Gönderen Konu: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa  (Okunma sayısı 165104 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 96 Corolla GLİ
    • www.bereketli44.meb.k12.tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1460 : Ekim 03, 2011, 13:58:54 »
iyiymiş,ben sadece hava filtresine servisten alıp 38 lira verdim.
maşallah de maşallah,itina ile bakarsan hep böyle olur,seni hiç üzmez bence ;)

hepsine teker teker masallah :)
Malatya/Yazıhan-Bereketli KÖyü İlköğretim Okulu
www.bereketli44.meb.k12.tr

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1461 : Ekim 03, 2011, 17:09:12 »
Yücel  0,08 A  80 mili amper demektir. 24 saatte  1,920 A çeker  45 amperlik aküyü 24 günde tam sıfır haline getirir. ama 12-13 günde marş basmaz hale gelir. benim bmw 2002 aldığımızdan beri akü sorunu yaşıyordu, 20-25 gün yatarsa akü basmıyordu. iki kere akü aldık hep aynı, en sonunda kendim bakmaya karar verdim. aküden her yer kapalıyken 40 mili amper akım çekldiğini ölçtüm, arayarak takometrenin cereyanının kontaktan değil daimi voltajdan alındığını buldum. kontak voltajına bağladıktan sonra sorun bitti şimdi 6 ay yatsa akü yinede basıyor.
senin lpgyi direk cereyana bağlamışlar 30 mili amper orası çekiyor . alarm açıkken 50 mili amper çekmesi normal ama alarm kapalıyken 5- 10 miliamper çekmesi lazım. senin yapacağın alarmın sigortasını söküp lpgnin cereyan ucunu ayırdıktan sonra sıfır akım olduğunu kontrol et. sıfır oluyorsa alarmın sigortasını tak alarm kapalıyken 5-10 mA olmalı . lpg ciye cereyanı kontağa bağlamasını söyle. alarm kapalıyken 50 mA çekiyorsa alarmını kontrol ettir. öf çok yoruldum biraz uyumalıyım.


Atilla abi Şimdi son durumu anlatayım.Hafta sonu Alarmı , lpg yi söktüm , teybin kafasını da çıkardım.Aracın kapılarını kilitledim ölçtüm.0,02 amper çekiyor araç hiçbirşey baglı degilken.Daha sonra alarm baglantısını yaptım.Onlada 0,04 amper çekiyor .Lpg yi bagladım onlada 0,08 amper çekiyor yani lpg 0,08 amper çekiyor.Abi benim anlamadıgım bu araba yıllardır bizde Niye önceden böyle birşey yoktu şimdi var anlayamıyorum .Bugün yeni bir akü aldım .Bakalım sonucu görecez ama dedigin gibiyse - 10 güne kalmaz yeni aldıgım aküde boşalacaktır.
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1462 : Ekim 03, 2011, 17:15:11 »
Yücel  0,08 A  80 mili amper demektir. 24 saatte  1,920 A çeker  45 amperlik aküyü 24 günde tam sıfır haline getirir. ama 12-13 günde marş basmaz hale gelir. benim bmw 2002 aldığımızdan beri akü sorunu yaşıyordu, 20-25 gün yatarsa akü basmıyordu. iki kere akü aldık hep aynı, en sonunda kendim bakmaya karar verdim. aküden her yer kapalıyken 40 mili amper akım çekldiğini ölçtüm, arayarak takometrenin cereyanının kontaktan değil daimi voltajdan alındığını buldum. kontak voltajına bağladıktan sonra sorun bitti şimdi 6 ay yatsa akü yinede basıyor.
senin lpgyi direk cereyana bağlamışlar 30 mili amper orası çekiyor . alarm açıkken 50 mili amper çekmesi normal ama alarm kapalıyken 5- 10 miliamper çekmesi lazım. senin yapacağın alarmın sigortasını söküp lpgnin cereyan ucunu ayırdıktan sonra sıfır akım olduğunu kontrol et. sıfır oluyorsa alarmın sigortasını tak alarm kapalıyken 5-10 mA olmalı . lpg ciye cereyanı kontağa bağlamasını söyle. alarm kapalıyken 50 mA çekiyorsa alarmını kontrol ettir. öf çok yoruldum biraz uyumalıyım.


Atilla abi Şimdi son durumu anlatayım.Hafta sonu Alarmı , lpg yi söktüm , teybin kafasını da çıkardım.Aracın kapılarını kilitledim ölçtüm.0,02 amper çekiyor araç hiçbirşey baglı degilken.Daha sonra alarm baglantısını yaptım.Onlada 0,04 amper çekiyor .Lpg yi bagladım onlada 0,08 amper çekiyor yani lpg 0,08 amper çekiyor.Abi benim anlamadıgım bu araba yıllardır bizde Niye önceden böyle birşey yoktu şimdi var anlayamıyorum .Bugün yeni bir akü aldım .Bakalım sonucu görecez ama dedigin gibiyse - 10 güne kalmaz yeni aldıgım aküde boşalacaktır.

olaylar olaylar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1463 : Ekim 03, 2011, 18:00:26 »
Yücel  0,08 A  80 mili amper demektir. 24 saatte  1,920 A çeker  45 amperlik aküyü 24 günde tam sıfır haline getirir. ama 12-13 günde marş basmaz hale gelir. benim bmw 2002 aldığımızdan beri akü sorunu yaşıyordu, 20-25 gün yatarsa akü basmıyordu. iki kere akü aldık hep aynı, en sonunda kendim bakmaya karar verdim. aküden her yer kapalıyken 40 mili amper akım çekldiğini ölçtüm, arayarak takometrenin cereyanının kontaktan değil daimi voltajdan alındığını buldum. kontak voltajına bağladıktan sonra sorun bitti şimdi 6 ay yatsa akü yinede basıyor.
senin lpgyi direk cereyana bağlamışlar 30 mili amper orası çekiyor . alarm açıkken 50 mili amper çekmesi normal ama alarm kapalıyken 5- 10 miliamper çekmesi lazım. senin yapacağın alarmın sigortasını söküp lpgnin cereyan ucunu ayırdıktan sonra sıfır akım olduğunu kontrol et. sıfır oluyorsa alarmın sigortasını tak alarm kapalıyken 5-10 mA olmalı . lpg ciye cereyanı kontağa bağlamasını söyle. alarm kapalıyken 50 mA çekiyorsa alarmını kontrol ettir. öf çok yoruldum biraz uyumalıyım.


Atilla abi Şimdi son durumu anlatayım.Hafta sonu Alarmı , lpg yi söktüm , teybin kafasını da çıkardım.Aracın kapılarını kilitledim ölçtüm.0,02 amper çekiyor araç hiçbirşey baglı degilken.Daha sonra alarm baglantısını yaptım.Onlada 0,04 amper çekiyor .Lpg yi bagladım onlada 0,08 amper çekiyor yani lpg 0,08 amper çekiyor.Abi benim anlamadıgım bu araba yıllardır bizde Niye önceden böyle birşey yoktu şimdi var anlayamıyorum .Bugün yeni bir akü aldım .Bakalım sonucu görecez ama dedigin gibiyse - 10 güne kalmaz yeni aldıgım aküde boşalacaktır.
   Yücel lpgnin elektriğinin kontak anahtarı devresinden alınması gerektiğini düşünüyorum. lpg cilere ve elektrikçilere sor. kontağa bağlı olmalı derlerse kontağa bağlat. yanlız lpg  100 saatte 4 amper çeker yani 4 günde.10 günde 10 amper 30 günde 30 amper. 1 ayda akün tam şarjlı olsa bile yarıya düşer.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1464 : Ekim 03, 2011, 18:59:31 »
abi atiker konya fabrika  yetkilileri ile görüştüm .Onlara söyledim o şekilde lpg hafısasını unutacagını söyledi ama bilemiyorum abi arabaya sonradan birşey taktırmasak hiçbir sıkıntı yok anlayacagın 0,02 1 ay bile dursa 14 amper çekiyo
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1465 : Ekim 03, 2011, 19:03:47 »
Yücel senin hesaba göre lpg 0,04 yani 40 mili amper çekiyor.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1466 : Ekim 04, 2011, 09:19:33 »
ya arkdaşlar benim canımı sıkan bir durum var,şanzumanla ilgili
viteş boşta iken geri vitese alma anında can sıkıcı bi vurma sesi geliyo,hafiften silkeliyo arabayı ve bu seste vites kutusundan dişlilerden geliyo,sorun nerede olabilir?nedir acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1467 : Ekim 04, 2011, 10:15:14 »
Bu süreklimi oluyor yoksa ara ara mı bazen bende de oluyor fakat geri viteste senkromeş olmadıgından bu tür durumlarda ben diger vitesler takıp çıkarıp tekrar geriye  takıyorum ondan sonra çok rahat geçiyor .Ama çok nadir oluyor.Diger viteslere geçi nasıl vede kavrama felan
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1468 : Ekim 04, 2011, 10:23:00 »
son 1 hafta 10 gündür falan oluyor.diğer vites geçişlerinde sorun yok
p den r ye rahat geçiyor,diğer L 2 ve d geçişlerinde sorun yok ama n den r ye geçtiği anda cok pis moral bozucu bi vurma sesi geliyo
senin şanzıman manuel değilmi yücel?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1469 : Ekim 04, 2011, 10:31:39 »
O zaman abi 1 haftada sadece lpg sitemi 7 amper çekiyor sürekli kullanılan bir araç olsa problem olmaz sanırım .Ama benim gibi haftalık binen biri için sorun teşkil eder.Benim merak ettigim acaba sıralı sistemin voltajını kontaga baglatsam bilgilerini siler mi ?Eger öyleyse o şekilde de bir işlem yapamam .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1470 : Ekim 04, 2011, 10:37:30 »
Evet benim araç monuel  senin aracın otomatik oldugunu bilmiyordum.Abi senin durum şanzıman yagından kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Otomatik şanzumanlarda yag çok önemli diye biliyorum kontrol ettirmeni tavsiye ederim bu arada en sorunsuz otomatik şanzıman toyota araçlarda var sanırım .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1471 : Ekim 04, 2011, 10:57:39 »
Evet benim araç monuel  senin aracın otomatik oldugunu bilmiyordum.Abi senin durum şanzıman yagından kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Otomatik şanzumanlarda yag çok önemli diye biliyorum kontrol ettirmeni tavsiye ederim bu arada en sorunsuz otomatik şanzıman toyota araçlarda var sanırım .

evet aynen öyle sorunsuz otomatik şanzumanlar arasında efsaen otomatikler.aldıgımdan beri 1,5 yıldır sorun cıkartmadı hiç,73100 km de şanzıman yağını yetkili serviste değiştirdim,şu anda 76000 de
dün akşam yağına baktım,sanki eksilme var gibi eğer öyle ise şanzıman yagından olabilir,dur bakalım hayırlısı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1472 : Ekim 04, 2011, 12:12:07 »
evet aynen öyle sorunsuz otomatik şanzumanlar arasında efsaen otomatikler.aldıgımdan beri 1,5 yıldır sorun cıkartmadı hiç,73100 km de şanzıman yağını yetkili serviste değiştirdim,şu anda 76000 de
dün akşam yağına baktım,sanki eksilme var gibi eğer öyle ise şanzıman yagından olabilir,dur bakalım hayırlısı

haakkı bey merhabaalarr =)) abi gelicem yakın bi zamanda efsaneyi almaya söliyimm haberin olsun
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1473 : Ekim 04, 2011, 12:25:50 »
buyur gel kardeş,her zaman başımın üstünde yerin var,temelli mi alcan yoksa samurayı :D  ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1474 : Ekim 04, 2011, 12:36:29 »
Hayırdır? :)
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1475 : Ekim 04, 2011, 14:10:34 »
Hayırdır? :)

hayırdır derken? kardeş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1476 : Ekim 04, 2011, 20:34:41 »
Samurayı satısa gelıyor sankı ;)
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1477 : Ekim 05, 2011, 00:27:29 »
evet aynen öyle sorunsuz otomatik şanzumanlar arasında efsaen otomatikler.aldıgımdan beri 1,5 yıldır sorun cıkartmadı hiç,73100 km de şanzıman yağını yetkili serviste değiştirdim,şu anda 76000 de
dün akşam yağına baktım,sanki eksilme var gibi eğer öyle ise şanzıman yagından olabilir,dur bakalım hayırlısı
    hakkı bostancı sanayide otomatik şanzımancı Fahri usta var, kalfasıda Burak usta. burak bir tecrübe etsin sana en doğru bilgileri verir.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1478 : Ekim 05, 2011, 09:50:37 »
Samurayı satısa gelıyor sankı ;)

yok sen canını sıkma,bendeee :D ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1479 : Ekim 05, 2011, 09:52:24 »
    hakkı bostancı sanayide otomatik şanzımancı Fahri usta var, kalfasıda Burak usta. burak bir tecrübe etsin sana en doğru bilgileri verir.

teşekkür ederim Atilla abi,en kısa zamanda damlarım oraya