Gönderen Konu: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...  (Okunma sayısı 18448 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« : Eylül 04, 2014, 11:06:37 »
http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/insignia-4-door/konfigurator.html#engine

en düşük donanıma lpg gelmiş ve fiyatı 81.000 tl

Yorum sizin :)


Aslında turbo motorlara lpg gelmesi toyotanın işine gelmeyecek bir durum diye düşünüyorum.Hem turbo hem de fabrika çıkışlı lpgli araçlar artmaya devam ederse artık toyota düşünsün  derim.Özellikle 1.6 170 hp motora da gelirse buralar karışabilir :)
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Toyota Club Türkiye

İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« : Eylül 04, 2014, 11:06:37 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #1 : Eylül 04, 2014, 11:17:10 »
türkiye'ye yeni geldi. almanya'da yıllardır var.

buyrun lpg ve benzin olarak yakıt tüketimi de var: http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/personenwagen/insignia-4-tuerer/konfigurator.html#engine

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #2 : Eylül 04, 2014, 11:55:29 »
http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/insignia-4-door/konfigurator.html#engine

en düşük donanıma lpg gelmiş ve fiyatı 81.000 tl

Yorum sizin :)


Aslında turbo motorlara lpg gelmesi toyotanın işine gelmeyecek bir durum diye düşünüyorum.Hem turbo hem de fabrika çıkışlı lpgli araçlar artmaya devam ederse artık toyota düşünsün  derim.Özellikle 1.6 170 hp motora da gelirse buralar karışabilir :)
Tesekkurler bilgilendirme icin...Açıkçası acaba birisi bu konuyu açacak mı diye merak ediyordum :) ufak bir düzeltme yapayım müsadenizle... En düşük donanım edition insignia'da. Lpg edition elegance donanıma geldi. 1.4 140 hp motor edition elegance ile alınabiliyor. Daha düşük donanım olan edition, bir üstü olan edition elegance'dan daha pahalı çünkü yeni 1.6 sıdı 170 hp motora sahip... Araca gelince, özellikle yeni iç kabini ve makyajlı kasasıyla gerçekten daha da güzel bir hal aldı. Fabrika çıkışı lpg demek birşey olacak mı diye korkmamak demek. Astradaki 1.6 dizelin henüz insigniaya konmadığını düşünürsek iyi bir seçenek olmuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #3 : Eylül 04, 2014, 12:24:36 »
Bence iyi bir seçenek olmuş


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #4 : Eylül 04, 2014, 13:52:23 »
1.4 T ınsıgnıa lpg uyumlu sıkıntı vermiyor subablara.. ama 1.6 T 170 bygr lpg subab eritıyor. 100 binin altında cok motor actıran subab yiyen arac olduğundan bu işe fabrika girmiyor. Sadece prins garanti veriyor dayanıklı çelik subablarla değiştiriyorlar yağlamalı sistem bu ww taktıklarından...insingnia 2.0 cdi sine sorunsuz binersiniz lpgyle uğraşmaya değmez...
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #5 : Eylül 04, 2014, 14:13:13 »
insignia daha çok can yakacak. özellikle kasa değiştirdikten sonra 1.6 cdti 1.4 140 lpg'li araçla beraber. siler süpürür piyasayı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #6 : Eylül 04, 2014, 14:23:59 »
170 beygire de eğer fabrika çıkışı gelirse bence mis gibi olur. ha kimisi 90 lira verip gazlı arabaya mı bineceğim diyebilir orası ayrı
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #7 : Eylül 04, 2014, 14:26:03 »
1.4 T ınsıgnıa lpg uyumlu sıkıntı vermiyor subablara.. ama 1.6 T 170 bygr lpg subab eritıyor. 100 binin altında cok motor actıran subab yiyen arac olduğundan bu işe fabrika girmiyor. Sadece prins garanti veriyor dayanıklı çelik subablarla değiştiriyorlar yağlamalı sistem bu ww taktıklarından...insingnia 2.0 cdi sine sorunsuz binersiniz lpgyle uğraşmaya değmez...
1.6 sıdı 170 hp motor daha yeni cıktı piyasaya, ne 1.4 140 hp ile ne de 1.6 180 hp ile alakasi yok tamamen yeni bir motor. Onun icin lpg uyumu konusunda birsey demek mümkün değil. Sizin sübap eritiyo dediginiz eski 1.6 180lik sanırım? O da üretimden kalkti zaten...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #8 : Eylül 04, 2014, 14:51:39 »
insignia daha çok can yakacak. özellikle kasa değiştirdikten sonra 1.6 cdti 1.4 140 lpg'li araçla beraber. siler süpürür piyasayı.

passatla mondeo varken bence yakamaz diye düşünüyorum zaten insignia tr de istenilen ivmeyi satışta yakalayamadı baksana adamlar liste fiyatından 10 bin lira indirim kampanyası yapmış :argh:
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #9 : Eylül 04, 2014, 14:54:19 »
passatla mondeo varken bence yakamaz diye düşünüyorum zaten insignia tr de istenilen ivmeyi satışta yakalayamadı baksana adamlar liste fiyatından 10 bin lira indirim kampanyası yapmış :argh:
İnsignia'nin aşin tendonu şanzıman.

1.4 140 beygir+ LPG + adam akıllı bir şanzımanla iyi satar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #10 : Eylül 04, 2014, 15:13:03 »
passatla mondeo varken bence yakamaz diye düşünüyorum zaten insignia tr de istenilen ivmeyi satışta yakalayamadı baksana adamlar liste fiyatından 10 bin lira indirim kampanyası yapmış :argh:

opel'in satış stratejisi böyle. araç 90 bin tl ettiğinden değil. aynı durumda corsa, astra da var. yeni yıldan sonra mart nisan ayı gibi 2014 model 81 bin tl yazan insignia'yı 73-74 bin tl'ye rahat alırsınız. stokta kalan araçlara ciddi indirim yapılıyor.

bu arada passat ülkemizde bu sınıfta lider iken mondeo'nun da dizel harici pek başarılı olduğunu söyleyemem. ford araçların da etiketi can yakıyor. yeni kasası başka ülkelerde eskidi fakat bizde henüz satışa sunulmuş değil. insignia 1.6 lt dizel seçeneğine kavuştuğunda 105 hp'lik manuel passat müşterilerinin çoğunu çalar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #11 : Eylül 04, 2014, 15:21:52 »
Mevzu opel olunca en iyisini de yapsa önyargılıyım. Aslında sabit fikirli olmamalı ancak bu konuda kendimi değiştiremiyorum.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #12 : Eylül 04, 2014, 15:51:45 »
passatla mondeo varken bence yakamaz diye düşünüyorum zaten insignia tr de istenilen ivmeyi satışta yakalayamadı baksana adamlar liste fiyatından 10 bin lira indirim kampanyası yapmış :argh:

passat  neysede mondeo  insignia'yı geçemez satışlarda kalitede her anlamda. mondeo enteresan bir araç çünkü

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #13 : Eylül 04, 2014, 16:13:23 »
1.6 sıdı 170 hp motor daha yeni cıktı piyasaya, ne 1.4 140 hp ile ne de 1.6 180 hp ile alakasi yok tamamen yeni bir motor. Onun icin lpg uyumu konusunda birsey demek mümkün değil. Sizin sübap eritiyo dediginiz eski 1.6 180lik sanırım? O da üretimden kalkti zaten...
Evet dediğim 180 bygr olan motor eğer subab sorununu çözdüyseler ne ala... bu arada performans toz yutturan cinsten 1.6cdi 132bygrle performans ve yakıt muhteşem olacagını düşünüyorum...
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #14 : Eylül 04, 2014, 16:42:54 »
Evet dediğim 180 bygr olan motor eğer subab sorununu çözdüyseler ne ala... bu arada performans toz yutturan cinsten 1.6cdi 132bygrle performans ve yakıt muhteşem olacagını düşünüyorum...
Kesinlikle 1.6 cdti 136 hp dizel motor insigniaya geldiginde harika olacak. Insanlar 136lik dizel astradan cok cok memnun su ana kadar. Ozellikle sessizligi her yerde dile getiriliyor. 8.etap programinda test edilmisti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #15 : Eylül 04, 2014, 16:48:53 »
Kesinlikle 1.6 cdti 136 hp dizel motor insigniaya geldiginde harika olacak. Insanlar 136lik dizel astradan cok cok memnun su ana kadar. Ozellikle sessizligi her yerde dile getiriliyor. 8.etap programinda test edilmisti.
Valla Opel turnayı gözünden vurdu sonunda.

Buradan Opel yetkililerine sesleniyorum: Kurban olayım şu motora dandik 6 ileri tork konvektörlu şanzımanı takmayin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #16 : Eylül 04, 2014, 17:10:52 »

Buradan Opel yetkililerine sesleniyorum: Kurban olayım şu motora dandik 6 ileri tork konvektörlu şanzımanı takmayin.


Bir toyota kullanıcısının tork konvertörlü şanzımana dandik demesi tuhaf . Toyota kullanıcısının en önemli kriteri genelde sorunsuzluktur . Şanzımanlar arasında ise buna manuel de dahil en sorunsuz şanzıman eski tip tork konvertörlü şanzımanlardır . Bu nasıl bir çelişki sayın Duman . :)

Diğer yandan opel insignaya uçma özelliğide katsa Türkiye'de passat kadar başarılı olamaz . Yanına dahi yaklaşamaz . Bunu passat çok iyi olduğundan değil Türkiye'de passata olan ilgiden dolayı söylüyorum . Doğuş otomotivin istersen al satış politikasına rağmen Türkiye'de sınıfında satışta 1 numara olan bir araçtan bahsediyoruz . Ben seneye aracı değiştirmeyi düşünüyorum ve bende buna rağmen passat ve cc yi seçeneklerimin arasına kattım çünkü d sınıfında 2. el değerini en iyi koruyan araç bunlar ve diğer rakiplerine göre kalite olarakta iyi durumdalar . Hele dsg şanzıman seçeneği varken diğerlerine bakmam bile bakacaksamda bmw bakarım çünkü dsg ye rakip tek şanzıman şu an zf 8 ileri şanzıman . Hiç kullanmadım ama mercedesin 7 g-tronic şanzımanı bile dsg gibi değil diyorlar ve izlediğim bir çok testtede 7g-tronic şanzımanın dsg gibi hızlı vites değiştirmediğinden şikayet ediliyor .

Yazdığım tamamiyle kendi fikrimdir ve beni bağlar isteyen istedği aracı alıp binmekte özgür .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #17 : Eylül 04, 2014, 17:17:49 »
Valla Opel turnayı gözünden vurdu sonunda.

Buradan Opel yetkililerine sesleniyorum: Kurban olayım şu motora dandik 6 ileri tork konvektörlu şanzımanı takmayin.
Dandik dediginiz Opeldeki j kasadan itibaren kullanılan Active Select şanzıman en sorunsuzlardan biri gerçekten :) Tek problemi her tork konvertorlu gibi yakıt tüketimini artırması...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #18 : Eylül 04, 2014, 17:29:28 »
tork konvertörlü performansı törpüler dsg sorunlu bizim millete yaranılmaz :)
1.6 136 bg cdti 2015'te gelmezse yeni kasada gelir artık. yüzüde baya eskidi yakındır kasa değişimi.
1.4 t lpg ve 1.6 dizel passatın satışlarını önemli ölçüde kesecektir. eski passat algısını insignia kırmıştı sadece yakıtı düşündürüyordu herkesi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #19 : Eylül 04, 2014, 17:37:20 »

Bir toyota kullanıcısının tork konvertörlü şanzımana dandik demesi tuhaf . Toyota kullanıcısının en önemli kriteri genelde sorunsuzluktur . Şanzımanlar arasında ise buna manuel de dahil en sorunsuz şanzıman eski tip tork konvertörlü şanzımanlardır . Bu nasıl bir çelişki sayın Duman . :)

Diğer yandan opel insignaya uçma özelliğide katsa Türkiye'de passat kadar başarılı olamaz . Yanına dahi yaklaşamaz . Bunu passat çok iyi olduğundan değil Türkiye'de passata olan ilgiden dolayı söylüyorum . Doğuş otomotivin istersen al satış politikasına rağmen Türkiye'de sınıfında satışta 1 numara olan bir araçtan bahsediyoruz . Ben seneye aracı değiştirmeyi düşünüyorum ve bende buna rağmen passat ve cc yi seçeneklerimin arasına kattım çünkü d sınıfında 2. el değerini en iyi koruyan araç bunlar ve diğer rakiplerine göre kalite olarakta iyi durumdalar . Hele dsg şanzıman seçeneği varken diğerlerine bakmam bile bakacaksamda bmw bakarım çünkü dsg ye rakip tek şanzıman şu an zf 8 ileri şanzıman . Hiç kullanmadım ama mercedesin 7 g-tronic şanzımanı bile dsg gibi değil diyorlar ve izlediğim bir çok testtede 7g-tronic şanzımanın dsg gibi hızlı vites değiştirmediğinden şikayet ediliyor .

Yazdığım tamamiyle kendi fikrimdir ve beni bağlar isteyen istedği aracı alıp binmekte özgür .
BMW premium olduğu için ayırıyorum zf ile edc'yi karşılaştırmıcam şunu ekliyim dsg'ye en yakın hızlı vites değiştirebilme açısından compact markalar arasında çift kavramalı edc'nin olduğu söyleniyor test etmedim ne kadar doğrudur bilemem ama edc'nin 6ileri olması dsg'nin 7ileri olmasından dolayı edc'nin uzun yolda daha az ekonomik olacağı söylenebilir. Ayrıca benimde passat için görüşlerimde şöyle, hiçbir marka gelip istediği kadar daha premium d segment bir araç getirsede passatı piyasadan silemez çünkü bizlerin türk halkının zihniyeti değişmesi gerek bu zihniyetle devam edilirse doğuşun müşteriye yaklaşımı aynen devam eder birde ederi olmayan 110-120bin arasında değişen fiyatlarla hatta buna ek saçma sapan fiyatlandırılan opsiyonlarla araçlar 140bin tl'lere yaklaşan fiyatlar ile 1.6 hacimli araçları kakalamaya devam ederler zatende öyle oluyor.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY