ya birde konustu olmak icin konusanlar var passat auris karsilastirip donanim dolu bos muhabbetleri gercekden cok komik oluyor 
Uzatmayalım gerek yok arkadaşlar herkes için geçerlidir bu durum.
Uzatmayalım gerek yok arkadaşlar herkes için geçerlidir bu durum.
Haklısın sana katiliyorum
Yakıt tüketimi düşmüş galiba.
Yakıt tüketimi düşmüş galiba.
Ben çok dikkat etmedim ama tabi Toyotanın açıklayacağı değerlere bakarak cevaplamak gerek.
Edit: İlk sayfaya yakıt tüketim değerleri eklenmiştir.
ya birde konustu olmak icin konusanlar var passat auris karsilastirip donanim dolu bos muhabbetleri gercekden cok komik oluyor 
nedir komik olan söyleyin de birlikte gülelim? aynı fiyata daha iyisine binmeyi istemek mi?
nedir komik olan söyleyin de birlikte gülelim? aynı fiyata daha iyisine binmeyi istemek mi?
komik olan aurisle d segmenti araclarin karsilastirilmasi ustelik karoser bile farkli 60bine full aurisi 60bine bos passata tercih ederim haa bana auris yetmedi wv zaten binmeyi tercih etmem param varsa avensis bakarım bunlar tercih meselesi zaten kişiler yorumlarina kiyaslamayi sokmasa olmuyor suanda bu yüzden tartışıyoruz konu basligi auris testi ama biz passat auris dolu bos muhabbetleri yapiyoruz. bana göre komiktir sana gore değildir ama sacma bu araçları karşılaştırmak
Aracı test eden arkadaşlarımız önceki kasaya göre yalıtım durumu nasıl olmuş yazarsanız sevinirim teşekkürler.
Aracı test eden arkadaşlarımız önceki kasaya göre yalıtım durumu nasıl olmuş yazarsanız sevinirim teşekkürler.
Vedat abicim, ilk sayfadaki yorumumda belirtmiştim tekrar belirteyim yol sesi konusunda iyi derecede ilerleme mevcut araçta. Açıkcası duymadım ben yol sesi fakat biraz motor sesi mevcut ki bu her araç olduğu gibi.
Ben çok dikkat etmedim ama tabi Toyotanın açıklayacağı değerlere bakarak cevaplamak gerek.
Edit: İlk sayfaya yakıt tüketim değerleri eklenmiştir.
yakıt değeri düşmüş sanırım, fakat d4d'de 0-100 hızlanması 0.6 saniye gerilemiş.. Ağırlık artmadığına göre dişli oranlarıyla falan mı oynanmış..
http://www.toyota.co.uk/bv/leads/pdfFiles/rc68710.pdf bu sayfadan İngiltere'de satılan Auris'in ingilizce pdf'sini indirebilirsiniz. Teknik değerler ve donanımlar benzerlik gösterebiliyor.
Bir de elinde bu pdf'nin Türkçe'si olan kişiler paylaşırsa sevinirim. Parça parça yazmaktansa tek seferde paylaşılsa daha makbul olur.
http://www.toyota.co.uk/bv/leads/pdfFiles/rc68710.pdf bu sayfadan İngiltere'de satılan Auris'in ingilizce pdf'sini indirebilirsiniz. Teknik değerler ve donanımlar benzerlik gösterebiliyor.
Bir de elinde bu pdf'nin Türkçe'si olan kişiler paylaşırsa sevinirim. Parça parça yazmaktansa tek seferde paylaşılsa daha makbul olur.
bende var broşür resimlerini çekip sercana gönderdim o en kısa sürede paylaşır...
Bugün 1.6 cvt aracı yeniden test ettik. Premium donanımlı 1.6 CVT araçta karar kıldık ve hatta aldık. 2011 model 1.33 Auris aracımızı elden çıkardıktan sonra 4 markanın bu segmentteki araçları üzerinde inceleme yaptım. Yılda ortalama 10000 km yapacağımız için benzinlide karar kıldık. Tabii ki 1.4 D4D motorlarda yaşanan sorunda en azından Toyota markası altında bu seçeneği iptal etti. İncelediğim araçlar Opel Astra, Volkswagen Golf, Hyundai İ30 ve yeni çıkacak olan Auris idi. Türkiye'deki testlerle birlikte Avrupa'da yapılan testleri ve değerlendirmeleri okudum. Buna göre VW Golf ve Hyundai İ30 ilk sıralardaydı. Golf ilk elenen oldu. 3 yıl önce elden çıkardığımız Polo'da yaşadığımız sonu gelmez mekanik sorunlar ve eşimin servis bakımlı araçla 2 defa geç saatlerde otoyolda kalması bunun en önemli sebebiydi. 1.4 turbo benzinli Opel Astra'da ise çok müşteri şikayeti okudum. Ayrıca aracın içi dar. "Genç" arabası. Aynı aracı yakın zamanda alan komşumuzda 6 ay içinde muhtelif nedenlerden 8 defa servise giden aracını satmak zorunda kaldığını söyledi. Böylece Astra'da elendi. Tabii ki burada kullanıcının araçtan ne beklediği önemli. Performans ve yol tutuş özelliklerini 1. planda tutan bir kişi için Astra iyi bir seçenek olabilir. Ancak bizim için sorunsuzluk ve güvenlik ön planda.
Beni en çok zorlayan İ30 oldu. Gerçekten nereye bakarsanız İ30 hep önerilen ve övgü ile bahsedilen bir araç. Ancak 2 kaygıdan dolayı İ30'dan vazgeçtim. 1. sebep aracın 2.el değerinin düşük olması. Burada marka imajı önemli. Araç iyi ama Hyundai. Bu kaygıya yurtdışı incelemelerinde de rastladım. Bir belirsizlik var. Diğer sebep ise otomatik vitesli full donanımlı seçeneğinin fiyatı daha makul olmasına rağmen, kullanılan otomatik şanzımanın klasik 6 kademeli olması. Bundan dolayı yakıt tüketiminde manuel vitesliye kıyasla ciddi bir artış olduğunu gördüm. Ayrıca sübap yapısından dolayı LPG uyumunun olmaması (veya en azından tam olmaması) 2.elde sıkıntıya neden oluyormuş. Bunu bizzat İ30 kullanaların forumundan okudum ve Hyundai bayisindeki satıcıda LPG uyumsuzluğunu doğruladı. Ben kesinlikle LPG kullanmam ancak bu aracın değerini düşürüyorsa bence önemlidir. İ30'u da inceledim ve test sürüşü yaptım. Araç gerçekten güzel gidiyor ve sessiz. Donanımı da oldukça zengin. Ancak belki ön yargıdan olsa gerek kendimi araç içinde iyi hissetmedim. Hyundai'nin marka imajına göre çok abartılı geldi. Birde klima göstegesinin aydınlatması ile radyo/CD çalıcının aydınlatmasının farklı renkte olması bana çok amatörce geldi. Dediğim gibi ben benzinliyi test ettim. Ancak dizel olanı yanlış hatırlamıyorsam 128 PS güç ve 260 Nm tork üretebiliyor. Birçok Toyota müşterisinin 1.4 D4D mağduriyetinden sonra ciddi bir alternatif olabilir.
Sonuçta yeni Auris'de karar kıldık. Bizim 2004 model Verso'muzu neredeyse 9 yıldır problemsiz bir şekilde ve hala keyifle kullanmamızda da bu kararda çok önemli oldu.
Özellikle bugün yaptığımız testte dik yokuşta durma kalkma gibi zorlu etaplarda test yaptık. Daha önceki kasada (1.6 valvematic motorlu olanda) motor sesinin içeriye fazla girdiği söyleniyordu. Benim için buda çok önemliydi. Özellikle bunu da değerlendirdim. Araç içindeki motor sesi kesinlikle rahatsız edici değil. Gerçekten sessiz. Bunu 1.5 yıl 1.33 Auris kullanarak söylüyorum ki bu araç gerçekten çok sessizdi. CVT'de çok güzel oturmuş bu araca. Beni en çok rahatsız eden kapılardaki düğmelerin yerleşimi idi. Cam kilitleme tuşu hala çok küçük ve tam tutma kolununun arkasında kalmış. Birde böyle büyük bir ekranda (Toyota Touch) navigasyonun olmaması gerçekten çok şaşırtıcı. En üst donanımda bile yok. Elektronik el freninin olmaması bazılarını üzebilir ancak ben manuel olanı tercih ettiğim için bana göre daha yi olmuş.
Benim kendi kirterlerime göre araca 5 üzerinden 4.5 verebilirim. Tabii ki bu benim beklentilerime göre belirlenmiş bir puanlama. Başka birisi de kendi önceliklerine göre 1 veya 2 puan verebilir. Lansman fiyatları da bence oldukça uygun.
Katalogda önemli olabileceğini düşündüğüm bazı sayfaları tarayıcımda tarattım. Ekte gönderiyorum.







ellerinize sağlık..allah kazasız belasız binmek nasip etsin...
Broşür inceleyince eksiklikler hissettim bunlardan birkaçı xenon far diğeri navigasyon. rakiplerinde bixenon varken yeni aurisin hiç birinde xenon dahi yok gösterge paneli ile ilgili listede bişey göremedim umarım dostumuz sercan beyin test ettiği modeldeki gibi hepsinde standart değildir. çift salıncak dizelde hiç yok bu tamamen saçma olmuş hadi life koymadın dizel premium ne sucu var bari onda olsaydı. Dizele cc koyulmaması beni hiç şaşırtmadı birde koltuk döşemeleri bana önceki kasadan daha kalitesiz gibi geldi. Sizlerin eksik gördüğü neler var arkadaşlar merak ediyorum
koltuklar hep koyu renk..siyah araba almayı düşünen birisi olarak bej seçenek olması güzel olurdu aslında...
kendi adıma yinede 1,6 benzinli 132ps 49400 liste fiyatındaki arabayı sağlam pazarlıkla 47500-48 lere almak sırf toyota olduğu için almak mantıklı geliyor bana...muadillerinden golf var 2013 modeli 55 lerde liste fiyatı..c4-308 desek fransız 2.eli kötü...yada japon hastasıyım desek i30 onunda 2. eli pek tercih edilmiyor...eski kasanın iç mekan genişliği gayet güzeldi acaba bununda öylemi..2 çocuklu bir aile için yeterli olur mu? 5-6 saatlik uzun bir yola giderken tavan insanın üstüne üstüne gelir mi? bunlarıda içine oturup bakmakla anlayabiliriz ancak.çünkü kişiden kişiye değişen duurmlar arkadaşda polo var 2 çocuklu bana çok bile diyor

belki bana auris dar gelecek...o zamanda geriye corolla fulu almak kalıyor

dönüp dolaşıp benim aklıma yatan toyota candır canandır