0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/insignia-4-door/konfigurator.html#engineen düşük donanıma lpg gelmiş ve fiyatı 81.000 tlYorum sizin Aslında turbo motorlara lpg gelmesi toyotanın işine gelmeyecek bir durum diye düşünüyorum.Hem turbo hem de fabrika çıkışlı lpgli araçlar artmaya devam ederse artık toyota düşünsün derim.Özellikle 1.6 170 hp motora da gelirse buralar karışabilir
1.4 T ınsıgnıa lpg uyumlu sıkıntı vermiyor subablara.. ama 1.6 T 170 bygr lpg subab eritıyor. 100 binin altında cok motor actıran subab yiyen arac olduğundan bu işe fabrika girmiyor. Sadece prins garanti veriyor dayanıklı çelik subablarla değiştiriyorlar yağlamalı sistem bu ww taktıklarından...insingnia 2.0 cdi sine sorunsuz binersiniz lpgyle uğraşmaya değmez...
insignia daha çok can yakacak. özellikle kasa değiştirdikten sonra 1.6 cdti 1.4 140 lpg'li araçla beraber. siler süpürür piyasayı.
passatla mondeo varken bence yakamaz diye düşünüyorum zaten insignia tr de istenilen ivmeyi satışta yakalayamadı baksana adamlar liste fiyatından 10 bin lira indirim kampanyası yapmış
1.6 sıdı 170 hp motor daha yeni cıktı piyasaya, ne 1.4 140 hp ile ne de 1.6 180 hp ile alakasi yok tamamen yeni bir motor. Onun icin lpg uyumu konusunda birsey demek mümkün değil. Sizin sübap eritiyo dediginiz eski 1.6 180lik sanırım? O da üretimden kalkti zaten...
Evet dediğim 180 bygr olan motor eğer subab sorununu çözdüyseler ne ala... bu arada performans toz yutturan cinsten 1.6cdi 132bygrle performans ve yakıt muhteşem olacagını düşünüyorum...
Kesinlikle 1.6 cdti 136 hp dizel motor insigniaya geldiginde harika olacak. Insanlar 136lik dizel astradan cok cok memnun su ana kadar. Ozellikle sessizligi her yerde dile getiriliyor. 8.etap programinda test edilmisti.
Buradan Opel yetkililerine sesleniyorum: Kurban olayım şu motora dandik 6 ileri tork konvektörlu şanzımanı takmayin.
Valla Opel turnayı gözünden vurdu sonunda.Buradan Opel yetkililerine sesleniyorum: Kurban olayım şu motora dandik 6 ileri tork konvektörlu şanzımanı takmayin.
Bir toyota kullanıcısının tork konvertörlü şanzımana dandik demesi tuhaf . Toyota kullanıcısının en önemli kriteri genelde sorunsuzluktur . Şanzımanlar arasında ise buna manuel de dahil en sorunsuz şanzıman eski tip tork konvertörlü şanzımanlardır . Bu nasıl bir çelişki sayın Duman . Diğer yandan opel insignaya uçma özelliğide katsa Türkiye'de passat kadar başarılı olamaz . Yanına dahi yaklaşamaz . Bunu passat çok iyi olduğundan değil Türkiye'de passata olan ilgiden dolayı söylüyorum . Doğuş otomotivin istersen al satış politikasına rağmen Türkiye'de sınıfında satışta 1 numara olan bir araçtan bahsediyoruz . Ben seneye aracı değiştirmeyi düşünüyorum ve bende buna rağmen passat ve cc yi seçeneklerimin arasına kattım çünkü d sınıfında 2. el değerini en iyi koruyan araç bunlar ve diğer rakiplerine göre kalite olarakta iyi durumdalar . Hele dsg şanzıman seçeneği varken diğerlerine bakmam bile bakacaksamda bmw bakarım çünkü dsg ye rakip tek şanzıman şu an zf 8 ileri şanzıman . Hiç kullanmadım ama mercedesin 7 g-tronic şanzımanı bile dsg gibi değil diyorlar ve izlediğim bir çok testtede 7g-tronic şanzımanın dsg gibi hızlı vites değiştirmediğinden şikayet ediliyor . Yazdığım tamamiyle kendi fikrimdir ve beni bağlar isteyen istedği aracı alıp binmekte özgür .