Gönderen Konu: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-2013]  (Okunma sayısı 86936 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #20 : Kasım 05, 2007, 20:45:15 »
arkadaşlar araç sedan kasa yani japonyadan toyo marka lastikle geliyo, servis size soruyor lastik değiştirmek isterseniz iyi para farkla deşiyor  michelin bristone hangini istersen takıyo kendii

avensisler sakaryadan çıktığı içinb bristone olablir genel firmaların markasıı bide avrupalılar continenantal seviyooo belki belli  aralıklarla ondan farklılar göstereblir ama sedanlar toyo markaa

Mükemmel Toyota

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #20 : Kasım 05, 2007, 20:45:15 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
    • oyun
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #21 : Kasım 10, 2007, 23:42:47 »
bizde 2005 verso var full olandan fren sistemi yol tutuşu çok sağlam kesinlikle
MyOyun.com

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 32 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #22 : Kasım 11, 2007, 14:17:00 »
otohaberde yapılan bir testte dikkatimi çekti lastikler yokohoma olarak belirtilmiş yani senin sölediğini anladım fakat bu dergici arkadaşların lastiğe bakıp markasını yazmış olma ihtimali de var bizim bildiğimiz bişeyden bihaber olup gördüklerini yazdılar belki de dizel benzinli olarak bi ayrım da olabilir yani araştırmış da olabilirler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #23 : Kasım 13, 2007, 23:10:11 »
oto haber dediğiniz ve benzeri siteler ve dergiler,

avrupalıların test verilerinin ingilizceden türkçeye cevirip kendilerinden kelimler ekleyip sürüyolar önünüze resimleride kullanılan araclardan alıyolar test araclarından değil coğu zaman önemsemeyin bu adamları

0-50 km testi koymuş zamanla hangi dizelin 1. vitesi 50 yapacakmış hikaye okuyalar atarım 2 ye ondan sonra torkumla ucarım. hızlı arabayı yavaş yavaş arabayı hızlıymış gibi gösteriyolar bunların verilerinden esneklik dedikleri 60-120 80-120 hızlanmalarını sadece fikir olarak alın inanmayın sakın

lastikleri dalgınlılarına gelip öyle yazmışlardır o arada cep telefonları çaldıysa



Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 32 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #24 : Kasım 14, 2007, 01:21:39 »
Lastik konusunda haklı olabilirsiz araştırdıklarını zannetmiyorum fakat dediklerinize tamamen katılmıyorum evet bazı testleri kopyala yapıştır süsle hatta trde yakın olduğun tarafa çekme gibi adilikler yapıyorlar.
Fakat kendi yaptıkları testler de var katılmadığım kısımlar, ben 1de hangisi 50 yapacak diye bir teste rastlamadım elimde autoshow un son 7 yılı eksiksiz mevcut ayrıca adet olarak bir o kadar da karışık çıkar fakaat testler çok yerli yerinde yapılıyor diyemem yanlı yapıldığını düşünüyorum. İlkemiz tarafsızlık deselerde taraflı olduklarını düşünüyorum ama yine kabul dilmesi gereken bir husus da bu 60-100, 80- 20 esneklik testleri yabancı dergiler ve testler de dahil kabul görmüş bir ölçüm şeklidir yer yer demode olmaya başladı rakamlar 5 ileri zamanına göre ayarlanmıştı 6 ileriler çoğaldıkça veriler sağlıksızlaştı fakat rakamlarla oynamak dışında pek bir çare de yok kaç kişi dergide tork eğrisini görüp de ne oluğuna kanaat edebilir ?? O yüzden sağlıklı olmasa da bu sayıal verilere ihtiyacımız var hala

bu arada bir akrabamız dizel elegant aldı ilk fırsatta lastiklerine bakacağım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 55000
  • Kan Grubu: 0+
  • 69 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #25 : Kasım 20, 2007, 12:13:36 »
yurtdisi fabrikalarda tek tip veya tek marka lastik genelde takilmaz.
TR de sabanci kendi fabrikasindaki en dandik lastigi ittirdigi icin hep bu bridgestone un kötü modeli ile geliyordu

NOT: ben Dunlop, Yokohoma da gördüm yeni Corolla'da.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 140250
  • Kan Grubu: A+
  • 403 kere teşekkür etti
  • 840 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #26 : Kasım 20, 2007, 12:58:32 »
Evet, Dunlop SP Sport ile bir sürü var sokaklarda, fena da lastik değil bu Dunloplar.

Hatırlıyorum da, 1991'de ilk alındığında benim Corolla'da da Dunlop vardı.

Türkiye'de Goodyear satıyormuş galiba, ama pek yaygın olmadığı kesin.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #27 : Aralık 04, 2007, 17:13:08 »
Alıntı yapılan: HAKAN ATABERK
lastikler TOYO marka 205-60-16 lastik dişleride turanza benziyo yönlü yarıs yönlü yarısı düz dişli
evet kardeşim benim altımdkı aracın lastikleri DONLOP
düşünüyorumda düşüncelerin en güzeli senın beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşündüğünü düşünmek olsa gerek diye düşünüyorum[/colo

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #28 : Aralık 05, 2007, 12:27:40 »
Otomobilinizde esp var mı? Yol tutuşta tartışmasız lider olan Focus'tan daha güvenilir olması şaşırtıcı geldi bana. Toyota yeni corollada yol tutşu başarabilmişse çok iyi..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #29 : Aralık 05, 2007, 12:59:05 »
Konu ile alakalı olduğu için yeni konu yerine buraya yazdım. geçen şubat ayında yeni corolla'yı test etmiş ve bir forumda yazmıştım. Buraya da aktarıyorum

Bugün Antalya bakırcılar otoya gidip yeni corollayı test ettim. Dış görünüş arka lambalar dışında gerçekten çok hoş Ama kapyların kapanışı tokluğu eskilerin daha iyiydi. izlenimlerim aşağıdadır:
1. iç mekan ve kokpit tasarımıeskiye göre daha asil ve şık.
2.Gösterge tablosunun ortasındaki çıkıntılar ve renk her zevke hitap etmeyebilir.
3. Tüm camların tek seferde açılması ve kapkapanması kalkmış. Sadece sürücü camı bu biçimde
4. Vites ve direksiyon şıkve ele iyi oturuyor.
5. Bagaj kapağı hala hidrolik destekli değil.
6. Dizelde xenon far opsiyonu yok
7. Sanırım ESP de yok.
8. Yolda dizel sesi daha çok hissediliyor. Mevcut model daha sessiz.
9. Hızlanış çok farkly değil ama eski versiyon daha seriydi.
10. Frenler eskisi gibi başarılı.
11. Ayna kumandaları gene ayny yerde.
12 yol bilgisayarı gösterge paneline alınmış. Ama kumanda düğmesi inanılmaz derecede kötü. ( Göstergeden kocaman bir çubuk çıkıyor.)
13. Sileceklerin tasarımı çok hoş
14. Oturumu ( Özellikle kokpit ) alçak. Görüş alanı genişlemiş
15. Lastikler malesef gene uyduruk. ( bu görüş göreceli )
16. Fiyatlar çok pahalı. ( terra modeline karşılık gelen dizel comfort modeli için 40.000 ytl isteniyor. Focus trent ve daha fazla donanıma sahip Megane 80 hp Expression 40 bin ytl'nin altında )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #30 : Aralık 26, 2007, 00:07:58 »
bende yeni corolla dizel elegant vsc li olanı var. gerçekten yol tutuş tek kelimeyle mükemmel.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #31 : Ocak 05, 2008, 22:09:01 »
Alıntı yapılan: Alper Sinav
Evet arkadaşlar, bugün (28 Ocak Pazar) Ankara Toyota Akota Plaza'daydık, ve Yeni Corolla'yı test etme şansı bulduk.

İsmail dizel ve düz vitesli olan modeli test etti, Murat abiniz ile bendeniz ise 1.6 benzinli Dual VVT-i ve MMT şanzımanlı modeli test etme şansı bulduk.

1.6 Benzinli MMT

İç Mekan

Konfor seviyesi oldukça iyi, büyüyen boyutlar ile ferah ve büyük bir iç mekanı var. Bagaj da oldukça büyümüş, "muhterem aks kafasi" mesafesi daha uzun olduğundan olsa gerek. Orta konsol Camry ve Avensis izleri taşıyor, müzik seti görünüm olarak benziyor.

Orta konsolu ben çok beğendim, oldukça yenilikçi bir tasarımı var. Yol bilgisayarı, benzin ve hararet göstergeleri sayaçların ortasında ve dijital olarak gösteriliyor. Ayrıca MMT olduğu için manuel'e çekilince kaçıncı viteste olduğu da buradan görünüyor. Göstergeler sarı-turuncu renkte ve km göstergesi dışında kolay okunuyor, onda rakamlar birbirine çok yakın.

Direksiyon süper, hidrolik yerine elektro-hidrolik mi ne koymuşlar ve hakkaten yavaş hızda bu kadar yumuşak direksiyon hiç görmedim. Kullandığım Comfort modeliydi galiba ve üzerinde ses kumanda düğmeleri vardı. Ancak kartlı anahtar sistemi yoktu.

Kapılar için izolasyon koyulmuş olabilir, açma kapanma sesleri daha tok geliyor.
Motor + Şanzıman

Motor'u 1.6 litre benzinli, Çift VVT-i 124bg gücünde. Resimlerden de göreceğiniz gibi neredeyse tamamı plastik kaplı, biraz daha yüksekte konumlu gibi duruyor ve kaput biraz daha küçük gibi. İçeriden ses nereyse hiç işitilmiyor, izolasyon konusunda önceki modellerden oldukça iyi gibi.

Ben klasik tork konvertörlü otomatiğe alışmış biri olarak MMT şanzımanı beğenmedim. Alışmadıkça vites geçişlerinde, muhtemelen debriyajı yavaş çektiği için, ilk önce araba yavaşlıyor (öne doğru atılıyorsunuz) sonra vites geçiyor. Geçişlerde gazdan hafif ayağınızı çekmeniz gerekiyormuş, klasik otomatiklere göre bence konfor bakımından eksi alıyor bu konuda. Manuelde çok kullanmadım (bir vites düşürdüm!) ama o modda daha seri veri konforlu olacağını düşünüyorum.

Yol tutuş ve frenlemeleri de oldukça başarılı, ki bu arada belirtelim, 1200kg civarında olduğu söyleniyor aracın, yani baya ağırlaşmış. Süspansiyon hem sert spor izlenimi veriyor, hem de çukurları güzelce emiyor. 16inç jantlarla geliyor, üst modellerde alaşım tabi ki. Üzerinde benzinlilerin Dunlop, dizellerin ise Yokohama lastikler var (205 yapmışlar sonunda diye sevinmişti Murat )

Dış Mekan

Bu Corolla muhtemelen eski Avensis boyutunda. Yatay farlar yüzünden geniş, yüksek motor kaputu yüzünden de yüksek izlenimi veriyor. Arkası (en sevmediğim yeri) tam bir eski Amerikan Corolla kopyası, daha yenilikçi davranabilirlermiş o bölümde. Bagaj Jettalardaki gibi içeriden açıldığında hala tam olarak açılmıyor.

Resimleeer: (büyütmek için üzerine tıklayın)


Resim1: Çift VVT-i'lı canavar bu, gördüğünüz gibi her taraf plastik, hiçbir şey gözükmüyor
Resim2: Çok şık bir lacivert  renkte Elegant modeli (benzinli, ama düz vitesti). İçerisi de açık renk döşeme olduğundan çok güzel gitmiş.
Resim3: Bu da bildiğimiz metalik gri renktekinin arkası. Bu da diğer lacivert ile aynıydı galiba.

Bu da yeni avensis 1.6 comfort, konuyla alakası yok ama fiyatı 43bin YTL civarıydı, Yeni Corolla ile karşılaştırmak için koydum buraya. Fiyatları benzer seviyede olursa nasıl bir mantık yürütülür bilemeyeceğim.


Diğer arkadaşlarda daha çok resim var, onlar da bu konuya eklenirse sevinirim.

2. resimdeki benim .satış danışmanı oldugum zamanlar.
teste gelen arkadaşları şimdi hatırladım pazar günü gelmişlerdi.ogünde cok yoğunduk.pek ilgilenememiştik.
2010 toyota avensis 1.6 elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #32 : Ocak 06, 2008, 00:23:50 »
ALINTI
2. resimdeki benim .satış danışmanı oldugum zamanlar.
teste gelen arkadaşları şimdi hatırladım pazar günü gelmişlerdi.ogünde cok yoğunduk.pek ilgilenememiştik.[/quote]
) Guzel tesaduf. Zaten yeni corolla cok populerdi o zaman her musteri ile ilgilenmek zor tabi.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 55000
  • Kan Grubu: 0+
  • 69 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #33 : Ocak 10, 2008, 17:47:03 »
Alıntı yapılan: Burak Cem Gürpınar
2. resimdeki benim .satış danışmanı oldugum zamanlar.
teste gelen arkadaşları şimdi hatırladım pazar günü gelmişlerdi.ogünde cok yoğunduk.pek ilgilenememiştik.

Dünya kücük.
Kücük bir bulusma yapmistik. Sonrasinda da gidip araba testi yapalim demistik. MMT ye sinir olmustum o gün. Halen sevmiyorum.  
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #34 : Ocak 30, 2008, 20:51:49 »
Alıntı yapılan: HAKAN ATABERK
arkadaşlar araç sedan kasa yani japonyadan toyo marka lastikle geliyo, servis size soruyor lastik değiştirmek isterseniz iyi para farkla deşiyor  michelin bristone hangini istersen takıyo kendii

avensisler sakaryadan çıktığı içinb bristone olablir genel firmaların markasıı bide avrupalılar continenantal seviyooo belki belli  aralıklarla ondan farklılar göstereblir ama sedanlar toyo markaa

benim sedan corolla aracım da  DUNLOP SPORT ile geldi
2008 Corolla D-4D
Zalim zulmünü eder,kader ise adaletini...
Ne mutlu "TÜRK"üm diyene...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #35 : Şubat 22, 2008, 14:09:39 »
ben imzamdaki arabayı kullanıyorum 3,5 yıldan beri...yol tutuşu genel anlamda iyidir...yenisinide test ettim çok fark olmamakla beraber bir nebze iyileşme var, ama bu arada düşen kaliteye ne dicez( vasat iç plastik kalitesi ve depo doluyken gelen lıkırtılar)...ben test edip arabayı almaya gitmiştim, fakat göğüsten ve arka cam önünden gelen tıkırtı ve cırtılar beni vazgeçirdi...Ayrıca COMFORT gibi 36 küsürlük modelde celik cant ve otomatik klima yok(bunlar olsa genede belki düşünebilirdim servisine olan güvenimden)....
2009 TİBURON

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #36 : Şubat 22, 2008, 15:40:28 »
comfort terraya denk geliyor. comfort terraya gore daha zengin lakin otomatik klima  ve aluminyum jant yok. deri direksiyon simidi vs var.



Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyota Corolla D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #37 : Nisan 27, 2008, 19:35:23 »
Sana katılıyorum  Bendede 2008 yeni Corolla D-4D Var abi o kdar rahat ve güvenliki ama insan arada heyecan istiyo

[eklenti yönetici tarafından silindi]
Toyota Corolla D-4D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #38 : Temmuz 22, 2008, 11:53:08 »
dunlop lastikler konusunda bilgisi olan var mı ?Ben ilk defa toyota da kullanıyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A+
  • 2587 kere teşekkür etti
  • 2935 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla [E140] [J:10] [2007-]
« Yanıtla #39 : Temmuz 22, 2008, 16:41:33 »
  Selam. Sorunu Lastik başlığı altında sorabilirsin. Bu bence cevaplar açısından daha faydalı olur.

Etiketler: