Gönderen Konu: Yeni Honda Civic  (Okunma sayısı 76386 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #440 : Ekim 11, 2017, 06:15:26 »
Her alanda motor olarak çok iyiler kabul. :) Tasarımları da görsel açıdan güzel ve farklı, lakin bazı şeylerden ödün vermemek gerekiyor.Örneğin uçak pistlerinin de ACN PCN denilen mukavemet sınırları belirlidir. Keşke otomobiller için tasarım,hareket (momentum) kurallarından anlayan biri olsa anlatsa bize bunu.Honda nasıl bir çözüm bulacak merakla bekliyorum.
Bence Civic de demode atmosferik motor var.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #440 : Ekim 11, 2017, 06:15:26 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #441 : Ekim 11, 2017, 08:49:29 »
işin kötüsü bence şu, bu her markada olabilecek birşeydir tamam orada sıkıntı yok ta

insanların serzenişlerini honda gibi bir firmanın göz ardı etmesi durumu incelememesi kullanıcılarını hiçe sayması bir yana dalga geçer gibi yanıtlar dönmesi işi farklı boyutlara taşıyor bence burda dikkat edilmesi gereken husus bu

youtube da biraz araştırın insanlara nasıl dönüşler olmuş ne videolar var facebookda ne gruplar kurulmuş whatsapplar gerçekden durup düşünmek lazım şaka gibi resmen insanlarla dalga geçilmesi hiç hoş değil hondanın bu duruma çoktan çözüm bulması gerekiyordu ama hala showroomda sorunlu araçlar insanlara satılıyor

bu olaylardan sonra ben hala Honda alırım diyemeyeceğim eski bir honda kullanıcısı olarak maalesef parayı sokaktan toplamıyorum araç çıkalı nekadar olmuş videolarda insanlar 2016 dan beri var olan bir sorundan bahsediyor bence Honda sınıfta kaldı

bu benim kişisel görüşümdür

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #442 : Ekim 11, 2017, 08:52:47 »


Örneğin Toyotanın el kitabında bakım periyodu bölümünde "Kendinizin yapabileceğiniz bakımlar" diye yıldızla işaretli maddeler arasında motor yağı - filtresi - hava ve polen filtereleri, şanzıman yağı ve antifriz gibi şeyler vardır. Yani bunların yetkili serviste değiştirme zorunluluğu yok. Sadece parçaların istenen vasıfta oldukları bir şekilde kaydolmalıdır ki gerektiğinde ibraz edilebilsin ve garantiden faydalanılabilsin. Örneğin faturalandırılması ve detaylı bir şekilde açıklanması gibi. İspat bölümü gerektiği şekilde kayıt altına alındığı sürece hiç bir firmanın garanti dışısınız deme hakkı olmaz, olamaz.

Diğer markalarda da aynı şeyler geçerlidir. Hiç bir markanın kitapçığında "yetkili serviste bakıma girmezseniz garanti dışı kalırsınız" diye bir ibare olmaz olamaz. Bir çok gelişmiş ülkede yer imkanı olduğundan, insanlar kendileri değişim yaparlar ve kayıtlarını tutarlar.

 

Tekin abi şu dediklerinden yola çıkarak; diyelim ki ben sıfır bir araç aldım ve aracımın yağ ve filtre değişimlerini kendim yapmak istiyorum yada parçaları alıp başka bir özel serviste değişim istiyorum ve garantinin bozulmasını istemiyorum. Sizde biliyorsunuz ki bu işlemi kendimiz yaptığımızda yada başka bir servise yaptırdığımızda aracın ilerde herhangi bir sıkıntısı olduğunda bakımları dışarıda yaptırdınız diye garanti dışı derler. Böyle bir duruma düşmemek için araç bakımını kendimiz yaptığımızda nasıl bir yol izlememiz gerekiyor. Aldığımız parçaların faturalarını mı saklayacağız yada bakımı yaparken kullandığımız malzemeleri fotoğraflayıp arşivleyecek miyiz?

 Yetkili servislerin bakım ücretinin fazla olmasından dolayı ve bakımı başka yerde yaptırırsanız garanti dışı olursunuz denilmesinden dolayı sıfır araç alınmasına karşıyım. Ama bu söylediklerine göre böyle bir şey yok gibi.

Mesaj Birleştirildi: Ekim 11, 2017, 08:57:40
işin kötüsü bence şu, bu her markada olabilecek birşeydir tamam orada sıkıntı yok ta

insanların serzenişlerini honda gibi bir firmanın göz ardı etmesi durumu incelememesi kullanıcılarını hiçe sayması bir yana dalga geçer gibi yanıtlar dönmesi işi farklı boyutlara taşıyor bence burda dikkat edilmesi gereken husus bu

youtube da biraz araştırın insanlara nasıl dönüşler olmuş ne videolar var facebookda ne gruplar kurulmuş whatsapplar gerçekden durup düşünmek lazım şaka gibi resmen insanlarla dalga geçilmesi hiç hoş değil hondanın bu duruma çoktan çözüm bulması gerekiyordu ama hala showroomda sorunlu araçlar insanlara satılıyor

bu olaylardan sonra ben hala Honda alırım diyemeyeceğim eski bir honda kullanıcısı olarak maalesef parayı sokaktan toplamıyorum araç çıkalı nekadar olmuş videolarda insanlar 2016 dan beri var olan bir sorundan bahsediyor bence Honda sınıfta kaldı

bu benim kişisel görüşümdür

Halit bey maalesef ki bu Hondanın değil Hondanın bayiliğini işleten işletmecilerin çalışanların sıkıntısı. Honda bu konu hakkında eminim ki sessiz kalmayacaktır. Biraz zaman gerektirecek bir durum.
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #443 : Ekim 11, 2017, 08:58:09 »
Bakım başka yerde yapılmamış ki,yağ götürülmüş serviste yapılmış.Çok hesaplı da değil zaten.Diğer bir konu;bu kaporta sorunu çok ciddi ve kabul edilemez.Yağ eksiltme ve emisyon sıkandalının ötesinde.100000 liralık yamulan arabalar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '16
  • 22 kere teşekkür etti
  • 112 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #444 : Ekim 11, 2017, 09:29:32 »
Konu ile ilgili dünden beri bende gördüğüm civic'lere baktım. 6-7 Tane araçtan sadece 2 tanesinde sıkıntı gözükmüyordu. Diğerlerinde ise sağ tarafta bahsedilen sorun var, bir kısmı bariz belli iken bir kısmı ise belli belirsiz. Mühendis değilim ama bence bu tasarım kaynaklı bir sorun ve göçük düzeltme ile çözülecek bir durum değil. Sorunlu olan bölge çok fazla yüke maruz kalıyor ve sonra boşta kalıyor gibi, bu nedenle bu göçmeler oluyor.
2009-2012 Auris Comfort Extra LS 1.6-132PS Valvematic
2012-2016 Corolla Comfort Extra 1.4 D-4D 90 PS
2016 - Corolla Premium Navi High 1.4 D-4D 90 PS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #445 : Ekim 11, 2017, 09:34:01 »
Tekin abi şu dediklerinden yola çıkarak; diyelim ki ben sıfır bir araç aldım ve aracımın yağ ve filtre değişimlerini kendim yapmak istiyorum yada parçaları alıp başka bir özel serviste değişim istiyorum ve garantinin bozulmasını istemiyorum. Sizde biliyorsunuz ki bu işlemi kendimiz yaptığımızda yada başka bir servise yaptırdığımızda aracın ilerde herhangi bir sıkıntısı olduğunda bakımları dışarıda yaptırdınız diye garanti dışı derler. Böyle bir duruma düşmemek için araç bakımını kendimiz yaptığımızda nasıl bir yol izlememiz gerekiyor. Aldığımız parçaların faturalarını mı saklayacağız yada bakımı yaparken kullandığımız malzemeleri fotoğraflayıp arşivleyecek miyiz?

.. Ama bu söylediklerine göre böyle bir şey yok gibi.

Yetkili servislerde kendi alım, stok, hangi araçta ne yapıldığı gibi işlemler kayıt altına alındığından bunu hemen görebiliyorlar. Bu sebeple, Evet alınan parçaların faturaları saklanmalı, faturada 5W-30 yanında API-xx ve/veya ISAC X ve/veya aracın markası hangi özelliği istiyorsa, belirtilmelidir.  Parça değişim esnasında herhangi bir şeye zarar verirseniz bu zaten basitçe gözlemlenebilir ve garantiye sokulmaz.

Honda Türkiye, bayisine başvuru yapan madurlara buna benzer bir mesaj atmış, "Honda durumdan haberdardır, inceleme ve takip devam ediliyor. Hondanın konuyla ilgili sorumluluğu tespit edildiğinde gereken yapılır.".

Sonuç olarak, Honda olayla ilgileniyor ve gereği neyse yapacak veya açıklayacaktır. Bunun haricindeki söylemler sohbetten öteye geçmez.



Bence Civic de demode atmosferik motor var.

Bu motor 2017 Hybrid olarak Accord ve Clarity'de de kullanılmaktadır ve önümüzdeki yıllarda da kullanılmaya devam edecektir.

Hakan bey, sizin arzuladığınız motorun özellikleri nedir?

Hangi prensiple çalışmalı?
Bujisiz mi olmalı?
Kaç sübaplı olmalı? Sübapları olmamalı mı?
1.6 olarak ülkemizde üretilen bu motorun 125HP üretmesi, uzun yolda 5L, şehir içinde 7L yakması, bu zamanda kabul edilemez gibi mi..?
Bu aynı motorda, piston çap-strok, egzantrik, krank vs değişikliği yapıp 2.0L hacme ulaştıktan sonra farklı ülkelerde Turbo uygulanmamalı mı?
Vs Vs

Bu konuyu açabilirseniz, arkadaşlardan da farklı yorumlar alabilir ortaya çıkacak olan yeni fikrimizi Hondayla paylaşıp, ürettiği bu demode motorun yerine yüzyılımızın son teknolojik motorunu üretebilmesi adına yardımcı olabiliriz.

Bu 10 bin bakım tutarı elbette ekonomik değil, belki 0W-20 kullanan Toyota veya sizin kullandığınız markada daha ucuzdur..



Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • TOYOTA SEVER,ESKİ TOYOTA SAHİBİ.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '10
  • 19 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #446 : Ekim 11, 2017, 11:30:13 »
şehir içi 9,2 lt/100 km. Kötü değerler değiller. 10 yıldır motorda gelişim yok.
2021 Corolla HYBRID Dream (AKTİF)
2013 Hyundai İ30 1,6 GDİ ELİTE (AKTİF)
1991 Mazda 323 HB AT. (AKTİF)
2010 MERCEDES C180 KOMPRESSOR (satıldı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #447 : Ekim 11, 2017, 11:43:50 »
Tekin Bey,turbo benzinliye geçebilirler.Toyota Corolla motoru da demoda.Mühendisler de öyle diyor. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #448 : Ekim 11, 2017, 11:56:56 »
şehir içi 9,2 lt/100 km. Kötü değerler değiller. 10 yıldır motorda gelişim yok.

Evet, İstanbul şehri için genel anlamda tüm benzinli markalar için 9+ değerler çok normal.

Diğer taraftan hangi motorda kökten değişim var?

Aynı motorlar Hybrid'e uyum sağlaması için Atkinson sıkıştırmaya giriyor, sübaplar farklı çalışıyor vs.

Mazda, Hybride geçmeden önce 100 yıllık otto prensibinden vazgeçmeden piston kolu boyu değişimi yapıp sıkıştırma oranlarını değiştirerek yakıt verimliliği yoluna gitti vs sonuç aynı motor.

Motor üretiminde başarılı markalardan Renault'dan, Mercedes bile motor ve gövde alırken, Hondayı bu kadar yerlere vurmanın hiçbir gerçeklik dayanağı yok.. ?  !!!

Farklı malzemelerle üretilmiş, farklı yakıta ihtiyaç duyan ve farklı döngü sağlayan güç ünitelerine Farklı Motor denir.


Tekin Bey,turbo benzinliye geçebilirler.Toyota Corolla motoru da demoda.Mühendisler de öyle diyor. :D

Honda da şu an 1.5 Turbo benzinli seçeneği var. 2018 başında 1.6 Diesel geliyor, sonrasında benzinli Hybrid gelecektir.

Toyota, Mercedes, BMW, Vw'in dahi dünya çapında hala en çok satılan motorları (Hybridler dahil) Atmosferiktir.

Atmosferik motorlar sorunsuzca 1 milyon km hizmet ederler.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #449 : Ekim 11, 2017, 12:26:51 »
https://www.google.com.tr/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/japon-devinin-skandali-turkiyeye-sicradi-40606826


Honda, Japon çeliğini sadece kapılarda kullanıyoruz demiş. Fakat hangi fabrikalarda kullandı acaba ve araçların başka yerlerinde de kullandı mı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #450 : Ekim 11, 2017, 12:29:28 »
Honda turbosuz motorda seçimini biraz geleneksellikten yana kullanmış.Ne kadar geleneksel olursa o kadar az sorun olur mantığı denilebilir.Tam bir japon felsefesi.
Dünyada dizel motor geleceğinin pek olmadığını düşünüyorum şahsen(Emisyon skandalları dolayısıyla).

Mazda'ya hayran kalmamak elde değil. Mazda Skyactiv x
Motor teknolojisinde devrim: Bujisiz benzinli motor. +%30 tork, -%30 yakıt tüketimi

https://www.youtube.com/watch?v=188HUxDhQQ8

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #451 : Ekim 11, 2017, 12:32:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #452 : Ekim 11, 2017, 12:38:41 »
Japon çelik üreticisinin skandal açıklaması.

Evet, ilginç  gelişmeler..!?

Haberin içinden alıntı..

" İçinde Toyota, Honda, Subaru ve Mazda gibi otomotiv şirketlerinin, Boeing gibi havacılık devinin olduğu 200’e yakın şirketle çalışan Kobe, sahteciliğin bir parçası olabilecek ürünleri bu firmalara verdiğini açıkladı."
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #453 : Ekim 11, 2017, 12:44:43 »
Japonlar da sahtekâr olduysa,dünya bitti arkadaş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #454 : Ekim 11, 2017, 14:14:25 »
Kitabı, peygamberi yok ama onurlu adamlardır dedik şu Japonlara ama RAV4'ün yolcu tarafı başarısız olan small overlap testi ve bu son çelik skandalı gönüllerden düşürdü kendilerini.

Demek ki işin içinde para olunca kimsenin dini, imanı olmuyor.

Fakat hiç olmazsa üçkağıtçılık yaparlarsa açıklıyorlar. Bu da bir şey.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1350 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #455 : Ekim 11, 2017, 14:34:28 »
eskiden harakiri yapıyorlardı,şimdi özür diliyor,itiraf ediyorlar,ortadoğulular gibi pişkinlik yapmıyorlar.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #456 : Ekim 11, 2017, 17:37:07 »
 :zombi:
Şimdi yazmayayım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #457 : Ekim 11, 2017, 17:50:11 »
Toyota honda babamızın malı değil.

Honda da motor demode denilmiş. Doğrudur. Demodedir. Kaç sübap olmalı vs. Konuyu saptırmak olur.
 Yıllardır motorda revizyon yok. Turbo daha yeni geldi.

Şehir içi 7 litre ise işin ayrı komedi tarafı. Herkes kendi şehiriçini şehir içi sayıyor.

Yukarıda bir arkadaş Honda Türkiyenin sorunu değil honda bayisinin sorunudur. Demiş. Honda Türkiyenin sorunudur. Bayi bizi ilgilendirmez. Sorun olduğunda muhatap bayi değil firmadır. Firma bayisini denetlesin. Bayi şikayeti gittiğinde 2-5-10-50 kişinin aynı şikayeti gittiğinde bayiliği iptal ediyor mu? Ediyorsa müşteriye sahip çıkıyor demektir. Etmiyorsa sahip çıkmıyor demektir. Kendimizi kandırmayalım.

Toyota da (turbo konusunda) honda da motor konusunda (turbo ve dizel konusunda) geç kalmışlardır.

Araçlarımızı sevmemiz bu gerçeği değiştirmez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #458 : Ekim 11, 2017, 18:36:22 »
Toyota honda babamızın malı değil.

Honda da motor demode denilmiş. Doğrudur. Demodedir. Kaç sübap olmalı vs. Konuyu saptırmak olur.
 Yıllardır motorda revizyon yok. Turbo daha yeni geldi.

Şehir içi 7 litre ise işin ayrı komedi tarafı. Herkes kendi şehiriçini şehir içi sayıyor.

Yukarıda bir arkadaş Honda Türkiyenin sorunu değil honda bayisinin sorunudur. Demiş. Honda Türkiyenin sorunudur. Bayi bizi ilgilendirmez. Sorun olduğunda muhatap bayi değil firmadır. Firma bayisini denetlesin. Bayi şikayeti gittiğinde 2-5-10-50 kişinin aynı şikayeti gittiğinde bayiliği iptal ediyor mu? Ediyorsa müşteriye sahip çıkıyor demektir. Etmiyorsa sahip çıkmıyor demektir. Kendimizi kandırmayalım.

Toyota da (turbo konusunda) honda da motor konusunda (turbo ve dizel konusunda) geç kalmışlardır.

Araçlarımızı sevmemiz bu gerçeği değiştirmez.

Anladığım kadarıyla olay sırf Türkiye'de değil.Sayfaya girip yorumlara bakabilirsiniz. Öteki taraftan manipulasyon vs. uzmanlarca çok iyi ayırt edilmesi gerek.
Bayi de bile göçük var ise bu durumda bir bit yeniği aranır. Honda şirketi mi üstlenecek bunu yoksa çelik üreten firma mı acaba...

http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #459 : Ekim 12, 2017, 00:19:10 »
https://www.youtube.com/watch?v=y5bHoACbGx0

youtubede şu videoya denk geldim göçükle ilgili maduriyetler mevcut buraya yazmak için girdim ki yeni civic konusu üstlerde.Benden önce davranılmış bile.İşin üzücü tarafı koskoca Honda bununla ilgili bi açıklama yapmamış Toyotayla kıyaslamak istemiyorum ama insan ister istemez kıyaslıyor ki Toyota bizim bilmediğimiz hatalarda bile geri çağırma yapan bi firma ben aynısını Honda'danda beklerdim gözümdeki değerleri açıkcası düştü.Birde çelik muhabbeti var sanırım bakalım büyük bir geri çağırma olabilir japon araçların genelinde sanki diğerlerini bilmem ama en ufak nemden çağırıyo Toyota  :rofl:
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)