Gönderen Konu: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-2013]  (Okunma sayısı 103496 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Satılık Corolla 2008 Class 29.500 İrtibat Mesaj at
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #100 : Şubat 21, 2009, 11:00:08 »
abi biz 3 corolla değiştirdik suan satılırsa 4uncuyu dusunuyoruz ne bi yolda kalma ne bir tıkırtı :) sadece gecen kar yagıdıgında ist. abs de problem yasadıgımızı sandık plazaya gıttık bı problem yokmus tabı cok ılgı gostermeden baksada calısan :)
özgürlüğüme çılgınca koşarken görmüş komşum beni

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #100 : Şubat 21, 2009, 11:00:08 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #101 : Şubat 23, 2009, 09:37:34 »
Fren sesinin dışında bendede sorun yok 2009 corolla
2009 corolla 1.6 düz elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #102 : Şubat 23, 2009, 09:44:35 »
her zaman degıl ama bazan yagıslı havalarda bende de oluyor ama sureklı degıl arada bı. bıde kotu yollarda mucırlı yollarda emnıyet kemerlerının gergısınden ınce bı gıcırtı gelıyor. caokda onemlı seyler degıl. bu gun ıtıbarıyle araba 2100 km oldu.hafta sonu depoyu doldurdum.130kr yakmıs. ama yol bılgısayarındakı gıdılecek mesafa kısmı depo dolu olsa bıle 420 km yı gecmıyor. depo dolunca onuda mı sıfırlamak gerekıyo?denedım sıfırlanmıyo...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #103 : Şubat 25, 2009, 21:10:26 »
Güle güle iyi günlerde kullanın aracınızı...Sorunsuz bir Corolla ve sahibi.Ne güzel
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #104 : Şubat 27, 2009, 02:15:50 »
Bendede 2009 corolla d4d confort var. Lastikler Michelin lastik var.Şuan için arabadan tek şikayetim depo dolu iken arabanın içine depodan lıkırtı sesi geliyor. Servise gittim test aracına baktım onuda depo dolu iken aynı lıkırtı geldi. servis elemanı normal bişey dedi. Ama mazot deposundan içeriye ses gelmesi bana pek normal gelmedi. Toyota merkeze veya Japonya ya mail atmayı düşünüyorum.

Depodan ses gelmesi yönünde sizlerin bir fikri varmı. Bilen varsa beni aydınlatabilirmi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #105 : Şubat 27, 2009, 08:13:35 »
  Bu sorunu sitede etraflıca tartışılmıştı, muhtemel sebepleri ile. Araştırırsanız bulabileceğinizden eminim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #106 : Şubat 28, 2009, 00:55:21 »
normal olarak toyota arabalara tüple kullanılmasını tavsiye etmiyo hatta adamlar taksilerin corolla olmasından bile şikayetçi hazır taksimetreli arabası da yok tabi taksiler stıker ya da boyatıyolar sağlam olduğu için kullanıyolar ama yüksek süratte gazdeyken sibopları yiyomuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '07
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #107 : Mart 02, 2009, 03:04:24 »
yeni nesil corolla 124 bg nasıl olurda yetmez o kasaya anlamadım. fakat yine de lpg taktırmazdım ben olsam sonuçta sıfır araçtan bahsediyoruz ne diye bozucaksın orjinalliğini en azından garantisinin bitmesi beklenmeli bence yada en güzeli dizel almak. benim aracım 8 yaşında 165 binde orjinal araç ben bile tereddüt ediyorum taktırsammı takdırmasammı diye. nasıl kıyacaksınız yeni nesil corollaya orasını burasını delcekler aracın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #108 : Mart 02, 2009, 14:16:12 »
engin bey sonuna kadar katılıyorum size.d4 lpgle aynı ekonomikte şu an..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2009 Corolla Dizel Comfort Düz
    • interMEDIA Yazýlým
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #109 : Mart 04, 2009, 22:11:50 »
arkadaşlar selam ,

Forum üyelerinde çok fazla 2009 corolla dizel comfort düz vites kullanıcı yok gibi görünüyor ve testlerini merak edenler vardır , bende 10 gün önce aracımı almadan baktığımda fazla bilgi yoktu , o yüzden tüm deneyimlerimi size yazacağım . genel değerlendirmemide söyliyim şimdiden %90 memnumum , yazdığım olumsuz özellikleri bugunde bilseydim yinede bu aracı alırdım .

:) :)Yakıt tüketimi - 1000 km oldu şehir içi ve dışı karışık 6 lt ortalaması var , yani 15 kuruş , bence bu kasa için çok iyi bir sonuç. belki havalar ısınınca , az bişey daha düşer . rodaj diye bişi yok bu araçlarda zaten motor takılmadan önce 2000-3000 km en üst devirde fabrikada çalıştırılıp sorun yoksa araca takılıyormuş , ama motor araca alıştıktan sonra yakıt az bişi düşüyor .

-  :)süspansiyonlar - yol tutuş ağırlıklı ayarlanmış o yüzden sertcene diye tabir etmek uygun gibi görünüyor, yol tutuşu sınıfına göre normal , ama keşke 2-3 cm daha alçak olsaydı , çok daha iyi olabilirdi .

-  :)performans - 1.4 dizel ve 1360 kg ağırlığı düşünürsek iyi fakat 1. viteste kalkışta biraz ağır , ama kalktıktan sonra 2, 3, 4. vitesler bence beklenenin ötesinde güzel.

- iç detaylar - kullanımı genel olarak rahat ama debriyaj sanki biraz derinde kalıyor gibi , sonuna kadar basabilmek için koltuğun biraz önde ayarlanması gerekiyor , benim boyum 1.70
 :(Müzik sistemi aracın en kötü özelliği denebilir , bas ve yüksek ses mümkün değil , arka hoparlörün bir mıknatısı var evlere şenlik ,  dolayısı ile seside zayıf . ve değiştirip iyileştirmek zormuş . kendi sınıfında en iyi müzik sistemi focusta. birde mute yani sessiz tuşu yok acil olarak müziğin sesini kısmak gerekirse teybi kapatmanız gerekiyor  :(
-malzeme kalitesi fena değil , ama kendi sınıfındaki focus ve civicten az bişi kötü . koltukların kumaşları biraz kötü .
-iç  mekanı gayet ferah , ama diz mesafesi olarak focus ve civicten az bişi kısa . tümü kabul edilebilir durumda .
- aracın iç gürültü düzeyi , yeterli düzeyde , yol iyi ise çok iyi , kötü asfaltta biraz ses alıyor ama kendi sınıfındaki civic ve focustan kesinlikle daha iyi .
-aynaların görüş açıları çok güzel , sadece aynayı ayarlamak için joystick direksiyonun altında kalıyor , kapıda olsa daha iyi olurdu .
-direksiyonun tasarımı ve kullanımı güzel , tepkileri iyi .
-frenleri şimdilik iyi ,
-lastikleri michelin pilot pramcy 205 55 16 yani michelinin en iyi serisi ve alman malı . fakat comfort modelinde jant kapağı var . kendi sınıfındaki hiçbir araçta bu kalitede lastik yok .
dış tasarım , bence çok güzel , bu konda sanırım herkes hemfikirdir , toyotanın şimdiye kadarki en iyi tasarımı denebilir .
-bagaj - oldukça büyük , başka markalarda olmayan özellikleri var , bagaj havuzu denen güzel bir örtüsü var . arka koltuklar bagaj içinden kitlenip , bagajıda anahtarla kitlerseniz , para kasasi gibi kullanabiliyorsunuz , ve kahya anahtarı denen 3. bir anahtarı ivar bu anahtar bagajı açmıyor , bu sayede bagajınızda önemli bişeyleri güvenli şekilde saklayabiliyorsunuz . :D
farları - aydınlatma gücü çok iyi , sis farları comfort ta standart .
-silecekleri - zamanlama ayarı var gayet kullanışlı .
-anahtar - standart 3 adet çok iyi , ama anahtar üzerinde bagaj açma tuşu yok , birde sustalı değil .
-dokümantasyon gayet iyi .
- araç içinde çok kullanışlı küçük cepler var bu önemli bir ayrıntı , gözlük koyma cebide güzel . ayrıca iç aydınlatmasıda oldukça güçlü .
- camları - sadece sürücü camı tam otomatik , keşke diğerleride öyle olaydı .

şimdilik benden bu kadar , umarım önemli olarak düşündüğünüz veya merak etttiğiniz bir konuyu atlamamışımdır .

forest engineer

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #110 : Mart 05, 2009, 11:13:39 »
Alıntı
iç  mekanı gayet ferah , ama diz mesafesi olarak focus ve civicten az bişi kısa .

 Bu konuda sana katılmıyorum. Ön koltukları aynı mesafede ayarla bi de öyle bak. Bu kasa avensisden sadece 9 cm kısa. Bunu göz önünde bulundurursak en iyi iç hacime sahip ve arkanın orta bölmesinin yüksek olmaması, ortada oturan içinde ayrı bi avantaj. Arka yer zemini tamamen düz.

Alıntı
ayrıca iç aydınlatmasıda oldukça güçlü .

   Sürücü ve yolcu güneşlik içindeki aynalar sürgülü kapaklı. Ve kapağı sürdüğünüzde üstten bi aysınlatma ışığı daha yanıyor. :)

Alıntı
arka koltuklar bagaj içinden kitlenip

  Bunu nerden yapıyosun merak ettim. Bilmiyordum çünkü :)

   3. anahtarda servise,  yıkamaya bi başkasına verdiğinizde ve bagajda değerli eşyalar varsa bagajın açılmamasını, ama aracın çalışmasını sağlayan bi anahtar. Bu özellik bi önceki kasada torpido gözü içinde geçerliydi. Torpido anahtarlıydı. Bunlarda çift torpido olmasına rağmen birine bile anahtar koymamışlar. :(

Alıntı
lastikleri michelin pilot pramcy 205 55 16 yani michelinin en iyi serisi ve alman malı


   Benim lastikler Yokahama. Neden hep ayrı lastik takdıklarını anlamış değilim. Bi öceki kasanın hepsinde bristone vardı. Sanki 3 ayda bir lastik firmalarının anlaşmalarını fes ediyorlar. Kimle anlaşırsalar artık onu takıyorlar.

Alıntı
camları - sadece sürücü camı tam otomatik


   Bir önceki kasanın en düşük modeli linea da arkalar manuel ama ön iki cam tam otomatikdi. Burda bunlardan da çalmışlar. Yani en azından önler olmalıydı tam otomatik. 

   Aracın eski kasayla bi ortak yanı daha var. Eksi yönde bi ortaklık. Arka camlardan birini açtığınızda (kasa değişmesine rağmen) yarım açıp 60-70 geçtiğinizde içeri lop lop lop diye sanki subwoofer dan bas sesi geliyormuşcasına bi uğultu geliyor. Az hava almak isteyen arkadaki bir yolcuya mecburen camı kapattırıyor yada siz kapatıyosunuz.

   Kötü bi ayırım:
   Dizel kullanıcıları en full olan modeli Eleganceyi aldıklarında, benzinli modellerden bi adım geri kalıyor. Bu da hız sabitleyici. Neden böyle bi ayırım yapılmış bilmiyorum. Ve genel merkezlede görüştüm, servislerde takılma olanağıda yokmuş. Benzinlide var, dizelde yok. 

    Bunlarda benim görüşlerim. Aşkı beyin aracı ile aramaızdaki tek fark benimki otomatik. debriyaj sorunum yok :) İstop etme derdim yok. :) Gayetde memnunum. otomatik büyük rahatlık. Tavsiye ederim. ama alışıncada manuel bi araca binince bayağı bocalıyosunuz.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #111 : Mart 05, 2009, 11:37:04 »
     Arkadaşlar face bookta "Toyota corolla sevenler" adlı grupta bi arkadaş aldığı günün ertesi günü lpg yi takdırmış. BRC marka. Ve BRC yetkililerinin açıklamasına göre en çok uyum sağlayan araçda corollalarmış. O arkadaş bu konuyu genel merkezede iletmiş. Garanti dışı olmuyor araç . Lpg den kendileri sorumlu olmuyor onun ve onun yapacağı arızaların giderilmesi, takan yetkili firmaya bağlı demişler. Araç garantiden düşmüyor ama siz yine önce bi görüşün ondan sonra takdırın. 

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #112 : Mart 05, 2009, 12:24:53 »
Başlığı değiştim. Test bölümünde bu şekilde bi başlık daha uygun sanırım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #113 : Mart 05, 2009, 13:44:48 »
- iç detaylar - kullanımı genel olarak rahat ama debriyaj sanki biraz derinde kalıyor gibi , sonuna kadar basabilmek için koltuğun biraz önde ayarlanması gerekiyor , benim boyum 1.70
 -iç  mekanı gayet ferah , ama diz mesafesi olarak focus ve civicten az bişi kısa . tümü kabul edilebilir durumda .

bunlara katılmıyorum, benim boyum 1.92 civarlarında, ben bile diz mesafesi sorunuyla karşılaşmadım, ve debriyajla da sorun yaşadığınıza göre koltuk yükseklik ayarında sorun yaşamışsınız, koltuk yüksekliğiniz en yukarda diye tahmin ediyorum, ben en aşağıda kullanıyorum yüksekliği, diz mesafesi evlere şenlik oluyor ;)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #114 : Mart 05, 2009, 15:06:07 »
Valla İsmail hocam, dizel ve benzli arasındaki bu ayırıma bende çok gıcık olmuştum ama mecburen dizel aldık. Birde tek fark hız sabitleyici değildi, bagajın düğme ile açılamaması ve kartlı çalıştırma sistemi benzinli versiyonda mevcut olmasına rağmen dizellerde yoktu. Dizel daha pahalı olduğu halde aksesuar eksikliği hoş değil bence.

Otomatik vitesden manuel vitese geçiş için alışma sürem 2-3 dakika ama manuelden otomatik vitese geçiş uzun sürüyor en son park işleminde mutlaka debriyaj arıyorum saf saf  :D
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2009 Corolla Dizel Comfort Düz
    • interMEDIA Yazýlým
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #115 : Mart 05, 2009, 16:53:17 »

  Bunu nerden yapıyosun merak ettim. Bilmiyordum çünkü :)

   3. anahtarda servise,  yıkamaya bi başkasına verdiğinizde ve bagajda değerli eşyalar varsa bagajın açılmamasını, ama aracın çalışmasını sağlayan bi anahtar. Bu özellik bi önceki kasada torpido gözü içinde geçerliydi. Torpido anahtarlıydı. Bunlarda çift torpido olmasına rağmen birine bile anahtar koymamışlar. :(


Arka koltukları yatırdığınızda arkalarında , aşağı yukarı hareket edebilen bir kilt mekanizması var , eğer onları kilitlerseniz , bagajızıda anahtarla kiltli olarak bırakırsanız kumandası olmayan 3. anahtar ile bagajı açma şansınız olmuyor . yani orası özel ve kilitli olarak kalıyor .
forest engineer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2009 Corolla Dizel Comfort Düz
    • interMEDIA Yazýlým
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #116 : Mart 05, 2009, 16:58:21 »
Bu konuda sana katılmıyorum. Ön koltukları aynı mesafede ayarla bi de öyle bak. Bu kasa avensisden sadece 9 cm kısa. Bunu göz önünde bulundurursak en iyi iç hacime sahip ve arkanın orta bölmesinin yüksek olmaması, ortada oturan içinde ayrı bi avantaj. Arka yer zemini tamamen düz.
 
boyları kendi sınıfındakilerle hemen hemen aynı fakat focusun motor kısmı daha küçük olduğundan koltuk mesafesi daha rahat gibi geldi bana , aynı hissi yeni civic tede hissettim . arka ortanın düz olması çok güzel :)
forest engineer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2009 Corolla Dizel Comfort Düz
    • interMEDIA Yazýlým
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #117 : Mart 07, 2009, 08:18:38 »
bendekide 2009 dizel düz , bahsedilen sorunların hiçbiri bendede yok , demekki 4 olduk , 4 yapraklı yonca şans getirir belki hepimize :)
frenlerden ıslak havalarda bazen ses gelyor ama balatalar alışmadığı içindir diye düşündüm, aracım 1000 km de.
bu arada dizelciler yakıt durumu ne alemde , şehir içi 6 lt \ 100 km .
forest engineer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #118 : Mart 08, 2009, 00:35:25 »
tesekkurler.3 hafta oldu alalı.sımdı 3100 km deyım ilk aldıgımda 148 kr idi şimdi 130 larda. yol bılgısayarı ortalama 5,5 lt diyor.ben de artık hesaplamamıyorum zaten :) bu cok guzel bı duygu...

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #119 : Mart 08, 2009, 01:08:28 »
    Aynı karışık 5.5 - 5.7 arası. Ama şehirler arası 125 yakıyorum. Sabit 90 la. Benim ön sağ balata ile disk arasında taş var sanırım. Frene basınca ciyk ciyk ötüyor. Sinir bozucu. Aşkı bey şu an bindeyseniz 3 bine kalmadan 2000 de aracı getirin bakıma.