Gönderen Konu: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa  (Okunma sayısı 165137 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #740 : Nisan 08, 2011, 00:08:37 »
ben de her yanı döşedim ledle bir orta konsol kaldı :D sökmüşlüğüm de var ama üşendim hep.. bakalım bir gün onu da yaparım :D dediğim gibi işte ya, kaputun altında, kapakta dome diye yazılmış olan olması lazım

vallahi oö konsol çok şık duracak diye düşünüyorum tabi çok göz almaz inş. bunun için önce orayı çıkarmam lazım :) önce vidaları çıkarcam 2 tane sonra çekip çıkarcam kalorifer düğmeleri çıkyor kendi zaten yukardan gelmedi geçen uğraştığımda :) senin dedğin yer sigorta ama yazıya bakmadım
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #741 : Nisan 08, 2011, 01:32:21 »
sigorta kutusunun altında yazılar var ya orda yazıyordu.. neyse hallettin ya önemli olan o :D aklında bulunsun tepe lambasının sigortası da aynı
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #742 : Nisan 08, 2011, 04:00:23 »
efsanemın yol tutusuna kesınlıkle laf ettırmem kuru zemınde tabı ıslak zemınde kayma yapıyor ama kuru zemınde gozum kapalı ıstedıgım vıraja gırıyorum ne savurma ne kontrolden cıkma kesınlıkle yok onemlı olan aracın 1 bakımlı olması yanı fren dısklerınden kampanalardan tutunda lastıklere kadar hersey etmen sonucta...
Corolla'nın mı yol tutuşu iyi  :blink:
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #743 : Nisan 08, 2011, 12:09:46 »
Bence kendi yaşıtlarının ve kendi sınıfının en iyileirnden biri.Siz neden kötü olarak imaetmeye çalıştınız bilmiyorum.Birçok kullanıcı şu hatayı yapıyor..Araçlarda aracın viraja girmesini yol tutuşunu etkileyen etkenler vardır bunlar lastik, ön takım düzeni , amartisör ve yaylar gibi bu saydıgım parçalardan birinde bile olumsuz bir durum varsa her arabanın yol tutuşu kötüdür.Bu saydıgım parçalar haricinde birde şöförlük kabiliyeti vardır oda genel yetenektir kullanmayı bilmeyene porsh versen onlada viraja gireme bu araba yol tutmuyor der.Şu nu da iddia ederim kendi yaşında
kendi sınıfındaki her arabayla onun girdiginden 10 km daha hızlı viraja girerim .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #744 : Nisan 08, 2011, 12:14:27 »
sigorta kutusunun altında yazılar var ya orda yazıyordu.. neyse hallettin ya önemli olan o :D aklında bulunsun tepe lambasının sigortası da aynı
evet onu da farkettım bide kumanda görev yapmadı merkezi kilit de aynı yere bağlı heralde
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #745 : Nisan 08, 2011, 12:17:17 »
Atilla amca benim yavru yan rüzgarlardan etkilenme başladı .ön takım a soktum rot ayarına soktu  rot balans ve diger herşeye baktırdım herhangi bir sorun çıkmadı .geçen sene arka amartisörleri degiştirdim monreo aldım. bütün amartisörlerin körüklerini ve lastik takozlarını degiştirdim.
yalnız şu var amartisörcüye sordum önler nasıl diye patlak degil dedi ama  ben kıllanıyorum.neden diyecek olursan aracın arkasına bastırıyorum bir sertlik var hopur hopur hoplamıyor .ön tarafa az bir güç uyguluyorum araba hopluyor .Fabrikasını taktıgı amartisörler ömrünü tamamlamış
olabilirler mi ? Otobanda otobüsün yanından geçtim 120 ile felan aracın burnu sola dogru gitti geri topladım .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #746 : Nisan 08, 2011, 12:19:35 »
bu konuda bende bişeyler söyleyim çok fazla arabaya binmedim özellikle ESP olan araba kullanmadım bundan önce yerli üretim olan broadwayım vardı onlara göre gayet gzl yol tutuşu var abartısız söylüyorum kendım denedim 200 ile girdim viraja çok keskin değil ama uzun bi virajdı 180 le çıktım lastikleri de kötüydü arabanın gram savurma yapmadı dedim ya iyi arabalara binmedim çok fazla onun için bi iddada bulunmam
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #747 : Nisan 08, 2011, 13:31:05 »
Atilla amca benim yavru yan rüzgarlardan etkilenme başladı .ön takım a soktum rot ayarına soktu  rot balans ve diger herşeye baktırdım herhangi bir sorun çıkmadı .geçen sene arka amartisörleri degiştirdim monreo aldım. bütün amartisörlerin körüklerini ve lastik takozlarını degiştirdim.
yalnız şu var amartisörcüye sordum önler nasıl diye patlak degil dedi ama  ben kıllanıyorum.neden diyecek olursan aracın arkasına bastırıyorum bir sertlik var hopur hopur hoplamıyor .ön tarafa az bir güç uyguluyorum araba hopluyor .Fabrikasını taktıgı amartisörler ömrünü tamamlamış
olabilirler mi ? Otobanda otobüsün yanından geçtim 120 ile felan aracın burnu sola dogru gitti geri topladım .
   Arabaların yol tutuşunu etkileyen en önemli faktörler amortisör, lastik sonrada arabanın yükseklik ve alçaklığı birde sustaların sert veya yumuşak olması.amortisörleri KYB kullanın bu arabaların amortisörleri yağ kaçırmaz fakat zayıflar,o zamanda hem kasislerde kolay vurur hemde yol tutmaz.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 238000
  • Model Yılı: '05
  • 14 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #748 : Nisan 08, 2011, 16:01:03 »
ben de her yanı döşedim ledle bir orta konsol kaldı :D sökmüşlüğüm de var ama üşendim hep.. bakalım bir gün onu da yaparım :D dediğim gibi işte ya, kaputun altında, kapakta dome diye yazılmış olan olması lazım

Türkay Bey,bende 2 hafta kadar önce komple led yaptırdım,sol taraftaki kalorifer peteğinin altındaki kapı kilidi ve sis farı diğmesinin altını+göstergelerin arka kısmını+orta konsolu ve iç tavan aydınlatmasını komple şerit ledlerden ufak parçalarla yaptırdım.Sıfır araçlar gibi oldu,şu anda herkes hayran fotoğraflarını bir akşam çekip buradan paylaşırım.Tek derdim parlaklık ayarı düğmesi bayağı vasfını yitirdi,ama gözüde yoran bir durumu olmuyor.Düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
Eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir..
Emektarlar:99 Passat TDI-98 Fiat Uno 70 S-97 Europa 1.4 RN-2004 Honda Jazz LS-1.6 XLİ 1998-Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra Sedan-Honda Civic 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #749 : Nisan 08, 2011, 16:46:44 »
Türkay Bey,bende 2 hafta kadar önce komple led yaptırdım,sol taraftaki kalorifer peteğinin altındaki kapı kilidi ve sis farı diğmesinin altını+göstergelerin arka kısmını+orta konsolu ve iç tavan aydınlatmasını komple şerit ledlerden ufak parçalarla yaptırdım.Sıfır araçlar gibi oldu,şu anda herkes hayran fotoğraflarını bir akşam çekip buradan paylaşırım.Tek derdim parlaklık ayarı düğmesi bayağı vasfını yitirdi,ama gözüde yoran bir durumu olmuyor.Düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
merakla beklıyoruz fotoları :)
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #750 : Nisan 08, 2011, 16:53:47 »
Türkay Bey,bende 2 hafta kadar önce komple led yaptırdım,sol taraftaki kalorifer peteğinin altındaki kapı kilidi ve sis farı diğmesinin altını+göstergelerin arka kısmını+orta konsolu ve iç tavan aydınlatmasını komple şerit ledlerden ufak parçalarla yaptırdım.Sıfır araçlar gibi oldu,şu anda herkes hayran fotoğraflarını bir akşam çekip buradan paylaşırım.Tek derdim parlaklık ayarı düğmesi bayağı vasfını yitirdi,ama gözüde yoran bir durumu olmuyor.Düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
hep söktüğüm yerler valla ama hiç oturup uğraşmadım :D bir tatilde sıkılırken oralara da el atarım artık :D

Bence kendi yaşıtlarının ve kendi sınıfının en iyileirnden biri.Siz neden kötü olarak imaetmeye çalıştınız bilmiyorum.Birçok kullanıcı şu hatayı yapıyor..Araçlarda aracın viraja girmesini yol tutuşunu etkileyen etkenler vardır bunlar lastik, ön takım düzeni , amartisör ve yaylar gibi bu saydıgım parçalardan birinde bile olumsuz bir durum varsa her arabanın yol tutuşu kötüdür.Bu saydıgım parçalar haricinde birde şöförlük kabiliyeti vardır oda genel yetenektir kullanmayı bilmeyene porsh versen onlada viraja gireme bu araba yol tutmuyor der.Şu nu da iddia ederim kendi yaşında
kendi sınıfındaki her arabayla onun girdiginden 10 km daha hızlı viraja girerim .
yaşıtları derken hangi araçlarla karşılaştırıyorsunuz ki? şahin de yaşıtı, broadway de yaşıtı, e200 de yaşıtı, 7.50li de yaşıtı.. ae101 kasanın frenleri de yol tutuşu da rezalet, bir üst kasaya çıkınca, şu tutulmayan çirkin kasa bile 101e göre çok daha iyi yol tutuyor.. ayrıca focus denemenizi öneririm şiddetle. ben yol tutuş için uğraştım ilk başta, yol tutuşundan aşırı memnunum şu anda ancak konfor gerçek anlamda sıfır :( 5cm yay, 195 taban lastik, anatomik spoyler.. ancak şu anda yol tutuyor..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #751 : Nisan 08, 2011, 17:23:50 »
hep söktüğüm yerler valla ama hiç oturup uğraşmadım :D bir tatilde sıkılırken oralara da el atarım artık :D
yaşıtları derken hangi araçlarla karşılaştırıyorsunuz ki? şahin de yaşıtı, broadway de yaşıtı, e200 de yaşıtı, 7.50li de yaşıtı.. ae101 kasanın frenleri de yol tutuşu da rezalet, bir üst kasaya çıkınca, şu tutulmayan çirkin kasa bile 101e göre çok daha iyi yol tutuyor.. ayrıca focus denemenizi öneririm şiddetle. ben yol tutuş için uğraştım ilk başta, yol tutuşundan aşırı memnunum şu anda ancak konfor gerçek anlamda sıfır :( 5cm yay, 195 taban lastik, anatomik spoyler.. ancak şu anda yol tutuyor..
     Türkaycığım benim arkalar5 önler 2 yıllık KYB lastiklerim 185 65 14,frenlerim ön diskler ,ön ve arka balataları TRW,hidroliğimin zamanı geçti onu da dot 4 olarak yenileyeceğim.yol tutuşu,frenleri gayet güzel hiçbir şikayetim yok.7.50 ve fiat coupe turbo kullanıcısı olarak tabiki onlarla kıyaslanmaz ama efsane arkadaşların dediği gibi sınıfının en iyilerindendir.yeni corollalardan ve focustan 300 kg hafif bir arabadan bahsediyoruz,biliyorsun ağırlık yol tutuşunu muazzam bir şekilde arttırır.sürat meraklıları kurşun levhalarla arabalarının ağırlığını arttırırlardı,yine yapıyorlarmı bilmiyorum.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #752 : Nisan 08, 2011, 17:46:05 »
sigorta kutusunun altında yazılar var ya orda yazıyordu.. neyse hallettin ya önemli olan o :D aklında bulunsun tepe lambasının sigortası da aynı
yok abi çıkmıyor ön konsol elimde kalcak valla bi yerler vida falan var alt taraf kolay çıkıyorda ama üst yerınde bile oynamıyor :S
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #753 : Nisan 08, 2011, 18:01:09 »
atilla abi yine bilgiler tamamen ters düştü. benim bildiğim de hafif araba daha iyi yol tutar. bu yüzden bir sürü firma yol tutuş için araçları hafifleştiriyor, lotusun bütün modelleri hafif olması için özellikle uğraşılıyor, hafifliği yol tutuş için yapıyorlar. yeni araçların ağır olması kullandıkları konfor öğeleri ve güvenlik donanımları yüzünden, öyle olmaları zorunluluk olduğu için.. geçenlerde izlediğim top gear programının bir bölümünde özellikle söylüyorlardı bütün bu ağırlıktan kurtulunca ortaya mükemmel bir sonuç çıkıyor, daha iyi yol tutuş, daha iyi hızlanma, daha az yakıt vs vs. neyse zaten konu o değil, yaşıtları ve sınıfa bir bakalım;

alfa 155; çok çirkin çok tipsiz, ama güzel yol tutan bir araçtı

audi a4 ve bmw 3 serisi D sınıfına giriyor sanırım saymayalım hadi onları

citroen xsara, 98de çıktı diye hatırlıyorum corolladan çok daha iyi yol tutardı

fiat tempra var, ondan yine iyi corollanın yol tutuşu.

ford escord; tipik bir ford, kalas gibi ama dülük gibi yola yapışıyor

honda civic, ikisi de aynı, ikisi de kötü

hyundai accent; o dönem bu ikisini karşılaştırmak küfür, elantra ile karşılaştırılabilir, daha doğru olur, o bile küfür olur.. o dönemki hyundai ile bugünkü hyundai bir değil.

kia da aynı şekilde..

mazda 323, hiç bir fikrim olmayan araç..

mitsubishi; lancer, carisma, galant.. hepsi de çok güzel yol tutan, corolla ile kıyaslanamıcak kadar yola yapışan araçlar

nissan sunny; çok bindim, bir yıl kadar kullandık bile ancak kıyaslama imkanım olmadı hiç, hatırlamıyorum bile aracı.. sadece kliması aklımda kaldı, üşütüyordu..

opel astra; hiç bir fikrim yok malesef.. ancak daha iyi olduğunu tahmin ediyorum, yenileri karşılaştırınca (annemin 2009 corollası babamın 2009 astrası var)

peugeot 406; pejo olamayacak kadar kaliteli bir araç.. bugün bile efsaneyi satıp binebileceğim bir araç.. yol tutuşu efsaneden iyi.. 405le karşılaştırırsak corollanın karşısında şansı yok 405in.

renault 19 ve belki çok zorlarsak megane; megane işin içine girince o corolladan daha iyi, ancak 19 söz konusuysa corolla çok daha iyi

seat cordoba ve toledo; en ufak fikrim yok

subaru impreza, yorum yazmama gerek var mı?

vw bora; ciddi anlamda güzel yol tutuyor, ancak efsane daha eski bu araçtan..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #754 : Nisan 08, 2011, 18:02:04 »
yok abi çıkmıyor ön konsol elimde kalcak valla bi yerler vida falan var alt taraf kolay çıkıyorda ama üst yerınde bile oynamıyor :S
dur ya sen şeyleri söktün mü? alttaki parça çıkınca o parçanın altında kalan iki tane daha vida olacak.. onları ne yaptın? sökmeden çekiştirmiyorsun inşallah?
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 238000
  • Model Yılı: '05
  • 14 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #755 : Nisan 08, 2011, 18:20:12 »
1 Aylık Efsane kullanıcısı olarak kendi izlenimlerim;
99 Passat TDI otomatikten ve 98 Uno S'ten sonra cidden rahat ve çok çok seri bir araç.Yakıt tüketimi olarak Uno'dan çok çok ekonomik bir araç.Yol tutuş konusunda passatla aynı segmentte olmadığı için kıyaslama yapamam ancak unomun 175/70/13 lastikleri ile daha rahat viraja girebiliyordum,Efsanem (henüz çok tecrübe kazanmadığım için olsa gerek) yol tutuş konusunda çok güven vermiyor,o yüzden de virajlara çok sert girmekten kaçınıyorum.Ama babamın aklına uyup aynı fiyata klimalı clio symbol tarzı bir araç almadığım için cidden memnunum.Tek rahatsız eden kısım yol sesi,elektirkli cam olmaması.Efsaneyi alırken uyarılan bir konuda frenlerin zayıflığıydı ama makul hız sınırları çerçevesinde Unodan çok daha güvenli bir frenaj mesafesi var.Kıssadan hisse şu an arabamdan ve çevremdeki insanların arabama bakışlarından gayet memnunum.Henüz 66 bin Km'de olması da ayrı bir tat veriyor.
Eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir..
Emektarlar:99 Passat TDI-98 Fiat Uno 70 S-97 Europa 1.4 RN-2004 Honda Jazz LS-1.6 XLİ 1998-Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra Sedan-Honda Civic 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #756 : Nisan 08, 2011, 18:35:02 »
atilla abi yine bilgiler tamamen ters düştü. benim bildiğim de hafif araba daha iyi yol tutar. bu yüzden bir sürü firma yol tutuş için araçları hafifleştiriyor, lotusun bütün modelleri hafif olması için özellikle uğraşılıyor, hafifliği yol tutuş için yapıyorlar. yeni araçların ağır olması kullandıkları konfor öğeleri ve güvenlik donanımları yüzünden, öyle olmaları zorunluluk olduğu için.. geçenlerde izlediğim top gear programının bir bölümünde özellikle söylüyorlardı bütün bu ağırlıktan kurtulunca ortaya mükemmel bir sonuç çıkıyor, daha iyi yol tutuş, daha iyi hızlanma, daha az yakıt vs vs. neyse zaten konu o değil, yaşıtları ve sınıfa bir bakalım;

alfa 155; çok çirkin çok tipsiz, ama güzel yol tutan bir araçtı

audi a4 ve bmw 3 serisi D sınıfına giriyor sanırım saymayalım hadi onları

citroen xsara, 98de çıktı diye hatırlıyorum corolladan çok daha iyi yol tutardı

fiat tempra var, ondan yine iyi corollanın yol tutuşu.

ford escord; tipik bir ford, kalas gibi ama dülük gibi yola yapışıyor

honda civic, ikisi de aynı, ikisi de kötü

hyundai accent; o dönem bu ikisini karşılaştırmak küfür, elantra ile karşılaştırılabilir, daha doğru olur, o bile küfür olur.. o dönemki hyundai ile bugünkü hyundai bir değil.

kia da aynı şekilde..

mazda 323, hiç bir fikrim olmayan araç..

mitsubishi; lancer, carisma, galant.. hepsi de çok güzel yol tutan, corolla ile kıyaslanamıcak kadar yola yapışan araçlar

nissan sunny; çok bindim, bir yıl kadar kullandık bile ancak kıyaslama imkanım olmadı hiç, hatırlamıyorum bile aracı.. sadece kliması aklımda kaldı, üşütüyordu..

opel astra; hiç bir fikrim yok malesef.. ancak daha iyi olduğunu tahmin ediyorum, yenileri karşılaştırınca (annemin 2009 corollası babamın 2009 astrası var)

peugeot 406; pejo olamayacak kadar kaliteli bir araç.. bugün bile efsaneyi satıp binebileceğim bir araç.. yol tutuşu efsaneden iyi.. 405le karşılaştırırsak corollanın karşısında şansı yok 405in.

renault 19 ve belki çok zorlarsak megane; megane işin içine girince o corolladan daha iyi, ancak 19 söz konusuysa corolla çok daha iyi

seat cordoba ve toledo; en ufak fikrim yok

subaru impreza, yorum yazmama gerek var mı?

vw bora; ciddi anlamda güzel yol tutuyor, ancak efsane daha eski bu araçtan..
   Türkay senin hafifliğinden bahsettiğin lotus gibi arabalar caddeden ziyade pistvari arabalar.onlar güç/ağırlık oranını büyütmek için ağırlığı düşürüp bu dezavantajı gidermek için altını alçaltıp arka ve öne ekstra spoyler gibi hassas ve ayarlanabilir ekipmanlarla takviye yapılıyor.sen o tip arabalarla izmirde ankarada biryerden biryere gidemezsin.oğlumun fiat coupesi normal atmosferik motordu,tofaş ceosu Jan Nahum benim çocuğa senin arabayı İzmitteki markalar şampiyonasında Fiat takımına alalım İtalyada fabrikada öir turbo var seninkinide turbo yapıp ikinci turbo olsun demiş.ben itiraz ettim oğlan baba orada ben stratejistim ekmek yiyorum ayıp olur dedi.araba tamamen söküldü bütün kaynaklar argon yapıldı,döşemeler yer halısı kapı kaplamaları tavan döşemesi teyp klima hepsi söküldü.tavan yer kapı içleri gümüş rengi pırıl pırıl boyandı,sparco koltuklar takıldı arka koltuklarda söküldü.araba direksiyon kutusu,süspansiyonlar değişti yerden yükseklik 5-6 cm getirildi.Fiat takımı o sene 1.ci oldu yarıştan sonra araba geldi bu arada tabiki arabanın içine barlarda koymuşlar,ben o arabayla evden cennet mahallesine gittim altını vura vura.sonra turbo hariç bütün ilaveleri söktürdüm yükseklik yerine geldi.uzun lafın kısası normal bir arabanın yol tutuşu ağırlığıyla doğru orantılıdır.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #757 : Nisan 08, 2011, 19:03:04 »
Efsanelerin en büyük kusuru aşırı sağlam olması,yol tutuşu ,frenleri problemi hep bu yüzden.diğer arabalarda amortisörler 30-40 binlerde patlarlar veya takırtı yaparlar,hemen değiştirilir.220 bine gelen efsanede bile amortisör patlaması çok çok nadirdir.ama güçleri 60-70 bin km de azaldığından yol tutma çok azalır.arka fren balatalar aşınmadığından ustalar değiştirmez ama ısına ısına kemikleştiklerinden arka frenler tutmaz olur bütün yük önlere biner,değer verip yorumlarını okuduğunuz Atilla Özdemir bile bu hatayı yaptı arkaları 222 binde değiştirdi,önlerle beraber bonus olarak disklerde değişince ben frenlerime inanamadım.arkadaşlar hidroliğinizi değiştirmeyi asla ihmal etmeyin.Türkay bir konu ortaya attın kendi siteme  girip reytingine bile bakamadım.boş vakitlerinizde toyota dostlari.com a uğrayın,beklerim.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #758 : Nisan 08, 2011, 19:42:35 »
dur ya sen şeyleri söktün mü? alttaki parça çıkınca o parçanın altında kalan iki tane daha vida olacak.. onları ne yaptın? sökmeden çekiştirmiyorsun inşallah?
yok be abi sökmedim onları ben :) dışta görünen iki vida var kalorifer düğmelerinin altında onları söktüm sadece diğerleri tam olarak nerde ? ama bugun baya dağıttım külüüğün altındakı parçayı bile çıkardım :)
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #759 : Nisan 08, 2011, 19:53:50 »
iki parça ya orta konsol, alt konsolu çıkarmak için iki vida var, onları söktün, alt parçayı çıkardın.. alt parçayı çıkardıktan sonra altında biraz incele 2 tane daha vida olması lazım öyle hatırlıyorum
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli