Gönderen Konu: En sonunda satabildim!  (Okunma sayısı 11349 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #40 : Ocak 29, 2016, 15:57:47 »
hayırlısı olsun hocam, kısmet işleri bunlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #40 : Ocak 29, 2016, 15:57:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #41 : Ocak 29, 2016, 16:04:05 »
Çekmeme konusu şehir efsanesi değil. 1.5 sene eski kasasını kullandım. Tamam az yakıyor güzel araba ama motor hacmi küçük ve 6 ileri vites olduğundan sürekli vites değiştirmek zorunda kalıyorsunuz. Kalkışlarda arkandan gelen sellektor ve korna sesleri de ayrı bir dert. Bu motor yarise yakışır ama auris ve corrolla gibi büyük ve ağır arabalara gitmiyor maalesef ve can sıkıyor.
Demirhan ÜNLÜ (29821) +1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #42 : Ocak 29, 2016, 16:12:30 »
@Burak Atılgan (32862)  Beyin 1.33cc corolla'nın rampa performansını geniş bir şekilde ele almıştı ve kendisi gayet memnundu. Burak Beyden ricam şu rampalarda mümkünatı varsa bir video çekip foruma verebilir mi?

Burak bey muhtemelen serçe, kartal, tofaş yada clio tarzı bir araçtan sonra buna bindiği için memnundur, zaten araştırırsanız burak beyden başkada çektiğini söyleyen memnun olan yok.
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #43 : Ocak 29, 2016, 16:14:37 »
Foruma yeni üye olmuş 1.33 auris sahibi bir arkadaş bu yazıyı okursa ne olur? Bu da değişik bir bakış açısı olsun.
Mücahit ÜNLÜ (12371 Mücahit kardeşim, kendi kendime bir söz verdim,aracı satayım bu çekdiğim çileyi yazıcam dedim, en azından almak isteyenlere bir fikir olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #44 : Ocak 29, 2016, 16:16:18 »
Burak bey muhtemelen serçe, kartal, tofaş yada clio tarzı bir araçtan sonra buna bindiği için memnundur, zaten araştırırsanız burak beyden başkada çektiğini söyleyen memnun olan yok.

Hakan Bey bu millet 1.33 motorlu corolla'yı "çekmemesine" rağmen neden peynir ekmek gibi alıyor. Memnun kalınmasa bu araç alınır mıydı? İnsanlar 50-52 binlirayı sokaktan mı buluyor? Enterasan bir durum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #45 : Ocak 29, 2016, 16:16:22 »

"...donanım fakiri toyota, bunu müşterisini düşündüğü için koymuyor." diyorsunuz da düşünüyorum o zaman fabia ve polo 2015 model araçlarında bile baz modellerinde iki hava yastığı koyarken Toyota aynı segment en boş Yaris'ine bile standart neden 8 hava yastığı koyuyor diye...

strateji ve ihtiyaçları birleştiriyorlar. bütün markalar yapıyor. alman araçlarında genelde ufak şehir içi araçlarında perde hava yastığı olmaz. olsun ya da olmasın demiyorum, tartışılabilir. hız yapmak isteyen zaten üst segment araca geçiyor, bu yüzden şehir içi sınırlarda ön ve yan havayastıklarının yeterli olabileceğini düşünüyorlardır. toyota da 2016 yılında auris'e arka manuel cam koyuyor. bakıyorsunuz önde otomatik klima var. bunlar hep müşteri profili ile ilgili. 

çekme-çekmeme mevzusu yine uzayacak gibi duruyor. biraz farklı yaklaşalım. zorlayınca üst devirlerde tüm seri üretim araçlar gidiyordur diye tahmin ediyorum. burada halkın isyan ettiği mevzu, aracın seri şekilde ilerlemesi için gaz pedalına fazla basmak gerektiğinden ötürü sanırım. istenen, alt devirlerde de basınca yeterli şekilde ivmelenmesidir ki güncel 1.6 lt atmosferik araçları kullanmış bir insanı bu sınıfta üzer. sürücü kabiliyetlerine falan hiç girmiyorum. gereksiz mevzular. vvt-i teknolojisi bazı açıkları kapatabilir. o da belirli sınırlar içinde. fark ettiyseniz valvematic 1.33 lt yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #46 : Ocak 29, 2016, 16:18:54 »
@Yucel Gezgin (31335) Yücel Bey, 1.33 corolla verelim size, Auris gibi değil 2015'in sonunda stokta araç kalmamıştı. :) 1.33 için bu bir fırsat olacak, bu motorun bahsedildiği gibi olmadığı kanaati uyanabilir bu sayede.
Aytaç Hut (27127) Aytaç bey yaya kalırım ama( ASLA )1.33 motor almam ;)

Mesaj Birleştirildi: Ocak 29, 2016, 16:20:17
Burak bey muhtemelen serçe, kartal, tofaş yada clio tarzı bir araçtan sonra buna bindiği için memnundur, zaten araştırırsanız burak beyden başkada çektiğini söyleyen memnun olan yok.
Hakan Alemdar (26065) Aman burak duymasın . :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #47 : Ocak 29, 2016, 16:23:01 »
strateji ve ihtiyaçları birleştiriyorlar. bütün markalar yapıyor. alman araçlarında genelde ufak şehir içi araçlarında perde hava yastığı olmaz. olsun ya da olmasın demiyorum, tartışılabilir. hız yapmak isteyen zaten üst segment araca geçiyor, bu yüzden şehir içi sınırlarda ön ve yan havayastıklarının yeterli olabileceğini düşünüyorlardır. toyota da 2016 yılında auris'e arka manuel cam koyuyor. bakıyorsunuz önde otomatik klima var. bunlar hep müşteri profili ile ilgili. 


Euro ncap'a neden 6 hava yastıklı modellerini gönderiyorlar? Demek ki güvenlik için b segmentinde de perde hava yastıkları lazım oluyor. B segmenti bir araçla yüksek hızlara çıkılmayacaksa motoru sınırlamaları daha mantıklı yoksa üst düzey rakamlara rahatlıkla bu araçlarla çıkılabiliyor. Yani mesele tamamen duygusal. Güvenlik konusunda en azından hava yastığı konusunda Toyota'yı tebrik ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #48 : Ocak 29, 2016, 16:24:07 »
hayırlısı olsun hocam, kısmet işleri bunlar.
Recep Nedim Dönmez (31007) Recep bey fikrinize saygı duyarım,ama pek kısmet işine benzemiyor, böyle temiz bir araca 5000kişi bakıpta 6 kişi arıyorsa ne diyeyim kısmet. ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #49 : Ocak 29, 2016, 16:35:44 »
Euro ncap'a neden 6 hava yastıklı modellerini gönderiyorlar? Demek ki güvenlik için b segmentinde de perde hava yastıkları lazım oluyor. B segmenti bir araçla yüksek hızlara çıkılmayacaksa motoru sınırlamaları daha mantıklı yoksa üst düzey rakamlara rahatlıkla bu araçlarla çıkılabiliyor. Yani mesele tamamen duygusal.

tabii ki testten yüksek puan almak için. gerçek hayatta bununla ilgili bir sınırlama yok; gerisi tüketici bilincine kalmış. trafikte onlarca abs'siz, havayastıksız araç dolaşıyor. polo bildiğim kadarıyla 1.2 lt tsi (90 hp) ve 1.0 lt (75 hp) benzinli seçeneklerde alt donanımda alınabiliyor. 1.4 lt turbo performans serisinde zaten donanım en üstte olduğundan en az 6 havayastığı vardır. o araca da 2 havayastığı koyup kimseye satamazlar zaten.

güvenlik donanımının fazla olması iyidir. neticede hayatınızı bir nebze emanet ediyorsunuz. keşke ülkemizde havayastığı sayısına da zorunluluk getirilse diyorum. konuyu fazla dağıttık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 120 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #50 : Ocak 29, 2016, 16:39:30 »
Babamın 2011 otomatik jettasını incelelim bugün. 102 beygir, tork benim 2003 corolla ile aynı, 148. Ağırlıkları sanırım birbirine yakın.
1.6 olmasına rağmen o 8 beygirlik fark hissediliyor. Çekişini beğenmedim.

Demem o ki, 1.33 için çok beklentiye girmemek gerekir sanırım.
12.2012 - 04.2015 > 2003 Clio Symbol 1.5 dCi Authentique
04.2015 - 10.2016 > 2003 Corolla 1.6 Sol otm.
08.2020 > 2012 Berlingo 1.6 Hdi X

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #51 : Ocak 29, 2016, 16:45:46 »
Morali bozulabilir elbette, ancak 1.33 motor şikayetinin Corolla'dan ziyade Auris'lerden gelmesi de ilginç. Corolla'larda turbo olduğundan şüpheleniyorum ben. :)
Aytaç Hut (27127) Aytaç bey ,arabadan son derece memnundum,sadece tipi gün geçtikçe hoşuma gitmemeye başlamıştı,1.33 motor bana yetiyordu,canavar gibide gidiyordu,sağlamdı,taş gibi arabaydı,(Kulakları çınlasın) :D Çokda temiz baktım kapalı garajda durdu,En son sizde biliyorsunuz,satayım dedim işte macera bundan sonra başladı . :D Toyota corolla  (BURAK ATILGAN) beye 1.33 motora vermiş olduğu katkılardan ötürü,çok teşekkür etmeli,1.33 corolla onun sayesinde,bu kadar satış yapmıştır. :D Burak kardeşim inşallah bana kızmamıştır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #52 : Ocak 29, 2016, 16:50:40 »
Babamın 2011 otomatik jettasını incelelim bugün. 102 beygir, tork benim 2003 corolla ile aynı, 148. Ağırlıkları sanırım birbirine yakın.
1.6 olmasına rağmen o 8 beygirlik fark hissediliyor. Çekişini beğenmedim.

Demem o ki, 1.33 için çok beklentiye girmemek gerekir sanırım.

2003 corolla 1165 kg. 2011 jetta eğer bir önceki kasa ise oldukça ağır. en az 1350 kg vardır. dsg ile 1400'ü de bulabilir. ayrıca corolla'nın motor teknolojisi 102 hp'lik jetta'dan çok daha başarılıdır. bütün bunlar birleşince arada oldukça hissedilir bir fark olması gerek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #53 : Ocak 29, 2016, 17:04:47 »
Hakan Bey bu millet 1.33 motorlu corolla'yı "çekmemesine" rağmen neden peynir ekmek gibi alıyor. Memnun kalınmasa bu araç alınır mıydı? İnsanlar 50-52 binlirayı sokaktan mı buluyor? Enterasan bir durum.
Mustafa Aksay (29708) Mustafa bey,parasına göre gerçekten çok güzel bir araç,ben çok memnundum,sadece kalkışta,birazcık hantaldı,yani motorda çekmemezlik diye bir şey yoktu,bunu toyota mühendisleri düşündü heralde  :)Bu araç bu fiyata alınırmı? alınır,ama son sahibi olman kaçınılmaz. ;) Kısaca 2. eli rezalet ,yoksa araç çok güzel yağına suyuna bak 20 yıl kullanırsın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #54 : Ocak 29, 2016, 17:50:58 »
Sakin kullanıma göre dizayn edilmiş ekonomik motor. Araçları yorumlar iken sınıflarına göre ve hitap edeceği kitleye göre yorumlamalıyız. Muz ile elma ikisi de meyve ama tatları farklı, fiyatları farklı. Performans ve güç isteniyorsa ona göre tercih yapılmalı, başka model ve araçlar kulaktan kulağa yayılan söylentilerle kötülenmemeli. Ülke olarak kendi aracımız yok, yapanları o kadar kolay eleştiriyoruz ki, adamlar buyur daha iyisini yap derse ne diyeceğiz.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #55 : Ocak 29, 2016, 18:40:57 »
Sakin kullanıma göre dizayn edilmiş ekonomik motor. Araçları yorumlar iken sınıflarına göre ve hitap edeceği kitleye göre yorumlamalıyız. Muz ile elma ikisi de meyve ama tatları farklı, fiyatları farklı. Performans ve güç isteniyorsa ona göre tercih yapılmalı, başka model ve araçlar kulaktan kulağa yayılan söylentilerle kötülenmemeli. Ülke olarak kendi aracımız yok, yapanları o kadar kolay eleştiriyoruz ki, adamlar buyur daha iyisini yap derse ne diyeceğiz.
Aytaç Hut (27127) Aracı satarlarken, sakin kullanıma göre dizayn edilmiş ekonomik motor diye bir not yazsalar çok iyi olurdu.En azından benim gibi parasına göre araba alanların,bir fikri olurdu diye düşünüyorum.Ayrıca test aracı bulunmaması soru işareti!!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 120 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #56 : Ocak 29, 2016, 19:37:08 »
2003 corolla 1165 kg. 2011 jetta eğer bir önceki kasa ise oldukça ağır. en az 1350 kg vardır. dsg ile 1400'ü de bulabilir. ayrıca corolla'nın motor teknolojisi 102 hp'lik jetta'dan çok daha başarılıdır. bütün bunlar birleşince arada oldukça hissedilir bir fark olması gerek.
Corolla 1260 kg. Jetta 2011deki eski kasa ama çok fazla ağır olduğunu sanmıyorum, kapıları kapatırken corollaya göre çok tenekemsi bir ağırlık ve ses hissediyorum. (Hiç ummadığım şekilde) Ağırlığına bakalım internete ve ruhsata :)
Konudan çıktık yav
12.2012 - 04.2015 > 2003 Clio Symbol 1.5 dCi Authentique
04.2015 - 10.2016 > 2003 Corolla 1.6 Sol otm.
08.2020 > 2012 Berlingo 1.6 Hdi X

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #57 : Ocak 29, 2016, 19:57:33 »
Corolla 1260 kg. Jetta 2011deki eski kasa ama çok fazla ağır olduğunu sanmıyorum, kapıları kapatırken corollaya göre çok tenekemsi bir ağırlık ve ses hissediyorum. (Hiç ummadığım şekilde) Ağırlığına bakalım internete ve ruhsata :)
Konudan çıktık yav

1307 kg imiş sandığımdan hafif çıktı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #58 : Ocak 29, 2016, 20:10:56 »
Recep Nedim Dönmez (31007) Recep bey fikrinize saygı duyarım,ama pek kısmet işine benzemiyor, böyle temiz bir araca 5000kişi bakıpta 6 kişi arıyorsa ne diyeyim kısmet. ;)

Yücel bey ;
     3 ay jetta 1.6 yada 1.9 dizel baktım. %52 dsg bitmiş, %40 motoru bitik, %5 turbo bitik, %3 süper yalanlarla karşılaştım. Hayalim corolla 1.4 mmt şanzıman idi. Şu an kullandığım araba nisanda ilana çıkmış servis bakımlı, hatasız kazası ve çiziği olmayan bir arabaydı. Ama satılmamıştı. Ben de hep son 1 haftada çıkan ilanlara baktığım için görmemiştim. Şu an çok memnunum. Çok da mutluyum. Ben arabayı bekledim o da beni bekledi. Bu yüzden nasip kısmet işi yazmıştım.

    Katılıyorum turbosuz 1.33 benzinli araç biraz hantal kalır diye düşünüyorum. Ancak ihtyaçlar ve hayaller kişiye göre değişiyor. Örneğin bir gün extra param olduğunda kendime 306 GTİ alacağım. kırmızı renkte :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 19000
  • Model Yılı: '15
  • 7 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: En sonunda satabildim!
« Yanıtla #59 : Ocak 29, 2016, 20:51:03 »
Hocam auris zaten sıkıntı. 1.33 olunca da zora giriyor. Ayrıca 2. en yavaş olduğu dönemler.
Kamil bey sıkıntı derken neleri kastediyorsunuz? Yeni bir auris kullanıcısı olarak bilgi sahibi olmak isterim sakıncası yoksa.
Teşekkürler