0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Orjinal fabrika çıkışı balata ise ölmüştür o yahu, kaç bin kilometre oldu Trw ise başka forumlarda ses yaptığını okumuştum. Bende ilk aldığımda değiştirmiştim önlere bosch arkalara Trw takmışlar, bosch simsiyah ediyor jantı Trw ilk başlarda yapmıştı şimdi daha az tozuyor. Bitmeye yakın belkide. Bende nasip olursa Ufuk sönmez arkadaşımız dan mor balata alacağım nibk marka
yok hocam ufak bi yanlış anlaşılma olmuş yeni aldığım 4 balata orijinal kutusuna falan baktım t27 avensis vs yazıyordu ..aynen bosh aracı 3.günde bi yıkamak gerekiyor benim 4 balata da bosh du hadi önleri analdık arkada 2 günde simsiyah oluyordu hocam bi dipnot yapim:ben bu balataları aynı zamanda 4 diskte tornaya gitti bu işleleri yaptırdıktan sonra arabayı yıkadım yıkarken jantın üzerindeki tozlar gitsin diye jant temizleme spreyli kullandım bundan olabilir mi ?
Takma kafana ya, yepyeni araba alıyorlar onlar bile ötüyor 1000 km alışsın deyip yolluyorlar alışsın bekle bence. Temizleme spreyi balatalara sürülen yağı belki yok etmiş olabilir
sonradan pişman oldum ham disk ve balataya çözücü kimyasal sıktım diye ama dediğiniz gibi bi süre bekliyim teşekkür ederim değerli yorumlarınız için
iyi akşamlar bir sorum olacaktı bakım zamanı gelmediği halde insiyatif olarak 4 adet balata değiştirdim (orjinal) ama hala frene basınca bariz çizilme sesi geliyor sebebi nedir balatalar takılalı 130 km oldu
Merhaba Ramazan bey,Aynı problemi bende yaşamıştım. Sebebi yeni üretilen balatalarda bir parçanın artık kullanılamıyor olması imiş(Bu parça kanserojen madde içeriyormuş, bu yüzden kullanımı yasaklanmış). Ben değişimi İzmit de Zirve Otomotiv de yapmıştım. Sağolsun Ahmet Usta sanki hata kendisinden kaynaklıymış gibi(ki onunla hiçbir alakası yok) balataları tekrar değiştirdi. Bu değişiklikten sonra bir daha ses gelmedi. Bir süre daha kullan. Eğer geçmez ise tekrar değişim talep et bence.
bende eskisine nazaran ses oldukça azaldı ama arada trafikte geliyor rezil oluyorum işin şakası hani sente atlar motor zarar verir vs diye korkuyorum
V kayışı ile sentenin ilgisi yok. Sende olayını araç zincir ile hallediyor zaten [emoji56]
Trigger zincir 200.000 km de kontrol ,gerekirse ayar olmadı değişim.Değişim çok ufak bir ihtimal
Enjektörleri niye değiştiriyoruzki Bujiler 100.000 de değişiyor Bir karışıklık olmasın Ramazan beySelamlar