Gönderen Konu: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi  (Okunma sayısı 717084 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #800 : Haziran 07, 2011, 12:58:02 »
Merhaba Tuncay Bey ;

Araçların emme manıfoltunun delinip delinmemesi ürün ile değil BRC nin gaz pipolarının ilgili araçlarla uyumlu olup olmadığına bağlı ; yani daha önce taktığımız BRC MY07 lerde de pipo kullanıyorduk şuanki BRC MY11 lerde de pipo kullanabiliyoruz fakat belirttiğim gibi her araçta gaz pipolu montaj yapılamıyor.
BRC MY11 in daha önceki serilere göre farkı;
1)HI-TEC Enjektörleri : BRC nin yeni tip hi-tec enjektörleri öncekine göre daha hızlı ve çalışan parçalarının lpg ile temas etmediği için gaz kalıtesinden kesinlikle etkilenmeyen bir enjektördür.
2)VSR özelliği : VSR menüsünün aktif edilmesi ile yüksek devirlerde belli oranda benzin püskürtülerek subablarda yaşanan aşırı ısıdan doğan aşınmanın önüne geçilir.
3)Enjektör Isıtma Özelliği : Sıralı gaz kullanıcılarının en ciddi şikayeti sabah soğuk motorda gaza geçme süresidir.BRC 3.02 yazılımı ile siz sabah aracınızı çalıştırıdğınızda lpg enjektörleri ısınmaya başlar ve yaklaşık 1-2 dakıka içerisinde lpg ye geçer bu sayede minumum oranda benzin tüketirsiniz.
4)Start-Stop Özelliği : Yeni nesil start-stop teknolojisi ile uyumlu olan BRC ile start-stop özelliğine sahip araçlarda ilk çalıştırma direkt lpg ile olur ve bu ekstra tasarruf anlamına gelir.
5)Yaygın servis ağı : Türkiyenin her ilinde yaklaşık 200 ün üzerinde bayinin hizmet ettiği yaygın bir servis ağına sahip bir marka.




mehmet özenç bey,

my11 sisteminde arabanın manifoltu deliniyormu?  normal sıralı sistemlerden ne farkı var?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Toyota Club Türkiye

Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #800 : Haziran 07, 2011, 12:58:02 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #801 : Haziran 07, 2011, 12:59:59 »
Merhaba ;

Her nekadar Toyota clupte olsakta bir HONDA FANATİĞİ olduğumu söylemeliyim.Özellikle 98 model honda vti turbo +400 HP lik bir araç kullanıcısı olduğumu belirtmek isterim :) Detaylı bilgi vermem için hondanızın vtec mi i-vtec mi olduğunu belirtmenizi rica edeceğim.Selamlar...


honda civic e hangi markayı önerirsiniz
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #802 : Haziran 07, 2011, 13:00:37 »
Rica ederim sayın hocam , selamlar ,saygılar...

Teşekkürler Mehmet Özenç!
 Arkadaşlar daha önce forumda yazmıştım;Aracım motor sıcakken tüpe çok geç geçiyordu ve bazende kendi kendine tüpten benzine geçiyordu.İki defa yakındaki bir servise götürdüm,arızayı bulupta yapamadı.Daha sonra forumda Mehmet Beye sordum.Arızanın ısı sensöründen kaynaklandığını belirtti.Cumartesi günü atladım gittim işyerine.Sağolsun çok sıcak karşıladı ve bizzat kendisi ilgilendi benimle.Önce bi kontrolden sonra ısı sensörünü değiştirdi,gaz fitresini değiştirdi,genel bi ayar yaptı,gaz kaçağı kontrolünden sonra beraber yola çıktık birde yol ayarı yaptı ve aracım normale döndü çok şükür.
 Mehmet Bey her şey için teşekkürler...













ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #803 : Haziran 07, 2011, 13:09:07 »
Merhaba ;

Her nekadar Toyota clupte olsakta bir HONDA FANATİĞİ olduğumu söylemeliyim.Özellikle 98 model honda vti turbo +400 HP lik bir araç kullanıcısı olduğumu belirtmek isterim :) Detaylı bilgi vermem için hondanızın vtec mi i-vtec mi olduğunu belirtmenizi rica edeceğim.Selamlar...




Benimki2008 model i-vtec 125 hp triptronic
markalardan birisi tam uyum sağlıyormuş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #804 : Haziran 07, 2011, 13:38:53 »
2008 yılında ben de 0 km i-vtec alıp 56.000 km lpg de bindikten sonra satmıştım.Bu araca lpg markalarından sadece biri olur demek tamamen ticari kazanç sağlama bekletisi ile söylenmiş bir cümleden öteye gitmez.Bu araca sektördeki üst sınıf ürünler takılabilir ve de gayet başarılı sonuçlar alınabilir.Benim tavsiyem BRC MY11 PİPOlu montajdır.Gaz pipoları ile gerek emme manıfoltunuz delinmez gerekse lpg gazı yanma odasına en yakın noktadan ve en doğru açı ile gönderilir.Plug and driwe yazılımı ile de mak. %5 hata ile bir ayar sonucu arıza lambanız da yanmaz.Bilgilerinize...

Benimki2008 model i-vtec 125 hp triptronic
markalardan birisi tam uyum sağlıyormuş
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #805 : Haziran 08, 2011, 01:37:30 »
mehmet bey bu tunap motta gibi markaların süpap koruyucu katkıları için ne diyorsunuz?muhakkak kullanılmalı mı.kullanılmalıysa kullanım sıklığı ne olmalı ve fiyatları nerelerde?
2005 Corolla 1.6 Terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #806 : Haziran 08, 2011, 14:01:34 »
Merhaba Hayrullah Bey ;

Tunap katkı maddeleri 15.000 km de bir uygulanan subablarda bir flim tabakası oluşturarak subabların aşınmasını engelleyen Almanyadan ithal bir katkı maddesidir.Teorik bilgilere bakıldığında katkısından şüphe yok fakat gerçekte ne kadar işe yaradığını görebilmek için tunap kullanmış ve de kullanmamış iki aynı marka lpgli araca ait subabların 50.000 km sonra incelenmesi ile ortaya çıkar.Bilgilerinize...

mehmet bey bu tunap motta gibi markaların süpap koruyucu katkıları için ne diyorsunuz?muhakkak kullanılmalı mı.kullanılmalıysa kullanım sıklığı ne olmalı ve fiyatları nerelerde?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Volkswagen.Aus liebe zum automobil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #807 : Haziran 08, 2011, 15:47:14 »
Bizde passat 1.8t tiptronic var lpg yok arabada lpg takilirsa güc kaybi olurmu ?
Lord of the Passat :)
1999 Passat 1.8 20v Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #808 : Haziran 08, 2011, 22:28:11 »
Mehmet Bey iyi akşamlar
2002 model corolla 1.6 sol aracım var. Yaklaşık 7000 km önce BRC MY 10 serisi kit taktırdım. İlk 5 bin km sorunsuz bindim. Daha sonra depoda gaz olmasına rağmen kendi kendine benzine geçip bip bip bip diye alarm vermeye başladı. Manuel olarak benzine alıp tekrar gaza geçtiğimde sorunsuz olarak araç yol alıyordu.

Bu şikayetlerimi ustama söylediğimde ustam yazılımının güncellenmesini gerektiğini söyledi ve güncelledi. Birkaç kere bu sorunu yaşamış olsam da artık bu sorunu yaşamıyorum, yalnız bu sefer de araç çok fazla yakmaya başladı (km'de 0.25 civarı yakıyor, eski programda 0.2 civarı yakıyordum tekleme falan da yoktu soğuk havalarda olmasına rağmen)

Bu konuda ne yapmamı önerirsiniz. Şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Only when the last tree is cut down, the last river is polluted and the last fish is caught;will the white man realise money can't be eaten.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #809 : Haziran 09, 2011, 10:26:16 »
Merhaba ;

Lpg dönüşümü sonrası araçlarda %3 ile %5 arasında bir güç kaybı yaşanır fakat bu aracın aşırı beslemeli olduğu göz önünde bulundurulursa bu araca takılacak kitin normal atmosferik motorlara takılan lpg sistemlerinden farklı olması gerekiyor.Örneğin atmosferik araçlarda manifolt basıncı en fazla 1000 mbara kadar çıkarken turbo beslemeli araçlarda bu basınç 2.000 mbarları zorlar, bu sebeble bu araçlara özel turbo maplar kullanılmalıdır. Turbo devreye girdiğinde gerekli olan yakıtı gönderebilmek için de yine yüksek kapasiteli regulatore ihtiyaç vardır .Herzaman dediğimiz gibi doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon ile kesinlikle hissedilir bir güç kaybı ve sorun yaşamazsınız.Bilgilerinize...

Bizde passat 1.8t tiptronic var lpg yok arabada lpg takilirsa güc kaybi olurmu ?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #810 : Haziran 09, 2011, 10:31:58 »
Merhaba Ahmet Bey ;

Lpg den benzine geçişin yazılım güncellemesi ile bağlantısı yoktur.Muhtemelen geçiş ayarlarındaki minimum delta P değerini düşürerek bu sorunu gidermişlerdir.
Yakıt tüketimi konusunda ise bu yakıt şehirler arası mesafede ise biraz fazla ,bu araçların uzun yolda 8lt/100 km yakıt tüketmesi gerekiyor fakat bildiğim kadarıyla sizin oralarda malesef yollar çok düzgün değil :) sürekli viraj ,yokuş ... Yakıt ölçümünüzü uzun yolda sabit hızla tekrar deneyin şayet yine şikayetiniz olursa yazılım güncellemesi değil ama lpg yol ayarı yaptırın .Selamlar...

Mehmet Bey iyi akşamlar
2002 model corolla 1.6 sol aracım var. Yaklaşık 7000 km önce BRC MY 10 serisi kit taktırdım. İlk 5 bin km sorunsuz bindim. Daha sonra depoda gaz olmasına rağmen kendi kendine benzine geçip bip bip bip diye alarm vermeye başladı. Manuel olarak benzine alıp tekrar gaza geçtiğimde sorunsuz olarak araç yol alıyordu.

Bu şikayetlerimi ustama söylediğimde ustam yazılımının güncellenmesini gerektiğini söyledi ve güncelledi. Birkaç kere bu sorunu yaşamış olsam da artık bu sorunu yaşamıyorum, yalnız bu sefer de araç çok fazla yakmaya başladı (km'de 0.25 civarı yakıyor, eski programda 0.2 civarı yakıyordum tekleme falan da yoktu soğuk havalarda olmasına rağmen)

Bu konuda ne yapmamı önerirsiniz. Şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.


ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '16
  • 25 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #811 : Haziran 09, 2011, 15:07:30 »
Mehmet Bey size iki sorum var;

Birincisi 98 model corolla 1.6 aracıma manifolt delinmeden montaj mümkünmü?
İkincisi de 2A Bravo markalı lpg kiti Brc nin bayilerinde ucuz alternatif olarak satıldığını duyuyoruz,bazı parçalarında Brc logoları var,bu kit hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim,aracıma sorunsuz olarak bu kiti taktırabilirmiyim,yada hangi kiti taktırmalıyım,selamlar.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #812 : Haziran 09, 2011, 15:46:41 »
Merhaba Salih Bey ;

Bu araçlara gaz pipolu montaj mümkün değildir.
BRAWO kitinin parçaları yerlidir.Ecü ,enjektör ,regulatör ,şamandra ,gaz valfi ,anahtar,dolum ucu ,muhafaza kapağı,basınç sensörü ve bunların üzerinde de BRC yazmaz ,2A BRAWO yazar sadece gaz filitresinin üzerinde BRC etiketi vardır.Sizin de belirttiğiniz gibi piyasadaki uygun ürünlerle rekabet edilmesi amacıyla 2A tarafından piyasaya sürülmüş orta kalite bir cihazdır.Bu işe 1.000 TL gibi bir bütçe ayırdıysanız tercih edebilirsiniz.

Mehmet Bey size iki sorum var;

Birincisi 98 model corolla 1.6 aracıma manifolt delinmeden montaj mümkünmü?
İkincisi de 2A Bravo markalı lpg kiti Brc nin bayilerinde ucuz alternatif olarak satıldığını duyuyoruz,bazı parçalarında Brc logoları var,bu kit hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim,aracıma sorunsuz olarak bu kiti taktırabilirmiyim,yada hangi kiti taktırmalıyım,selamlar.....
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #813 : Haziran 09, 2011, 16:04:39 »
Merhabalar mehmet bey 2009 coralla verso için hangi marka lpg tavsiye edersiniz.teşekkür.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Volkswagen.Aus liebe zum automobil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #814 : Haziran 09, 2011, 16:06:19 »
Merhaba ;

Lpg dönüşümü sonrası araçlarda %3 ile %5 arasında bir güç kaybı yaşanır fakat bu aracın aşırı beslemeli olduğu göz önünde bulundurulursa bu araca takılacak kitin normal atmosferik motorlara takılan lpg sistemlerinden farklı olması gerekiyor.Örneğin atmosferik araçlarda manifolt basıncı en fazla 1000 mbara kadar çıkarken turbo beslemeli araçlarda bu basınç 2.000 mbarları zorlar, bu sebeble bu araçlara özel turbo maplar kullanılmalıdır. Turbo devreye girdiğinde gerekli olan yakıtı gönderebilmek için de yine yüksek kapasiteli regulatore ihtiyaç vardır .Herzaman dediğimiz gibi doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon ile kesinlikle hissedilir bir güç kaybı ve sorun yaşamazsınız.Bilgilerinize...

Passat 1.8T icin uygun kit varmi ?
Lord of the Passat :)
1999 Passat 1.8 20v Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Kiþisel Sitem
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #815 : Haziran 10, 2011, 00:12:36 »
Auris 1.6' ya BRC MY11 Simit depo iki gün önce takıldı. Kampanya olarak kit taktıranlara 50 TL ilk gaz dolumunuda kendileri yaptılar.  Ayrıca lastik tamir kitide hediye aldık. Hemde iki tane.
İlk doldurulan 50 tl gaz ile 230 - 235 km yol yaptım. İstanbul şehir içinde. Klimayıda baya çalıştırdım. Şu anda güzel gibi. İlk depo dolumunu yapıp tam izlenimlerimi yazarım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #816 : Haziran 10, 2011, 12:08:59 »
Benım tavsiyem tabiki B R C

Merhabalar mehmet bey 2009 coralla verso için hangi marka lpg tavsiye edersiniz.teşekkür.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #817 : Haziran 10, 2011, 12:12:21 »
Aşırı beslemeli araçlar için  brc de turbo kit kit mevcut. Bu kitin özelliği  1.5 barlık regulatoru ve   basıncı ölçmek için 4.5 mbarlık basınç sensörü  ,8 mm lik bakır boru ve gaz valfidir.Bilgilerinize...

Passat 1.8T icin uygun kit varmi ?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #818 : Haziran 11, 2011, 14:41:52 »
Merhaba Tuncay Bey ;

Araçların emme manıfoltunun delinip delinmemesi ürün ile değil BRC nin gaz pipolarının ilgili araçlarla uyumlu olup olmadığına bağlı ; yani daha önce taktığımız BRC MY07 lerde de pipo kullanıyorduk şuanki BRC MY11 lerde de pipo kullanabiliyoruz fakat belirttiğim gibi her araçta gaz pipolu montaj yapılamıyor.
BRC MY11 in daha önceki serilere göre farkı;
1)HI-TEC Enjektörleri : BRC nin yeni tip hi-tec enjektörleri öncekine göre daha hızlı ve çalışan parçalarının lpg ile temas etmediği için gaz kalıtesinden kesinlikle etkilenmeyen bir enjektördür.
2)VSR özelliği : VSR menüsünün aktif edilmesi ile yüksek devirlerde belli oranda benzin püskürtülerek subablarda yaşanan aşırı ısıdan doğan aşınmanın önüne geçilir.
3)Enjektör Isıtma Özelliği : Sıralı gaz kullanıcılarının en ciddi şikayeti sabah soğuk motorda gaza geçme süresidir.BRC 3.02 yazılımı ile siz sabah aracınızı çalıştırıdğınızda lpg enjektörleri ısınmaya başlar ve yaklaşık 1-2 dakıka içerisinde lpg ye geçer bu sayede minumum oranda benzin tüketirsiniz.
4)Start-Stop Özelliği : Yeni nesil start-stop teknolojisi ile uyumlu olan BRC ile start-stop özelliğine sahip araçlarda ilk çalıştırma direkt lpg ile olur ve bu ekstra tasarruf anlamına gelir.
5)Yaygın servis ağı : Türkiyenin her ilinde yaklaşık 200 ün üzerinde bayinin hizmet ettiği yaygın bir servis ağına sahip bir marka.





Mehmet Bey Merhabalar;
My 11 kitin VSR özelliğinden bahsetmişsiniz bununla ilgili bir sorum olacaktı. Başka bir firmanın uyguladığı valve care sistemini tasvip etmeyen bir firma(hatta LPG 2A saçmalık derken) en güncel kitinde neden böyle bir yazılım uygulamasına gitti.
Valflerle ilgili sorunlarda BRC firmasının yaklaşımı nasıldır? LPG kuru yakıt mıdır? Piston silindir ve valflerin yeterli yağlanması olmakta mıdır? Yüksek devirde kullanmayın diye takan firmalar birşeyden bahsetmemekte.
Sizi elimden geldiğince takip ediyorum. Cevaplarınızı daima samimi buluyorum. Benim aracımda BRC kiti mevcut ve takan firma 1000 km kontrolüne çağırmadı, pipo montajı mümkünken yapmadı(olmadığını söylemişleri). Kullanıcı kitabında bakımlar 15000de derken bayiler neden 10000 kmde diyorlar.
Çok oldum ama cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Kiþisel Sitem
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #819 : Haziran 11, 2011, 14:58:30 »
İlginç evet benim araca takan firmada bunlara pipo takılıyor ama araç dönerken stop ediyor dedi. Artık doğrumu salladımı bilemicem.