0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yanıtlarınız için teşekkür ederim. Servisten ilk 1000 km bakımı 1,5 - 2 saat sürer denilince kronik arızalara müdahale sanmıştım, belki bekleme süresini de hesaba katmışlardır. Vites değiştirme uyarı ışığı konusunda emin olamadım, belki de dediğiniz gibi gaza hızlı basıyorumdur, Auris de kökleyecek bu deyip 2500'de shift up uyarısı veriyordur. Yoksa 1. viteste 2300-2400 devirde 30-40 sn gitmek sonra duraklamak ekonomik olur mu ki? Bu tarz trafikte 2200'de falan ikiye geçiyorum... Neyse kafaya fazla takmamak lazım herhalde
Bir soru daha sorsam? Dikey bagaj filesi alan var mıdır? İşe yarar mı yoksa zamanla laçka mı olur?
Okay bey bunlar sevgi belirtisimi
İzlenimlere devam:Merkezi kilit sisteminin kontrolü olmamış. Açık mı kapalı mı belli değil. Daha kolay erişilebilir ve açık-kapalı olduğunu belli eder durumda olmalıydı. Keşke belli bir hıza çıkınca otomatik kilitleme özelliği de olsaydı.Stepne yüzünden bagajda çok ölü alan var. Sanırım ince stepneyle bagaj hacmi derinlemesine arttırılabiliyor, uygulayan var mıdır?Optitron gösterge olmamasının bir kaybı da sesli uyarılar. Fren sistemi hariç sesli uyarı yok anladığım kadarıyla, ışıklı uyarıların farkına varılmayabilir. Radyatörü delsek motoru elimize alacağız desenize... Önceki araçlarda ailecek 2 kez conta yakmışlığımız var da Anahtarın uzaktan kumandası çok uzun mesafeden algılanabiliyor (Belki yeni model tüm araçlarda böyledir).Kriko yerinden nasıl çıkıyor? Beceremedim Bunlar aracı yeni aldığımdan ilk gözüme çarpan olumsuzluklar tabii. Eminim olumlu yanlarını sorunsuz bir şekilde 100 bin KM devirince, yakıt ekonomisini hissedince, 6 viteste kuş gibi gidince yaşayacağım.Söylemeden de edemeyeceğim, insan sıfır araba alınca arabasını başka bir seviyormuş yahu
Bir eleştiri de benden; yahu o 4 kapıya sensör koydunda şunların hangisi yandığını göstergede adam gibi gösterde hangi kapı açık kalmış anlayalım..
Abi sen geç kaldın daha önceki optitron gösterge olan seriden alsaydın . Hangi kapının veya bağaj kapağının açık olup olmadığını gösteriyor .
Ben yazacaktım saolsun Mahmut benim düşüncelerime tercüman olmuş
Toyotayı anlamak kadınları anlamaktan da zor . Hangi akla hizmet bir önceki modelde olan özelliği bir sonrakine katmazsın . Adı üstünde model yükseltiyorsun insan eski modele göre bir kaç şey ekler farklı olsun diye . Gerçi yaptıkları şekilde de amaçlarına ulaşıyorlar sonuçta bir önceki model yılına göre farklı oluyor araç .Bildiğim önce arka kol dayamayı çıkardılar şimdi optitronu çıkarmışlar sıradakini sabırsızlıkla bekliyorum . Auris alacaklar arkalarına bakmadan bayiye koşsunlar bu gidişle 4 tekerlek bir gövde direksiyon ve pedal alacaklar .
Tamamen maliyeti azaltmak, başka hiçbir mantığı yok bunun. Müşteri memnun olsun gibi düşünce yok en dolu donanımlısında bile yağmur sensörü far sensörü yok. Hız sabitleyiciyi hiç katmıyorum bile. Bu kafayla giderlerse ilerde çok sıkıntı çekerler. Şahsım adıma ben bu aracı alırken fiyatı diğerlerine göre çok uygun diye aldım şuanda alacak olsam aynı aracı alır mıyım bilmiyorum. Ha memnun değil miyim memnunum ama neden var olan bir özelliği kaldırıpta sen müşteri memnuniyetini hiçe sayıyorsun.
Abi şimdide sen benim düşüncelerime tercüman oldun . Benimde demek istediğim tam olarak buydu .Fiyat olarak bakmadım ama auris halen mantıklı seçenek gibi gözüküyor ama bir önceki modelde olan özelliği çalmış . Bende şahsım adına konuşacak olursam ben sırf toyotanın sorunsuzluğuna ve müşteri memnuniyetine güvenerek aracı aldım .(2009 model corolladan da çok memnun kalmıştım onunda etkisi yok dersem yalan olur ) Yaşadıklarımı burada tekrardan saymama gerek yok diceğim benim bir daha toyota almam mucize gibi bir şey olur .
Bak şimdi bozuldum. vay üçkağıtçılar vay.. ben tahmin ediyorum bu Toyota TR nin dangalaklığıdır.. Yurtdışından gelenlerde de aynı sıkıntı var mı acaba..
Yurtdışından gelenlerden değilde yurtdışına gidenlere bakmak lazım Biliyorsunuz Auris Sakaryada üretiliyor.
Sakaryayı biliyorum da bir arkadaş sanki bir de dışarıdan gelen aurisler var demişti..
Geçenlerde arabam.com'da okumuştum Aurisin üretimi moladan sonra ingiltereye kaydırılmış.