Gönderen Konu: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti  (Okunma sayısı 17676 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #100 : Ekim 12, 2010, 15:48:26 »
5 sayfayı da okudum ama sorun nedir hala anlayamadım desem gülermisiniz??
2010 toyota avensis 1.6 elegant

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #100 : Ekim 12, 2010, 15:48:26 »

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #101 : Ekim 12, 2010, 15:51:01 »
Güncelleme;

Arkadaşlar uzun deneme ve uğraşılar sonucunda Toyota Türkiye CEO'suna ulaşabildim. Yaklaşık 15 dakika da ilgili birimden konu bize iletildi diye bilgi aldım. Yarım gün içerisinde de telefon ile arandım. Beni arayan kişiye tüm olayları baştan anlattım. Kendisi sorunumun çözümü için ne beklediğimi sorduğunda aynen burada da anlatmaya çalıştığım gibi;

"Benim sorunum kendi aracımın tamir edilmesi değil. Zira şu an aracımı zaten kullanıyorum. Sadece tekrar gözden geçirilmesini isteyebilirim. Benim esas istediğim benim geçtiğim aşamalardan geçmek zorunda olmadan müşterilerinizin sorunlarının çözülmesinin sağlanması. Müşteri memnuniyeti için işleyişinizde düzeltmeler ve kontroller yapılmalı. Bu aşamada sizden içeride bu sorunların düzeltilmesine yönelik adımlar atmanızı, bunu resmi bir şekilde kanıtlamanızı ve bir özür dilenmesini rica ediyorum."

Şeklinde belirttim. Umarım bu aşamadan sonra kimse benim yaşadıklarımı yaşamak zorunda kalmaz. bu yönde girişimlerime devam edeceğim ve burayı da güncellemeye devam edeceğim.

Destek olan herkese teşekkürler.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #102 : Ekim 13, 2010, 00:45:22 »
erkan bey tek kelime ile
teşekkürler...........

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #103 : Ekim 13, 2010, 10:49:16 »
Güncelleme:

Biraz önce Müşteri İlişkileri Bölüm Müdürü ile görüştüm. Kendisi beni haklı gördüğünü belirtti. Ancak sorunun yoğunluktan kaynaklandığını ve aynı dönemde başka müşterilerin de gecikmelerden etkilendiğini belirtti. (Ben bir gecikme değil, ilgisizlik olduğunu belirttim. Bu, sistem ve insan hatasına bağlandı.) Ben kendisine ileride bunların yaşanmaması için girişimlerde bulunmaları gerektiğini söyledim ve bunu benimle de paylaşmalarını istedim. (Bu konu da pek umutlu değilim. Çünkü hali hazırdaki sistemlerinin iyi olduğunu düşünüyorlar.)

Kendimle ilgili sadece bir özür yazısı ve aracımın genel kontrolünden başka bir talebim olmadı. (Merak edenlere...)

Bilginize.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #104 : Ekim 13, 2010, 10:58:50 »
Erkan bey, biliyor musunuz, Japonyada Toyota müşterilerini aile gibi görüyor, araçları değişeceği veya servise gideceği zaman evlerine kadar satış temsilcisi gönderiyor ve de bağlı bulunduğunuz bir Toyota bayiisi ve servisi oluyor, ömür boyu onlarla iş yapıyorsunuz. İlginizi çekerse araştırın bence, işletme bölümlerinde ders olarak işlenir Toyota'nın müşteri ilişkileri. Eskiden Türkiyede de bunu yapmaya çalışıyorlardı, sıfır Toyota almış kişiler Toyota ailesine katışmış gibi olurdu. Özellikle Sabancı fabrika ortaklığından çekildikten sonra durumlar çok değişti ama...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #105 : Ekim 13, 2010, 11:02:41 »
Alper Bey,

Keşke o şekilde devam etseydi. Şimdi ki sistemin çok düzgün olduğunu söyleyemiyorum. Hatta Genel Müdür'ün dikkatini çekecek bir mesaj atmadığınız sürece dikkate dahi alınmıyorsunuz. (Hadi insan ve teknoloji unsurundan dolayı gözden kaçıyorsunuz diyelim.) Keşke Türkiye'de de bir firma ders kitaplarına girebilecek kadar müşteri hizmetlerinde öne çıkabilse.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #106 : Ekim 14, 2010, 23:39:52 »
 Çok fazla satış yapma düşüncesinin doğru olmadığı hususunda daha önce görüş belirtmiştim.Hala bu konuda ısrarcıyım.Sorun toyota araçlarında değil düşünce de yatıyor.Zira ben çok satayım diyerek hedef koyarsan önce herkes bir durur düşünür.Biz kimden ne aldık der , kimdik ne olucaz der.Tarzımız neydi yıllardır ne değişecek der.Ne gerek var sen zaten efsane olmuşsun , elit olmuşsun , rakiplerin senden çok satarken bile sana gıpta ediyor.Gerekli altyapını da hazırlamazsan en ufak detayda yıllardır sorun yaşamayan marka iken yoğunlukta boğulursun.
 Bu arada bu iyi günlerimiz.Tecrübeli olanlar hala işbaşında.
Toyota aşk gibidir , yaşamayan bilemez.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #107 : Ekim 18, 2010, 09:22:47 »
Güncelleme:

Müşteri ilişkileri müdürü arayalı bir hafta olacak neredeyse ve hiç bir gelişme yok. Müşteri ilişkilerinin kötü olduğunu söylemekte pekte haksız değilim sanırım.Üstelik bu ilk kademesinden son kademesine kadar böyle.

Erkan.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #108 : Ekim 18, 2010, 09:36:39 »
merhaba arkadaşlar toyotadan şikayet ettiği için ona kızmamak lazım . eğer o kişi gerekli yardımı almış olsaydı buraya aksini yazacaktı. memnun olduğunu da eminim buaraya yazardı.Verdiği araç fiyatıda az değil hani belki bizim de başımıza gelmiş olsa bizde isyan ederdik. kimsenin başkasının ekmeğinde gözü yok am bence de müşteri hizmetleri bu kullnıcıyıo memnun etmeliydi. toyota ii sağlam araba ama eğer böyle sorunlarda sınıfta kalıyorsa(( bende yeni sıfır bir auris aldım) işimiz zor olsa gerek. inşallah sorun yaşamam. saygılarımla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #109 : Ekim 20, 2010, 17:20:25 »
erkan bey çok sayfa olmuş okuyamadım..ilk sayfayı okudum eski aracınız fiat ve onun servisinden memnuniyetinizi belirtmişsiniz..aracınız kaç model ? kaç kmde? hasar nasıl bir hasardı? model nedir? alayım aracınızı, siz de gidin fiat alın mutlu olun..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #110 : Ekim 20, 2010, 17:34:08 »
Türkay Bay,

42.000 lira verecekseniz hemen size satabilirim. Hatta bir güzellik yapıp 40.000 lira da yapabilirim sizin için. Bu konuda gayet ciddiyim, diğer mesajlarımı da okursanız görürsünüz. Özelden yazabilirsiniz. Bende 4 tane daha Fiat araba alabilirim.

Teşekkürler.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #111 : Ekim 20, 2010, 17:39:20 »
sıfır corollayı 34.500e aldım ben..sıfır hani, plakayı seçtim, ruhsat ilk kez bana çıktı falan..sıfır.. hadi ben 2009da aldım, daha yeni oğuzhan arkadaşımız aldı..35.500e..ikimiz de 1.6 benzinli comfort aldık.dizel elegant falan mı kullanıyorsunuz ?
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #112 : Ekim 20, 2010, 17:41:21 »
türkay bey arac alım satımıyla urasıyor sanırım.banada cruze la aracımı takaslayabılecegımı solemıstı.turkay bey su an kı kullandıgınız arac kaçıncı aracınız ogrenebılırmıyım?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #113 : Ekim 20, 2010, 17:44:52 »
alım satımla uğraşmıyorum, öğrenciyim, 12 yıldır aynı arabayı kullanıyorum, ilk arabam, bir tane de 2009 corolla var.. cruze aklınızda kalacağına gidin takaslayın dedim..corollanın orta donanımlı olanıyla gidip gayet takas edebilirsiniz sıfır cruze'u.. ah cruze alırdım demek yerine yapıcı bi çözüm değil mi ?
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #114 : Ekim 20, 2010, 17:52:06 »
araç alırken seçenek çok olunca bu tarz benım yasadıgım kararsızlıklar herzaman olacaktır sanırım.insan sahıp olduguna degıl uzakta gordugunu ıstıyor galıba.bmw aldıktan sonra mercedes alsaydım keske dıyende vardır heralde:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #115 : Ekim 20, 2010, 23:18:09 »
bu kadar sayfa yazı var ama araç modelini yılınız yazmak bu kadar zor mu?burada yazılan şikayet tarzı verilerin hepsi yoruma dayalı,somut olan nedir?
2011 YARİS 1.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #116 : Ekim 21, 2010, 00:18:35 »
araç alırken seçenek çok olunca bu tarz benım yasadıgım kararsızlıklar herzaman olacaktır sanırım.insan sahıp olduguna degıl uzakta gordugunu ıstıyor galıba.bmw aldıktan sonra mercedes alsaydım keske dıyende vardır heralde:)
o çok zor işte :D bmwye binip keşke mercedes, mercedese binip keşke bmw diyecek adam o kadar az ki :D
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #117 : Ekim 21, 2010, 07:19:14 »
Yusuf Bey,

Tabii ki cok zor değil. Ancak o bilgiler hem profilinde hem de önceki sayfalarda mevcut. Soran arkadas almak istediğini belirtmiş ben de özelden yazabileceğini söyledim. Benim kırk bin liradan fazla para verdigim arabami satmam Toyota'nin sorununu çözecekse hemen yaparım. Ama gecmis mesajlarda aynı sıkıntıları yaşayanlara bunun hiçbir faydası olmaz.

Bir seylerin firma tarafında da anlaşılması için kendi adıma istediğim tek şey resmi bir özür yazısı ki bu en üst kurulda müşterilerde böyle bir memnuniyetsizlik olduğunun görülmesini sağlayacak. En azından ben böyle düşünüyorum.

Sonuc hakkında bilgi vereceğim.

Saygılar.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #118 : Ekim 21, 2010, 07:38:01 »
Ok.
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #119 : Ekim 21, 2010, 09:12:16 »
ben şunu anlamıyorum beni 50.000 defa rahatsız eden toyota sizi aramıyormu ? verın nuamaranızı size yonlendıreyım bari ...