Gönderen Konu: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)  (Okunma sayısı 22287 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #100 : Eylül 15, 2014, 23:53:34 »
:D :D :D Sen albea hikayesini biliyormusun :D :D Forumda hiz kurallari yasagi var anladin gerisini :D
Sunu soyleyim corolla club bulusmasina gitmistim. Arabayi parkettigimde yerleri islatti :D yag su karisik :D Tabi yine ayni surat geri dondum :D
Özel mesaja geliniz lütfen. [emoji4]


Toyota Club Türkiye

Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #100 : Eylül 15, 2014, 23:53:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #101 : Eylül 16, 2014, 00:04:46 »


esas , corolla club ın önünde, arabayı park edip içinden indikten sonra araba geri kaymaya başlamıştı, @Ahmet Güve abimle ben arabayı tutmasaydık, :D neler olacaktı , ondan bahset sen :D

Carpsaydi banane :D ticari kaskosu vardi kafam rahatti :D
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #102 : Eylül 16, 2014, 00:08:55 »
esas , corolla club ın önünde, arabayı park edip içinden indikten sonra araba geri kaymaya başlamıştı, @Ahmet Güve abimle ben arabayı tutmasaydık, :D neler olacaktı , ondan bahset sen :D
Öyle bir kahkaha attım ki apartman uyandı. [emoji14]

Albela diye boşuna denmiyormuş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #103 : Eylül 25, 2014, 11:35:32 »
Durmak yok, dün gecede , Jetta 2.0tdi dsg 140cv  , mk5 in 0-100kmh hızlanmasını ölçtük. Araçta filtre ve egzost mevcut.

Süremiz; 9.562sn

1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #104 : Eylül 25, 2014, 12:31:13 »
Durmak yok, dün gecede , Jetta 2.0tdi dsg 140cv  , mk5 in 0-100kmh hızlanmasını ölçtük. Araçta filtre ve egzost mevcut.

Süremiz; 9.562sn


9 sn altına inmesi mümkün mü?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #105 : Eylül 25, 2014, 12:50:21 »
anca launch control yardımıyla olur, veya yazılım lazım ama yazılımlada tutunma zorlaşacağı için en mantıklıısı , launch control
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #106 : Eylül 25, 2014, 13:12:51 »
Alper getirde tokatlayayım onu  :P  :P  puhahahaha :D :D


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #107 : Eylül 25, 2014, 16:15:08 »
Alper getirde tokatlayayım onu  :P  :P  puhahahaha :D :D


abi sen gelde ,ben seni ölçeyim bi :D bakalım senin cihazla fark çıkacakmı

Mesaj Birleştirildi: Eylül 25, 2014, 16:38:04
ha bide olayın eğim kısmı var, :D senin cihazı kandırabilirsin ama benimkini kandıramazsın
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #108 : Eylül 26, 2014, 00:46:11 »

Vw Scirocco 0-100KMH

birde kalkışın , görsel tarafını paylaşayım, stock haliyle

Videonun devamı galiba top speede gidiyordu :D

Bide Alper abi, bi kaç gündür kafama takılı,otomatiklerin bazılarında ve DSG lerde esp kapalı sol ayak frende araca gaz verilip kalkış yaptırılıyor, bunun ismi neydi?
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #109 : Eylül 26, 2014, 01:21:09 »
Videonun devamı galiba top speede gidiyordu :D

Bide Alper abi, bi kaç gündür kafama takılı,otomatiklerin bazılarında ve DSG lerde esp kapalı sol ayak frende araca gaz verilip kalkış yaptırılıyor, bunun ismi neydi?

Launch control degilde need for speed tarzinda perfect start olabilir mi :lol: :rofl:
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #110 : Eylül 26, 2014, 02:05:51 »
Videonun devamı galiba top speede gidiyordu :D

Bide Alper abi, bi kaç gündür kafama takılı,otomatiklerin bazılarında ve DSG lerde esp kapalı sol ayak frende araca gaz verilip kalkış yaptırılıyor, bunun ismi neydi?
powerbrake kardeşim , bunun ismi. Yoğunluk olarak eski sistem tam otomatiklerde kullanılıyor. Yeni araçlarda, gaz fren viteste ve durur haldeyken basılır ise, araç belli bir süreden sonra freni bırakıyor. Yani powerbrake ile kalkışa otomobiller artık izin vermiyor. Ben 2000 model volvoda, 0 dan daha iyi kalkabilmek için, bahsettiğin olayı defalarca uyguluyordum. Gerçekten araca süre kazandırıyor , ama fren sisteminede ciddi zarar veriyor tabi, o ayrı konu.

Ama dsg lerde olan, bahsettiğin olay launch control, araba ayağın frene dokundukça hiç gaz yemiyor, fakat motor belli devirde hazır bekliyor. Ondada gaz ve frene sürekli basılı tutuyorsun.

Launch control degilde need for speed tarzinda perfect start olabilir mi :lol: :rofl:
stock debrijayla zor, senin aracın 1.4 üyle denedik 11.0sn altına düşemedik, senin işinde zor gözüküyor
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #111 : Eylül 26, 2014, 06:44:33 »
Frene basıldigında gaz pedalının çalışmaması Bosch ECUlarda bir güvenlik önlemi.
Ama rallycilerin kullandıgı sol ayak freninin kullanılamamasına yol açıyor.

Bence bunun bir şekilde açılıp kapatılabiliyor olması lazım.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #112 : Eylül 26, 2014, 09:54:45 »
Brakeboost da deniyor turbo doluyu frenden ayağını çekince dolu dolu yürür.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #113 : Eylül 26, 2014, 10:30:50 »
Yeni ölçümlerimizi de yawaştan ekliyelim , Mert H. Bahara ait Corsa 1.7dti + yazılım + egr iptali + büyük emme , 0-100kmh 8.908sn , eğim - 0.69



Sercan Karabulut kardeşimin, dizel auris manual aracı,  0-100kmh:11.099 , eğim -2.18sn

1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #114 : Eylül 27, 2014, 08:26:41 »
Teşekkür ederim kardeşim zahmet verdin :)
Gitmeden yine bi gece operasyon yapalim liste kabarik ;)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #115 : Eylül 28, 2014, 18:10:01 »
Bugünkü testimizi de, #Mesut Akın , abimle gerçekleştirdik. Vesileyle obd soketi üzerinden alan bilgi alındığı zamanda değerin birebir doğru olduğunu gördük. Tek farkımız, obd üzerinden yapılan ölçüm 0-60mph , yani 0-96kmh, bizim ölçümlerimiz ise 0-100kmh ı kapsıyor. Süre olarak en iyi 12.058sn ye ulaşabildik, eğimimiz de - 1.77 derece. Bu sonuçla , box ın fabrika verisine göre aracı oldukça ilerlettiğini görmüş olduk. Fakat eğridende göreceğiniz gibi, mmt nin kaybı maalesef çok büyük. Bilgi vermesi, açısından, mmt, düz şanzıman ve dsg nin hızlanma eğrilerini peşpeşe ekleyeceğim sonra.

1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2005 corolla hb sol A/T SR
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 173000
  • Model Yılı: '05
  • 39 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #116 : Eylül 28, 2014, 18:19:46 »
Mesut abimin ölçüm aleti farklı ölçüm yapmıştı ama :D 12 snde gayet iyi bence :)
Makina Mühendisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #117 : Eylül 28, 2014, 18:24:40 »
Mesut abimin ölçüm aleti farklı ölçüm yapmıştı ama :D 12 snde gayet iyi bence :)
aslında mesut abinin ölçüm aletide aynı değerleri veriyor , fakat onda eğim göremiyoruz, birde 100kmh ı göremiyoruz, 0-96kmh ölçebiliyoruz, şöyle söyleyeyim, mesut abinin cihazında 10.2 sn görünen, 0-96kmh derecesi var. Fakat yol eğimi 3 derecenin üzerinde olduğu için geçersiz, Aynı derece benim cihazımda da 0-96kmh: 10.2sn , 0-100kmh:10.9sn olarak göründü.

Bu eğrilerde, 3 farklı şanzımana ait, sırasıyla , MMT , Düz Vites, DSG

MMT


Manual (Düz vites)


DSG


Tam Otomatik(tork konvertörlü)
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #118 : Eylül 29, 2014, 09:15:56 »
Alper öncelikle zahmet edip benimde ölçümlerimi yaptığın için teşekkür ederim kardeşim :)

şimdi benim eğim -1.77 derece, bende diğer araçlar gibi +2 derecelerdeki eğimlerde denesem 1sn daha düşer sanırım bu değer ama şu MMT baltalıyor çok fazla benim zamanı :(

3 ila 4sn arasında vites atmış kayıp tam 0.7sn   sonrada 7 ila 8sn arasında vites atmışım kayıp tam 1sn :( yaklaşık 1.7sn civarında MMT yüzünden kayıp var :(

lan şu DSG ye bak elaam ya nerdeyse hiç kayıpsız tırmandırmış arabayı :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 KMH ivmelenme ölçümleri (Racelogic Pbox)
« Yanıtla #119 : Eylül 29, 2014, 14:55:34 »
Alper öncelikle zahmet edip benimde ölçümlerimi yaptığın için teşekkür ederim kardeşim :)

şimdi benim eğim -1.77 derece, bende diğer araçlar gibi +2 derecelerdeki eğimlerde denesem 1sn daha düşer sanırım bu değer ama şu MMT baltalıyor çok fazla benim zamanı :(

3 ila 4sn arasında vites atmış kayıp tam 0.7sn   sonrada 7 ila 8sn arasında vites atmışım kayıp tam 1sn :( yaklaşık 1.7sn civarında MMT yüzünden kayıp var :(

lan şu DSG ye bak elaam ya nerdeyse hiç kayıpsız tırmandırmış arabayı :(
Rica ederim abi, denemelerin çoğu 0 veya - eğimde zaten, listede bi tek audi var rampa yukarı deneyen, o da ciddi bir istisna. Benim kontrolüm dışında gelişti.

Şanzıman kaybı çok ciddi dediğin gibi, bu yukarıdakilere ilaveten birde, Tam otomatik ve CVT ekleyeceğim, CVT yi henüz hiç ölçemedim, tam otomatik var elimde. CVT nin grafiği de muhtemelen dsg gibi çıkacaktır.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio