0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yol tutuşu nasıl? Biraz geniş ve tavanı basık gibi olduğu için iyidir diye düşünüyorum .
Corolladan daha fazla yere yakın değil ama tavan daha basık fakat sorun değil, hala 4 parmak ara var...
Tabi bu sunrooftan da kaynaklanmakta ancak basık bir his bence oluşmamakla birlikte arka bölgede daha çok spor bir sedan hissiyatı var.
Yakıt tüketen araba istiyorum..Şu an 6.4L/100km şehir içiBülent, bu arabanın aerodynamic katsayısı bilgisine ulaşamadım..!?
- D sınıfı kalite- Donanım zengini- Mercedes kadar sessiz- Motor, alt üst devir farketmeksizin canlı, 3 modu var, ECON'da bile atak- İstanbul trafiği tarzında şehir içinde 8.2L/100km - Hızlı yol 100km/h sabit 5.6L/100km- Tork Konvertör kavrama, CVT vites kutusu, vites değişimleri hissedilmiyor.- Corolladan daha geniş kasasıyla Sınıfında 1 numara diyebilirim, Merc C, BMW 5 bile alt sınıf kalıyor.- Lift Back tasarımıyla yakın geleceğin otomobil dizaynını yakaladı- Arkada konfor üreten bağımsız salıncak- 519L bagaj - Otomatik yükseklik ayarlı Far aydınlatma çok iyi, beyaz ışık- 1.6 AT Executive 95.950-TL fiyatıyla sınıfının en ucuzu.- Vs Vs Vs VsYerli üretim olması avantajAksesuar olarak, bagaj spoiler, krom kapı eşikleri ve bagaj havuzu aldım, 730-TL
Abi yazdığın bazı özelliklere katılmak mümkün değil.1: D sınıfı kalitenin yakınına yaklaşamaz bence Civic.Hatta yer yer (kolay ulaşılmayan yerler ve göz ününde olmayan bölümler) kalite bırak D sınıfını C sınıfına yaklaşamayacak kadar düşüyor.Genel olarak Malzeme kalitesi sınıfında yada biraz altında.Üretim kalitesi ise (benim inceledeğim araçta) bazı yerler için rezalet.Kaynak yapılan yerler açıkta ve çok özensiz kaynak şekli vardı.Acemi birinin çektiği kaynağa benziyordu.2:Sessizlik önceki modellere göre ve genel olarak Japonlara göre bir tık daha iyi denilebilir.Ta ki motor yüksek devir yapıncaya kadar.İşte o zaman yalıtım yetersiz geliyor.Birde üzerinde gelen lastikler çok iyi değil bu konuda.Mümkünse bayide lastikleri değişip daha sessiz lastik almak lazım.3:Malum CVT'lerde vites geçişi olmadığı için pürüzsüz bir ivmelenme var.Lakin yine CVT nedeni ile arabanın tepkisi geç geliyor.İvmelenme lineer ve gaza basınca araç ancak bir süre sonra ve yavaş yavaş sizin istediğiniz noktaya geliyor.Benim görüşüme göre özellikle sollamalarda bu özellik bilinerek ve araç tanınarak hareket yapılması.Yoksa kafa kafaya kalma durumu olabilir.4:Yakıt tüketiminde genel olarak bir şikayet var. (bu konuda kendi fikrim yok ) Ne kadar doğru bilmiyorum ama sınıfından ve önceki kasadan fazla yaktığı söyleniyor (ağırlık nedeni ile) Alacak arkadaşların bunu iyi öğrenmesi lazım.5:Sınıfının en ucuzu değil bence.Neticede benzinli Atmosferik motora sahip C sınıfı sedanlarla hemen hemen aynı fiyat.Hatta bazı burun kıvrılan markalar (Fiat gibi) daha ucuz.Diğer kalan konularda ise katılıyorum
.. RS modeli daha çok tutulacaktır bana göre 109.900 TL yazmışlar liste fiyatı muhtemelen 100-102 bin TL ye alınır RS modeli.Aradaki o 8-10 bin liralık fark o performansa değerdi bence.
1- Hangi D sınıfı Honda Civic Executive'den daha kaliteli? Avensis mi? Bir D sınıfı daha fazla donanımlı olabilir ama kalite farklı bir olgudur. Sadece biraz daha fazlaca yumuşak malzemeyle bir araç kaliteli olmaz, servise bakım haricinde hangi sebeplerle uğruyor ne sıklıkla, small overlap test sonuçları gibi..Örneğin Citroen kalite ve donanım yüklüdür, C5 sessizlik abidesidir, peki Toyotadan sonra Citroen alanlar bir daha alır mı? (forumumuzdan bir arkadaş vardı).. Mercedes C'nin Corolla ile karşılaştırılması bile yanlış olur, bu kadar net. Otomobillerin kalitelerini onlara ödenen paralarla karşılaştırmayın, örneğin Mercedesin gerçek değeri yarı fiyatıdır, diğer yarısı vergidir. Oysa ülkemizde üretilen araçların kalite/fiyat aralığı çok dardır. Bahsettiğin kaynak yerleri gözümden kaçmış olabilir, bir ara fotoğrafını paylaşırsan memnun olurum, o araca özgümü yoksa standart bir hatamıdır? Hondayı bilgilendiririz.2- Belirttiğim gibi, uzun yol henüz yapmadım, yüksek devir performansı ve ses seviyesi konusunda daha sonra bilgi vereceğim. Lastikler B33 modeli, bakalım gelişme varmı? Antalyada heryer kaymak asfalt olduğundan şimdilik sorun yok. Umarım değişmek zorunda kalmayız..!3- Yaris Hybrid e-CVT'te bile kafa kafaya duruma düşmedim, her modelin ve motorun kendine özgü karakteri vardır, kendimize bu yeniliğe alıştırma süreci tanımalı ona göre sürüş stili geliştirmeliyiz aksi halde hiç bir çekiş gücü karbüratörü yakalayamaz.4- Şu an için 6.5L/100km şehir içi, bu hacimdeki bir araç için çok iyi. Zamanla kesin bilgilere ulaşacağız.5- Benim aracım Executive olduğundan bu özellikte, hacimde, donanımda ve kalitede olup da daha ucuzu var mı? hangi marka, model.? Sakın Skoda Octavia yada türevleri demeyin. Renault mu? Opel mi? Ford mu? Fiat, Vw Jetta? Honda Civic hakkında daha detaylı bilgi edinmeniz için test sürüşü yapmalısınız. Corollası olanların üzülmeleri gerekmiyor, Civic için değişime ihtiyaç yok.Not: Yeni Civic yeni Accord ile aynı platformda yükseliyor.
Tekin abi hayırlı olsun aracın, kazasız belasız binin inşallah.Bu modelin toyotaya tercih edilmesi gayet normal bence. Corolladan hem fiyat olarak iyi hem konfor olarak.Bence hızlı davranıp almışsınız ama RS modeli daha çok tutulacaktır bana göre 109.900 TL yazmışlar liste fiyatı muhtemelen 100-102 bin TL ye alınır RS modeli.Aradaki o 8-10 bin liralık fark o performansa değerdi bence.
Hakan abi buluşmayı gözümde canlandırdığımda, araçlar kısmına gelince bi gülümsedim Ama marka model geçicidir, baki kalan dostluktur @Aynen öyle Kaan, demokratik bir ortamız.
Donanımhaber forum sitesinde bir kişi kaynak göstermeden "2016 honda civic sedan Drag Coefficient (Cd) 0.27" ifadesini kullanmış.
- D sınıfı kalite- Donanım zengini- Mercedes kadar sessiz- Motor, alt üst devir farketmeksizin canlı, 3 modu var, ECON'da bile atak- İstanbul trafiği tarzında şehir içinde 8.2L/100km - Hızlı yol 100km/h sabit 5.6L/100km- Tork Konvertör kavrama, CVT vites kutusu, vites değişimleri hissedilmiyor.- Corolladan daha geniş kasasıyla Sınıfında 1 numara diyebilirim, Merc C, BMW 5 bile alt sınıf kalıyor.- Lift Back tasarımıyla yakın geleceğin otomobil dizaynını yakaladı- Arkada konfor üreten bağımsız salıncak- 519L bagaj - Otomatik yükseklik ayarlı Far aydınlatma çok iyi, beyaz ışık- 1.6 AT Executive 95.950-TL fiyatıyla sınıfının en ucuzu.- Vs Vs Vs VsYerli üretim olması avantajAksesuar olarak, bagaj spoiler, krom kapı eşikleri ve bagaj havuzu aldım, 730-TLhttp://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/honda/civic-4-door-sedan
Selam arkadaşlar, geçen hafta 3 yıldır kullandığım corollamı sattım. Şimdi yeni bir araç almayı düşünüyorum. Yeni civic hakkında tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlarım yorum yazarsa çok sevinirim.
senin kaynak sandığın yerler macun olmasın sakın ek yerlerini çürümelere karşı korumak için macun çekilir
Eğer macunsa daha kötü.O kadar kaba ve eğri büğrü macun çeken sistemi merak ettim.