Gönderen Konu: MMT Sorunları  (Okunma sayısı 116512 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #80 : Aralık 28, 2010, 20:49:49 »
ayrıca bu 5 ileri mmt ile sonradan çıkan 6 vitesliler arasında eskiye göre bir fark, en önemliside bir yenilik varmı. 6 ileri mmt kullananlar yardımcı olursa sevinirim.
araba sen sürmeye başladıktan sonra arkan,da bıraktıkların ve tanımadıkların düşünülerek kullanılır.

Toyota Club Türkiye

Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #80 : Aralık 28, 2010, 20:49:49 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #81 : Aralık 28, 2010, 21:30:24 »
bu arabalarda frenin ilk bir iki cm si bir anlamda debriyaj görevi yapıyor.durmalarda ayak frende iken boşa atıyor.ama ben kırmızı yeni yandıysa boşa atıyorum alışkanlık zaten zahmetli birşey değil.

Bildiğim kadarı ile frene basınca boşa alma durumu eğer araba hareket halinde değilse oluyor, aksi takdirde yolda giderken frene basınca boşa alırdı. Bunu servisten öğrenmiştim ama forumda vitesi manuel boşa alanlar olduğu için sormak istedim. Ayrıca M modunda kullanırken boşa almak için önce E'ye almak gerekir, sonra N'ye. Ama benim bildiğim gibi frene bir süre basınca (araç dururken) boşa alıyorsa (ki bunu devir saati göstergesinden anlayabiliyorsunuz) elle almaya gerek yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #82 : Aralık 29, 2010, 22:36:37 »
teşekkürler ahmet ozkok...daha iyisi sizlerin olsun inşallah.. benim aracı alan kişi eğer doğru kullanır ise sorun yaşamaz ancak ben 2 kez yolda kaldığım için soğudum araçtan ve her arabaya binişimde acaba yine kalırmı sorusu aklımdaydı ayrıca bir şey daha var araç 120 km hıza çıktığında motor sesi bir hayli çoğalıyordu ve devir saati 4000 lere geliyordu ama honda da öyle bişey yok çok şükür hem çok sessiz hemde devir 120 de iken 3000 ibiraz geçmekte..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #83 : Aralık 29, 2010, 23:57:38 »
Arkadaşlar ben arabayı alalı 3 ay oldu. MMT 2009 model 1.6 Corolla Comfort. Ancak bir sorunum var ki bu da benim canımı sıkıyor. 3 ncü vitesi 50 civarında istiyor ve 5 nci viteste 3000 devirde araba 110 yapıyor. E ben 150-160 sürate çıksam bu araç kaç devir yapacak. Sizce benim sorunum ne ile alakalı? Bu normal bir durummudur?
-- 2009 COROLLA COMFORT MMT (BENZİNLİ) --

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #84 : Ocak 08, 2011, 08:48:48 »
toyota kullanırken en çok zoruma gidenlerden biri de buydu sn mustafa kul.. benim de toyota 120 ye çıktığında devir saati 4000 e yaklaşıyor ve motor sesi de artıyor du ben dizel focus satıp benzinli corolla almıştım (arıza sebebi ile) vallahi hız arttıkça ford dizel daha sessiz di hatta motor ustası bir arkadaş binmişti ford dun sessiz olmasından lpg limi diye sormuştu ancak toyota da bunu yaşayamamıştım ve motor sesini duymamak için 90-110 arası kullanıyordum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #85 : Ocak 10, 2011, 17:45:46 »
selam ,
benzinlilerde durum nedir bilemicem ama,
benim aracım 2008 dizel
ve 5. vitesde tam 3000 devirde, saatte tam 130km ile gidiyor..
Gaye dost uğruna ölmek değil,
Uğruna ölünecek dostu bulmaktır!..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #86 : Ocak 10, 2011, 21:00:56 »
Arkadaşlar ben arabayı alalı 3 ay oldu. MMT 2009 model 1.6 Corolla Comfort. Ancak bir sorunum var ki bu da benim canımı sıkıyor. 3 ncü vitesi 50 civarında istiyor ve 5 nci viteste 3000 devirde araba 110 yapıyor. E ben 150-160 sürate çıksam bu araç kaç devir yapacak. Sizce benim sorunum ne ile alakalı? Bu normal bir durummudur?

Sanki baskı balata problemi gibi. Daha önce başıma geldi, şirket arabasında. Gaza basıyorum, gitmiyordu. Günün sonunda tamamen gaz yememeye başladı. Meğer bir haftadır böyleymiş, bende tamamen bitti, söylememiş şoför.
Aklıma geldi şimdi, böyle bir şey olabilir?

2011 Corolla 1.4 D-4D Comfort Extra M/M

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #87 : Ocak 11, 2011, 11:08:26 »
selam
yaklaşık bir aydır 2007 dizel aruis mmt sahibiyim. iki üç gündür farketmeye başladım yada daha önceden yoktu. n-r-e geçişlerinde aracın sol tarafından çok dikkatli dinlediğimde dırt gibi bir ses geliyor (müzik sistemini kapattığımda sessiz bir ortamda duyulabilecek düzeyde). manuel viteslerdeki şanzıman zorlama sesi gibi değil ama yinede aklıma takılmıyor değil ustaya danışmadan sizlere danışayım dedim. problem midir yoksa olağan bir durum mu ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #88 : Ocak 11, 2011, 11:26:58 »
selam
yaklaşık bir aydır 2007 dizel aruis mmt sahibiyim. iki üç gündür farketmeye başladım yada daha önceden yoktu. n-r-e geçişlerinde aracın sol tarafından çok dikkatli dinlediğimde dırt gibi bir ses geliyor (müzik sistemini kapattığımda sessiz bir ortamda duyulabilecek düzeyde). manuel viteslerdeki şanzıman zorlama sesi gibi değil ama yinede aklıma takılmıyor değil ustaya danışmadan sizlere danışayım dedim. problem midir yoksa olağan bir durum mu ?
Bu ses çok abartı değilse, sorun değildir.
Ses sistemi kapalıyken ben de özellikle dediğiniz gibi n-r-e geçişlerini duyar gibi oluyorum. Ancak aracı sıfır aldığımdan berı var bu ses. Yine de içiniz rahat etmiyorsa işini iyi bilen bir mekanik ustasına gidiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #89 : Ocak 19, 2011, 12:40:32 »
selam
yaklaşık bir aydır 2007 dizel aruis mmt sahibiyim. iki üç gündür farketmeye başladım yada daha önceden yoktu. n-r-e geçişlerinde aracın sol tarafından çok dikkatli dinlediğimde dırt gibi bir ses geliyor (müzik sistemini kapattığımda sessiz bir ortamda duyulabilecek düzeyde). manuel viteslerdeki şanzıman zorlama sesi gibi değil ama yinede aklıma takılmıyor değil ustaya danışmadan sizlere danışayım dedim. problem midir yoksa olağan bir durum mu ?
vites değiştirme sesi ben camı açtığımda sesi duyuyarum ama çok abartılı değil.
araba sen sürmeye başladıktan sonra arkan,da bıraktıkların ve tanımadıkların düşünülerek kullanılır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #90 : Ocak 19, 2011, 22:20:13 »
mmt vites kullanmıyorum.Ancak serviste baskı balatası ecusu diye 2,750 tl lik parça ve işçilik fiyatını gören müşterininde suratını unutamıyorum.MMt daha sıkıntılı gibime geiyor.Forumda şikayet var com da  ki şikayetleri  görünce tırsmamak elde değil.Alanlar güle güle arızasız kullansınlar..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 corolla d-4d mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #91 : Ocak 21, 2011, 17:25:55 »
2008 modeller Japonyadan geldi, sonra 2009 modellerin hepsi mi bilmiyorum ama Guney Afrika'dan getirmeye basladilar ve bunlar 6 ileri MMT sanirim, konu hakkinda bilgisi olan var mi? Sanzimanlarin ayni olup elektronik olarak 6 ileri yapilmis olma olasiligida var tabiii....

Araclarin nerede yapildigi VIN kodundan anlayabilirsiniz. Servisin dedigine gore parcalari ve tipleri birebir ayni olmasina ragmen ufak farklardan dolayi yerlerine oturmuyormus... cikma parca alanlarin dikkat etmesi lazim....

Ben sert kullaniyorum,2006 model otomatik corolla'm sert kullanimdan cildirmisti. 2008 MMT bugune kadar bir problem yasatmadi 50.000km bakimindan cikti, bir masraf yok.


arkadaşlar bende mmt almadan önce forumda baya araştırma yapıp olumsuz düşnmeye başlamştm ancak 2010 sonrası üretilen corollalarda şanzıman 6 ileri olup torku yükseltilmiştir ayrıca yokuş kalkış sistemide geliştrilmiş ve biraz daha iyileştirilmiş olduğunu bayiden öğrendim, almadan da arabayı test ettim ve karar verdim şuan 11000kmde maşallah tık yok f1 şaznumanla kullanmak çok keyifli ayrca şehriçinde 5.7 yakıyorumki çok güzel bu rakam yalnız tabi dikkatli kullanyrm çok dik yokuşlarda tam otomatik gbi gaza yüklenmeyeceksnz manuelde kullancaksnz ayrca kalkşlarda çok sert kalkmaycaksnz çnkü ozman buarabalar yağ eksiltyor sıkştrmaya zorlamaya gelmez yavaş yavaş araba devrini bulup hızlansın şuana kadar gördğm tek olumsuzluksa ani tepkilerde mesela ani frende vites devrini düşrmekte zorlanyor hemen ayak uyduramyor hızna daha sonrada kalkışta yığılıyor tabi bunmlar exterm durumlar normal kullnmım keyifli ekonomik tabi bence 1.6 olsa daha süper olurdu bu kasaya
2011 toyota corolla comfort extra mmt 1.4 d-4d 90hp beyaz içi bej  & 2005 renault kangoo comfort 1.5dci 70hp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #92 : Ocak 28, 2011, 09:17:43 »
arkadaşlar bende mmt almadan önce forumda baya araştırma yapıp olumsuz düşnmeye başlamştm ancak 2010 sonrası üretilen corollalarda şanzıman 6 ileri olup torku yükseltilmiştir ayrıca yokuş kalkış sistemide geliştrilmiş ve biraz daha iyileştirilmiş olduğunu bayiden öğrendim, almadan da arabayı test ettim ve karar verdim şuan 11000kmde maşallah tık yok f1 şaznumanla kullanmak çok keyifli ayrca şehriçinde 5.7 yakıyorumki çok güzel bu rakam yalnız tabi dikkatli kullanyrm çok dik yokuşlarda tam otomatik gbi gaza yüklenmeyeceksnz manuelde kullancaksnz ayrca kalkşlarda çok sert kalkmaycaksnz çnkü ozman buarabalar yağ eksiltyor sıkştrmaya zorlamaya gelmez yavaş yavaş araba devrini bulup hızlansın şuana kadar gördğm tek olumsuzluksa ani tepkilerde mesela ani frende vites devrini düşrmekte zorlanyor hemen ayak uyduramyor hızna daha sonrada kalkışta yığılıyor tabi bunmlar exterm durumlar normal kullnmım keyifli ekonomik tabi bence 1.6 olsa daha süper olurdu bu kasaya
Merhabalar Erdem Bey,
Forumlarda mmt ile ilgili sorunlar olduğunu okuyup soğumuşsunuz da, aracı satmak için çabalayan, yani tek yanlı düşünme ihtimali olan bayiye inanmanız bana enteresan geldi? Yanlış anlamayın, kesinlikle ve kesinlikle amacım sizi yargılamak yada eleştirmek değil. alınmış alınmıştır. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.
Ama size bayinin söylemediği birşeyi ben size söyleyeyim, 5 viteslilerden 2 farkı var. Bunu direk mühendislerinden öğrenen arkadaşımın yanındaydım anlatırken. Eskilerin debriyaj mekanizmasını elektrik motoru yapıyor. Yenilerinki hidrolik. ve baskı balataları biraz daha güçlendirilmiş. Belki yazılımlada oynanmıştır ama sizin anlattıklaırnıza bakılırsa değişen birşey yok. Sizinde dediğiniz gibi, biraz iyleştirilmiş. Ayrıca olumsuzlukları siz yazmışsınız zaten. eskilerle farkı yok. Vites değişimleri yığılmalara sebep oluyor,  vites küçültürken şaşırıyor, sonrada bu extrem durumlarda oluyor demişsiniz? Ben burayı anlamadım? yığılmalar yokuş çıkarken olmuyormu? Her yokuş çıkışta olmuyor mu? Yada her yokuş inişte yaşanmıyor mu? Bende bu her daim yaşanıyor. Buna karar veren araç. Benim insiyatifim dışında. Bu durum sizde nasıl extrem durumlarda oluyor alayamadım? açıklayabilirseniz memnun olurum.
Bir hususta aracı test ettim demişsiniz. Bu araçların en büyük sorunu yokuş yukarı dur kalk yaptıklarında 30 ile 60 dakika arasında çalışmaz hale gelmeleri. Böyle bir ortama hiç denk geldiniz mi? yada bu ortamı simüle ettiniz mi? dur kalk, dur kalk, m modunda, elfreni desteği ile?
İyi günler dilerim.
Araba kullanmayı biliyorum ben. 3 tane arabam var şu anda ayıptır söylemesi. Şimdiye kadar da arabam oldu. Kullandım yıllarca sattım sonra.
Ama mmt yi kullanmayı bir türlü öğrenemedim :(
F1 pilotu değilim ki öğreneyim..
http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/tanisma-30178/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 corolla d-4d mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #93 : Şubat 04, 2011, 14:43:16 »
Merhabalar Erdem Bey,
Forumlarda mmt ile ilgili sorunlar olduğunu okuyup soğumuşsunuz da, aracı satmak için çabalayan, yani tek yanlı düşünme ihtimali olan bayiye inanmanız bana enteresan geldi? Yanlış anlamayın, kesinlikle ve kesinlikle amacım sizi yargılamak yada eleştirmek değil. alınmış alınmıştır. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.
Ama size bayinin söylemediği birşeyi ben size söyleyeyim, 5 viteslilerden 2 farkı var. Bunu direk mühendislerinden öğrenen arkadaşımın yanındaydım anlatırken. Eskilerin debriyaj mekanizmasını elektrik motoru yapıyor. Yenilerinki hidrolik. ve baskı balataları biraz daha güçlendirilmiş. Belki yazılımlada oynanmıştır ama sizin anlattıklaırnıza bakılırsa değişen birşey yok. Sizinde dediğiniz gibi, biraz iyleştirilmiş. Ayrıca olumsuzlukları siz yazmışsınız zaten. eskilerle farkı yok. Vites değişimleri yığılmalara sebep oluyor,  vites küçültürken şaşırıyor, sonrada bu extrem durumlarda oluyor demişsiniz? Ben burayı anlamadım? yığılmalar yokuş çıkarken olmuyormu? Her yokuş çıkışta olmuyor mu? Yada her yokuş inişte yaşanmıyor mu? Bende bu her daim yaşanıyor. Buna karar veren araç. Benim insiyatifim dışında. Bu durum sizde nasıl extrem durumlarda oluyor alayamadım? açıklayabilirseniz memnun olurum.
Bir hususta aracı test ettim demişsiniz. Bu araçların en büyük sorunu yokuş yukarı dur kalk yaptıklarında 30 ile 60 dakika arasında çalışmaz hale gelmeleri. Böyle bir ortama hiç denk geldiniz mi? yada bu ortamı simüle ettiniz mi? dur kalk, dur kalk, m modunda, elfreni desteği ile?
İyi günler dilerim.

merhabalar brincisi arabayı aldğm bayideki kişi oranın yetkilisi normal satış elemanı değil ve aile dostumuz o yüzden söylediklerine güvenerek aldım
ikincisi eskilerle hiç bifarkı yok demek hata olur yokuşlarda geri kaçırma daha az ve 6 vites ayrıca torku yüksek
üçüncüsü extrem durum dediğim 80km gderken aniden fren yapıp arabanın hzı 30km düşnce aracın kendini toparlaması zaman alıyo bunu anlatmak istemeiştim
dördüncüsü yokuşlarda inerken ve çıkarken anlattığınız abartı durumlarla karşılaşmadım tabiki devri düşüp biraz yığılma olyo ama 1.4 dizel 90 beygirden daha fazlasını beklmek bu ağırlıktaki bi araca yanlış olurki onuda yazımda belrttm 1.6 olsa süper olurdu  bu kasaya diye
beşincisi yokuşlarda çok olmamakla beraber illaki dur kalk yaptm ama bi sorun yaşamadm şimdiye kadar tabi çok dik ramplardada "manuel kullandğımı belirtym
saygılarımla...
2011 toyota corolla comfort extra mmt 1.4 d-4d 90hp beyaz içi bej  & 2005 renault kangoo comfort 1.5dci 70hp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #94 : Şubat 27, 2011, 22:12:06 »
sevgili arkadaşlar haddim olmayarak söylemek istiyorum araba ya düz vites yada otomatik vites olacak bunun ortası olmayacak vallahi mmt yi satıp civic tam otomatik aldıktan sonra şükürler olsun ki yolda kalacakmıyım vites geçecekmi korkusu kalmadı içimde ayrıca çok daha sessiz çalışan bir makina honda... toyota da güzel ama 2010 tam otomatik (ancak o da 4 ileri)  yada düz vites olmalı derim...hepinize sevgilerimle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #95 : Mart 03, 2011, 19:30:32 »
Arkadaşlar merhaba. 1,5 yıldır verso 1.8 mmt kullanıyorum ve ankara trafiğinde. Bu geçen zaman içerisinde 2 defa balata ısındığı için (dikmen yokuşunda ve dur kalklarda) ikaz verdi. MMT den çok ama çok memnunum ve iyiki almışım diyorum. Son zamanlarda baskı balatamın bittiğini, yakıtın artmasından, ara gazı verir gibi devir saatinin yükselip tekrar düşmesinden, motorun çok bağırmasından, çok titremesinden anladığım için servise gittim. bilgisayar kontrolünde proplem olmadığını söylediler, çok şaşırdım ama bir okadarda sevindim. Fakat deneme sürüşüne çıktıklarında balatanın bittiğini ve mutlaka değişmesi gerektiğinisöylediler ve yaptımak isterseniz 3500 tl. (1.9 tl baskı+balata+rulman+işçilik ücreti / 1600 tl ecü ücreti) ye malolur dediler. Bende ankarada bulunan özel servis (dörtnal toyota) i arayarak bilgi aldım ve ecü hariç 900 tl'ye hallederiz dediler. Siparişimi verdim ve 4 gün sonra parça istanbuldan geldi ve 09.00 da başladıkları değişimi 13.00 gibi bitirdiler ve tertemiz bir şekilde aracımı teslim ettiler. İşçilikleri ve insanlıkları çok candandı hepsine çok teşekkür ediyorum. ECÜ niye değişmedi diye sorduğumda; şimdiye kadar bin tane araçta 1 tane arızalı çıktığını söyledi ve kontrolde de sağlam çıktı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #96 : Mart 03, 2011, 20:21:35 »
Arkadaşlar merhaba. 1,5 yıldır verso 1.8 mmt kullanıyorum ve ankara trafiğinde. Bu geçen zaman içerisinde 2 defa balata ısındığı için (dikmen yokuşunda ve dur kalklarda) ikaz verdi. MMT den çok ama çok memnunum ve iyiki almışım diyorum. Son zamanlarda baskı balatamın bittiğini, yakıtın artmasından, ara gazı verir gibi devir saatinin yükselip tekrar düşmesinden, motorun çok bağırmasından, çok titremesinden anladığım için servise gittim. bilgisayar kontrolünde proplem olmadığını söylediler, çok şaşırdım ama bir okadarda sevindim. Fakat deneme sürüşüne çıktıklarında balatanın bittiğini ve mutlaka değişmesi gerektiğinisöylediler ve yaptımak isterseniz 3500 tl. (1.9 tl baskı+balata+rulman+işçilik ücreti / 1600 tl ecü ücreti) ye malolur dediler. Bende ankarada bulunan özel servis (dörtnal toyota) i arayarak bilgi aldım ve ecü hariç 900 tl'ye hallederiz dediler. Siparişimi verdim ve 4 gün sonra parça istanbuldan geldi ve 09.00 da başladıkları değişimi 13.00 gibi bitirdiler ve tertemiz bir şekilde aracımı teslim ettiler. İşçilikleri ve insanlıkları çok candandı hepsine çok teşekkür ediyorum. ECÜ niye değişmedi diye sorduğumda; şimdiye kadar bin tane araçta 1 tane arızalı çıktığını söyledi ve kontrolde de sağlam çıktı.

benim aracım(2007 Auris 1.6 M/M- 38.000 km) iyileştirme kampanyası dahilinde baskı balatası, ecusu vs değişti, biz bir ücret ödemedik kampanya dajhilinde olduğu için ama elimdeki faturaya göre toplamda 1700TL'lik masraf etmişler arabaya, size niye o kadar yüksek fiyat demişler anlamadım...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #97 : Mart 03, 2011, 20:25:46 »
1.8 motor olmasıyla ilgisi olabilir mi acaba :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #98 : Mart 03, 2011, 20:29:07 »
1.8 olsa bile bu kadar çok çıkmaz diye düşünmüştüm ama tabi ki dediğiniz gibi de olabilir...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT Sorunları
« Yanıtla #99 : Mart 04, 2011, 00:01:48 »
Arkadaşlar merhaba. 1,5 yıldır verso 1.8 mmt kullanıyorum ve ankara trafiğinde. Bu geçen zaman içerisinde 2 defa balata ısındığı için (dikmen yokuşunda ve dur kalklarda) ikaz verdi. MMT den çok ama çok memnunum ve iyiki almışım diyorum. Son zamanlarda baskı balatamın bittiğini, yakıtın artmasından, ara gazı verir gibi devir saatinin yükselip tekrar düşmesinden, motorun çok bağırmasından, çok titremesinden anladığım için servise gittim. bilgisayar kontrolünde proplem olmadığını söylediler, çok şaşırdım ama bir okadarda sevindim. Fakat deneme sürüşüne çıktıklarında balatanın bittiğini ve mutlaka değişmesi gerektiğinisöylediler ve yaptımak isterseniz 3500 tl. (1.9 tl baskı+balata+rulman+işçilik ücreti / 1600 tl ecü ücreti) ye malolur dediler. Bende ankarada bulunan özel servis (dörtnal toyota) i arayarak bilgi aldım ve ecü hariç 900 tl'ye hallederiz dediler. Siparişimi verdim ve 4 gün sonra parça istanbuldan geldi ve 09.00 da başladıkları değişimi 13.00 gibi bitirdiler ve tertemiz bir şekilde aracımı teslim ettiler. İşçilikleri ve insanlıkları çok candandı hepsine çok teşekkür ediyorum. ECÜ niye değişmedi diye sorduğumda; şimdiye kadar bin tane araçta 1 tane arızalı çıktığını söyledi ve kontrolde de sağlam çıktı.
   İşte Sadık usta ve Ogün usta farkı :) :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR