Gönderen Konu: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...  (Okunma sayısı 19907 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #80 : Eylül 05, 2014, 16:21:32 »
malzeme kalitesine lafım yok. son derece iyi durumda. bu yüzden araçla yola çıkana kadar her şeyiyle etkilediğini belirttim. işte yola çıktıktan sonra mercedes'te feng shui etkisi yaşanırken volvo s60'ta bu sınıfa yakışmayacak motor gürültüsü içeri geliyor. vw golf 7 tdi kullanma şansı da bulmuştum. gerçekten motor sesi yalıtımı konusunda özellikle araç çalıştıktan sonraki ilk 10-15 dk sürede büyük fark var. diğer yeni volvo serilerindeki durumu bilmiyorum.

yol sesi için bir yorum yapamam çünkü yeteri kadar yüksek hızlara çıkamadık ve kullandığımız yol kaymak asfalttı.
Ford dizellerinin (bir nevi PSA dizelimi demeliyiz aynı motorlardı sanırım) motor yapısı öyle bence focuslarda da durum aynı volvoda bile o kadar yalıtıma rağmen motor sesi rahatsız ediyorsa demek ki motor haddinden fazla ses çıkarıyor focusun dizeli ile uzun yola çıkmak hiç iç açıcı olmasa gerek.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Toyota Club Türkiye

Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #80 : Eylül 05, 2014, 16:21:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #81 : Eylül 05, 2014, 16:25:32 »
Ford dizellerinin (bir nevi PSA dizelimi demeliyiz aynı motorlardı sanırım) motor yapısı öyle bence focuslarda da durum aynı volvoda bile o kadar yalıtıma rağmen motor sesi rahatsız ediyorsa demek ki motor haddinden fazla ses çıkarıyor focusun dizeli ile uzun yola çıkmak hiç iç açıcı olmasa gerek.

evet motor aynı, tek sıkıntı volvo'da diğer noktalarda yalıtım focus'tan etkili olduğu için motor sesi focus'tan daha rahatsız edici gibi geliyor. buna rağmen performans çok kötü değil, aynı motor s80'de bile kullanılıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #82 : Eylül 05, 2014, 16:26:35 »
agırlıgı iyiymiş gerçekten.yakıt verileri ne.volvonun bir ara en büyük reklamıydı 1300km edrive diye sanırım.uçmasada kaçıyordur ya genede.sonuçta şunuda unutmamak lazım dünyaya otomobilde birçok yeni teknolojiyi getiren bir firma.
Ağırlığı büyük ihtimal güvenlik için daha fazla malzemenin kullanımından kaynaklansa gerek donanım olarakta çok dolu bu detaylar hep fazla ağırlığı beraberinde getiriyor. Motor açısından bakarsak küçük hacimli bir motor ağırlığa sebebiyet değil diğer markaların d segmentlerinin büyük hacimli 2.2dizelleri olsun 2.4 benzinlileri olsun o ağırlıkta, o da motor yüzünden büyük hacimli motorlar çok ağır çünkü.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 05, 2014, 16:27:47
evet motor aynı, tek sıkıntı volvo'da diğer noktalarda yalıtım focus'tan etkili olduğu için motor sesi focus'tan daha rahatsız edici gibi geliyor. buna rağmen performans çok kötü değil, aynı motor s80'de bile kullanılıyor.
S60'da zorlanan motor S80'i nasıl taşıyor anlamıyorum gerçekten herhalde 1800kg vardır S80.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #83 : Eylül 05, 2014, 16:31:07 »
Ağırlığı büyük ihtimal güvenlik için daha fazla malzemenin kullanımından kaynaklansa gerek donanım olarakta çok dolu bu detaylar hep fazla ağırlığı beraberinde getiriyor. Motor açısından bakarsak küçük hacimli bir motor ağırlığa sebebiyet değil diğer markaların d segmentlerinin büyük hacimli 2.2dizelleri olsun 2.4 benzinlileri olsun o ağırlıkta, o da motor yüzünden büyük hacimli motorlar çok ağır çünkü.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 05, 2014, 16:27:47
S60'da zorlanan motor S80'i nasıl taşıyor anlamıyorum gerçekten herhalde 1800kg vardır S80.

volvo benim gözümde  herzaman bir tık önde olan bir araç yani eskisi kadar performanslı araba kullanan biri degilim tamamen artık araçta huzur aradıgım için bence çok ideal bir marka ama ikinci elinden dolayı yanaşamıyorum işte.hoş fiyatlarıda beni aşıyordu enson baktıgımda.ilk testine gittigimde test aracı yoktu fakat gösterilen aracın içine oturdugumda donanımlarına baktıgımda gerçekten bir yaşam alanı sagladıgını gördügüm bir araçtı gerçekten.
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #84 : Eylül 05, 2014, 16:41:03 »
1614 kg > s60 1.6 lt dizel manuel. 0-100 km/sa: 10,9 s. azami hız: 195 km/sa. ortalama tüketim: 4,3 lt/100 km
1680 kg > s80 1.6 lt dizel powershift. 0-100 km/sa: 12,8 s. azami hız: 185 km/sa. ortalama tüketim: 4,5 lt/100 km

demek ki bu yüzden ikisine de koymaktan çekinmemişler.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #85 : Eylül 05, 2014, 16:44:58 »
1614 kg > s60 1.6 lt dizel manuel. 0-100 km/sa: 10,9 s. azami hız: 195 km/sa. ortalama tüketim: 4,3 lt/100 km
1680 kg > s80 1.6 lt dizel powershift. 0-100 km/sa: 12,8 s. azami hız: 185 km/sa. ortalama tüketim: 4,5 lt/100 km

demek ki bu yüzden ikisine de koymaktan çekinmemişler.
S80'e hafifmiş diyebiliriz tahminimden çok daha hafif çıktı :) 0-100'ler arasında nereden baksak 2sn gibi bir fark var oda bence ağırlıktan öte çünkü 65 kg gibi bir fark performansı 2sn boyutunda etkilemeyeceği için powershift şanzıman oldukça yavaş vites geçişi yapıyor bence.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: İnsignia 1.4 T Fabrika çıkışlı lpg gelmiş...
« Yanıtla #86 : Eylül 05, 2014, 17:12:36 »
Ford dizellerinin (bir nevi PSA dizelimi demeliyiz aynı motorlardı sanırım) motor yapısı öyle bence focuslarda da durum aynı volvoda bile o kadar yalıtıma rağmen motor sesi rahatsız ediyorsa demek ki motor haddinden fazla ses çıkarıyor focusun dizeli ile uzun yola çıkmak hiç iç açıcı olmasa gerek.
Gariptir ki bu gürültülü motor mevzusu S60'a mahsus.

Focus'a da bindim C4'e de bindim hic rahatsız edici bir ses yoktu.