0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
@MUHAMMET AK (23362) Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah.Profil resminizde arabanın duruşu gerçekten can alıcı. Herkesin bir kriteri var ve C-HR deki kriterler şuan bana uymuyor ne yazık ki. Yoksa iç ve dış tasarım olarak hayran kaldım bu araca. Önümüzdeki 3-5 yıl değilde sonradan neden olmasın Aracınızla ilgili yeni bir konu başlığı açıp detaylı özelliklerini, yakıtını, sevdiğiniz ve eleştirdiğiniz yanlarını resimli olarak bizlerle paylaşırsanız forumca memnun oluruz.
Bu yılın başında Rav4 satmıştım, üyeliğim eski ama C-HR aldığım için aktif olmam gerekiyordu. Belki faydamız olur. Arabayı Cuma günü alacağım inşallah.. Genç adamım vesselam, Giülietta sattım bunu aldım, yaşım buradan anlaşılabilir(52)! Arabayı test etmeden yorum yapmak doğru bir şey değil. Üstelik farklı sınıflarla aynı kefede kıyaslamak hepten yanlış. Ayrıca C-HR'yi lütfen Juke'lamayın. Hali hazır kullanıcılardan duyduğum ve benim de pişman olacağım tek nokta, aracın gerçekten çok ilgi çekmiş olmasıdır. Çok samimiyim, beni rahatsız eder böyle şeyler.. Hayırlısıyla bi alalım paylaşımlar da bulunuruz. Mesaj Birleştirildi: Kasım 22, 2016, 13:53:55Yanlış arabaya bakmışsınız hissi var bende. Sebebini yazayım.-Lansmana gelen 1,92 boyunda bir arkadaş arabaya bindi başının üstünde en az 10 santim boşluk vardı. Uzun boylular için sorun yok diye bunu konuştuk.-Biri 3 diğeri 2 çocuklu aileyle birlikte2 hafta sonra araçları teslim almak üzere kapora verdik!-Performans arabası zaten değil ama Sport modu var, ben test sürüşünde o modda da kullandım Allah için iyi gidiyor.-Bırakın ön, arka koltuklar bile kesinlikle dar değil, test sürüşlerini izleyince de anlaşılıyor. (Boyunuz kaç?)-8 inç'lik ekranı mühendisler tam yerine yerleştirmiş, tekrar gözden geçirin. -Sağ taraf görüşüne o kadar hakimsin ki, adamlar üşenmemiş sağ cama bile kelebek camı koymuş. Ben çok beğendim.Acımasızca eleştirenlerin daha iyi arabaları olabilir ya da daha iyisini almayı düşünüyorlardır. Ama yeni alacaklara ve almış olanlara haksızlık etmemek lazım. Beğenmezsin, zerre kadar hoşlanmazsın eleştirirsin ama bence kötülemek yanlış.
Yaşınızı bilmiyorum ortaya yazıyorum abi kardeş kısmını siz doldurursunuz.-Boyum 1,95 ve koltuğu en alta indirdiğimde kafam tavana deyiyordu.10 cm olayını falan gözden geçirin.Corolla kullanıyorum koltuk en altta iken 6-7 cm boşluk var bunda 10 cm boşluk olmasının imkan ve ihtimali yok.-3 ve 2 çocuklu aile için kaparo verdik demişsiniz.Allah bağışlasın hepimizinkini bende 1 tane var corollanın bagajı onun eşyaları ile dolu.2.çocuk olursa bu bile küçük gelir.-Sport modda da kullandım performans bekleyen performanslı araca binmeyendir.Turbo ara hızlanmaları sağlıyor ama şehir içi 10-12 litreleri görürseniz beni hatırlayın.-Bu kadar alınmaya gerek yok sonuçta alınmış alınmıştır hayırlı olsun.Lakin bana uymayan kısımları ben yazarım 100 000 TL para verecek arkadaş bi zahmet gider test sürüşü yapar size bana inanmasına gerek yok.6 aydır 200 000 km lik corolla aracı kullanan biri de sanmayın.İlk toyota aracımı 2004 yılında aldım faal olarak 12 yıldır toyotanın hemen hemen her otomobil tarzı aracını kullandım.Yine ve yine söylüyorum '' BEN '' bu araca 100 000 TL vermem.
Dostum sen toyota'nın CEO su falanmısın ??Sen 100 000 lira verdin aldın diye bu araca kimse kötü diyemeyecek mi ? Kötü kavramının adını para verenler mi koyuyor ?Benim aracımın bayıldığını nerden biliyorsun ? Çık otobana 2.vitesle bas at videosunu bende çekeyim atayım videosunu görelim elmi yaman beymi yaman.Okuyorsunuz 2 acemi şoförün gitmiyor dediğini çıkıp ahkam kesiyorsunuz ayıptır.Çok sattığı çok iyi anlamına mı geliyor? Bunun kararını 100 000 verip arabam uçak zannedenler mi veriyor ? Ben arabayı görmeden konuşmadım ve test ettim 104 000 tl fiyat etiketi olanını !! Şahsi fikrim olan BEN bu arabaya 100 000 tL vermem dedim,hala da diyorum.O araba performansta vermez yakıt ekonomiside sunmaz kendinizi kandırmayın.
Yaşımı yukarıda yazdım.Adaş, kısır döngü tartışmalara girmem bu yaşımda hele ki arabayı kullanıcısından daha iyi analiz etmeye çalışan birisiniz, sizinle tartışmak yanlış olur benim için! Arabayı beğenmemeniz çok doğaldır ama tutarlı olmak lazım. Arkadaş diyor ki İstanbul'da şehir içi 6,4 ortalama ile geziyorum, siz kendinizi kandırmayın diyorsunuz! E ne diyelim artık? Herkes kendi arabasının keyfini çıkarsın..
Çağlar Bey özür dileyecek kadar bir durum yok ortada. Etrafımda da böyle sınıflandırmalar görünce şaşırıyorum biraz. Siz de yanlış anlamayın kimseye kızdığım falan yok ama genel olarak böyle bir sınıflandırma pek hoş olmuyor bence.(bayan arabası gibi......) Herkese iyi sürüşler dilerim. Her ne kadar gönlüm C-HR'den yana olsa da bu fiyatlarla ve vergilerle işimiz biraz zor.
,Yanlış anlaşılma olmuş Ümit ŞEN üstadım,kusura bakmayın.Benim sizin cevabınıza yazılmış yazım yoktur.Muhammet AK isimli kullanıcının cevabından alıntı yaptığımda isminiz geçmiş ki yazdıklarım onunkilere cevap niteliğindedir.Muhammet AK arkadaşım ben sadece 1,33 corollayı tanımıyorum ben 1,6 sınıda kullanmış biri olarak konuşuyorum.1,2 c-hr yide test ettiğimi söylüyorum.10 cm fark var dediniz yok dedim konuyu 1,33 ün çekmediğine getirdiniz,sonra bagajın küçük olduğundan dem vurdunuz.Güvelik eksik dediniz vs vs vs.Sonuç itibariyle bu aracı alacak olan burdan sizin ya da benim yazdıklarımıza bakıp da plazanın hesabına parayı geçmeyecek.Gidecek kullanacak,bagajını açacak,ekran ile camın açısını ölçecek,test sürüşü yapıp gazlayacak.İşine gelirse basacak bedelini sahip olacak.Ben aracımı 49 000 tl ye aldım eğer o paraya passat,jetta ne bileyim insignia veriyorlar olsa idi ne işim vardı burada.Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.Haa şuraya geleyim benim için doğru olduğunu düşündüğüm şeyleri söylemekten vazgeçmem.Kimse tat alsın,mutlu olsun diye de yorum yazmam.Bence toyota çok büyük bir risk aldı.Hiç alakası olmadığı yerlerden işler yapıyor.1,6 dizel motoru bmw den alıp verso ve avensiste kullandı.Sonrada trende uyup hayalini bile kurmadığı turbo beslemeyi C-HR de kullandı.Sonuçlarını hep birlikte göreceğiz.Aracın hayrını görün Allah kaza bela vermesin. Mutlu olacaksanız yalandan da olsa yazayım aklınızda kalmasın Forever C-HR
Bazı ortaya konan şeyler veri ile desteklenmeli ki anlamı olsun, yoksa bilgi değil, tahmin olur. Zevkler ise tartışılamaz, herkes farklı beklentilerde olabilir, yine bazı kavramlar da görecelidir. Bir araç geniş ya da dar demek, ne ile kıyaslandığına bağlıdır. Örneğin güncel Corolla yarattığı izlenim açısından sınıfının en genişlerinden iç mekan hacmi olarak, yalnız eski bir Amerikan'a binerseniz bu sefer dar gelir. Yokuşta 2.0lt iyi çekiyor diye düşünürken, 2,5 lt, aşırı beslemeli bir makine bu anı değiştirebilir. Yukarıda aracın iç hacmi konuşulurken, dış boyutlar verilmiş, bunlar tam açıklayıcı olmaz, iç ölçüleri bilmek gerek, ayrıca bazı tasarım detayları da hacmi olduğundan farklı gösterebilir. İç kaplama renkleri, omuz çizgisi, tasarım. Örneğin C segmentte Corolla'dan daha geniş araçlar mevcut ama Corolla içi düz tasarımlı olduğundan daha geniş hissettirir yolcu açısından.Yine hybrid dizelden daha tasarruflu denmiş yanılmıyorsam, hangi veriye göre olduğu ortaya konmalı, yoksa temenni olur. Chr daha büyük olabilir miydi? Evet, ama o zaman Rav4 olurdu, motorundan, şanzımanına her şey farklı olurdu.Henüz Chr ile ilgili hiç bir bilgi yokken, burada Toyota konsept kompak crossover'ı paylaşmıştık, bu segmentin gelişeceğini belirtmiştik. Şimdi artık araç üzerinde konuşabiliriz.Aracın iz açıklıkları, tavan ve taban yüksekliği, bakım periyotları vs paylaşılırsa konu okuyucular için daha faydalı olur.Bu arada Hilux çok gelişti piyasada, satış adetlerine bakmak lazım. Mavi ve kırmızı çok farklı duruyor.
...Avrupalı üreticiler gibi Turbo kullanıp 3-4 yıl sonra arıza haberleri ile anılmaktansa sorunsuzluk ile anılıp dünyanın her noktasında güven ile tercih edilen bir marka olmuştur.
C-HR,yaris,auris modeli farketmeden yazıyorum benzinli turbo araç beslemesi toyota için risktir.Mantığını aşağı yukarı anladığımızı sanıyorum ''Sorunsuzluk''.Yıllardır bunun üzerine araç satan bir firma.Dijital ve teknolojik ne varsa geri plana atar kaçak dövüşerek mekaniği bize dayar.Ama benim gibi servise yıldan yıla giden adam sorunsuzluk arar yine parayı verip alırız.Cam tavan neden yok dersin ses yapıyor der.Cam kaldırma yapıyormu dersin modül al parasını ver garantiden çıkabilir elektrik tesisatını yakarsın der.Artık bu işleri beğenmediğimiz fransızlar yapıyor 1,6 dizel cam tavanlı 308 dile kolay.308 nedir Allah aşkına ama 2-3 sene binecek sefa sürecek adam alıyor.60-70 binde heryerinden ses gelincede satıyor.Sorunsuzlukla işleri götüren toyota artık bunlara girişmesi lazım.120 000 TL ye avensis dizel satıyorsun cam tavan yok,multimedya da extra verip navi alıyorsun,yıllarda 1,4 motorunu bu araçta kullanamadığından gitti bmw den dizel ünite aldı.Diyelim ki hibritte çok çok önde.Türkiyede bizim ne işimize yarar.Daha yakışıklı araç yapmayı beceremeden hibrit yapmış bize yararı ne .Hepimiz aynı markayı kullanıyoruz lakin artık marka fanatikliği yapmayalım.Yıllarca okuduk 1,4 tsi golf ile yolda kaldık turbosu patladı,mili kırdık vs vs vs adamlar bunlardan dersler aldılar mükemmelleştirdiler aynı motoru 3,-5 markada satıyorlar.Toyotanın turbo benzinli altyapısı tamamen risk işidir.Haa tutar yürür gider tutmaz 1,33 atmosferik motora devam.Nissanı renault almasaydı 1,6 primeraya devam edecekti bakın adamlar şimdi nerelerde.vw yıllarca3 silindir hitler motoru golfe takıp binlerce sattı şimdi 1,4 den 160 hp çıkarıyorlar torkuda 200 nm nin üzerinde.Toyota ve honda artık bu kervana katılmalı yoksa tren kaçacak.2002 den beri toyota kullanıyorum her aldığım araçta biraz daha geriye gittik bence asıl gerçek budur.
Bence bu motor tutar. Yeter ki fiyat/performans ayarlamasını iyi yapsınlar.