0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
En mantıklısı Bursa'dan İstanbul Kadıköye Körfez üzerinden dolanarak gitmek bence gidiş geliş toplam 80-90 tl LPG ile (toplam 450 km)
Abi aracın yıpranma payını da unutmamak lazım bence uzun vadeli düşünürsen....
Ulaştırma planlamasında yeni; daha güvenli, daha kısa ve çabuk, daha ucuz demek. Otobüslere ise zam geldi. İstanbul'dan Anadolu yönünde otobüsün şehirden çıkma süresi bile uzadı. Daha geniş bir çalışma şart.
İstanbul yaşanmaz oldu kalabalıktan,artık uzun uzun anlamsız binalarda asansör beklerken,apartmandan çıkış süreleri bile uzadı
Aynen, aslında eski geliştirilse daha güzel olur ama yanlışlar var. Eskiden müstakil evlerden oluşan bir mahallede 3-5 kişinin aracı vardı. Mahalle sistemi o şekilde korunmuş olsa, herkesin aracı da olsa park, yol sorunu bu denli olmazdı. Oysa o evlerin yerini 6-8 ve daha çok katlı apartmanlar aldı. Nasıl sığacak bu kadar insan, onların aracı vs. Şu anda bir otobüsün İstanbul Avrupa yakasından Marmara'nın güneyine gitmesi için Karadeniz kıyısına kadar çıkması gerekiyor.Diğer yandan, Hızlı Tren de İstanbul'un merkezine girmesi gerekir.
Feribotlarda indirime gitti ve tek yön 45 tl oldu...
Gidiş - geliş 80 tl yaparlarsa == >Bursa - Yeditepe üniversitesi ==> 5 lt mazot ==>4,63x5=23,15 tl + 80 tl ==>103,15 böyle olursa körfezi dolanmama gerek yok. Bu iyi olmuş. (Kardeşim üniversite okuduğu için ara sıra git gel yapıyoruz)
Köprü ve otoyol geçişleri olması gerekenden pahalı çünkü en başta fikir hatası var.Bu işe ekonomistlerin el atması olmadan olmaz
Öneriniz bizi bütün sorunların kaynağına götürüyor. Ben yaptım oldu, seçim var olsun, referandum var olsun, değişiklik yapmak lazım olsun gibi girişimlerden önce yatırımın ve değişikliklerin ne getireceği hesaplanmalı, uzman kişilerin görüşleri değerlendirilmeli. İki kişi çay içerken karar almamalı... E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi