Gönderen Konu: Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...  (Okunma sayısı 10935 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« : Kasım 25, 2014, 21:20:24 »
Not;  Arşivden alıntıdır!!

 TOYOTA OTOMOTİV SANAYİ TÜRKİYE A.Ş.'NE
                       
   29.09.2014 tarihinde 0 (sıfır) olarak aldığım Toyota Corolla 1.6 Advance Multidirive-s aracımın öncelikli olarak ön sol kapı plastiklerinden ses geldi, sağ kapı ile karşılaştırdığımda aynı sesin orada olmadığını farkettim. 1000 km bakımında serviste yol testine çıktık ve servis görevlisi arkadaşta ön sol kapıdan gelen sesi duydu ve araç serviste kalarak sorun giderildi. Aracı aldıktan yaklaşık 3 ay sonra (Aralık 2014 sonu) ön kapı gergi kollarından rahatsız edici şekilde gıcırtı sesi geldi ve bu şikayetle servise başvurdum. Serviste yapılan incelemenin ardından her iki gergi kolununda değişmesi gerektiği, parça siparişi verileceği parça geldiğinde gergi kollarının değiştirileceği bilgisi verildi. 02 Ocak 2015 tarihinde serviste aracın ön kapılarının her iki gergi kolu da değiştirildi. Ancak ne hikmetse yine 3 ay sonra (herhalde benim kullandığım aracın kapı gergi kolarının ömrü 3 ay) aynı ses tekrar gelmeye başladı. 04 Nisan 2015 Cumartesi günü tekrar aynı şikayetle servise başvurdum, servisteki arkadaşlar garanti uzmanının o gün serviste bulunmadığını 06 Nisan 2015 Pazartesi günü geldiğimde garanti uzmanı ile birlikte sesle ilgili video çekiminin yapılacağını ve bunun Toyota Genel Merkeze gönderileceğini bildirdiler oradan gelecek bilgiye göre hareket edeceklerini belirttiler. Yaklaşık 1 hafta sonra Borovalı Müşteri İlişkilerinden Pelin Hanım arayarak Merkezdeki Mühendisin yurtdışından gelecek kapı gergi yağı ile sorunun çözüleceği bilgisini verdiğini ve yağın gelmesini beklediklerini bana bildirdi. Ancak Toyota gibi bir firma bu yağı ancak servise başvurmamdan tam 32 sonra yani 08 Mayıs 2015 günü getirtebildi. Bu süreçte Toyota Müşteri Hizmetlerini defalarca aradım, yine sosyal medya aracılığıyla(facebook) şikayetlerimi Toyotaya bildirdim ancak sorunumla ilgili olarak bana dönüş yapılmadı sadece arayan müşteri temsilcisi şikayetlerimi dinledi ve bunları ileteceğini söyledi. Tabi bu arada aracımla ilgili sorunlarda devam etmeye başladı 6 aydır kullandığım aracımda sürücü koltuğunda daha önce duymadığım bir ses belirdi. Artık sürekli servise gitmekten sıkıldığım için bu yağ geldiğinde şikayetimi belirtirim diye (her ne kadar ses benim psikolojimi bozsa da) beklemeye karar verdim. 07 Mayıs 2015 te Borovalı Müşteri İlişkilerinden Pelin Hanım yağın geldiğini bildirdi. 08.05.2015 te servise gittim ve koltuktaki şikayetimi de belirttim.Yine servisteki görevli arkadaşta sesi duydu ve koltuğu söküp içini açması gerektiğini ancak bu işlemin uzun süreceğini ve 11.05.2015 Pazartesi günü gelmem gerektiğini belirtti. Aynı zamanda 32 gün beklediğim sorunumu çözecek (bekleyip göreceğiz bakalım) meşhur gergi yağı da kapılara uygulandı.
   İncelediğim Yargıtay kararlarında Alıcının 0 (Sıfır) km araç satın almaktan beklediği fayda herhangi bir sorunla karşılaşmadan aracını kullanabilmek ve ihtiyaçlarını karşılamaktır.denmektedir. Ancak benim aldığım araçta sorun üstüne sorun ortaya çıkmaktadır. Yine Yargıtay kararında; Ayrıca bu hatalar aracın kullanımına engel oluşturmasa bile  sürekli emek ve dikkat kaybına yol açarak kullanım kalitesini olumsuz olarak etkilemektedir.denmektedir. Bu araç aile hayatımda bile sorun olmuştur eşim 3 yaşındaki sorunsuz aracımızı sattın başımıza dert aldın diye bana sitem etmektedir. Artık arabanın neresinden sıkıntı çıkacak diye düşünmekten ve çıkan sıkıntıları serviste ispat etmeye çalışmaktan bıktım. Güzel duygularla ve heyecanla aldığım aracı kullanmak bana ızdırap oldu. Toyota markasını sorunsuz diye tercih ettik ancak sorunlardan kurtulamıyoruz.
Mesaj Birleştirildi: Mayıs 15, 2015, 11:32:15
araçtan soğudum gerçekten bu saatten sonra ne yapmam gerek? geçen hafta koltukla ilgili video çekildi merkeze gönderildi 1 haftadır da onu bekliyorum. sürekli işten izin al servise git aracı bırak tekrar akşam izin al arabayı almaya git sıkıldım artık... emek ve zaman harca sürekli, böyle iş olur mu?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Toyota Club Türkiye

Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« : Kasım 25, 2014, 21:20:24 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
.....
« Yanıtla #1 : Mayıs 15, 2015, 11:10:44 »
....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #2 : Mayıs 15, 2015, 11:32:38 »
hiç uğraşmayın mahkemeye verin servis kayıtları elinizde olsun. o kadar para ver saçma sapan yerden gıcırtı çek. olacak iş değil!
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #3 : Mayıs 15, 2015, 11:34:34 »
Geçmiş olsun, araçtan artık soğmuşsunuz belli ki. Anlattıklarınıza göre serviste yardımcı olmaya çalışmış aslında. Bu saatten sonra aracı istemiyorsanız mahkeme yolu ile iade süreci başlatabilirsiniz ancak.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #4 : Mayıs 15, 2015, 11:37:57 »
servis kayıtları hepsi var elimde... toyota merkezden arayan müşteri sorumlusu bana ses hassasiyetiniz var diye absürt bir şey söyledi ayrıca aracı başka servise götürmemi ve bu parçaların başka yerlerden tedarik edildiği yani bir nevi doğrudan toyotayı suçlamanın doğru olmadığını söyledi. tüm bunlar saçmalık... dün bir arkadaşım kapıdan gelen ses için bu yağlanıp çözülmüş hali mi dedi güldü... o kadar sinirlerim bozuk ki ne diyeceğimi bilmiyorum artık...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Hayat TOYOTA'lıya güzel
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120
  • Model Yılı: '00
  • 78 kere teşekkür etti
  • 51 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #5 : Mayıs 15, 2015, 11:43:15 »
Geçmiş olsun murat bey... Genel itibariyle toyota sorunsuz bir araç... ancak seri üretimden kaynaklanan ve sizin şanssızlığınız hep problemler üst üste gelmiş gib..
Yinede size bu çileyi çektirmeye hakları yok..
bence vakit kaybetmeden mahkemeye başvurun.. Gerçi yargı süreci ülkemizde uzun soluklu olmakta ama En azından sizin işin peşinde olduğunuzu anlasınlar..
1-1996 XEİ Corolla (150.000-190.000)
2-2005 1.6 Terra HB Corolla (100.000-135.000)
3-2000 1.6 Terra Corolla (120.000-Halen Kullanımda)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #6 : Mayıs 15, 2015, 11:43:34 »
önümde mahkeme dışında bir alternatif gözükmüyor farkındayım... toyotaya göre aracın motorunun şanzumanının falan arızalanıp yolda kalmam gerekiyor herhalde bunları sıkıntı olarak kabul etmiyor. araçtaki sesleri ben uyduruyorum sanki madem neden servis bunları kabul etti, madem ses normaldi merkezdeki mühendis neden yurtdışından gelecek yağla sorunun çözüleceğini rapor etti... beni sıkıntıya düşüren sadece bir konu olsaydı neyse dicektim ama farklı sıkıntılar çıkıyor sürekli bir de bunlar benim oturduğum kısımda duyduklarım aracın diğer kısımlarında otursam neler duycam kimbilir?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #7 : Mayıs 15, 2015, 11:45:08 »
benim aracim 10 yaşinda kapi gergisinden yeni ses gelmeye başladi,sürücü kapisindan normal benim için ama siz mutlaka servise mahkeme yoluna başvuracaginizi söyleyin
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #8 : Mayıs 15, 2015, 11:46:45 »
bende toyotanın sorunsuz marka imajına güvenerek aracı aldım. evet sanırım aracın montajında sıkıntılar var ve talihsiz bir şekilde bunlar bana denk geldi sanırım. belki binlerce araç içerisinde beni buldu bunlar... beni üzen merkezin bunları normal kabul ettirmeye çalışması bahsettiğim şeyler bozuk yollarda her araçtan gelebilecek trim sesleri vb. gibi şeyler değil bilmiyorum artık kendimden şüphe ediyorum yanlış mı düşünüyorum diye.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 15, 2015, 11:48:59
evet bunları servise ve genel merkeze ilettim...bunlar 3 yıl sonra olsa bile diyecektim ki evet kullanıma bağlı olarak aşındı vs. ancak araç daha 7 aylık ve ilk aydan itibaren sorunlar ortaya çıkmaya başladı....2 - 3 yıl sonra neler olacak düşünmek bile istemiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #9 : Mayıs 15, 2015, 12:03:40 »
Bence de en doğru çözüm hukuk yoluyla çözmek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #10 : Mayıs 15, 2015, 12:07:46 »
Geçmiş olsun.

Belliki arabadan soğumuşsunuz. Sorunlar giderilince bence tez elden satın...
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #11 : Mayıs 15, 2015, 12:16:28 »
Yasin Bey teşekkür ediyorum o da bir alternatif onu da düşündüm fakat satarken sonuçta bir miktar değer kaybı olacak ayrıca bu aralar 0 araçlara tekrar zam yaptı bir çok firma... onda da zararlı olan ben olacağım ama o da bir alternatif...  hukuk yolu da en az 2 yıl sürecektir. ne yapacağıma karar veremiyorum tam olarak...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 9 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #12 : Mayıs 15, 2015, 12:45:49 »
Bence verin mahkemeye iade yoluna gidin ne yağı ne gergisi abicim 91 model corolla sahibiyim ne ses var ne gıcırtı ne trim ne şu ne bu maşallah...
Tapatalk saolsun..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 36 kere teşekkür etti
  • 69 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #13 : Mayıs 15, 2015, 14:06:39 »
Çok zor ve sinir aşındırıcı bir durum. Kendi başıma gelmiş gibi üzüldüm. Allah en kısa sürede bu sıkıntıyı aşmanızı ve içinize sinen bir sonuç ile sonuçlanmasını nasip etsin.
'93 W124 M111

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #14 : Mayıs 15, 2015, 14:09:51 »
Kapı gergisinden sesi bende duydum bu ses için servise gidene şaşırırım , 10.000 bakımında gittim yağladılar kış biterken ses fark ettim tanıdığım bi abimizle yağladık şimdi o kadar güzel ki :)

Siz kendi kendinize evham yapmışsınız her ses için servise gitmek mantıksız

Tabiki hukuki haklarınız var Yargıtay kararlarınıda örnek alarak şikayette bulunabilirsiniz ve sizin en doğal hakkınız ama boşu boşuna bu kadar strese gitmeyin
Trim sesini bazı bozuk yollarda bende duyuyorum ama bazı sıkıntılar diye bahsedilenleri ben hiç duymadım, okudukça garip gelmeye başladı

Bakınız aldığımız araçlar en fazla 30.000 TL değerindeki araçlar , vergisiyle bu kadar fiyat ödedik diye abartmayalım
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 36 kere teşekkür etti
  • 69 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #15 : Mayıs 15, 2015, 14:20:11 »
...her ses için servise gitmek mantıksız...

Assistant managerlık saygısızlığı gerektirmez.
'93 W124 M111

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #16 : Mayıs 15, 2015, 14:25:45 »

Assistant managerlık saygısızlığı gerektirmez.

Saygısızlık yapmıyorum

Arabadan gelen sesler elbette kullanıcıyı rahatsız eder, 10.000 bakımında aracımız 3 gün serviste kaldı, bakıma götürmeden herşeyi listeledim öyle girdim bakıma

20.000 bakımı içinde arada sırada gözlemlerimi yapıyorum ve planlamam hazır

Burada kast ettiğim her gün servise gitmek çözüm değil, x yolda ses gelir y yolda ses gelmez
X yolda ses geldi hemen servise neden gideyim? Z, V,B gibi farklı noktalarda da bu sesi duyduysam giderim

Araçtan rüzgar sesi geliyordu ve bu 60-70 km hızlarda geliyordu bakımı bekledim öyle götürdüm mesela
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #17 : Mayıs 15, 2015, 14:27:13 »
Assistant managerlık saygısızlığı gerektirmez.

abdullah bey yanlış anladınız galiba o manada söylemek istediğini sanmıyorum. ;)
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #18 : Mayıs 15, 2015, 14:31:20 »
Abdullah Bey temennileriniz için teşekkürler... Kaan Bey her ses için servise gitmiyoruz aralık ayı sonunda kapıdaki o sesi ilk duyduğumda oraya plastik falan sıkıştı diye düşündüm kapı aralarına baktım öyle böyle bir ses değildi. Plastik bir şişeyi alın elinizde kıvırın ona yakın bir sesti. zaten servise gittiğimde hemen 2 kapının da gergi kolunun değişmesi gerektiğini rapor ettiler. Ocak başında değişen parça yeniden nisanda aynı sesi yaptı. Şimdi 3 ay kullanıp duymadığım bir sesi duyup ondan şikayetçi olmak suç mu hata bende mi yani? Durduk yere servise gitmiyoruz herhalde bu emek kaybı ve masraf demek benim için bende hiç memnun değilim servise gidip bunlardan şikayetçiyim demekten... Yine koltuktan gelen sesi duyduğumda arka gözlerde bir şey mi var raylarda mı sorun yoksa koltuğun arasına bir şey mi sıkıştı diye kontrol ettim hatta bagajda bir şey hareket edip bu sesi yaratabilir mi diye tüm bagajı boşaltıp dinledim sesi. Ayrıca bu sesler servisteki usta ya da uzman dediğimiz kişilerce de tespit edildi. Yine merkezdeki mühendiste sesin normal olmadığını video kaydından anlamış ki yurt dışından yağ getirtelim demiş. Fazla uzattım ama bilmem anlatabildim mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 36 kere teşekkür etti
  • 69 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA BENİ PİŞMAN ETTİ...
« Yanıtla #19 : Mayıs 15, 2015, 14:31:40 »
Kaan kardeşim söylediklerin doğru olabilir fakat burada bir kişiye, yaptığının mantıksız olduğunu söylemek hoş mu sence? Ya da doğru mu? Adamın aldığı sıfır araçın orasından burasından ses gelmeye başlayınca adamın canı sıkılmış doğal olarak. Ben eminim ki tüm üyelerimizin başına aynı olay gelseydi yarısından fazlası aynı tepkiyi gösterir, canları sıkılır ve aynı aksiyonları alırlardı. Buna ben de dahilim. Her ne kadar o kişiyle aynı fikri paylaşmıyor olsan da bunu ifade ederken kelimeleri özenle seçmeliyiz ki kırgınlıklar oluşmasın.
'93 W124 M111