Madem aile içindeyiz, Devletli Hünkarım , bende yalan yok yoksa kellemiz gider

Yakın geçmişimizde hoş bir ikon olmuş güzel bir aracı ve benzetmeyi yine de tanımadığım bir kişiye bu şekilde kullanmam. Sen de dene , mesaj içeriğinde arkadaşın adını yazarak bir meaj at bak ne oluyor. Yoksa bende virüs mü var.
Aslında tam olara ha.. murat deniyordu , Arabistana kadar gidip gelmişti bu araba..
Aile içindeyiz evet , abi diyebilirsin..
" neyse sorunlu kelimeyi direk kaldırdım , bu şekilde hallettim "
Madem aile içindeyiz, Devletli Hünkarım , bende yalan yok yoksa kellemiz gider
Yakın geçmişimizde hoş bir ikon olmuş güzel bir aracı ve benzetmeyi yine de tanımadığım bir kişiye bu şekilde kullanmam. Sen de dene , mesaj içeriğinde arkadaşın adını yazarak bir meaj at bak ne oluyor. Yoksa bende virüs mü var.
Aslında tam olara ha.. murat deniyordu , Arabistana kadar gidip gelmişti bu araba..
Aile içindeyiz evet , abi diyebilirsin..
" neyse sorunlu kelimeyi direk kaldırdım , bu şekilde hallettim "
Şaka yaptım

. .acı yazınca otomatik çıkıyor bu Eftal Abi

.
Küçüklüğüme ver

.
Efdale aynen katılıyorum hergün bir şehir efsanesi çıkarıyorlar.yok bor şöyleymiş yok filanca yağ enjektörleri temizlemezmiş.enjektörü katkılı yakıt temizler,motor yağıyla uzaktan yakından ilgisi yok.
Vedat ne yapıyorsun ?Ercüyü çağırma çimdi canıma okur.
Vedat ne yapıyorsun ?Ercüyü çağırma çimdi canıma okur.
ahahahaha. Estağfurullah Atilla Amca

. Eğer bu yazılanları okursa yandık
hööyyttt

bıraz geç olsada noluyu burda
Adres falan varmı bi uğrıyım yanına 
Ercü ben kuzey kutbundayım geç kaldın.
Ercü ben kuzey kutbundayım geç kaldın.
hangi yağı koydun Atilla amcacım

ben hala 10 40 castrol magnetech ve bor taraftayıım
Ercü mobil eski motorlar için 10w60 mobil1 extendedlife fullsentetik ,daha yeni yani km si 100bin civarı olanlar için peaklife mobil1 5w50 fullsentetik çıkarmış.benim araba yağ eksiltmediğinden 5w50 kullanacağım,yağın km sinin dolmasını bekliyorum.senin arabada yağ yakma sorunu olduğundan 10w60 kullanmak lazım.85-90 tl civarı hemde 15-20 bin km lik yağlar.
Ercü mobil eski motorlar için 10w60 mobil1 extendedlife fullsentetik ,daha yeni yani km si 100bin civarı olanlar için peaklife mobil1 5w50 fullsentetik çıkarmış.benim araba yağ eksiltmediğinden 5w50 kullanacağım,yağın km sinin dolmasını bekliyorum.senin arabada yağ yakma sorunu olduğundan 10w60 kullanmak lazım.85-90 tl civarı hemde 15-20 bin km lik yağlar.
ozaman şöyle diyim amcacım bendede yağ eksiltme yok ama 5w50 olabilir madem 20 binde değişiyor onu bi deneyelim zamanı geldiğinde
Atilla amcam corolla 2005 benzinliye castrol 5-40 kullanıyoruz 100tlde fiyatı var senin önerdiğin diğer yağlar mobil1 in herhalde hangisini tercih etmeliyim???
Arda senin 2005 kaç km de?
Katalizör olan AE101'lerde motor yağının 5.000 km'de bir değişmesi gerekirmiş. Ne iş bu var mı bunun aslı
Katalizör olan AE101'lerde motor yağının 5.000 km'de bir değişmesi gerekirmiş. Ne iş bu var mı bunun aslı 
böyle birşey yok.katalizatör eksozdan çıkan gazların zararını önleyen sistem,motor yağıyla hiçbir ilintisi yok.