0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arkadaşlar yağ eksiltme hakkında ahmet bey sağolsun beni ziyarete geldi; uzun uzun konuştuk anlaşılan şu ya gidip 1000 tl civarı para verip işi halledeceksiniz yada eksilttikçe yağ koyup bineceksiniz bu arada Ahmet arkadaşa verdiği bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim.
5w30,0w30,0w40,5w40 ful sentetikleri rahat rahat kullanabilirsin.ben olsam 5w30 kullanırım,çünkü araban sıfır.güle güle kullan.
Lpg li 2003 corollaya hangi yagı kullanmalıyım10-40 iyimi sizle ne tavsiye edersiniz
iyi aksamlar ben castrol yağı alıcam bunların bir sürü çesiti var hangisini önerirsiniz 2006 corolla verso