Gönderen Konu: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti  (Okunma sayısı 17677 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '09
  • 82 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #80 : Ekim 10, 2010, 00:06:57 »
Erkan bey öncelikle geçmiş olsun.Cana geleceğine mala gelsin.Çok şükür ki canınıza bişey olmamış.Bazı arkadaşlar bunun Toyota'nın kalitesiyle bağdaştırmış.Oysa ki siz müşteri hizmetleri servis kalitesi ve firmanın size yaklaşımını konu açmışsınız ve bence de sonuna kadar haklısınız.Birkaç servis dışında Toyota nın Türkiyedeki servisleri kalite olarak sıfırın altında arkadaşlar.Forumda çeşitli başlıklar altında Erkan Bey in sorununa benzer çok konu var.Ben örnek vereyim:Yeni bir Avensis almıştım.Aracı ikinci el aldım.Aracı bir cihazın üstüne yerleştirip kaldırmışlardı bakan usta arabanın altına falanda bakmıştı bizde o esnada gördük.Yaklaşık 400 km kullandıktan sonra aracı Kayseri Aksoy Plazaya bakım için götürdüm.Birçok işlem yapıldı 700 lira ücret ödedim.Neyse 3-4 gün sonra aracımın sol tarafından bi tıkırtı sesi gibi bişiler gelmeye başladı sürekli.Kırşehirde olduğum için aracımı arkadaşım olan bir ustaya götürdüm.Gördüğüm manzara korkunçtu.Aracın altındaki muhafazanın yanlarında takılı olan plastik parçalar (sanırım çamurluk) kırık dökük vidaları bazılarının yarısı takılı değil.Ben servise 700 lira verdim 3 kuruşluk çamurluk ve vida parasından mı korkacağım.Tabi bunlar serviste olmuş diyemiyorum çünkü serviste iken aracın yanına gitmeniz yasak.Ama uzaktan aracımın alt tarafıyla uğraştıklarını görmüştüm.Bu gerçekten bir yetkili servis için utanç hatta yüz karası bence.Erkan Bey in yaşadığı sıkıntıya benzer bi sorun.Ayrıca şunuda bir not olarak ekleyim.Kayseri Aksoy da bulunan ve sizi ilk olarak karşılayan yetkililerin sizle ilgilenmediği bir gerçek.O esnada tanık oldum aracı için bakıma gelenlere herhangibir iyi yaklaşım yok ama araç almak için gelen cebi dolu müşterilere o kadar yalakalık yapıyorlar inanın aklım almadı!Son olarak Erkan Bey bence yaşadığınız sıkıntıyla ilgili olarak mahkeme yolunu tercih etmelisiniz.Hakkınızı söke söke alın...
2007 Model Avensis 1.6 Elegant
1998 Model Corolla 1.6 Special GLİ
1998 Model Corolla 1.6 XEİ
2009 Model 1.6 E14 Corolla Elegant

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #80 : Ekim 10, 2010, 00:06:57 »

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #81 : Ekim 10, 2010, 00:14:29 »
Erdem Bey,

Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. Evet, kesinlikle cana geleceğine mala gelsin. Bunun için kesinlikle Allah'a şükrediyorum. Yaşadığımız sıkıntı ve stres açıklanacak ve anlatılacak gibi değil. Bunun üstüne gördüğünüz muamele ise canınızı sıkmaktan öte yakıyor.

Bu araçların içinde can taşıyoruz. Bu iş bu kadar ucuz olmamalı.

Mahkeme için daha öncede belirttiğim gibi süreci kısa tutacak ve elimi güçlendirecek birşeyler yok henüz elimde. Ancak yaşadığım sıkıntılar devam ederse bu kesinlikle o tarafa gidecek. Kimseden çekinecek ya da vazgeçecek halim yok. Dahası bu olayı ulaştırabildiğim kadar çok kişiye ulaştırmak içinde elimden geleni yapıyorum ve yapmaya devam edeceğim.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #82 : Ekim 10, 2010, 01:04:29 »
Ben öncelikle geçmiş olsun diyorum
Ve anlamadığım şey burada Toyota ya yapılanın kötülük gibi algılanmasıdır, ve arkadaşa yapılan eleştirilerin haksızlığıdır kendisi gayet net Toyota nın müşteri ilişkileri hk daki şikayetini ki bunu başlığında dahi belirtiyor yapmasınmı içimizden hiç kimsenin böyle bir duruma düşmemiş olması beyfendinin yalan söylediğini göstermez ve ona saldırarak hakaret etmemizi haklı çıkarmaz moderatör ve sayfa yöneticisi arkadaşlarımın ajan provakatör v.s türü ifadeleri kullanan bu tür eleştirilere müdahale etmemiş olmamalarıda beni ayrıca incitti
Arkadaşlar bizler dünyaya büyük sermayelere para ödemek için getirilmedik bizler dünyada yaptıklarımız işler ki bunları iyi yapmakla yükümlü olduğumuz işler karşılığında rahat etmek dinlenmek saygı görmek v.s gibi beklentileri olan canlı varlıklarız, birer bankamatik ve köle değiliz bizlerden ürünlerini satana kadar gösterilen ilgiyi saygıyı ve bize vaad edilen tüm değerleri aracı kullandığımız her an bizlere göstermelerini öncelikle biz anlamalı ve beklemeliyizki firmalarda göstersin ve zorunlu hissetsin.
Arkadaşımıza geçmş olsun diyor ve site olarak bu tür konuları burada yazılan şikayetleri ileterek Toyota firmasının farkında olamadığı ve istemediği aksaklıkları düzeltmesi konusunda itici bir güç olmasına çalışılmalı diye düşünüyorum saygılar.

+1
2010 yaris terra sporty multimode gümüş gri
yaşasın m/m.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #83 : Ekim 10, 2010, 11:22:27 »
Arkadaşlar,milyonlarca satılan araçta elbet sorun yaşayanlar olacaktır.Bu sitede bu tip sorun çözülemez.Bu site mensuplarının büyük kısmı Toyotayı sevenlerdir.Kişisel olarak şu ana kadar gittiğim tüm Toyota servislerinden memnunum.Sanal ortamda her söylenene inanmak zorunda değiliz.Konular polemik haline dönüştürülüyor.Erkan Beyin yardım amaçlı bu sitede yorum yazdığına inanmıyorum.Herkese laf yetiştiriyor.Toyotayı kimse zorla aldırmadı.İstediğini yapar.İster satar.Kendi bilir.Site yöneticilerimiz ise bana göre bu tip marka imajını zedelemekten başka amacı olmayan kişilere asıl önlem almalı.Adamın biri bu sitede üzülerek yazıyorum.Sitede deyyuzlar çoğaldı,yetti gari gidiyorum diyor.Hatırlı kişiler olmasa dönmem diyor.Efelik taslıyor.Bu site de birileri üstün değil.Saygı çok önemli.Kişisel düşüncem,Toyota sevenlerin çokca olduğu bir sitede bu markaya karşı adil olalım.Biz seviyoruz.Tek amacımız dostluk ve muhabbet.Lütfen.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #84 : Ekim 10, 2010, 11:38:32 »
Hakan Bey,

Her zora düştüğümüzde vazgeçelim öyle mi? Yarın aynı sıkıntıyı siz yaşadığınızda ve sonuç alamadığınızda kiminle paylaşacaksınız. Gidip Fiat ya da Renaılt forumunda mı anlatayım Toyota'nın yaşattığı sıkıntıları. Toyota hakkında bilgi arayanlar gidip başka markaların forumlarına mı bakıyorlar?

1. Ben yetti artık gidiyorum demiyorum. Bilakis uğraşıyorum, uğraşacağım diyorum. Sanırım siz fark etmediniz ama benim dışımda sorun yaşayan bir sürü insan da var.
2. Forum da yazan kimseye hakaret etmedim, efelik taslamadım. İmâda dahi bulunmadım. Keza benim sorunum forumda yazan hiç kimseyle değil. Doğrudan Toyota ve müşteri yaklaşımıyla ilgili.
3. Marka imajını zedeliyorum tabii ki. Amacım tam olarak bu. Marka hakettiği saygıyı görmelidir. Size gösterilen saygı ne kadarsa siz de karşınızdakine o kadar saygı gösterirsiniz.

Tekrardan yazmak istiyorum, sanırım aradaki mesajları kaçırmışsınız, ben araçları eleştirmiyorum. Firmanın ve servislerin yaklaşımını eleştiriyorum. Şenol Bey'in de bildirdiği gibi, "Arkadaşımıza geçmş olsun diyor ve site olarak bu tür konuları burada yazılan şikayetleri ileterek Toyota firmasının farkında olamadığı ve istemediği aksaklıkları düzeltmesi konusunda itici bir güç olmasına çalışılmalı diye düşünüyorum."

"Nerede hata yaptığını bilmeyen varlık, tekerrürde başarısızlığa mahkumdur."

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #85 : Ekim 10, 2010, 11:40:39 »
Erkan Bey,1. ve 2. maddeyi sizinle ilgili yazmadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #86 : Ekim 10, 2010, 11:41:32 »
Sizin yazdığınız 1. ve 2. maddeyi.Saygı ve uslubunuza diyeceğim yok.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #87 : Ekim 10, 2010, 11:47:48 »
Hakan Bey,

Farkındaysanız benim mesajıma cevap olarak yazıyorsunuz. Bu yüzden de cevaplama ihtiyacı duyuyorum. Çünkü sadece sizin mesajınızı okuyan kişi yanlış anlayabilir.

Ve bir kez daha hatırlatmak istiyorum. Benim için en önemli konu Toyota'ya müşteri memnuniyetlerinin kötü olduğunu göstermek ve ben dahil memnuniyetsiz müşterilerini bu sorunu çözmeye doğru adım attıklarını kanıtlayacak bir tepki görmek.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #88 : Ekim 10, 2010, 11:51:45 »
Erkan Bey,kimi kastettiğim emin olun anlaşılmıştır.Siz iyi niyetli de olsanız inanın iyi niyetli olmayanlar da var.Şunu söyliyim,size ve başkalarına göre Toyota müşteri memnuniyeti kötü olabilir.Bize göre de iyi olabilir.Sizi veya başkasını kırmak istemem.Sanırım anlatabilmişimdir.Sorununuzun çözümünü diliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #89 : Ekim 10, 2010, 20:23:38 »
Erkan bey
Hakan kardesımın sıtemı baska kısılere.
Konunun gelısımınden ustune alınman dogal.
Tarafsız olarak alınmanıza hıc gerek yok nacızane tavsıyem olabılır.
Ama sızden rıcam sorununuz dıle getırıp gelısmelerı paylasırken hakan kardesımızınde dedıgı gıbı burada toyota seven ınsanların bulustugunu onlara almayın bu markayı demenın karsılıgında tepkıler ıle karsılasacagınızın gayet dogal oldugunu unutmayın.
Bu arada aracınızda durum nasıl? Sorun devam edıyormu?
Kazasız belasız keyıflı surusler dılegıyle.
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • diyet ve diyet
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #90 : Ekim 10, 2010, 22:39:39 »
bence önemli olan nette olsakta birbirimize sayğı duymaktır.
başkasına saygı duymak kendinede saygı duymaktır.....
beklediğinizden iyi ama beklentimden kötüyüm
http://ackalmadanzayifla.blogspot.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #91 : Ekim 10, 2010, 22:41:04 »
bence önemli olan nette olsakta birbirimize sayğı duymaktır.
başkasına saygı duymak kendinede saygı duymaktır.....

+1

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #92 : Ekim 10, 2010, 22:56:44 »
Saygı konusunda kesinlikle haklısnız. Ben en başından beri sesimi yükseltmeden, hakaret etmeden birşeyleri halletmeye karar verdim ve bunu bu şekilde yapmak içinde elimden geleni yapıyorum.

Aracın son durumuyla ilgili güncelleme yapacağım. Servisten aldıktan sonra çok az kullanma imkanım oldu. Yine sıkıntı olacak gibi duruyor. Bir süre daha test ettikten sonra bilgi vermeye çalışacağım.

Aracın durumu dışında benim için şu aşamada en önemli konu olan müşteri memnuniyeti ve saygı konusunda hiçbir gelişme yok. Yarın genel müdürlüğe bir soru önergesi niteliğinde faks çekmeyi düşünüyorum. (Elektronik ortam ve telefondan yardım göremiyoruz. Belki daha eski teknolojiyi dikkate alırlar. Mektupta bir sonraki aşamam olacak.) Bu konuya dikkat çekene ve Toyota tarafından aklı başında bir adım atıldığını görene kadar devam edeceğim.

Bugün Toyota'dan çözüm üretmek adına aranmamın üzerinden 40 gün geçti! Bakalım daha ne kadar sürecek...

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #93 : Ekim 11, 2010, 11:49:43 »
Erkan bey, tüm iyi niyetimizle birçok kişi olarak geçmiş olsun dileklerimizi iletmemize rağman hala neyin peşindeyseniz onun peşine düşün. Burada ne yazarsanız yazın şahsen benim yıllarca içinde olduğum TOYOTA memnuniyetimi değiştiremezsiniz. Diğer kişilerin TOYOTA memnuniyetininde menfi yönde değişeceğini sanmıyorum. İster markayı kötüleyin ister servisi artık çığrından çıkardınız olayı. Burada harcayacağınız zamanı bence daha verimli şekilde arabanızla geçirseydiniz şimdi ne siz yazılar yazıyor olurdunuz ne de insanları bu kadar meşgul etmezdiniz. Kısaca keyiflice TOYOTA marka arabanıza biniyor olurdunuz. Burada TOYOTA arabanızın sorununu çözemeyeceğinizi hala anlayamadıysanız arkadaşlardan ricam lütfen bu şahsın yazdıklarını dikkate almamak olacaktır. Çünkü olay farkında değilsiniz başka mecraya kaymak üzere. Size tez zamanda TOYOTA'sız günler diliyorum...
Herkese kazasız günler dilerim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #94 : Ekim 11, 2010, 18:03:33 »
erkan bey,
iyi niyetli olduuğnuzun bir tavrı olarakta ivedi olarak profil bilgilerinizi eksiksiz tamamlaya biirmisiniz? !!!
Pruva Neta

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #95 : Ekim 11, 2010, 18:04:54 »
Zafer Bey,

Olay benim arabamın onarılması değil. Buranın Toyota'nın resmi sitesi olmadığını bilecek kadar da internetden anlıyorum. Ben burada bir çözüm aramıyorum takınılan tavrı ve neler yaşadığımı buraya aktarıyorum. Bunun amacı Toyota ve onun müşteri hizmetleri hakkında bilgi arayanların bunları okuduktan sonra kendi kararlarını vermeleri. Israrla bunu anlamıyorsunuz.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #96 : Ekim 12, 2010, 10:23:18 »
Herkes kararını çoktan verdi ama siz veremediniz Erkan bey. İnsan bir yazar iki yazar tamam. Millet bu kadar anlayış özürlümüdür de hala kararını veremiyor. Provake etmeyin artık lütfen siteyi. Sizin gibiler yüzünden siteden ayrılanlar oldu. Daha ısrar ederseniz muhatap bile bulamayacaksınız. Selamlar...

Not: Tüm bu markayı kötülemelerinize rağmen 2011 Avensis Elegant Extra aracım İstanbul'a geldi. Ankara'ya da gelmesi an meselesi artık. Kısaca TOYOTA diyorum. Bilmem birşey ifade edermi size...
Herkese kazasız günler dilerim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #97 : Ekim 12, 2010, 10:45:07 »
bu konu hala devam ediyormu yahu pek umursayanda yokmuş zate selçuk abi katılıyorum sana
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #98 : Ekim 12, 2010, 12:02:44 »
bu konu hala devam ediyormu yahu pek umursayanda yokmuş zate selçuk abi katılıyorum sana
Konuya cevap atarak güncel tutuyor ve devam ettiriyorsunuz ;)

Eğer Erkan beyin sorununu çözmesinde ve ilerde oluşabilecek benzer sorunları önlemesine yardımcı olacaksa konunun devam etmesinde sakınca görmüyorum.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #99 : Ekim 12, 2010, 15:27:33 »
Erkan Beyin sorunu halen çözülmediği için burada kendi açtığı topikte bizleri bilgilendiriyor körü körüne saplantılı bir şekilde ben ne olursa olsun memnunum diyenlere siz gelin memnun olmayın hadi gidip araçlarımıza zarar verelim de demiyor ve konu başlığıda gayet net konuyu merak etmeyen kişilerin konudan neden rahatsız oldukları garip ben Erkan Beyin sıkıntısına Toyota nasıl bir yaklaşımda bulunacak diye merak ederek bakıyorum ve galiba bir 40 gün daha geçecek Erkan bey sabır diliyorum ve sizi tebrik ediyorum nezaketiniz ve sabrınızı