Gönderen Konu: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-2013]  (Okunma sayısı 103495 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #60 : Kasım 30, 2008, 15:02:00 »
Break Asist fren destek sisteminin amacı bizim frene basış tepkilerimize göre aracı durdurmada ve yavaşlatmada yardımcı olmak.
Profesyonel olarak BA'lı ile BA'sız bir aracta ani frenleme yaparsanız, fren mesafesinin aynı olduğunu görürsünüz. BA'nın amacı farklı kullanıcılarda frene basış şiddetlerini ölçüp, ani fren mi yoksa yavaşlamak için mi frene basıldığını algılayıp, buna göre frenleme yapmaya yardımcı olmaktır...
Bodrum

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #60 : Kasım 30, 2008, 15:02:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #61 : Kasım 30, 2008, 16:25:53 »
  Aracın test ortamında ki 100-0Km/s. fren mesafesi ile gerçek koşullardaki fren mesafesini karıştırmamak lazım. Test koşullarında 36-40m. ler ile ölçülen değer gerçek şartlarda işin içine başka etmenlerde girerek yaklaşık 70-80m. dolaylarına çıkar. BA. (acil fren destek sistemi) ise gerçek kşullarda faydasını gösterir.
 Test koşulunda frenleme fren pedalına basma ile başlar ve araç hareketini sıfırladığında biter, oysa gerçek koşullarda işin içine algılama, karar verme, ayağı frene hazırlama, ayağı fren pedalına götürme, fren pedalına doğru şekilde güç uygulama (bunların hepsi kendi içinde değişik süreler alır ve bu esnada yol katedilir) gibi evreleride vardır ek olarak.
 Yani aracın fren sistemini ne kadar iyi yaparsanız yapın frenlemede asıl mesafe sürücünün tehlikeyi algılaması ve karar verme süreci ile fren pedalına güç uygulama refleksi arasında geçer.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #62 : Aralık 18, 2008, 13:40:47 »
  Selam.
 Değişik başlıklar altında Yeni Nesil Corolla hakkında değişik görüşler ve test sonuçları mevcut. Bunları tek bir çatı altında burada hep birlikte toplayabiliriz. Bu yüzden Yeni COrolla hakkındaki gürüşlerinizi (yol tutuş, frenaj, konfor, tüketim, ekonomiklik vs.) bizlerle burada paylaşırsanız eminim çok faydalı olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #63 : Aralık 18, 2008, 13:53:45 »
merhaba...aracım 2008 corolla...aracımdan çok memnunum... en önemlisi yeni nesil corollalarda güvenlik ön planda gene...8 hava yastığı var...kaporta gerçekten sağlam yapılmış...fren sistemi harika...yol tutuşuna bayıldım özellikle...çok serive en önemlisi inanılmaz sessiz bi araç...bazen kırmızı ışıkta duruyorum istop eeti sanıyorum o derece yani...yalnız iç konfor pek hoşuma gitmedi...daha özenli yapılabilir miş aslında...uzun süre araç kullandığım zaman 4 5  saat kadar pek mola vermem bel ağrısı yapıyor koltuk...ve 160 a gelince motor sesi oldukça yükseliyo...biraz raatsız edici ama genel olarak memnunum....toyota arabadan şaşmam kolay kolay...açıkcası uzun süre binmek için almıştım geçen sene ...10 yıl araba değiştirmem...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #64 : Aralık 18, 2008, 16:01:48 »
aracım 2008 corolla d4d.

Yol Tutuş: Memnunum. Sitede pek beğenilmese bile rakipleriyle arasında çok büyük bir fark olduğunu düşünmüyorum. En azından (gerçi kıyaslanmaz tabi ki de) palio'dan sonra yolda dğru dürüst duran bir aracım oldu!!

Frenaj: Frenleri yumuşak ve gayet başarılı. Tek problemi 1 aydır 3 defa durmaya yakın öttüğünü duydum. Ötüş sesi de bayağı fazlaydı, borazan gibi. Ama son 10 gündür bu ötme sesi de gelmiyor. Sanırım yağışlı havalarda durmaya yakın ötüyor.

Konfor: Hem sürücü hem de yolcular için mükemmele yakın. Bunu benim aracımı denemek için sürenler de söylüyorlar. Koltukları gayet rahat. Bir de koltuğu az geriye çekip arkaya doğru hafif yatırarak sürmesi çok keyifli oluyor.

Tüketim: Megane' a göre fazla yakıyor ama bunu parasal olarak ifade etmeye kalkarsanız 100 km de 1-2 lira  oynar ki bu da çok bir şey farketmiyor. Gayet ekonomik bir araba. 1 depoyla şehir içi-dışı karışık 880 km yol yaptım. Bu bana rüyadaymışım gibi geliyor. (Palio'dan sonra:) )

Donanım: Aslında param fazla olsa elegant+VSC alırdım tabiki ama aracın mevcut donanımı bana yetiyor da artıyor. Mp3 çalar olması çok iyi. LCD ekranlı arka park sensörü taktırmış benden önceki sahibi. Bir de şu gösterge paneli çok hoşuma gidiyor. Keşke şu ESP (VSC) her araçta standart olsa.

Aracımın beğenmediğim ya da kafamı meşgul eden öyle çok büyük bir sorunu yok.
Bozuk yollarda kapı ve pencerelerden tıkırtılar geliyor ama kafaya takılacak kadar büyük bir sorun değil benim için. Tek derdi bu olsun. Güzel yolda özellikle yüksek hızlarda biraz motor sesi hariç hiç ses yok denebilir.

Kısacası bence alınıp yıllarca binilecek bir araç. Tabi ki kişiden kişiye ve beklentilere göre değişir ama ben aldım, çok memnunum ve iyi ki de almışım:)

2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #65 : Aralık 19, 2008, 01:08:25 »
2008 corolla kullanıyorum...lastikler dunlop

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #66 : Aralık 28, 2008, 18:47:39 »
Aracım 2009 corolla sd 1.4 D-4D Comfort.

Yol Tutuş: Bundan önceki arabam 2001 Renault Clio HB idi. Küçük araba olmasından 120'yi geçtiğim anda yoldan çıkacakmışım hissi yaratıyordu. Heleki hava rüzgarlı ve tek kişi olduğunda durum daha da vahim hale geliyordu. Corolla ağırlığı ve teknolojisi nedeniyle yol tutuş açısından fark yaratıyor. Uzun yola sadece bir kere çıktım. 170 km hıza ulaştım ve yol tutuş şaşırtacak kadar iyiydi(istesem daha da hız yapabilirdim).

Frenaj: frenler yumuşak ve durma mesafesi gayet iyi. Sorun sadece gelen ince ses. Km 1000'ni yeni geçti ve ses devam ediyor. İşin kötüsü 1000 bakıma götürdüm ve bu sesi söylemeyi unuttum. Tekrar gidip soracağım.

Konfor: Koltuklar rahat. Kolçakın olması rahatlığı arttırıyor. Yalnız şunu da belirteyim. Sol kol için rahatlık pek düşünülmemiş. Neden derseniz. Sol kolu dayamak için kapı kolluğu çok alçak kalmış. Kolumu kapı tutma yerine koymayayım cam çıkıntısına koyayım derseniz de bu bölüm çok yukarıda kalıyor. Güvenlik ön planda tutulup cam mesafesi az bırakıldığından sol kolunuzu camın oraya yaslayamıyorsunuz.  Bu konuda sizlerin fikirlerinizi de merak ediyorum açıkçası.

Tüketim: Diğer aracamına nazaren gayet iyi. Hesaplarıma göre karışık 150 YKR yakıyor. Bu konuda emin olmak için hala testlerime devam ediyorum.

Donanım: Comfort modeli aracım. Donanımdan memnuniyetlik kişinin ihtiyacına göre değişir bence. Bana göre ön planda olan güvenliktir. 9 hava yastığı,durma mesafesi,yol tutuş bana bu güveni sağlıyor. LCD ekran park sensörü,MP3 çalar(sadece CD çalıyor,DVD çalmıyor),araç içi ışıklandırma,direksiyondan kumanda benim için yeterli.

Aracımın beğenmediğim birkaç yönü var. İlk olarak daha önce de belirttiğim frenlerden gelen ses. İkincisi yan,ön ve arka çıtaların aksesuar olarak satılıyor olması. Türkiye şartlarında bu ek olmamalı. Üçüncüsü ise ki bence bu çok önemli direksiyonun 2009 model bir araç için ağır olması. Arkadaşımın fiat punto'sunda CITY konum diye bir özellik var (kullanan bilir). Serçe parmağınızla direksiyonu çevirebiliyorsunuz. Açıkçası beklentim bu yöndeydi ancak hayal kırıklığına uğradım.

Genel olarak fiyat avantajı, ekonomik tüketim, güvenliği ve tam bir aile arabası olması nedeniyle aracımdan şimdilik memnunum. Şimdilik diyorum çünkü yol yapıp aracımın özelliklerini ,sorunlara karşı tepkisini zamanla daha iyi anlayacağım. Çok uzun yazdım lütfen kusura bakmayın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #67 : Ocak 22, 2009, 15:34:02 »
Aracım 2008 Corolla 1.6vvt-i Comfort

Yoltutuş: Bu sınıfta başarılı denebilir. Çok yüksek hızlarda verdiği güven hissi var. Ancak virajlarda savrulmaya meyilli. Bundan önceki aracım focus idi. Açıkçası focus kadar iyi yoltutuşu yok.

Frenler : Yumuşak ve tatlı bir freni var, ilk başta alışamıyorsunuz araba durmayacakmış gibi geliyordu. Aracın yeni olmasından mı bilmiyorum ıslak ve soğuk havalarda yavaş geri giderken ötme yapıyor ısınınca ses yok.

Konfor: ben koltukları çok rahat bulmuyorum, çoğu arkadaşın dediği gibi uzun yolda bel ağrıtıyor gibi sanki. Ama görüş açısı ve elinizin altındakileri kullanışlılık ve ergonomi koltuk dayama vs konforu artırıyor. Buna karşın süspansiyonlar sert ve yoldaki her çukuru hissediyorsunuz. Muhtemelen daha sessiz lastiklerle biraz iyileşme sağlanabilir. Motor sesi çok az hatta stop etti zannedip marşa bastığım olmuştur.

Tüketim: Normal değerlerde yakıyor. Kışın 9.5lt/100km şehiriçi, yazın 8.4lt/100km civarına düşüyor. Çok değişken yakıt fiyatları ile hesaplama yapmaktan vazgeçtim low fuel yanınca gidip 100TL lık benzin alıyorum. Yani benimki hep 100TL yakıyor  :)

Donanım: Benim model de comfort ve şu yok bu yok diye şikayet etmiyorum. Sadece sürücü camı değil, 4 cam tam otomatik olabilirdi. Alaşım jant istiyordum onu da geçen ay aldım.

Performans : memnunum 1.6 motor bir araca göre iyi, ama 124BG in hakkı verilmemiş, daha atak ve daha fazla tork sağlanabilirdi, güvenlik ön planda olduğundan olsa gerek.

en az 5-6 yıl kullanacağım için aldım. güncel bir model ve dizaynı çok hoşuma gidiyor.
 
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #68 : Ocak 22, 2009, 15:49:51 »
Merhabalar,aracım 2009 model 1.6 sedan elegant düz vites.
Aracı alalı fazla olmadı ama bu süre zarfında araçtan genel olarak memnunum.Daha önceki aracım 2004 Ford Focusa göre oldukça üstün yönleri var.Düz gidişte yere çok sağlam basıyor,frenler focustan çok daha iyi,yol tutuş hemen hemen focusla aynı yakıt olarakta şehir içi 8.7 lt yakıyor,şimdilik aracım dan memnunum şikayetim olursa bunuda sizlerle paylaşırım.
2009 corolla 1.6 düz elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #69 : Ocak 22, 2009, 19:19:13 »
Aracım 2008 Corolla 1.6vvt-i Comfort

Yoltutuş: Bu sınıfta başarılı denebilir. Çok yüksek hızlarda verdiği güven hissi var. Ancak virajlarda savrulmaya meyilli. Bundan önceki aracım focus idi. Açıkçası focus kadar iyi yoltutuşu yok.

Frenler : Yumuşak ve tatlı bir freni var, ilk başta alışamıyorsunuz araba durmayacakmış gibi geliyordu. Aracın yeni olmasından mı bilmiyorum ıslak ve soğuk havalarda yavaş geri giderken ötme yapıyor ısınınca ses yok.

Konfor: ben koltukları çok rahat bulmuyorum, çoğu arkadaşın dediği gibi uzun yolda bel ağrıtıyor gibi sanki. Ama görüş açısı ve elinizin altındakileri kullanışlılık ve ergonomi koltuk dayama vs konforu artırıyor. Buna karşın süspansiyonlar sert ve yoldaki her çukuru hissediyorsunuz. Muhtemelen daha sessiz lastiklerle biraz iyileşme sağlanabilir. Motor sesi çok az hatta stop etti zannedip marşa bastığım olmuştur.

Tüketim: Normal değerlerde yakıyor. Kışın 9.5lt/100km şehiriçi, yazın 8.4lt/100km civarına düşüyor. Çok değişken yakıt fiyatları ile hesaplama yapmaktan vazgeçtim low fuel yanınca gidip 100TL lık benzin alıyorum. Yani benimki hep 100TL yakıyor  :)

Donanım: Benim model de comfort ve şu yok bu yok diye şikayet etmiyorum. Sadece sürücü camı değil, 4 cam tam otomatik olabilirdi. Alaşım jant istiyordum onu da geçen ay aldım.

Performans : memnunum 1.6 motor bir araca göre iyi, ama 124BG in hakkı verilmemiş, daha atak ve daha fazla tork sağlanabilirdi, güvenlik ön planda olduğundan olsa gerek.

en az 5-6 yıl kullanacağım için aldım. güncel bir model ve dizaynı çok hoşuma gidiyor.
 
 4cam tam otomatik degil mi ?  benimki eski kasa terra onda bile tam otamatik ? bir yanlışlık olmasın ?
yani 4 camı da sert basarsam full indiriyor sert cekersem tam kaldırıyor bir seferde

Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #70 : Ocak 22, 2009, 22:37:59 »
araç 2009 1.6 vvt-i comfort,
araç daha bir depo benzini bitirmedi, 365km yaptım araçla, depo bitince kaç km yapmış olcağımı merak ediyorum, bu depoda aşırı kasıyorum az yakması için, ilk 100km hiç dikkat etmeden abandım gaza, o sıra ortalama tüketim 9.0ly idi, şu anda ortalamam tüketimim 7.7lt ama ciddi anlamda zorluyorum kendimi az yaksın diye :) yol tutuş olarak ciddi anlamda memnunum, ses konusunda da tıkırtı falan hiçbirşey duymadım, lastiklerim michelin privacy sessizliğe katkısı çok büyük, donanım olarak çok tatminkar, e 98 xliden kalkıp 2009 comforta oturunca insan kamyon çarpmışa dönüyor :) performans, şu an için birşey diyemiyeceğim, bu depo aracı hiç zorlamadım aşırı yavaş gidiyorum, ne kalkışlarda hızlı kalktım ne ara hızlanma ne de yüksek sürat, bir sonraki depo biraz zorlıcam aracı ama 1000km olmadan yüksek hızlara çıkmamayı planlıyorum, 1000kmden sonra performansı hakkında görüşlerimi buraya eklerim, tabi performansı değerlendirirken 98 corollayla karşılaştırmayı planlıyorum.. donanım olarak araçta sadece birkaç eksik var, digital klima ve cruise control.. sadece bu ikisi yüzünden ah elegant mı alsaydım diyorum bazen, onun dışında kusursuz denebilir, çok keyif aldım konfor falan da çok yeterli
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #71 : Ocak 22, 2009, 23:21:11 »
Türkay, doğrusunu yapıyorsun, ilk 1000km de aracı çok zorlamamak gerek. Ama rutin aynı hızlarda çok uzun kullanmayı da tavsiye etmiyorlar. Bütün vitesleri ve devirleri dengeli kullanıp motoru öyle alıştırmak gerek. İlk zamanlarda tüketim biraz fazla görünebilir. Sonra düşecektir merak etme. Bu kış aylarında çok ekonomi yapmak mümkün olmuyor zaten. Klimayı açmasanız bile araç soğukken daha fazla yakıt tüketiyor.

4 cam otomatik değil evet hatta elegantlarda da böyle. Sanırım toyota biraz maliyetten kısmış bu yeni kasada. Eski kasalarda sadece Sol donanımda 4 cam otomatik diye biliyordum Terra'da da öyle miydi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #72 : Ocak 26, 2009, 01:15:14 »
yeni kasa corolla sağlam arabada ben arkasını hiç beğenmiyorum hele tampondaki yuvarlak kırmızı reflektörler çok kötü duruyor...
HoNdA HaYaT OnDa!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #73 : Ocak 26, 2009, 08:26:46 »
YOL TUTUŞ: vsc kendını gosterıyor mukemmel
SESSIZLIK: mukemmel
TUKETIM: mukemmel
KONFOR: daha ıyı olabılırdı
FRENLER: hıssız ama harıka
Araba ıle 200 ü gordum tık ses yok bozuk yolda tıkırtı falan kesınlıkle yok on numara makına aracım d4d elegant vsc 2009 model

Trafik kurallarına uyalım, uymayanları uyaralım. Türkiye Cumhuriyeti Karayolları Trafik Kanununa göre otomobiller için azami hız sınırları, eğer aksine bir işaret belirtilmemiş ise; şehiriçi 50Km/s., şehirlerarası 90Km/s., otoyol 120Km/s. dir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #74 : Ocak 26, 2009, 08:29:41 »
Ama bıraz guclu olabılırdı bıraz zayıf

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #75 : Ocak 26, 2009, 16:59:32 »
performans bekliyorsanız corolla d4d hayal kırıklığı olabilir. Ama sonuçta bu bir ekonomik aile otomobili, drag yarışçısı değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #76 : Ocak 27, 2009, 10:50:45 »
ilk depo bitti 2009 vvt-i ile, bu depo daha önce dediğim gibi kastım biraz az yakıt tüketimi için, 45lt aldı depo bittikten sonra, tam 652km yaptım..aslında 700km yapılabilceğini gördüm, çünkü ilk 130km aracı yakıt tüketimini düşürmek için kullanmadım, hatta biraz sert kullandım, sonra daha 1000 olmadan basmayım dedim sakin kullanmaya başladım, aralarda sıkılıp gaza bastıpım oldu ama çok nadir.. şehir içinde kullandım aracı ama tabii ki istanbul trafiği gibi değil, izmir trafiğinde kullandım, izmirin yarısı otoban, diğer yarısı sahil şeridi :) sürekli akan bir trafik var sadece birkaç kez toplamda 100-150km kadar duran trafikte kullandım ve aracın yakıt tüketimine hayran kaldım... 7.1lt / 100km... uzun yol deneme fırsatım olmayacak malesef ama otobanda denedim, yol bilgisayarı 4.7 ile 5.8 arasında değerler gösteriyor (80km/h ve 100km/h aralığında) bu depo da normal kullanımımla kullancam yakıt tüketimi nasıl artcak ona bakcam..

edit: buraya yazdıktan sonra hesapladım, 652km ile 45lt yakan aracın ortalama tüketimi 6.9 olur.. yol bilgisayarı 7.1 diyor...
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #77 : Ocak 27, 2009, 11:42:24 »
yol bilgisayarı ile gerçek değer arasında biraz fark olması normal.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyota Corolla 1.6 16V Elegant (2012)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14800
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #78 : Ocak 27, 2009, 12:07:43 »
Aracım 2008 Corolla VVT-I 1.6 124 Hp Olması Araca Tam Bır Uyum Ve Fark Katmıs Kendı Klasmanında Toyota Yenı Bır Cıgır Acmıs Bence...

Aracı Ilk Aldıgımda 1 Depo Benzının Nereye Gıttıgını Anlamadım 2. Depo da Aynı Sekılde Ne Oldu Gene Anlamadım Su An Itıbarı Ile Aracım 12.000 KM de Ve Yakıtından Oldukca Memnunum Tabı Gene 1.6 Motorlara Gore Ve Dıger Marka Araclara Gore Yuksek Ama Istenılen Performansı Vermıyor Da Degıl ... Aracın En Son Gordugu Surat ...... KM/h Bu Suratte Bıle Aracın Yol Tutusu Mukemmel Daha Oncekı Kullandıgım MEGANE de Toyota Kadar Ne Konfor Vardı Ne Rahatlık Vardı Yol Tutusu Bıle Corolla Nın Farklı VSC Sıstemını 1 Defa Daha Ne Kadar Saglam Oldugunu Denemıs Oldum Trafıkte Makas Yaparken Cok Ise Yarıyor (Not : Herkes Denemesın Tehlıke Arz Edıyor Cunku !) Jantlar Ve Lastık Olarak Da Zaten Kendını Gosterıyor Jant ın Inc Kapasıtesının Buyuk Olması Ve 5 Bıjon jant Kullanılması da Gayet Guzel Olmus . Atıklık Konusunda Kalkısta Avensıs ıle 1. ve 2. Vıteste Hemen Hemen Aynı kı Avensıs 2.0 Motor Hacımıne Sahıp .... Aracta Yapılamayacak Hıcbırsey Yok Bence .. Duz Yolda Gıderken Bıle .... KM De Dreksıyonu Sabıt Tutup El Frenı Kullandıgınızda Da Farkın Ne Oldugu Ortaya Cıkıyor .... Benım Gıbı Kesıcıyı Sevmeyen Arkadaslara Tavsıyem Kesıcıyı Kaldırttırsınlar Chıp Kullansınlar Ve O Zaman Da Aracın ne Kadar Degıstıgını Fark Edecekler...

Trafik kurallarına uyalım, uymayanları uyaralım. Türkiye Cumhuriyeti Karayolları Trafik Kanununa göre otomobiller için azami hız sınırları, eğer aksine bir işaret belirtilmemiş ise; şehiriçi 50Km/s., şehirlerarası 90Km/s., otoyol 120Km/s. dir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #79 : Ocak 27, 2009, 13:06:44 »
Ali Bey fotoğraf sizinki ise jantlar snowflake olmalı. Ben de geçen ay aynı jantlardan taktırdım. Arabanın bir anda havası değişti. Bu model çok yakışıyor bizim yavrulara.