0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
lastikler TOYO marka 205-60-16 lastik dişleride turanza benziyo yönlü yarıs yönlü yarısı düz dişli[/quote]evet kardeşim benim altımdkı aracın lastikleri DONLOP
Evet arkadaşlar, bugün (28 Ocak Pazar) Ankara Toyota Akota Plaza'daydık, ve Yeni Corolla'yı test etme şansı bulduk.İsmail dizel ve düz vitesli olan modeli test etti, Murat abiniz ile bendeniz ise 1.6 benzinli Dual VVT-i ve MMT şanzımanlı modeli test etme şansı bulduk.1.6 Benzinli MMTİç MekanKonfor seviyesi oldukça iyi, büyüyen boyutlar ile ferah ve büyük bir iç mekanı var. Bagaj da oldukça büyümüş, "muhterem aks kafasi" mesafesi daha uzun olduğundan olsa gerek. Orta konsol Camry ve Avensis izleri taşıyor, müzik seti görünüm olarak benziyor.Orta konsolu ben çok beğendim, oldukça yenilikçi bir tasarımı var. Yol bilgisayarı, benzin ve hararet göstergeleri sayaçların ortasında ve dijital olarak gösteriliyor. Ayrıca MMT olduğu için manuel'e çekilince kaçıncı viteste olduğu da buradan görünüyor. Göstergeler sarı-turuncu renkte ve km göstergesi dışında kolay okunuyor, onda rakamlar birbirine çok yakın.Direksiyon süper, hidrolik yerine elektro-hidrolik mi ne koymuşlar ve hakkaten yavaş hızda bu kadar yumuşak direksiyon hiç görmedim. Kullandığım Comfort modeliydi galiba ve üzerinde ses kumanda düğmeleri vardı. Ancak kartlı anahtar sistemi yoktu.Kapılar için izolasyon koyulmuş olabilir, açma kapanma sesleri daha tok geliyor.Motor + ŞanzımanMotor'u 1.6 litre benzinli, Çift VVT-i 124bg gücünde. Resimlerden de göreceğiniz gibi neredeyse tamamı plastik kaplı, biraz daha yüksekte konumlu gibi duruyor ve kaput biraz daha küçük gibi. İçeriden ses nereyse hiç işitilmiyor, izolasyon konusunda önceki modellerden oldukça iyi gibi.Ben klasik tork konvertörlü otomatiğe alışmış biri olarak MMT şanzımanı beğenmedim. Alışmadıkça vites geçişlerinde, muhtemelen debriyajı yavaş çektiği için, ilk önce araba yavaşlıyor (öne doğru atılıyorsunuz) sonra vites geçiyor. Geçişlerde gazdan hafif ayağınızı çekmeniz gerekiyormuş, klasik otomatiklere göre bence konfor bakımından eksi alıyor bu konuda. Manuelde çok kullanmadım (bir vites düşürdüm!) ama o modda daha seri veri konforlu olacağını düşünüyorum.Yol tutuş ve frenlemeleri de oldukça başarılı, ki bu arada belirtelim, 1200kg civarında olduğu söyleniyor aracın, yani baya ağırlaşmış. Süspansiyon hem sert spor izlenimi veriyor, hem de çukurları güzelce emiyor. 16inç jantlarla geliyor, üst modellerde alaşım tabi ki. Üzerinde benzinlilerin Dunlop, dizellerin ise Yokohama lastikler var (205 yapmışlar sonunda diye sevinmişti Murat )Dış MekanBu Corolla muhtemelen eski Avensis boyutunda. Yatay farlar yüzünden geniş, yüksek motor kaputu yüzünden de yüksek izlenimi veriyor. Arkası (en sevmediğim yeri) tam bir eski Amerikan Corolla kopyası, daha yenilikçi davranabilirlermiş o bölümde. Bagaj Jettalardaki gibi içeriden açıldığında hala tam olarak açılmıyor.Resimleeer: (büyütmek için üzerine tıklayın)Resim1: Çift VVT-i'lı canavar bu, gördüğünüz gibi her taraf plastik, hiçbir şey gözükmüyorResim2: Çok şık bir lacivert renkte Elegant modeli (benzinli, ama düz vitesti). İçerisi de açık renk döşeme olduğundan çok güzel gitmiş.Resim3: Bu da bildiğimiz metalik gri renktekinin arkası. Bu da diğer lacivert ile aynıydı galiba.Bu da yeni avensis 1.6 comfort, konuyla alakası yok ama fiyatı 43bin YTL civarıydı, Yeni Corolla ile karşılaştırmak için koydum buraya. Fiyatları benzer seviyede olursa nasıl bir mantık yürütülür bilemeyeceğim.Diğer arkadaşlarda daha çok resim var, onlar da bu konuya eklenirse sevinirim.[/quote]2. resimdeki benim .satış danışmanı oldugum zamanlar.teste gelen arkadaşları şimdi hatırladım pazar günü gelmişlerdi.ogünde cok yoğunduk.pek ilgilenememiştik.
2. resimdeki benim .satış danışmanı oldugum zamanlar.teste gelen arkadaşları şimdi hatırladım pazar günü gelmişlerdi.ogünde cok yoğunduk.pek ilgilenememiştik.[/quote]Dünya kücük. Kücük bir bulusma yapmistik. Sonrasinda da gidip araba testi yapalim demistik. MMT ye sinir olmustum o gün. Halen sevmiyorum.
arkadaşlar araç sedan kasa yani japonyadan toyo marka lastikle geliyo, servis size soruyor lastik değiştirmek isterseniz iyi para farkla deşiyor michelin bristone hangini istersen takıyo kendiiavensisler sakaryadan çıktığı içinb bristone olablir genel firmaların markasıı bide avrupalılar continenantal seviyooo belki belli aralıklarla ondan farklılar göstereblir ama sedanlar toyo markaa[/quote]benim sedan corolla aracım da DUNLOP SPORT ile geldi