Gönderen Konu: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)  (Okunma sayısı 22288 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #60 : Ağustos 20, 2014, 00:50:48 »
Fabrika verisi 10 olarak gözüküyor ama pilotajla kesin 8.8-9 civarıdır kesin bir kaynağa dayanarak belirtmiyor sadece tahmini ama 10 saniye değil onun farkındayım
kadrandan o değerlere erişebilir, çünkü e11 lerde kadran sapması, e12 lere göre biraz fazla, ama 9.5 un altına inebileceğini düşünmüyorum ben bir e11 in, 10 sn altı dahi benim için şaşırtıcı bir değer olur. Autoshow un testlerinde 10.2sn olarak hatırlıyorum.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Toyota Club Türkiye

Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #60 : Ağustos 20, 2014, 00:50:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #61 : Ağustos 20, 2014, 00:56:01 »
kadrandan o değerlere erişebilir, çünkü e11 lerde kadran sapması, e12 lere göre biraz fazla, ama 9.5 un altına inebileceğini düşünmüyorum ben bir e11 in, 10 sn altı dahi benim için şaşırtıcı bir değer olur. Autoshow un testlerinde 10.2sn olarak hatırlıyorum.
Filtre ve kat iptali ile 10 sn altına düşebilir belki.

Bir önceki mesajda 8 altı demisim ama o çok çok zor anlaşılan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #62 : Ağustos 20, 2014, 00:57:45 »
kadrandan o değerlere erişebilir, çünkü e11 lerde kadran sapması, e12 lere göre biraz fazla, ama 9.5 un altına inebileceğini düşünmüyorum ben bir e11 in, 10 sn altı dahi benim için şaşırtıcı bir değer olur. Autoshow un testlerinde 10.2sn olarak hatırlıyorum.

net olarak 5 km var abi benim arabada sapma olayı denedim baya. Bilmiyorum denemek lazım abi ben sadece tahmini dedim zaten olmayadabilir birşey diyemem yani 10 saniyede olabilir :)

Filtre ve kat iptali ile 10 sn altına düşebilir belki.

Bir önceki mesajda 8 altı demisim ama o çok çok zor anlaşılan.

Filtre yarım boy bile anca hızlandırır kat iptali çooook zorlayarak 1 boy hızlandırır aracı dümdüz 51lik boru çekilirse o zaman işin rengi az bişi de olsa değişebilir.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #63 : Ağustos 20, 2014, 01:04:56 »
net olarak 5 km var abi benim arabada sapma olayı denedim baya. Bilmiyorum denemek lazım abi ben sadece tahmini dedim zaten olmayadabilir birşey diyemem yani 10 saniyede olabilir :)

Filtre yarım boy bile anca hızlandırır kat iptali çooook zorlayarak 1 boy hızlandırır aracı dümdüz 51lik boru çekilirse o zaman işin rengi az bişi de olsa değişebilir.
Bence en fazla 9 olur.

Sanki pazarlık yapıyormuş gibi konuşmuşum. [emoji38]




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #64 : Ağustos 20, 2014, 01:09:00 »
Bence en fazla 9 olur.








Valla kurtarmaz bize gelişi 10,250

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #65 : Ağustos 20, 2014, 01:10:41 »
net olarak 5 km var abi benim arabada sapma olayı denedim baya. Bilmiyorum denemek lazım abi ben sadece tahmini dedim zaten olmayadabilir birşey diyemem yani 10 saniyede olabilir :)

Filtre yarım boy bile anca hızlandırır kat iptali çooook zorlayarak 1 boy hızlandırır aracı dümdüz 51lik boru çekilirse o zaman işin rengi az bişi de olsa değişebilir.
10 sn gözde büyüyecek bir rakam değil, hiçbir atmosferik aile sedanının ulaşamadığı bir rakam, 10sn gibi bir süreye erişmek bile çok ciddi bir başarıdır, aynı dönemde, corolladan hafif olan civic 1.6 ies 120ps , aracın test verisi bile 10.4 sn,  10 sn altında veri almak başarı, 9.5 altı almak , efsanevi olur.

Ama şu da var, geçmişte ciddi farklılık yaratan araçlar var nadirde olsa, test ve fabrika verileri arasında, senin aracın , istisnai (1.8ts) gibi araçlar dışında , bence en iyi 0-100 süresini kat edebilecek araç, 10.2 sn fabrika verisi olan e12 den kesinlikle hızlı, açıkcası bende merak ediyorum sonucu, tabi bunda senin plotajında çok etkili olacak.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #66 : Ağustos 20, 2014, 09:55:19 »
10 sn gözde büyüyecek bir rakam değil, hiçbir atmosferik aile sedanının ulaşamadığı bir rakam, 10sn gibi bir süreye erişmek bile çok ciddi bir başarıdır, aynı dönemde, corolladan hafif olan civic 1.6 ies 120ps , aracın test verisi bile 10.4 sn,  10 sn altında veri almak başarı, 9.5 altı almak , efsanevi olur.

Ama şu da var, geçmişte ciddi farklılık yaratan araçlar var nadirde olsa, test ve fabrika verileri arasında, senin aracın , istisnai (1.8ts) gibi araçlar dışında , bence en iyi 0-100 süresini kat edebilecek araç, 10.2 sn fabrika verisi olan e12 den kesinlikle hızlı, açıkcası bende merak ediyorum sonucu, tabi bunda senin plotajında çok etkili olacak.

Pilotaj da sikintimiz yok allaha şükür ama dedigin gibi abi denemeden bilemeyiz o yizden cabik geeel :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #67 : Ağustos 20, 2014, 10:36:04 »

Valla kurtarmaz bize gelişi 10,250
9,5 olur en son. [emoji14]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #68 : Ağustos 20, 2014, 11:08:51 »
Keşke ae101 kasaların şöyle benzinli motoru 60-70 binlerde yıpranmamışını bulsakta test etsek yanlış hatırlamıyor isem 0-100 9,8 sn idi .Ki iyi bir kullanımla bu sürenin altına ineceğini düşünüyorum .Birde bende 1.8 ford escort vardı fabrika verisi yanlış hatırlamıyor isem 9,7 sn idi ama öyle bir şahlanırdı ki  bence 8 sn de felan 100 ü görüyordu .E12 serilik manasında fena değil ama kesinlikle bir ae101 kasa gibi değil
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #69 : Ağustos 20, 2014, 11:17:03 »
Keşke ae101 kasaların şöyle benzinli motoru 60-70 binlerde yıpranmamışını bulsakta test etsek yanlış hatırlamıyor isem 0-100 9,8 sn idi .Ki iyi bir kullanımla bu sürenin altına ineceğini düşünüyorum .Birde bende 1.8 ford escort vardı fabrika verisi yanlış hatırlamıyor isem 9,7 sn idi ama öyle bir şahlanırdı ki  bence 8 sn de felan 100 ü görüyordu .E12 serilik manasında fena değil ama kesinlikle bir ae101 kasa gibi değil
Çünkü AE101 hafif bir araç.

Gerçekten hızlanma manasında emsalleri arasında en iyisidir.

Top Gear'da Golf GTI'ı fena tokatlamıştı. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #70 : Ağustos 20, 2014, 11:53:37 »
AHHH ahhh zamanında doğanların şahinlerin ravaşta olduğu dönemde biz 1 yaşında almıştık o aracı 13 yıl bindik tadına doyamadık .Millet Tofaş a araba gözüyle bakarken biz siz arabaya binmiyorsunuz diye çok defa dedik .E200 Mercedes ten tutun ne arabalarla kapıştık hepsini de tokatlamıştı .Tabi 10 yıl benzinde bindik .Hiç unutmuyorum ilk aldığımız da arabamız daha 17 binde idi babam köye gitmek için Otobana çıktık ama araba hem çok rahat hem de çok ferahtı .Babama çocukluğun verdiği yeni araba heyecanı ile hadi baba basta kaç yapıyor görelim dediğim bugün ki gibi aklımda ... km hıza hiç zorlanmadan çıkmıştı .Biz ki 92 Toros ta ... görünce uçuyoruz sanan bir nesildik .Hala babam yenisi çıksın gene alırım der .Ben de aynı şekilde çok temizini bulsam hiç düşünmeden gene alırım .Ama insanımız farklı yapıda olduğu  için temiz olduğuna inandığı araca 22-23 bin isteyenler var tabi o kadarda enayi değiliz .


Düzenleme: Trafik kuralları.
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2005 corolla hb sol A/T SR
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 173000
  • Model Yılı: '05
  • 39 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #71 : Ağustos 20, 2014, 12:57:47 »
Alper abi bu arada bende denemeyi yaparken hem kadrana hemde cihaza bakmıstım bendede yalasık olarak 5-10 kmh yuksek gosterıyor , yanı bazen 105-bazen 110 civarında hız farkı olusuyordu
Makina Mühendisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #72 : Eylül 09, 2014, 21:05:00 »
artık hızlı bir cihazı ölçmenin zamanı gelmişti, bu tercihimizi audi a7 3.0 TFSI 310 HP quattro S tronic , araçta 2 kişi bulunmasına ve 3 dereceye yakın artı  eğim olmasına rağmen 6.328sn de 100e çıkmayı başardı, düz yol ve tek kişi olduğu durumda, fabrika verisi olan 5.6 sn i zorlayacak gibi.



bonus olarak hyundai getz 1.5crdi vgt 88ps , trakya turnemizden armağan.



Mesaj Birleştirildi: Eylül 09, 2014, 21:14:27
Otomobil camiasında bir çoğumuz için en önemli niteliklerden biridir, bazılarımız için otomobil satın alırken tercih sebebi bile olur, firmaların bize verdiği katalog ve diğer dökümanlardan incelediğimiz de, aracın güç , tork ve 0-100kmh ivmelenme verisine ulaşırız öncelikle. Bu konularda kadran üzerinden kronometre ile ölçüm , çeşitli telefon uygulamar üzerinden ölçüm gibi mantaliteler uygulanmaktadır. Ama en doğru ölçümü bu cihaz veya teker üzerine bağlanan gtech cihazı üzerinden alabiliriz. gtech te patinaj durumunda net ölçümler yapamamakta.

Bende bu ivmelenme verisine karşı ilgi duyduğumdan, bunu net ölçebilmek adına bir cihaz satın aldım. Ve yarın itibariyle öncelikle kendi aracım olmak üzere bir çok aracı ölçüme başlayacağım. Forum yönetiminin de müsadesi olursa, bu cihazla ölçüm yaptığım araçları, ve ölçülen ivmelenme değerlerini liste şeklinde sürekli güncellemek istiyorum, forum üyesi arkadaşlardan da bu konuda ölçüm talebi olan var ise herkese seve seve yardımcı olurum.

Bu işlemi yapmaktaki öncelikli amacım;  tasvip edilecek birşey olmamasına rağmen bundan önce başkalarıyla aracımı çok defa denedim. Ve denemeler sonucunda genelde bahaneler , olumsuzluklar ve anlaşmazlıklar oluştu. Ve hatalı bir şekilde birbirimizi tehlikeye atabiliyorduk. Bundan sonra, cihaz üzerinden ölçüm yapacağım için kesinlikle kimseyle yarışmaya veya trafikte herhangi bir tehlike yaratmaya ihtiyacım olmayacak.

Tüm yapılacak, ölçümler sadece 0-100kmh ivmelenmeyi kapsayacak ve trafik kurallarını, ve hız sınırlarını kesinlikle ihlal etmeyecektir. Sizin de katkılarınız olur ise, toyota markasının araçlarının türkiye yol ve yakıt koşullarında, fabrika verilerine göre ne oranda bir ivmelenme sağladığı hakkında bir fikrimiz olabilir. Şunu da açıkca belirteyim, bu cihazdan alınan veri dosyaları üzerinde koruma olduğundan, kesinlikle oynama ve düzenleme yapılamaz. Elinizdeki DBN verisini, bugün dünyanın neresinde , hangi forumunda yayınlasanız dahi geçerlidir.

Ölçüm yapılan cihaz hakkında size biraz bilgi vermek istiyorum. Öncelikle cihazın fotoğrafı;



Özelliklerinden bahsetmek gerekirse:

-Aracın içindeki G kuvvetini, anlık hızı, tur ve bölüm(split) zamanlarını, frenleme mesafesi ve süresini, hızlanma mesafe ve sürelerini ölçen bir alet. Buna ek olarak, obd üzerinden 4 adet datayı, anlık devir, turbo basıncı, yağ sıcaklığı , egzost sıcaklığı gibi değerleri eğer sensör kullanır isek, cihaz üzerinden görüntüleyebiliyoruz.
-Tur süreleri ölçümünde tur başlangıç noktası ve split noktalarını başta o noktalar üzerinden kaydederek geçmemiz gerekiyor, bu işlemlerden sonra, tur zamanı ve split zamanları arasındaki + - , sürelerimizi yayınlıyor.
-Cihazın kendi içerisinde 10Hz lik bir gps anteni bulunuyor, saniyede 10 tane sinyal alabiliyor, diğer gps lerde olduğu gibi rakım ölçümünü yapabiliyor. Ölçmeye başlanan hız, ve ölçümün bitirilmesi istenip ayarlanan hız aralığındaki + - eğimi hesaplıyor. (Genel kanı, denemelerin doğru sonuçlar verebilmesi için, eğim + - 2.5 dereceyi geçmemelidir.
-Aracın ağırlığı girildiğinde, aracın WHP sini ölçebiliyor. Bu ne kadar doğru olur açıkcası bende bilmiyorum ama, aldığım dyno değerleriyle bir karşılaştırma yapacağım.
- Bütün datalar , sd card üzerine kaydediliyor, aldığı loglar formatından dolayı oldukça az yer kaplıyor, sanırım ömür boyu tek kart üzerine savelense doldurulması imkansız.
- Cihazda yaptığınız ölçümlerde hızlanma durumu grafiğe dökülüyor, bu sayede vites değiştirme süreniz hakkında da bilgi sahibi olabiliyorsunuz.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yarın ki ölçüm sonrasında dbn verileri üzerinden fotoları da paylaşacağım.

0-100 ÖLÇÜMLERİ

MARKA MODEL                                         İSİM                       SPECLER (MODİFİYE SEVİYESİ)                    SÜRE                      EĞİM

1 A7 3.0 TFSI 310 HP quattro S tronic          Ozan G.                     Stock(araçta 2 kişi var)                                   6.328sn                 +2.83                                                             
2 VW Scirocco 1.4tsi(160) manual                Alper BİNBİR              Stock(fabrikadan halka)                                   8.153sn                 +0.08
3 Toyota Corolla 1.6 comfort 124 (MMT)       Alper DEMİR               Stock                                                          12.018sn                +0.21
4 Toyota Corolla 1.6hb auto(110)                 Burak Emre BUL         Stock                                                           12.243sn                -1.32
5 Hyundai getz 1.5crdi vgt 88ps                   Atilla ONUK                 Stock                                                          13.145sn                -1.66
5 Opel Corsa 1.4lt(102) Auto                       İlke ARSLAN              Stock(araçta 2kişi var)                                     14.537sn                -1.64
6 Opel Corsa 1.3CDTI(75) Manual                  Murat A.                    Stock                                                          14.579sn                -0.25
7 Tata Xenon                                            Şahin A.                     Stock(Araçta 3 kişi var)                                   16.327sn                -0.01
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #73 : Eylül 09, 2014, 21:28:10 »
artık hızlı bir cihazı ölçmenin zamanı gelmişti, bu tercihimizi audi a7 3.0 TFSI 310 HP quattro S tronic , araçta 2 kişi bulunmasına ve 3 dereceye yakın artı  eğim olmasına rağmen 6.328sn de 100e çıkmayı başardı, düz yol ve tek kişi olduğu durumda, fabrika verisi olan 5.6 sn i zorlayacak gibi.


Harika bir değer.

Daha uygun şartlarda fabrika verisini yakalar bence




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #74 : Eylül 09, 2014, 21:43:42 »
Alper en hizli dizel yarisi nezaman olcucez ya ?  :D bu listede ilk 3 e girerim ben :p

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #75 : Eylül 10, 2014, 05:03:06 »
Alper en hizli dizel yarisi nezaman olcucez ya ?  :D bu listede ilk 3 e girerim ben :p
Yarın ölçelim abi, son 15 günde 3bin kilometre yaptım, :D ciddi yoruldum, sen ilk müsait vaktinde gel ölçelim, dizel rekorlarını kıralım
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #76 : Eylül 10, 2014, 10:15:27 »
Ben aurisin 0-100 değil de daha çok 100-0 değerini merak ediyorum. Kaç metrede ve kaç sn de duracak acaba? :islik:

En guzel cevap verilmis burda tbr! Ben Sahsen performance araclarinin performance verilerini takip ediyorum.
Yok efendim mustang in yeni modelinde ne kadar beygir gucu arttirilmis 0-100 u ne olmus agirlik beygir gucu orantisi ne olmus?
Dodge challenger hellcat 707 beygir 0-100 u ne? Yeni Z28 nunberg de gtr I tokatlarmi Vs
Bu konuda devamli bir yaris soz konusu dolayisiyla takipi de zevkli ve butun veriler profosyonelce olculmus.
AMA ayni Ben sifir Toyota camry ve venza aldim ne alir ken baktim ne de bu gune kadar araclarimin beygir guclerini yada 0-100 lerini merak ettim halende bilmiyorum.
Yani lafin kisasi paranizi ve degerli zamaninizi daha degisik seylere harcamanizi tavsiye ederim.:)
2009 Toyota Camry 2.4 FW
2011 Toyota Venza 2.7 FW

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #77 : Eylül 10, 2014, 12:06:39 »
En guzel cevap verilmis burda tbr! Ben Sahsen performance araclarinin performance verilerini takip ediyorum.
Yok efendim mustang in yeni modelinde ne kadar beygir gucu arttirilmis 0-100 u ne olmus agirlik beygir gucu orantisi ne olmus?
Dodge challenger hellcat 707 beygir 0-100 u ne? Yeni Z28 nunberg de gtr I tokatlarmi Vs
Bu konuda devamli bir yaris soz konusu dolayisiyla takipi de zevkli ve butun veriler profosyonelce olculmus.
AMA ayni Ben sifir Toyota camry ve venza aldim ne alir ken baktim ne de bu gune kadar araclarimin beygir guclerini yada 0-100 lerini merak ettim halende bilmiyorum.
Yani lafin kisasi paranizi ve degerli zamaninizi daha degisik seylere harcamanizi tavsiye ederim.:)
Hayatta insanların zevkleri ve tutkuları vardır, elbet buna harcadıkları para ve zaman ileride, kendilerinin hayatını birçok kez geciktirir. Ama tutkularının arkasından gitmemiş insanda, hayatı boyunca hiçbir zaman mutlu olamaz, hep keşkeleri olur.

O yüzden, zevkler ve renkler bu bağlamda tartışılmamalı diye düşünüyorum.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #78 : Eylül 10, 2014, 14:15:31 »
Hayatta insanların zevkleri ve tutkuları vardır, elbet buna harcadıkları para ve zaman ileride, kendilerinin hayatını birçok kez geciktirir. Ama tutkularının arkasından gitmemiş insanda, hayatı boyunca hiçbir zaman mutlu olamaz, hep keşkeleri olur.

O yüzden, zevkler ve renkler bu bağlamda tartışılmamalı diye düşünüyorum.

Kesinlikle katiliyorum.0-100 tutkunu biri Corolla tata corsa ya performance baglamli para harcarsa aslinda hayallerinden bir adim daha uzaklasmis olur.
2009 Toyota Camry 2.4 FW
2011 Toyota Venza 2.7 FW

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #79 : Eylül 10, 2014, 14:30:21 »
Kesinlikle katiliyorum.0-100 tutkunu biri Corolla tata corsa ya performance baglamli para harcarsa aslinda hayallerinden bir adim daha uzaklasmis olur.
Bahsettiğiniz ölçüm yapılan araçlardan hiçbirine para harcanmadı yanılmıyorsam. Ama performans bağlamlı para harcama olayının hayallerden uzaklaştıracağına katılmıyorum. Farzı misal verirsek, Sercan KARABULUT kardeşimin vasıtasıyla tanıdığım, Berkay , 1.7dti corsasıyla, geçtiği araçları hayal bile edemezsiniz, forumda bulunan başka bir arkadaşın , egzantriğine kadar doldurmuş olduğu, 170ps civarındaki e15 corolla, bunlar ciddi emek harcanan araçlar, ve ülkemizde maalesef öyle, 4-5 litre mustang alıp doldurayım, impreza veya evo alıp, gtx35 takıp yürüteyim mevzuları kolay değil, yakıt fiyatının, vergilerin geldiği nokta belli, dışardan gelen parçalardan alınan gümrük vergileri gayet açık. Maalesef, türkiyedeki modifiye sevdalısı insanlar, sizin küçümsediğiniz, corolla, civic ve corsa tarzı arabalarla uğraşmak zorunda, üstüne çıkmak , çok sıkı bir bütçe istiyor.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio