0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sıfır A5 alacağım ve 5000 km sonra yağ ışığı yanacak; baktırdıktan sonra da 1.5 lt yağ eksiltmiş diyecekler ve ben sensör görevini yapmış diye düşüneceğim öyle mi ?Toyota sevdiğimden, kullandığımdan değil ama o arabayı benzin döker yakarım...Araba ne kadar sorunsuz olursa o kadar iyidir. 20 yıllık Efsane kasalar zerre kadar yağ eksiltmez iken yeni üretilen arabalar eksiltiyorsa bir sorun var demektir.Bu ses meselesiyle ilgili de ülkemizdeki yolların durumu ile yurtdışındaki yolları hiç mukayese ettiniz mi? Karış yama tümsek, çakıl vs yok. En ücra köşedeki köy yolunda bile. Dolayısıyla ses de yok : ) Ama bizde her yer tümsek, çukur, logar kapağı, çakıl vs. yollar patates tarlasından bozma gibi...
Önceki kasa 2005 dönemi s60r daki adaptif şasi olayı gerçekten enfes, e segmentiyle, hothatch arasında gidip geliyorsunuz yolda, bununla ilgili testlerde mevcut, eski bir volvo hayranı ve kullanıcısı olarak , yeni seride v40 dışında, s60 kötü bir araba değil, ama ben onu d segmentine yakıştıramadığım için, bence yetersiz bir araç, ve fordun fazlasıyla gölgesinde kalıyor, amaç forduda yermek değil ancak volvo gibi premium saydığım bir markanın şu anki durumu bana göre iç açıcı değil
Ben kaliteli bulmuştum iç mekanını. Ama anlaşılan sürüş olarak pek de iyi değil. İlk çıkan S60'lar ve ilk çıkan Focus'lar sedan tasarımı konusunda devrim yapmıştır bence.
Tasarım ve aksesuar konusunda kötü demek gerçekten haksızlık olur, iç mekan kalitesi de tabiki bizim, toyota vw , opel gibi markalardan belirgin şekilde iyi, ama önceki dönem araçlarına göre özellikle plastik kalitesinde. Düşme var, sürüş hissiyatına gelince önceki volvolara göre çok daha pratik ve yumuşak, bu artı hane gibi gözüksede, volvonun o marjinal özellikler barındıran eski yapısını aratıyor, sürç-i lisan etriysem affola, grenada da time trial yapan bir minibüsün içinden yazıyorum
Aracı sürmem imkansız olduğu için bu dediklerinizi teyit etme olanağım yok.Karayip denizine selamlar. [emoji4]
Sürüş hissiyatı tabiki farklı, ama iç dizayn ve detaylarda yeterli fikirler verebilir, karayipten de size selamlar
Baya yoğun mesajlar gelmiş Biz de şu an 96 model 850'lik Volvo var tam bir tank peder bey zevkle biniyor ama nedense komfor tatmin edici değil sert süspansiyonlara sahip. Benim istediğim adaptif şase komfora aldığın zaman yumuşacık olacak sporta aldığın zaman da kazık gibi yani otoban modu yapışacak araç yola. Yani ben bir araçta hem insignia vectra gibi bir yol tutuş hem de camry gibi bir komfor arıyorum. Çok mu şey istiyorum
F30 un sürüş dinamiği yol tutuşu , kesinlikle mükemmel kendi sınıfı için, ama konfor adı altında aynı şeyleri söyleyemeceğüm, 100 üzeri hızlara çıkıldığında ciddi rüzgar sesi alıyor, ses oldukça fazla her kullananın aynı yorumubyapacağını düşünüyorum. Bununla beraber 55 yanak lastik kullanılmasına rağmen, çukur ve kasis geçişleri oldukça sert, sanırım run flat lastikler yüzünden, ama daha küçük yanak kullanan 5 serileri çok daha konforlu. Bunun dışında kusur bulabildiğim bir yanı yo. Bana göre d segmentinde c serisinden sonra en başarılı araç, o fiyat baremlerine çıkarsam benimde kafamı kurcalayan bir araç
Evet aşırı bir rahatsızlık duymasam da yol sesini aldığı bir gerçek. Bir de benim bindiğim araç M Sport paketti. Konfoo anlamında zayıf kalıyordu. F30 ile W204'ü kıyaslamak ne derece doğru olur bilmiyorum ama W204 daha konforlu ve sessiz gelmişti bana.
Yol tutuş, sürüş dinamiği ve performans gibi konularda biraz geri kalıyor c serisi, ama diğer konularda kesinlikle daha başarılı olduğunu düşünüyorum, amg paket c serileride oldukça sert süspansiyonlara sahip, ama giriş paketleri kıyaslandığında, c kesinlikle daha konforlu
Ben de bmw'yi sevemedim gitti. (istisnalar var tabi) Hayalim 2004-07 e200 komp. veya e220 cdi. Yanılmıyorsam hem komfor hem de güzel bir yol tutuş sergiliyor...
W211 alacaksanız makyajlı kasa almanızı tavsiye ederim.İlk serilerin elektronik aksamı sıkıntılı biraz.
Ben öyle serilerden anlamam açıkçası W211 de ne oluyor ki
W211 aracın kasa kodudur. 2002-2010 arası üretilen E Serisi modelidir.Aynı şey birçok markada var. 2010'dan günümüze kadar üretilen Astra'lara J Kasa denir mesela.
Aslında çoğunu bilirim ama bu Mercedes'inkini bilmiyordum. Benim istediğim de o modeller arasında ki ama 2010'a kadar çıkacak bütçe yok maalesef. Astra zaten farklı bir üretim tarzı izliyor benim arkadaşım da 2010 model yeni kasa Astra var baldızda da 2012 model eski kasa astra var aşırı saçma bir durum. Sen çıkarmışsın yeni kasanı daha ne devam ediyorsun ki eski kasaya...!
2012 eski kasa olan H kasadır. Aslında bu iyi birşey. B segment araba fiyatına her ne kadar güncel olmasada H kasa Astra alınabiliyor.Bu arada 2010 modele kadar çıkmanıza gerek yok. Makyajlı bir W211 sizi tatmin eder.