0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu arada Toyota kobe çelik skandalından etkilenen Toyota araçlar için hızlı inceleme başlatıldığını açıkladı.Honda ise göçük ve dalgalanmaya fabrikadan çıkışta hata yoktu,kullanıcı hatası diyor.Marka fanatiği değilim.Hatta Alman arabasına geçmeyi düşünüyorum.Toyota niye büyük şimdi daha iyi anladım.
Tekin abi,etme eyleme hata var hata var.Hondanın ki hata değil resmen skandal.Yazmayayım bu konuya diyorum ama,o kadar savunma pozisyonundasın ki abi. Tamam senin araç ta şükür göçük yok.Olur sa bu kadar savunabilecek misin?Merak ediyorum. İnşaallah olmaz.
Valla her ne kadar Toyota'ya donanım-motor vs konulardan kızsakta bu konularda cidden hassaslar kendilerinden kaynaklı bi hata varsa yıllarda geçse düzeltiyorlar kobe çelik olayı duyulduğu gibi Toyota açıklamasını yaptı Honda gibi problemli binlerce aracın akıbetini belirsiz bırakmadı.Hondayıda severdim bu hatalarına rahmen yine sevilir insanoğlu hata yapar ama adam gibi açıklama yapılsaydı böyle böyle bir durum var halledicez diye kullanıcı tedirgin olmazdı bütün dünyadaki imajları ciddi şekilde sarsıldı.
Hata var mı yok mu firma açıklama yapana kadar biz iddia edemeyiz. "Şu şasi sahipleri araçlarını getirsin" diyene kadar da Honda hata yaptı diyemeyiz. Hele skandal kelimesi, araştırma sürecinde olduğu bilinen bir konuyla hiç bağdaşmıyor.Benim aracımda olsaydı ne yapabilirdim? bayiye zabıt tutturup beklemekten başka hiç bir şey, sonradan oluşup oluşmayacağınıda açıklamalar sonunda öğreneceğim ve belki benide çağıracaklar..?? Savunmada hiç değilim çünkü aracım biyerlerde satılık değil. Yalnız şuna emin olun, bu araçtan çok memnunum ve ömür yettiği sürece dediğim gibi 10+ yıl kullanmayı düşünüyorum ki bu çok daha önemli. Yada tersten düşünelim, araçta böyle bir sorun oluşmadı fakat beklentilerimi de karşılamadı, satmazmıydım..??8.5 yıl D-4D MMT kullandım sonunda sattık, 120 bin km deki motor hala mükemmel durumdaydı ve alan arkadaş hala sorunsuzca biniyor,3.5 yıl Yaris Hybrid kullandım, 60 bin km sonra beklentilerimi karşılamadığına karar verdim ve sattım.Babama 2014 Corolla CVT aldım, mükemmel bir araç, hala biniyor. MMT, Toyotada hala birçok kişiyi üzmeye devam ediyor ama ben tekrar alırmıyım? Uzun yol ağırlıklı kullandığım için alırım. Geçen süreçte MMT ile veya diesel motorlar konusuyla ilgili hiç bir zaman Toyotayı kötülemedim, şimdi Honda için olduğu gibi teknolojisini savundum. Forumumuzda detayları okuyabilirsiniz. Sorun motorda, herhangi bir donanımda yada boyada olsaydı karar süresi çok hızlı ve kısa olurdu. Gövde Statikteki sorun kaynağını bulmak biraz daha zaman alır. Bu süreçte Honda da kusur yok. Araştırıyorlar işte. Büyük markaların imajları sarsılmaz, onlarda işler rayına oturmuştur, çözerler ve bir dahakine daha iyisini aynı marka altında üretip pazarda kalırlar. Mesaj Birleştirildi: Ekim 16, 2017, 23:42:58Honda Civic Sedan aracı olup, otomobili için herhangi bir konuda güncelleme olup olmadığına şu linkten bakabilir.https://www.honda.com.tr/urun-guncelleme-kampanyasi
400 bin araç hangi model yılları arasıymış acaba?
Bu bahsedilen C sütunundaki sıkıntı yeni üretimlerde var mı? Bir arkadaşım yeni civic almayı düşünüyor ancak bu konudan dolayı soğumuş gibi.
youtube da alttaki videoda 5:00 a gelip izlermisiniz beyaz bir civic sahibi anlatıyor
Almancam çok zayıf olduğundan detaylarını anlamıyorum fakat sanırım neredeyse her modelinde farklı hatalar mevcut..Mercedeste, Kliması çalışmayanlar, Hava yastıkları riskli olanlar, Diesel motor sorunları ve Emisyon arızaları, vs vsGeçen hafta amerikan Toyota, 2010 yılından itibaren 18.000 Lexus'u geri çağırdı. Sorun, hava yastıklarında gibi görünsede yeni modellerdeki Hybrid sisteminde, yüksek süratlerde kapanma olduğundan kazaya sebebiyet verebilmekteymiş.Herkes kendisine bir çeki-düzen vermeye başlıyor galiba.
6 Sigma sadece masada olmaması gereken bir yaklaşım, Yalın 6Sigma da bunun için var.Mars yolculuğunu düşünüyorum da, bu tarz hatalar ironik olurdu. Gerçi bir mekik dönüşünde mekik üzerindeki bazı seramik kaplamalar gitmişti.