Gönderen Konu: Toyota corolla 1.33 life  (Okunma sayısı 82067 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Hayat yaşadığın kadar güzeldir.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '14
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #60 : Nisan 07, 2015, 19:34:23 »
Oğuzhan bey den benzin fiyatlarına gönderme gelmiş gibi oldu :-)
Hayat yaşayabildiğin kadar güzeldir.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #60 : Nisan 07, 2015, 19:34:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • AE90 JDM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 282000
  • Model Yılı: '91
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #61 : Nisan 07, 2015, 22:58:01 »
bu ay tüp taktırdım daha az yaksın diye km 15 kuruş yakıyordu tüpe geçtiktek sonra km de 6 kuruş yakıyor :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '15
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #62 : Nisan 09, 2015, 19:29:05 »
Basın sensörleri ni sökmek kolay oluyormuş.  Bende düşünüyorum ama ondan dolayi cekiniyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 450
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #63 : Nisan 09, 2015, 21:57:12 »
Bence replice ve servisde ki jantlara bulaşmayın. Replica'ların kalitesini ben pek beğenmiyorum ve replica jantlar ile internette bir tane olsun olumlu bir yorum görmedim. Hatta bu jantları almadan bir iki gün önce replica jant sipraişi vermiş ama huylanmıştım ve okuyup internette ertesi gün iptal ettirmiştim.

Servis de ki jantlar CMS üretimi. Gereksiz pahalılar. Mesela servis de pano da asılı duran Suriya, Athena, Orion, Snowflak tipi jantlar CMS üretimi. CMS'nin Toyota için sipariş üzerine ürettiği jantlar olup bu yüzden pahalı. 2.200 - 2.500 lira civarında 4 tanesi. En temizi gidip bir CMS bayisine zevkinize göre arabanıza uyan jantları almanız. Bu da Corolla için 16" - 5 x 114.3 bijon aralığı olmaktadır. Ben Advance donanım jantlarını istiyordum. Bir sordum ki servise bir tanesi 1.600 lira. Çünkü arabanın üzerinde geldiği için özel siparişe giriyormuş. Eh, diğer Show room'da ki jantlar da zaten CMS üretimi ve Suriya ve Snowflak tipi jantlar bir önce ki E140 kasa Corolla'lar da kullanılan jantlardı. Advance donanımda ki jantların yukarı da ki link de ki gibi replica'ları da var piyasada ama replica ne kadar uzun ömürlü olur bilemem. Hem kafanı sağa çevir, sola çevir, öne ve arkaya çevir o jantlara sahip Corolla'lar cirit atmakta. Bende gidip CMS bayisi buldum bana yakın olan ve gidip 1 ay önce taktırdım ve 950 lira ödedim 4 tane CMS marka jant'a.

İşte bunlar benim jantlar..  Orta göbekleri de Toyota logolu alıp taktırdım ve güzel oldu. Hatta farklı bir görüntü ve kimlik oldu. CMS jant konusunda sağlam bir firmadır ve çoğu arabaya da jant üretmektedir.


Burak bey çok farklı ve güzel olmuş çok beğendim jantlarınızı bende de 2015 advance var ve siyah jantla aldım ama değişecek orjinal jant takılacak
2015 1.6 advanced inci beyazı corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #64 : Nisan 09, 2015, 21:59:59 »
Fotolu ve uzun iletilere alıntı yapmadan cevap yazarsak takip ve yer açısından daha sağlıklı oluyor arkadaşlar..Cevap vermek istediğiniz üyelerimize @ kullanmak daha pratik oluyor.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 450
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #65 : Nisan 10, 2015, 01:07:00 »
Daha dikkat ederiz...
 ;)
2015 1.6 advanced inci beyazı corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Hayat yaşadığın kadar güzeldir.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '14
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #66 : Nisan 12, 2015, 18:18:46 »
CMS yi yazdım bir kenara.  Paylaşım için teşekkürler.
Hayat yaşayabildiğin kadar güzeldir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Merhaba, Ankara'dan 1.33 life kullanıcısıyım.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 13 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #67 : Nisan 12, 2015, 20:31:42 »
Ankara - Kayseri - Ankara arası hafta sonu aracımı ilk defa uzun mesafe de kullandım.
Elmadağ ve Kırşehir rampalarında kesinlikle çekmeme gibi bir problem olmadı.
Aksine, hepsine de 6'ncı viteste çok rahat başladı ve başladığı gibi her türlü rampayı devirdi.
Bu performansı 1.33 life'dan inanın hiç beklemiyordum.
Araçta rampada uzun yolda kesinlikle güçten düşme olmuyor (2 yetişkinle)
Genellikle 120-140 arası kullandım. Araba çok güzel, geçenlerde araca 120'den sonra ses çok geliyor yazmıştım, sanırım o asfaltın kalitesizliğinden kaynaklanıyormuş. Uzun yolda çok rahattı. Yakıtı ise ortalama 0,30 kuruş olarak hesapladım.
1.33 aracımdan gerçekten çok memnunum. İyi ki de almışım  :alkis:



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Başlangıcı olan herşeyin bir de sonu vardır...
    • http://devaimystic.deviantart.com/
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 203000
  • Model Yılı: '05
  • 174 kere teşekkür etti
  • 94 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #68 : Nisan 12, 2015, 20:38:59 »
Ankara - Kayseri - Ankara arası hafta sonu aracımı ilk defa uzun mesafe de kullandım.
Elmadağ ve Kırşehir rampalarında kesinlikle çekmeme gibi bir problem olmadı.
Aksine, hepsine de 6'ncı viteste çok rahat başladı ve başladığı gibi her türlü rampayı devirdi.
Bu performansı 1.33 life'dan inanın hiç beklemiyordum.
Araçta rampada uzun yolda kesinlikle güçten düşme olmuyor (2 yetişkinle)
Genellikle 120-140 arası kullandım. Araba çok güzel, geçenlerde araca 120'den sonra ses çok geliyor yazmıştım, sanırım o asfaltın kalitesizliğinden kaynaklanıyormuş. Uzun yolda çok rahattı. Yakıtı ise ortalama 0,30 kuruş olarak hesapladım.
1.33 aracımdan gerçekten çok memnunum. İyi ki de almışım  :alkis:


çok yaşa Tolga...

deneyip ve bizzat test ederek görüşlerini paylaştığın için de ayrıca teşekkürler..."çekmiyor/gitmiyor" muhabbetine de ayrıca noktayı koyduun diyebilirim ben şahsım adına :)

selamlar...
Başlangıcı olan herşeyin bir de sonu vardır...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #69 : Nisan 13, 2015, 08:17:50 »
1.33 üzmez. Yeter ki uygun vites ile gidilsin. Yahu düne kadar koca Passat 1.6 / 102 HP / 8 valf motor ile satılırken sesi çıkmazdı milletin kapış kapış alırdı. Yani o arabayı 102 HP götürüyorsa 1.33 motor 99 HP bu arabayı da rahat rahat götürür. Sanayide ki Ali usta yapıp kafasına göre takmadı bu motoru Corolla'ya. Japonlar yapıp taktı, bir bildikleri var ki koydular bu motoru bu arabaya ve 2009 yılından beri de Corolla ve Auris de kullanılan bir motor.

Dün mesela, virajlı ve rampa çıkış yolu 3. vites ile kökledim ve bayılmadan, devirden düşmeden Peugeot 508 ve W222 kasa Mercedes C180 ve Hyundai Accent Era'yı sollayarak iki şeritli yolda sol şeritten kaptırıp gittim. ve bu 3 arabaya fark attım. Ha, ben o rampayı 3 ile çıkarken shift lambası yandı vites büyült dedi ama ben onu dinleyip 4'e atamadım. Çünkü 4'e atsam yığılır kalırdım. Bunu Polenzeköy yolundan Kavacık E-5'e rampa yukarı çıkarken yaptım ve deviri bulduktan sonra 4'e attım. Ve 6.4'lük tüketim 7'ye çıktı.

İnsanlar sanıyor ki rampa 4. vites ile çıkılır. Yanlış..! En verimli devirde hangi vites ile çıkıyorsan doğrusu odur. 96 yılında şirket arabam vardı. 1993 Tempra SX idi. Bostancı da bir ustaya gitmiştim. Adam orada birine şöyle diyordu "sen eğer kalkıp Bolu dağını 4 ile çıkmayıp 3. vites ile çıkıyorsan senin arabanın motoru uzun ömürlü olur" diye. Bu da o hesap işte. Yine dün Anadolu Kavağından Yoroz Kalesine çıkan yokuşu 2. vites ile gayet sorunsuz çıktım ve 3 kişiyiz arabada. Kaldı ki o yokuşu 1.6 motorlu bir araba bile 2 ile çıkar. 3 ile çıkarsa zaten o tarz bir yokuşu motoru kucağına alır.

Atıyorum uzun yolda gidiyorsun. Araba sollayacaksın ve 6 ile gidiyorsun. Zaten arabanı tanıyorsan hangi vites ile seri şekilde sollaman gerektiğini bilirsin. Yolun durumuna göre Düşersin 5. vitese fişeklersin arabayı sollarsın veya baktın o sollamayı yaparken 5 yemeyecek, 6'dan 4'e düşersin ve kaptırıp sollamayı en kısa sürede tamamlarsın. Ben en son kullandığım 2005 Symbol ile öyle çok yapardım. Hangi vites de devirlenip seri gideceğini biliyordum. Yeri geliyordu 5'den 4'e düşüp sollardım, yeri gelirdi 5'den direkt 3'e düşüp sollardım. Arabanı tanıyorsan isterse 0.5 motor olsun. Gidemeyeceğin, çıkamayacağın yokuş yoktur. Ha, rampa çıkarken 2.0 TDI Passat ile kapışamazsın orası ayrı. Zaten yollar yarış yapmak için yapılmamış. Güvenli şekilde ve arabanın sınırlarını zorlamadan A noktasından B noktasına gitmek için yapılmış.

İnsanımız 0-100 mesafesine takık durumda. Yahu arkadaş sen sabah evden çıkıp arabaya binince marşa basıp hemen 0-100'mü görüyorsun da bu derece önemsiyorsun? Hoş, marşa basar basmaz soğuk motoru 3'e atan da var. 21 yıldır tüm arabalarım da marşa basar ve 1 dk. beklerim. Kışın içimden 100'e kadar sayar bekler öyle çıkarım ve yine özellikle kışın soğuk motoru ısıtmak için ilk 200 metre (bizim evin parkından ilk ışıklar ara sokak ve 200 - 300 metre vardır) 1. vites ile giderim. Işığı geçince diğer 50 metre mesafede ki ışığa 2. vites ile gider ve ondan sonra zaten sıcaklık orta dereceye gelmiş olup 3 - 4 yolun durumuna göre vites büyütürüm. Yazın zaten ilk 200 - 300 metrelik ışığa gidene kadar hemen ısınıyor. Yani sen yataktan kalkıp hemen o halinle sokağa çıkamayacağın gibi araba da ısınmadan verim alınmaz. Ama yok, marşa basan 5'e atacak sanki. Ondan sonra dizel arabamın turbosu patladı, turbo motorlu benzinli arabam yağ yakıyor. Eh, sana müstehak o zaman.

Durum budur. Kızmak darılmak yok ama gitmeyen araba değil gidemeyen sürücü vardır. 1.33 ve 1.6 arasında aman aman ve asfalt deldirecek kadar da bir fark yok. Sadece seri kullanım da alt devirlerde fark vardır o da 4-5 saniyedir çok çok. Yoksa iki arabada 140 - 150 km/h ile giden arabalar.

Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #70 : Nisan 13, 2015, 08:50:22 »
Burada en büyük olay beklenti. Beklentileri karşılayacak olan aracı iyi inceleyip aldıktan sonra sıkıntı yok. Hayal kırıklıkları genelde daha güçlü motordan nispeten zayıf motora geçenlerde görülür. Araçlar için yorum yaparken kağıt üzerinden yapılan yorumlar da kısmen havada kalır.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #71 : Nisan 13, 2015, 08:57:20 »
Burada en büyük olay beklenti. Beklentileri karşılayacak olan aracı iyi inceleyip aldıktan sonra sıkıntı yok. Hayal kırıklıkları genelde daha güçlü motordan nispeten zayıf motora geçenlerde görülür. Araçlar için yorum yaparken kağıt üzerinden yapılan yorumlar da kısmen havada kalır.

Aynen öyle. Adam 150 HP'lik araba kullanıp böyle bir arabaya geçerse hayal kırıklığı yaşar. Ama benim gibi yıllarca 80 HP'yi geçmeyen araba kullanırsa ve her ne kadar ara sıra 100 Hp üzeri araba kullanmışsa çok da yadırgamaz.  :)  Kimine zaten 150 HP bile yetersiz gelir.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 2615
  • Model Yılı: '15
  • 103 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Aracı kaç devirde vites değiştirmeliyim?
« Yanıtla #72 : Nisan 24, 2015, 20:21:56 »
Merhaba Arkadaşlar, aracı alalı 2 gün oldu, şu an 750 civarı km yaptım. Ortalama yakıt tüketimi 10.8 lerde... Aracı kaç devirde vites değiştirmeliyim, en ekonomik kullanım hangi aralıklarda... Vitesi değiştirme ışığı yanınca biraz gaza yükleniyorum ışık sönüyor... Bu ne anlama geliyor... Kullanan arkadaşlardan ricam varsa bu konuyla ilgili ayrıntılı ve daha fazla bilgi içeren cevapları yazar mısınız? Teşekkür ederim.
coralla 1,33 life

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #73 : Nisan 24, 2015, 20:25:32 »
Vites değişim ışığı(shıft)yanınca değiştir. Gaza basma çok yakar.Zamanla yakıt tüketimi azalacak.Bir müddet sonra vites değişim ışığı yanmadan değiştirir araçla bütünleşirsiniz.2 günde o kadar yol mu yapılır?.Yapılır tabi yeni araç hayırlı olsun. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Aracı kaç devirde vites değiştirmeliyim?
« Yanıtla #74 : Nisan 24, 2015, 21:02:25 »
Merhaba Arkadaşlar, aracı alalı 2 gün oldu, şu an 750 civarı km yaptım. Ortalama yakıt tüketimi 10.8 lerde... Aracı kaç devirde vites değiştirmeliyim, en ekonomik kullanım hangi aralıklarda... Vitesi değiştirme ışığı yanınca biraz gaza yükleniyorum ışık sönüyor... Bu ne anlama geliyor... Kullanan arkadaşlardan ricam varsa bu konuyla ilgili ayrıntılı ve daha fazla bilgi içeren cevapları yazar mısınız? Teşekkür ederim.

Ve yol bilgisayarını sıfırla ara sıra. Yolun durumuna göre. Mesela düz yolda ilk 1 ile kalktın ve sakin kalktın, 2800 devir de 2'ye at. Zaten shift lambası 1. vites de giderken 2800 devir de yanıyor. Ha, sen bunu beklemeden de daha düşük devirde de kulapın ile motoru dinleyeren ve arabanın gazı yediğinden eminsen de 2'ye atabilirsin. Diyelim ki 2800 devir de 2'ye attın. 2000 devir de shift yanar ve 3'e atarsın. Yine 2000 devir de shift yanar ve 4'e atarsın ve bu 5. vitese kadar devam eder. Ama 5. vites ile giderken shift lambası 2000 devir de değil 2500 lü devirler de yanar ve 6'ya atarsın.

2000 devir de vites değiştirirsen performans bekleme. Yolun durumuna göre düz yol ise zaten sıkıntı olmaz. Hal böyle olunca ekonomi de yapmış olursun. Tam tersi yaptın ve 2000 devir de yanan shift lambasını pas geçip bulunduğun vites atıyorum 3. vites ile yolda gidiyorsun. 2800 devir de yine shift lambası yanar ve bir nebze performanslı da gitmiş olursun. 2800 devir de yine vites değiştirmiş olursun. 2800 deviri de pas geçersen 3200 devir de yine shift yanar ve güzel de bir performans sunar sana. Yani sen şu an shift lambasını pas geçiyorsun ve yandığı zaman vites değiştirmeyip abanıyorsun gaza ve doğal olarak da lamba sönüyor.

Ben bunların hepsini denedim. Halen daha deniyorum zaman zaman. TAm 3500 km deyim. Atıyorum rampa çıkıyorsun. Eh yani o zaman da 2000 devir de değil 2800 devirde veya 3000 devirde değiştir vitesi. Yani 3 ile rampa çıkıyorsan shift yanınca hemen 4'e atma. Yoksa gelip "yahu bu araba gitmiyor" dersin.

Ben oto yolda 4.8'i gördüm 6. vites 90 - 100 km/h aralığında. Şehir içi ise en fazla 8.9 yakmıştım ilk zamanlarda. Hatta daha 100 km'de iken 7.7 görmüştüm akıcı FSM köprüsü yolunda. Ve şu an şehir içi kısa mesafe ve dur/kalk trafiğinde 7.5 - 8.5 aralığında geziniyorum. Dediğim gibi yol bilgisayarını ara sıra sıfırla. Ve ücretsiz 1000 km kontrolünü de yaptır. Zaten 2 günde yaklaşmışsıın 1000 km ye ve hayırlı olsun.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #75 : Nisan 24, 2015, 21:13:30 »
Burak bey 1.33 motora toz kondurmuyosun maaşallah, :) senin bu mükemmel anlatımların sayesinde 1.33 motor karşıtlarıda bir nebze bir şeyler öğreniyorlardır sanırım  :D 1.33 motorun üzerinde seninde büyük emeklerin var ;)yorumlarını merakla takip ediyorum,teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #76 : Nisan 24, 2015, 21:16:49 »
Burak Bey,haklı bizim 1.33 de fişek gibi,1.4 d4d de fişek gibi.2 kusurda olmasa bu arabalar fıstık.1-Yol Sesi(uzun yolda illallah dedirir)2-Ara sıra araç içinden gelen yurttan sesler korosu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 2615
  • Model Yılı: '15
  • 103 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #77 : Nisan 24, 2015, 21:22:13 »
Anlık yakıt tüketim değerlerini göstermemesi kötü olmuş, eski aracım 2004 astra njoy'du, onda vardı... 2900 devir 96 km en uygun yakıt değerini veriyordu... Bu aracımda da böylebir değer yakalamaya çalışıyorum. en azından uzun yol için... Şehir içinde beklentilerimi fazlasıyla karşıladı, Çorum'da bildiğim tüm rampalara girdim. Astra 1.6 tüplü'den daha iyi verim aldım... Diğer yeni araçları tanımadığım için kıyaslama yapamayacağım... Aracımdan son derece memnunum iyi ki jetta'dan vaz geçmişim. Jetta da turbo sorununu duyduğum için (1.2 turbo) vaz geçtim, parça, bakım ... vs. sorunlarda cabası....
coralla 1,33 life

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #78 : Nisan 24, 2015, 21:26:05 »
Bülent Bey,Jetta ile ilgili söylenenlere kulak asmayın.Onun da ayrı artıları var.Mesela demin bahsettiğim 2 kusur onda yok.(lütfen Alman-Japon tartışmayalım-niyeyse bunu yazdım)Ölmezsem borçlarım bitsin.Biraz da alaman arabası deneyelim. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota corolla 1.33 life
« Yanıtla #79 : Nisan 24, 2015, 21:29:17 »
Toz kondurmamak demeyelim de sadece izlenimlerimi ve kendi kullanım stiline göre izlenimlerimi aktarıyorum. Yani 1.6 / 132 HP gibi serid eğil tabi. Ama o serilik ani kalkış ve ara hızlanmalar da kendini gösteriyor. Yani kalkıp da turbo motorlu bir araba ile kapışamam. Ha, o da ben de rahat rahat 140 ile gideriz. Orası ayrı.  :)
Daima Rock ve daima Erkin baba..!