'a düşerlerse şanslısınız :) Bayiler kendi aralarında anlaşmışlar gibi fiyat kırmıyorlar.Bu güne kadar duyduğum en düşük fiyat 106 bin lira ki oda bayi sahibinin birinci elden tanıdığı idi.Eğer dediğiniz yerlere düşerse ne mutlu bize.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #170 : Mart 08, 2017, 17:56:27 »
Hakan abi buluşmayı gözümde canlandırdığımda, araçlar kısmına gelince bi gülümsedim  :islik:  :rofl:

Ama marka model geçicidir, baki kalan dostluktur :)

@
Aynen öyle Kaan, demokratik bir ortamız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #171 : Mart 08, 2017, 20:18:24 »

Donanımhaber forum sitesinde bir kişi kaynak göstermeden "2016 honda civic sedan Drag Coefficient (Cd)   0.27" ifadesini kullanmış.

O kaynak bu olabilir..!?

http://autotk.com/dimensions/honda/civic/2017/
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #172 : Mart 08, 2017, 22:17:18 »
- D sınıfı kalite
- Donanım zengini
- Mercedes kadar sessiz
- Motor, alt üst devir farketmeksizin canlı, 3 modu var, ECON'da bile atak
- İstanbul trafiği tarzında şehir içinde 8.2L/100km - Hızlı yol 100km/h sabit 5.6L/100km
- Tork Konvertör kavrama, CVT vites kutusu, vites değişimleri hissedilmiyor.
- Corolladan daha geniş kasasıyla Sınıfında 1 numara diyebilirim, Merc C, BMW 5 bile alt sınıf kalıyor.
- Lift Back tasarımıyla yakın geleceğin otomobil dizaynını yakaladı
- Arkada konfor üreten bağımsız salıncak
- 519L bagaj
- Otomatik yükseklik ayarlı Far aydınlatma çok iyi, beyaz ışık
- 1.6 AT Executive 95.950-TL fiyatıyla sınıfının en ucuzu.
- Vs Vs Vs Vs

Yerli üretim olması avantaj

Aksesuar olarak, bagaj spoiler, krom kapı eşikleri ve bagaj havuzu aldım, 730-TL

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door-sedan



Tekin abi hayırlı uğurlu olsun; kazasız, belasız cezasız kullanmak dileklerimle.Plakayı ezberledim Antalya ya yolum düşerde denk gelirsem uzun bir korna sesi duyarsın artık :)
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #173 : Mart 09, 2017, 07:46:39 »
Selam arkadaşlar, geçen hafta 3 yıldır kullandığım corollamı sattım. Şimdi yeni bir araç almayı düşünüyorum. Yeni civic hakkında tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlarım yorum yazarsa çok sevinirim.
salih hocam en sonunda sattiniz ceylani :) hakkinizda hayirlisi olsun. yerinizde olsam alman bakardim
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #174 : Mart 09, 2017, 08:30:50 »
Abi yazdığın bazı özelliklere katılmak mümkün değil.

1: D sınıfı kalitenin yakınına yaklaşamaz bence Civic.Hatta yer yer (kolay ulaşılmayan yerler ve göz ününde olmayan bölümler) kalite  bırak D sınıfını  C sınıfına yaklaşamayacak kadar düşüyor.Genel olarak Malzeme kalitesi sınıfında yada biraz altında.Üretim kalitesi ise (benim inceledeğim araçta) bazı yerler için rezalet.Kaynak yapılan yerler açıkta ve çok özensiz kaynak şekli vardı.Acemi birinin çektiği kaynağa benziyordu.

2:Sessizlik önceki modellere göre ve genel olarak Japonlara göre bir tık daha iyi denilebilir.Ta ki motor yüksek devir yapıncaya kadar.İşte o zaman yalıtım yetersiz geliyor.Birde üzerinde gelen lastikler çok iyi değil bu konuda.Mümkünse bayide lastikleri değişip daha sessiz lastik almak lazım.

3:Malum CVT'lerde vites geçişi olmadığı için pürüzsüz bir ivmelenme var.Lakin yine CVT nedeni ile arabanın tepkisi geç geliyor.İvmelenme lineer ve gaza basınca araç ancak bir süre sonra ve yavaş yavaş sizin istediğiniz noktaya geliyor.Benim görüşüme göre özellikle sollamalarda bu özellik bilinerek ve araç tanınarak hareket yapılması.Yoksa kafa kafaya kalma durumu olabilir.

4:Yakıt tüketiminde genel olarak bir şikayet var. (bu konuda kendi fikrim yok ) Ne kadar doğru bilmiyorum ama sınıfından ve önceki kasadan fazla yaktığı söyleniyor (ağırlık nedeni ile) Alacak arkadaşların bunu iyi öğrenmesi lazım.

5:Sınıfının en ucuzu değil bence.Neticede benzinli Atmosferik motora sahip C sınıfı sedanlarla hemen hemen aynı fiyat.Hatta bazı burun kıvrılan markalar (Fiat gibi) daha ucuz.

Diğer kalan konularda ise katılıyorum  :)


senin kaynak sandığın yerler macun olmasın sakın ek yerlerini çürümelere karşı korumak için macun çekilir

Mesaj Birleştirildi: Mart 09, 2017, 12:12:53
- D sınıfı kalite
- Donanım zengini
- Mercedes kadar sessiz
- Motor, alt üst devir farketmeksizin canlı, 3 modu var, ECON'da bile atak
- İstanbul trafiği tarzında şehir içinde 8.2L/100km - Hızlı yol 100km/h sabit 5.6L/100km
- Tork Konvertör kavrama, CVT vites kutusu, vites değişimleri hissedilmiyor.
- Corolladan daha geniş kasasıyla Sınıfında 1 numara diyebilirim, Merc C, BMW 5 bile alt sınıf kalıyor.
- Lift Back tasarımıyla yakın geleceğin otomobil dizaynını yakaladı
- Arkada konfor üreten bağımsız salıncak
- 519L bagaj
- Otomatik yükseklik ayarlı Far aydınlatma çok iyi, beyaz ışık
- 1.6 AT Executive 95.950-TL fiyatıyla sınıfının en ucuzu.
- Vs Vs Vs Vs

Yerli üretim olması avantaj

Aksesuar olarak, bagaj spoiler, krom kapı eşikleri ve bagaj havuzu aldım, 730-TL

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door-sedan



Tekin abi hayırlı olsun araç :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #175 : Mart 10, 2017, 00:36:23 »
Yeni Civic'in Tork Konvertörünün içinde Mazda'daki gibi geliştirilmiş olan kavrama çok daha hızlı kitlenme yaptığından vites değişimi hissedilmiyor, vites demişken CVT'lerde vitesler sonsuz kasnak oranlarının elektronik olarak kitlenerek vites oranlarını simüle etmesiyle gerçekleşiyor. Yeni Civic'te 7 ileri vites simüle edilmiş. Şanzıman yağı yada biryerleri su soğutmalı !?.



Motor bölümünün altı düz Alüminyum bir parça ile kapatılmış, aracın altından siyah boyalı ama motor tarafından aşağı bakınca komple Alüminyum olduğu açıkça görülüyor. Aracın altı ilave kaplamalarla %90 oranında düzleştirilmiş.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #176 : Mart 10, 2017, 02:05:21 »

senin kaynak sandığın yerler macun olmasın sakın ek yerlerini çürümelere karşı korumak için macun çekilir


Eğer macunsa daha kötü.O kadar kaba ve eğri büğrü macun çeken sistemi merak ettim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 127000
  • Model Yılı: '15
  • 787 kere teşekkür etti
  • 155 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #177 : Mart 10, 2017, 09:42:04 »
@Tekin Bozbey (21136) abi hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #178 : Mart 10, 2017, 13:22:46 »
@Tekin Bozbey (21136) hayırlı olsun, iyi günlerde, kazasız belasız kullanın.

Eğer macunsa daha kötü.O kadar kaba ve eğri büğrü macun çeken sistemi merak ettim.

Bahsettiğiniz "fırça izi mastik" olabilir, adından da anlaşılabileceği gibi olması gereken şekli fırça izi şeklindedir, sınıf farketmeksizin tüm araçlarda da bu şekildedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '13
  • 35 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #179 : Mart 10, 2017, 13:46:32 »
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın.
2013 Auris 1.6 Active Manuel Karbeyazı