Konuyu kapattığımı söylememin üzerine Toyota Türkiye'den aşağıdaki cevap geldi. Bilgilerinize sunuyorum:
"Sayın Erkan ŞEN,
'Burası aracımla ilgili sıkıntılardan ve yapılan işlemlerden bahsettiği ve konunun dışında olduğu için çıkçıkartılmıştır.'
Diğer taraftan başvuru sürecinizin değerlendirmesi yapılarak yaşanan gecikmelerin sebepleri araştırılmış ve sonuç olarak Toyota İletişim Merkezinde personel adedinde artışa gidilmiş olup ayrıca Müşteri Başvuru Yönetim Sistemimizin 2011 senesinde yenilenmesine karar verilmiştir.
Sayın ŞEN,
Başvuru sürecinizde yaşanan gecikmelerden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, operasyonumuzun gelişmesine yaptığınız katkılardan dolayı ayrıca teşekkür etmek isteriz.
Toyota dostluğunuzun devam etmesi dileklerimizle.
Saygılarımızla,
Toyota Müşteri İlişkileri"
Bir nebze olsun bu çalışmada katkım olabildiyse ne mutlu bana. (Sanırım gelen cevap ne yapmak istediğimi ve neden bu kadar uğraştığımı özetleyecek ve net bir şekilde ortaya koyacaktır.)
Saygılarımla.
Erkan.