Gönderen Konu: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti  (Okunma sayısı 17673 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #120 : Ekim 21, 2010, 10:29:01 »
Taylan Bey,

Emin olun bir sıkıntı olduğunda ortada bir tane bile ilgili bulamıyorsunuz.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #120 : Ekim 21, 2010, 10:29:01 »

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #121 : Ekim 21, 2010, 10:30:39 »
Güncelleme:

Bugün, aracı satın aldığım bayi olan Sonkar'a teslim ettim aracımı. Tüm kontrolleri yapılacak ve bilgi verilecek.

Erkan.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #122 : Kasım 22, 2010, 16:32:17 »
Son güncelleme:

Toyota Türkiye başkanına ve müşteri ilişkileri müdürüne kadar taşıdığım konuda hiçbir gelişme yok. Müşteri memnuniyeti denilen şeyden zerre haberleri olmadığını bir kez daha hatırlatarak bu konuya burada noktayı koyuyorum ve bir daha asla Toyota Türkiye'den herhangi bir şey -hizmet veya ürün- almayacağımı söyleyerek sizleri de uyarıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #123 : Kasım 22, 2010, 16:34:33 »
Son güncelleme:

Toyota Türkiye başkanına ve müşteri ilişkileri müdürüne kadar taşıdığım konuda hiçbir gelişme yok. Müşteri memnuniyeti denilen şeyden zerre haberleri olmadığını bir kez daha hatırlatarak bu konuya burada noktayı koyuyorum ve bir daha asla Toyota Türkiye'den herhangi bir şey -hizmet veya ürün- almayacağımı söyleyerek sizleri de uyarıyorum.

durumunuza çok üzüldüm Erkan bey; herşeyde bir hayır vardır...
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #124 : Kasım 23, 2010, 10:25:15 »
Konuyu kapattığımı söylememin üzerine Toyota Türkiye'den aşağıdaki cevap geldi. Bilgilerinize sunuyorum:


"Sayın Erkan ŞEN,

'Burası aracımla ilgili sıkıntılardan ve yapılan işlemlerden bahsettiği ve konunun dışında olduğu için çıkçıkartılmıştır.'

Diğer taraftan başvuru sürecinizin değerlendirmesi yapılarak yaşanan gecikmelerin sebepleri araştırılmış ve sonuç olarak Toyota İletişim Merkezinde personel adedinde artışa gidilmiş olup ayrıca Müşteri Başvuru Yönetim Sistemimizin 2011 senesinde yenilenmesine karar verilmiştir.

Sayın ŞEN,

Başvuru sürecinizde yaşanan gecikmelerden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, operasyonumuzun gelişmesine yaptığınız katkılardan dolayı ayrıca teşekkür etmek isteriz.

Toyota dostluğunuzun devam etmesi dileklerimizle.

Saygılarımızla,

Toyota Müşteri İlişkileri"

Bir nebze olsun bu çalışmada katkım olabildiyse ne mutlu bana. (Sanırım gelen cevap ne yapmak istediğimi ve neden bu kadar uğraştığımı özetleyecek ve net bir şekilde ortaya koyacaktır.)

Saygılarımla.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #125 : Kasım 23, 2010, 16:20:06 »
Erkan bey bu cevabı da bizlerle paylaştığınız için teşekkürler....
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #126 : Kasım 25, 2010, 22:00:11 »
Erkan Bey emeklerinize sağlık
Sizin çabalarınız sayesinde sizleri burada eleştirenlerde başlarına bir şey geldiğinde farkında olmadan faydalanmış olacaklar. Sizi tekrar kutluyorum ve alkışlıyorum :alkis: :alkis: :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 7 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #127 : Kasım 25, 2010, 22:10:57 »
Erkan bey'in sayesinde biraz daha iş sahası açılmış oldu galiba.Tebrikler.
2000 Avensis,2005 Avensis,
2007 Avensis,2011 Avensis
Bir kere Avensis,herzaman Avensis.