Gönderen Konu: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi  (Okunma sayısı 716092 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #320 : Ocak 08, 2011, 07:11:50 »
Malesef bu konuda ir bilgim yok (Milano)

Yeni bir sistem tercih edebilirsiniz.Fiyatta değişiklik olmaz.Selamlar...

arkadaşlar bir yardım lütfen. . . :(  benim araçda milano sıralı sistem var.bu son günlerde depo full olmasına rağmen 4 yeşil ışık önce yanıyor biraz gidiyorum sonra birden sönüyor en altta ''E'' yazan kırmızı ışık yanıyor.sonra biraz daha gidiyorum düzelip tekrardan 4 yeşile dönüyor .nerdeyse 3 senedir aracı kullanıyorum o ışığın yandığını hiç görmemiştim.normalde tüp bitince sağ kısımda benzin istasyonu pompası şeklinde bir amblem var o yanardı.malatyada servisleri olmadığı için kimse pek anlamadı gerçi sadece atiker takan bir yere gösterdim tavsiye üzerine o kadar.
ikinci sorumda şu olacaktı bu milano benim başıma burada servisi olmamasından dolayı iş açıyor sürekli filtre değişimi gaz ayarı şu bu.mevcut sistem üzerınden BRC ve ya LOVATO gibi baska italyan bir sisteme donebilir miyim ?? masrafı ne olur sayet mumkunse ???
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Toyota Club Türkiye

Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #320 : Ocak 08, 2011, 07:11:50 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #321 : Ocak 08, 2011, 07:15:17 »
Serda Bey merhaba ;

İnanın şu havalarda yakıt ölçümünü sıhhatli bulmuyorum ;özellikle de bu soğuk havalarda şehir içinde yapılan ölçümler bize doğru sonuçlar vermeyecektir.Çünkü hem şehir içi trafiği hem de gideceğimiz yere kadar soğutma suyu sıcaklığının yeterli düzeye gelmemesi yakıtı artıran etkenlerdir.Havaların ısınmasını bekleyelim : ) Selamlar...

Merhabalar mehmet bey..Aracım 97 model 1.6 xei Uzun zamandır arabamın yakarının fazla olduğunu düşünerek düzeltmek için çalışıyorum.Arabamın ş dışı değerleri normal.Şehiriçinde gidip geldiğim yol sabah-akşam 1-1.5 km. motor ısınmadan işe gidiyorum.Tüpün markası Voltran mixserli. Yakın zamanda ustaya gittiğimde beyni söküp içini temizledi.epey pislenmişti.
En son değerleri boş depoya Ş.İçi lt fiyatı 2.32 den 12.93 lt gaz aldım.toplam 90 km ş.içinde yol yaptım.km 330krş denk geldi.bu değerler nasıl ve ne yapabilirim??
.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #322 : Ocak 08, 2011, 07:17:02 »
İthalde BRC yerli de Aldesa ( NOT : ALDESA bayisi değilim ama yerlide tavsiye ederim)

Mehmet Bey merhabalar, 91 toyota Corona 2.0 karbüratörlü arabam için hangi LPG beynini önerirsiniz? Sorunsuzluk, sağlamlık, ve ekonomiklik açısından.. teşekkürler
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #323 : Ocak 08, 2011, 07:29:12 »
Merhaba Serkan Bey ;

BRC ithal bir üründür.Anavatanı İtalya Chresco'dur. Geçen ay bizzat ziyaret ettim. İsmini çok ünlü bir lpg ustasının baş harflerinden almaktadır.Bu ürünün yerlisi yoktur fakat malesef müşterilere BRC diye karma ürünlerin montajını yapan ticari ahlaka sahip olmayan lpg servisleri var.Bizde bir tabir vardır ;güzeli gösterip çirkine nihak kıydırırlar ,olay da bunun benzeri.Örneğin Sistemin enjektörleri BRC ,ecü sü BRC ,tesisatı BRC ,düğmesi BRC yani müşterinin görebileceği parçaları ithal kullanıp regulatör gibi ,dolum ucu gibi ,gaz valfi gibi ,şamandra gibi MONTAJ ESNASINDA GİZLENİLECEK parçaları yerli marka kullanıp müşterilerini ve kendilerini kandıran lpg firmaları malesef mevcut.Peki biz nasıl anlayacağız?

Öncelikle yetkili 2A Mühendislik BRC servislerine gitmemiz gerekiyor.Yetkili BRC servislerinde yaptıracağınız montajlarda ;BRC NİN WEB SİSTESİNDE aracınızın plakası ,şase numarası ve araç sahibinin adı soyadı adı altında bir dosya açılıyor, bu dosyaya ne zaman kaç kmde hangi seri numaralı BRC ürünlerinin takıldığı tek tek yazılıyor ve gittiğiniz her ilde garanti ve sigorta kapsamında oluyorsunuz.
Sonuç ; BRC nin yerlisi ,afrikalısı yoktur bakır boruları hariç karton kutusuna kadar ithaldir.

mehmet bey yerli brc diye bişey var mı kalitesi nedir bizi bilgilendirir misiniz?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 55
  • Model Yılı: '14
  • 7 kere teşekkür etti
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #324 : Ocak 08, 2011, 08:11:07 »
Merhaba Serkan Bey ;

BRC ithal bir üründür.Anavatanı İtalya Chresco'dur. Geçen ay bizzat ziyaret ettim. İsmini çok ünlü bir lpg ustasının baş harflerinden almaktadır.Bu ürünün yerlisi yoktur fakat malesef müşterilere BRC diye karma ürünlerin montajını yapan ticari ahlaka sahip olmayan lpg servisleri var.Bizde bir tabir vardır ;güzeli gösterip çirkine nihak kıydırırlar ,olay da bunun benzeri.Örneğin Sistemin enjektörleri BRC ,ecü sü BRC ,tesisatı BRC ,düğmesi BRC yani müşterinin görebileceği parçaları ithal kullanıp regulatör gibi ,dolum ucu gibi ,gaz valfi gibi ,şamandra gibi MONTAJ ESNASINDA GİZLENİLECEK parçaları yerli marka kullanıp müşterilerini ve kendilerini kandıran lpg firmaları malesef mevcut.Peki biz nasıl anlayacağız?

Öncelikle yetkili 2A Mühendislik BRC servislerine gitmemiz gerekiyor.Yetkili BRC servislerinde yaptıracağınız montajlarda ;BRC NİN WEB SİSTESİNDE aracınızın plakası ,şase numarası ve araç sahibinin adı soyadı adı altında bir dosya açılıyor, bu dosyaya ne zaman kaç kmde hangi seri numaralı BRC ürünlerinin takıldığı tek tek yazılıyor ve gittiğiniz her ilde garanti ve sigorta kapsamında oluyorsunuz.
Sonuç ; BRC nin yerlisi ,afrikalısı yoktur bakır boruları hariç karton kutusuna kadar ithaldir.

mehmet bey çok teşekkür ederim, bu soruya en fazla bu kadar açıklayıcı cevap verilebilirdi.
sizin yönlendirmeleriniz sayesinde lpg dönüşümü yaptırdım. eminim ki benim gibi diğer insanlarda sizin yazdıklarınızı da ciddiyetle takip ediyordur. tekrar teşekkürler...
mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #325 : Ocak 08, 2011, 08:24:27 »
Rica ederim ,memnuniyetinizin daim olmasını temenni ederim.Selamlar...
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir kere TOYOTA, hep TOYOTA
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #326 : Ocak 08, 2011, 08:25:28 »
Mehmet Bey,

TUNAP benzeri katkılar için ne dersiniz. BRC nin ürünü olduğunu duymuştum. Gerçekten yararı var mı yoksa  double-up gibi tutmayacak bir ürün mü ?
Yumuşak huylu isem kim demiş uysal koyunum; kesilir belki ama çekmeye gelmez boynum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • oğlum, ben ve kızım :)
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #327 : Ocak 08, 2011, 08:39:07 »
LPG monteli aracın motoru yıkanabilirmi ?  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #328 : Ocak 08, 2011, 10:55:12 »
Tunap bir motor katkısı değildir (Motor katkı maddelerinin hiç birini tavsiye etmiyorum ). Motordaki valfler dakikada ortalama 3000 defa hareket eder.tunap katkı maddeleri bu valflere yapışarak sürtünme sonucu oluşabilecek aşınmalarda ekstra koruma sağlayacaktır.Teorik olarak fatdalı bir ürün ama pratikte nasıl sonuç verecek bunu zaman gösterecektir.

Mehmet Bey,

TUNAP benzeri katkılar için ne dersiniz. BRC nin ürünü olduğunu duymuştum. Gerçekten yararı var mı yoksa  double-up gibi tutmayacak bir ürün mü ?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #329 : Ocak 08, 2011, 11:46:10 »
LPG li ya da Benzinli aracın motor bölümünün yıkanmasını tavsiye etmiyorum.

LPG monteli aracın motoru yıkanabilirmi ?  :D
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 87000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #330 : Ocak 08, 2011, 17:58:35 »
2011 Auris A/T me 1700 km. de KME lpg sistemi stepne tanklı olarak 1200tl peşine balıkesirde taktırdım...

işçilik çok hoşuma gitti....

100km. oldu sorunsuz, inşllh. böyle devam eder.....

hayırlısı olsun, memnunum.

Arkadaşlar,

LPG sarfiyatı ile ilgili tespitlerimi not etmek istedim.
2011 Auris 1.6 A/T (3150 Km.de)

LPG
Ş.içi  :  12,5 lt. (365 km. sonunda ortalama.(Balıkesir içi ort.:28km/s. küçük şehir yoğun trafik, her km.de ışık var. )
Ş.dışı :  8,66 lt. (750 km. sonunda ortalama. (Balıkesir-Sakarya-Balıkesir (yalova-İzmit üzeri))
            7,9 lt. (72 km. sonunda ortalama (Balıkesir-Susurluk-Balıkesir ort.:80km./s.)

BENZİN'de aynı değerler 10,2 ve 7,2 (8.66 olan) idi.
Cihan Şenol
2011 Corolla 1.33 Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #331 : Ocak 09, 2011, 19:52:12 »
Yakıt tüketiminiz ideal değerlerde.LPG ile sorunsuz günler dilerim...


Arkadaşlar,

LPG sarfiyatı ile ilgili tespitlerimi not etmek istedim.
2011 Auris 1.6 A/T (3150 Km.de)

LPG
Ş.içi  :  12,5 lt. (365 km. sonunda ortalama.(Balıkesir içi ort.:28km/s. küçük şehir yoğun trafik, her km.de ışık var. )
Ş.dışı :  8,66 lt. (750 km. sonunda ortalama. (Balıkesir-Sakarya-Balıkesir (yalova-İzmit üzeri))
            7,9 lt. (72 km. sonunda ortalama (Balıkesir-Susurluk-Balıkesir ort.:80km./s.)

BENZİN'de aynı değerler 10,2 ve 7,2 (8.66 olan) idi.

ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 87000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #332 : Ocak 10, 2011, 21:38:22 »
Yakıt tüketiminiz ideal değerlerde.LPG ile sorunsuz günler dilerim...


teşekkür ederim,inşallah.....
Cihan Şenol
2011 Corolla 1.33 Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #333 : Ocak 11, 2011, 23:12:38 »
Değerli Arkadaşlar ;

Farklı bir başlıkta sorulan soruyu İlerde tekrar sorulabilecek bir soru olması ve forum üyelerinin faydalanması açısından burda tekrar cevaplıyorum.Soru şu şekilde ;

Alıntı sahibi: bünyamin akyün üzerinde Ocak 09, 2011, 21:53:58
Mehmet bey Atiker ve brc arasında ( montaj hakkında) muallakda kaldım bana brc yi seçmede karar kıldıracak neler söyleyebilirsiniz ..FArk olarak..Maddi manevii  Sizi bir bayi olarak gördüğümden böle demıyorum gercekden bilgilerinize güvendiğim için  herkese saygılar..!!



Öncelikle Bu iki ürün aynı segmentte olmadıkları için kıyaslanmaları bile doğru değil.BRC üst sınıf bir ürün olduğu için Atiker ile kıyaslanmaz.BRC yi prins ,teleflex,landi renzo ile kıyaslamak daha isabetli olacaktır.Fakat ben yine de açıklamada bulanayım;BRC yi diğer ürünlerden ayıran 2 temel özellik vardır,

1)ENJEKTÖR

BRC yi diğer markalardan ayıran en önemli özellik  kullandığı elektronik enjektörleridir.Diğer marka lpg sistemleri selenoid valfli enjektörler kullanır,bu enjektörler içerisindeki yay zamanla ilk günki özelliğini yitirip motora farklı yakıt gönderebilir.bu tarz takılan enjektörler yaklaşık 5.000 km de bir ayar farklılığı yaşatır.bu enjektörler oldukça yavaştır.Ayrıca yüksek hızlarda bu tip enjektörler açık kalır ve gereğinden fazla bir gazı yanma odasına gönderir,tepki süreleri zayıftır.Çalışan tüm parçaları gaz ile temas eder ve dolayısıyla pis gazdan etkilenirler.BRC enjektörleri benzin enjektör prensibinde çalışır.tepki hızları oldukça yüksektir,montaj yapıldığı günden itibaren ilk günkü debilerini 100.000 km sonra da korurlar.Çalışan parçaları lpg gazı ile temas etmez dolayısıyla kirli gazdan etkilenmezler,uzun ömürlüdürler.Geçen ay İtalya'ya BRC fabrikasına yaptığım ziyarette  fabrikadaki tüm bölümlerin resmini çektim fakat enjektör ürtim odasında fotograf çekimi yasaktı ;el değmeden tamamen robotların ürettiği enjektörler bulunduğu bölümün havası sürekli strelize ediliyor ;nem ,sıcaklık vs etkenleri düşünerek toz zerreciğinin bile enjektöre girip etkilememesi düşünülmüş,yani çok üstün bir teknolojiye sahip.

2)YAZILIM

BRC plug and drive adlı otokalibrasyonu kullanır.Fabrikaya yaptığım ziyarette ;prototip bölümünde her marka aracın 2011 modeline lpg takılmış ve emisyon odalarında plug and drive  programı ile test ediyorlardı.plug and driwe yani tak sür programı ile yapılan lpg kalibrasyonu maksimum %5 hata ile işlemi tamamlar.Yani montajcının müdehalesine gerek kalmaksızın ayarı doğru olarak tamamlar.Klasik lpg markalarının kalibrasyonu standarttır.sadece rolanti bölümündeki enjeksiyon sürelerini eşitleyip,kalan parametreler için standart bir yakıt haritası çıkarırlar,bu ise motorun fakir ya da zengin karışımı anlamına gelir ,şayet usta yol ayarı yapıp parametreleri eşitlerse sorun olmaz ama çoğu lpg ustasının yaptığı gibi sadece otokalibrasyonu yükleyip ;abi 10 numara oldu gidebilirsin derse işte bu uzun vadede aracınıza zarar verecektir.

Bunlar BRC nin teknik anlamdaki üstünlükleridir ;ama lpg ürünlerini tercih ederken teknik özelliklerin yanında ,kurumsal yapı ,güvenlik ,satış sonrası hizmet ve benzeri özelliklerinde bulunması gerektiğini düşünürsek BRC benim tavsiyemdir.Selamlar...



ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2.0 GLİ 16V, ZAVOLİ PAN EVO...
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #334 : Ocak 12, 2011, 19:23:00 »
Mehmet Bey forumda yazdığınız değerli bilgileri okudum öncelikle zahmet edip bizlerle bu bilgileri paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size birkaç soru da ben sormak istiyorum;
1-Aracıma 2 ay önce Zavoli marka sıralı LPG kiti taktırdım, Zavoli enjektörler ötmez diye duyuyorum forumda ancak benim enjektörlerim pan evo enjektör diye geçenlerden sizce ötmesi normal mi?
2-Zavoli nin yarı yerli bir marka olduğunu duyuyorum bunun doğruluk payı var mıdır?
3-Son olarak şimdilik gayet memnunum ama ilerleyen zamanlar için sizce Zavoli yi tercih etmekle doğru bi tercih yamış mıyım ve Zavoli hakkında ne düşünüyorsunuz?
 Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkür ediyorum ve size kocaman bir alkış gönderiyorum... :alkis:
"Karanlıktan korkan çocukları çok kolay affedebiliriz, asıl trajedi yetişkinlerin aydınlıktan korkmasıdır" (EFLATUN)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #335 : Ocak 13, 2011, 00:35:55 »
Merhabalar ;

1)Zavoli pan evo enjektörleri de sesli çalışır fakat bu sesi araç içerisinden duymazsınız ;yani size bir sıkıntı doğurmaz.
2) Zavoli yerli bir ürün değildir fakat aksam  şamandra ve dolum ekipmanlarının yerli marka lullanıldığı doğru.Esaslı parçaları(ecü ,enjektör,tesisat,anahtar ) tamamen ithaldir.Bu piyasada malesef ürünlere çamur at izi kalsın mantığıyla çok iftira atılabiliyor.Her söylenene itibar etmeyin.
3)Zavolli kesinlikle kötü bir ürün değil ama sıralaması ; Prins ,BRC , ... den sonra gelir .Benim beğenmediğim özelliği AEB yazılımıdır.Aslında AEB yazılımı çok gelişmiş ve lpg ustasının aracın kalibre edilmesinde her noktaya müdehale etmesine izin veren bir yazılımdır fakat otokalibrasyonu iyi değildir ,her zaman hata oranı yüksektir .Bu program ile aracın mapping işlemi yapılırken işi bilen bir usta AEB yazılım ile aracın yakıt haritasının her noktasına müdehale edebilir fakat o işi bilen usta sayısı malesef çok fazla değil.Gaz ayarını bir tuşa basarak otokalibrasyonu başlatıp,kalibrasyon bitmiştir ikazını alan usta ; Abi gaz ayarın 10 numara oldu gidebilirsin diyor, oysa yola çıkıp yakıt haritasını baştan sona ta ki open loop a kadar hatta open loop ta bile tek tek ayarlaması gerek ama nerde...?

Sonuç ; piyasada bir çok markadan daha iyi bir markadaır.Güvenle kullanın ,lpg li güzel günler dilerim...


Mehmet Bey forumda yazdığınız değerli bilgileri okudum öncelikle zahmet edip bizlerle bu bilgileri paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size birkaç soru da ben sormak istiyorum;
1-Aracıma 2 ay önce Zavoli marka sıralı LPG kiti taktırdım, Zavoli enjektörler ötmez diye duyuyorum forumda ancak benim enjektörlerim pan evo enjektör diye geçenlerden sizce ötmesi normal mi?
2-Zavoli nin yarı yerli bir marka olduğunu duyuyorum bunun doğruluk payı var mıdır?
3-Son olarak şimdilik gayet memnunum ama ilerleyen zamanlar için sizce Zavoli yi tercih etmekle doğru bi tercih yamış mıyım ve Zavoli hakkında ne düşünüyorsunuz?
 Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkür ediyorum ve size kocaman bir alkış gönderiyorum... :alkis:
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • TODAY TOMORROW TOYOTA
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '95
  • 10 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #336 : Ocak 13, 2011, 12:39:06 »
Mehmet bey bendede zavoli sıralı sistem kit takılı zavoli gaz ayarı yaptırabileceğimiz güvenilir bir yer önerebilirmisiniz
1995  Corolla  1.6 16v  114 hp  xei  a/c  zavoli sıralı lpg    ~ N A M-I   D İ Ğ E R   E F S A N E ~

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #337 : Ocak 14, 2011, 11:07:34 »
Üzgünüm referans olabileceğim tanıdığım bir servis yok
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #338 : Ocak 14, 2011, 11:48:02 »
Merhabalar ;

1)Zavoli pan evo enjektörleri de sesli çalışır fakat bu sesi araç içerisinden duymazsınız ;yani size bir sıkıntı doğurmaz.
2) Zavoli yerli bir ürün değildir fakat aksam  şamandra ve dolum ekipmanlarının yerli marka lullanıldığı doğru.Esaslı parçaları(ecü ,enjektör,tesisat,anahtar ) tamamen ithaldir.Bu piyasada malesef ürünlere çamur at izi kalsın mantığıyla çok iftira atılabiliyor.Her söylenene itibar etmeyin.
3)Zavolli kesinlikle kötü bir ürün değil ama sıralaması ; Prins ,BRC , ... den sonra gelir .Benim beğenmediğim özelliği AEB yazılımıdır.Aslında AEB yazılımı çok gelişmiş ve lpg ustasının aracın kalibre edilmesinde her noktaya müdehale etmesine izin veren bir yazılımdır fakat otokalibrasyonu iyi değildir ,her zaman hata oranı yüksektir .Bu program ile aracın mapping işlemi yapılırken işi bilen bir usta AEB yazılım ile aracın yakıt haritasının her noktasına müdehale edebilir fakat o işi bilen usta sayısı malesef çok fazla değil.Gaz ayarını bir tuşa basarak otokalibrasyonu başlatıp,kalibrasyon bitmiştir ikazını alan usta ; Abi gaz ayarın 10 numara oldu gidebilirsin diyor, oysa yola çıkıp yakıt haritasını baştan sona ta ki open loop a kadar hatta open loop ta bile tek tek ayarlaması gerek ama nerde...?

Sonuç ; piyasada bir çok markadan daha iyi bir markadaır.Güvenle kullanın ,lpg li güzel günler dilerim...




Mehmet bey bu bahsettiğiniz AEB ile ilgili ayarı bende yaptırttım ama dediğiniz gib ustalar bilinçsiz  bendeki sistem Atiker , softwareda bir ekranda gaza bastığıma gazın ivmelenmesini gösteren bir  tablo var bu tabloda değişik rakamlar var 140 ila 240 arasındaydı benim aracımda değişik değişik birsürü rakam gaza basışınıza göre gaz bu rakamlar arasında geziyor , ustaya çok yakıyor dediğimde bu rakamların tamamını seçip -60 düşürdü max 240 olan birim 180 e düştü şimdi araç daha az yakıyor ancak her devirde gazın akışı aynı olduğu için alt devir üst devir pek bi fark yok araba atik değil eskisi kadar en alt devirleri ise 110 a kadar düşündü, bir ara elinden PC yi alıp kendim yapıcaktım inanın, okadarda anlaşılması zor bir olay değil , hangi devirde nekadar gaz püskürtülmesi gerektiğini el ile tek tek girilmesi gerekiyor aslında ama dediğiniz gibi bizim ustalar tamamını seçip fabrika ayarına çevirip tamam diyorlar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Toyotasız, Araçsız, Yaya :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #339 : Ocak 14, 2011, 12:01:35 »
Benim montajı yapacak usta artık kimse, kimin kaderine yazıldıysa :D çekeceği var manuel ayar isteyecem :D Başta şartım bu olacak :D