0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
yahu yazmayım dedim ama artık şu yokuş ve rampa efsanesini bi kenara kaldırsak diyorum.daha avensisim 450 km de.motor açılmadı bile.bursa'da yaşıyorum ve bol rampalıdır bilen bilir özelikle şehir içi.bir önceki ve ilk aracım kia ceratoda en fazla 1800-2000 devir arasında kalkamadığım yokuş yoktu.avensisin ise rampada kalkış aralığı 2500-2750 devir arası.mis gibide kalkıyo arkadaşlar kimse kusura bakmasın.rampasına göre en dik yerde 3000 devir diyelim hadi buna.bu kadar kavga gürültü niyeki?onu anlamıyorum.avensiste turbo benzinli veya turbo dizel olsa bu seferde turbosu hemen arıza yaptı olayları başlayacak.BMW türkiye pazarına özel 5.20İ getirdi.Motor ne peki?1.6 benzinli BiTurbo hemde.çift turbo yani.peki bu aracın bmw servislerini arayıp arıza yaparsa kaç paradır acaba diye fiyatını öğrenen oldumu acaba?arkadaşlar benim kendi görüşüm katılan olur yada olmaz onu bilemem avensis iyi gidiyor hemde rampalardada iyi ancak herkes 4.yada 5.viteste rampa çıkmak istediği için gitmiyor gibi geliyor.ben 3.vitestede çıkarım sorun yok.eğer gitmiyor diyen varsa yapacağı şey aşağıdadır.http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-pedalchip-toyota-avensis-1-6-l-gaz-pedali-tepkime-hizlandirici-159667534/detay
:hoş:Öncelikle merhabalar arkadaşlar. Fiestam var dizel 1.4.Yakıtı o kadar ekonomik ki anlatamam zaten bilenler bilir.Ama çocuk olunca birde yol sesi motor sesi vs. artık kafa kalmayınca birazda para birikmiş olur mantığıyla artık d sementine yönelmiş bulunmaktayım.Babamda mercedesten sonra toyota aldıktan sonra toyotaya ilgim arttı.Kullandım hoşuma gitti ama corolla tabi ki.Şimdi Asıl soru şu ;Arkadaşlarımın kafasına uyup Passatlaramı bakayım 2009-2010, yoksa ;alman abi sonuçta demelerini yok sayıp avensislere bakmaya son gaz devam mı edeyim.Bu birinci soruydu :d İkinci soru ben 2010 vs 2012 avensis arasında sadece farlarda ve tamponda fark gördüm Başka farklar varmı çok merak ediyorum...Araştırdım bulamadım.İki avensis arasında hangisini tercih ederdiniz ..Şimdiden cevaplayacağınız için teşekkür ederim arkadaşlar (******* Fiesta mı yakıt konusunda çok ararmıyım tabi bide bu var ******* ) Mesaj Birleştirildi: Temmuz 15, 2014, 05:25:14Arkamdan itecek bir rüzgar arıyorum bana gaz verecek. . . 2.El piyasası nasıl karşıdan sanki biraz yavaşmış gibi duruyor Avensisin tabi . . .Bu konuda usta arkadaşlar forumda elbette vardır. . .
yeni Verso'da kullanılan 1.6 D-4-D avensis ve diğer araçlara da uygulanırsa bu tartışmalar biter sanırım. Aşırı Kazıklı ÖTV segmentine girmeyen , yüksek torklu motora sahip D sınıfı araçlar her zaman tercih edilecek.
sprint booster çözüm mü sizce rampada ? Alatilan şeyler efsane deģil bu araba rampada zorlaniyor bu bir gerçek ha her araba bir şekilde rampayi çikar rampa çikamyipta dönen araba görmedim yoldan siz bu araci bir şekilde vites kücültüp devir yükseltip cikariyosunuz doğrudur burda yani rn azindan bu konuda ben bir kavga gürültü göremedim herkes kendi fikirlerini söylüyor
bide önemli etken benim için içine aldığı ses ....Kullananlar objektif olarak söylesinler içinw motor veya yol sesi alıyor mu ? Herkes japon araçları kronik olarak ses alır diyor da!Mesaj Birleştirildi: Temmuz 15, 2014, 07:18:00tamamda niye passattır diyorum ben işte bir eksiğimi var bu arabanın birbirimize itiraf edemediğimiz!!!!!1
valla 2011 avensis kullanıyorum Trabzon'da araç gitmiyor güzel..devrini alınca doğan bile gidiyor.olmamış bu motor bu araca.alacakları daha iyi bilgilendirmek lazım..maddi durumu iyiyse 1.8-ya da 2.0 otomatik almaları çok daha iyi olur.
Okan bey siz hiç sprint boosterlı bir araç kullandınızmı?Özelliklerde rampalarda?
O bir Ecu aldatmacası değil mi? Aracın çekişinin arttığını zannederiz.
aslinda ne ecu aldatmacasi nede motor perfor,ansina etkisi varbu urunu orjinali olan D1 spec throttle controlleri ilk TR ye ben getirip aracima taktim , bunun tek bir amaci var , yeni.nesil gaz pedali telli degilde elektronik olan aracalarda (gaz pedali potansiyometreli ) gaza bastiginiz anda , pedalin uzerinde olusan sinyalin beyine ulasmasi 1sn gecikme ile gerceklesir , bu ve muaidili olan sprint booster tarzi urunler bu 1sn lik gecikmeyi ( telli sistemdeki gecikmeyi sanal olarak yaparlar ) 0.2 sn ye dusururler yani sizin tek hissettiginiz gaza bastiginiz anda ecuye erken ulasan sinyalin ve bu erken ulasan sinyal yuzunden sadece motorun 0.6sn 0.8sn kadar erken tepki vermesidir baska birsey degil
İşte teknik açıklaması bu. Ecu aldatmacasından kastım buydu aslında.
merhabalar.avensisin 2011 makyajsız kasasından kullandım abimde vardı o araçtan..inanın araç çok ağır..1.6 litre olmamış o araca..yokuşlarda felan kesinlikle gidemiyor sürekli vites düşürmek istiyor araç..bikere alcaksanız ya 1,8 ya da 2.0 otomatik avensis bakın..burda size şunu diyenlerde olur kesin '' 1.6 avensis gayet güzel çekiyor felandı fıstıktı...'' aracın yol tutuşu yolda seyri güzel ama çok güvenli bunu da belirteyim.
Ama şunu da unutmayın, Türkiye'de D segmentinin lideri passattır her zaman...