Gönderen Konu: Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-2018]  (Okunma sayısı 61780 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #60 : Temmuz 12, 2013, 10:34:34 »
aynı şekilde civic dizel 63,000. demek istediğim şey genel olarak aşırı bir fiyat yüksekliği var ama sadece Toyota da değil tüm markalarda.

Karşılaştırma yaparken biraz detaylı bakmak gerekebilir. 63.000 TL dediğiniz Civic dizel 1.6lt, 120 Beygir ve 300 Nm tork üretiyor. Corolla'nın sunduğu motor seçeneği 1.4lt, 90 beygir ve 205 Nm tork üretiyor aradaki farkı hesaba katmak gerek.

Hoş ben Civic dizel içinde pahalı demiştim ;) Corolla'dan sonra Civic dizele biraz haksızlık yapmışım gibi geldi :)
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #60 : Temmuz 12, 2013, 10:34:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #61 : Temmuz 12, 2013, 10:44:14 »
ali bey dediğiniz çok doğru ancak bizim ülkemiz biliyorsunuz sedan pazarı.. sedan arabalar ister istemez daha pahalı oluyor. bir de bu açıdan bakmak lazım. gerçi ben de sizin gibi civicle kıyaslamıyorum ama gerçekten aşırı bir pahalılık söz konusu
yeni auris 1,6 advance multidrive s

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #62 : Temmuz 12, 2013, 12:08:52 »
ben açıkçası pahalı bulmuyorum.. çünkü genel olarak tüm markalarda pahalılık söz konusu.. örnek jetta 1,6 tdi highline dsg daha mı ucuz? 73,800 lira fiyatı var. artı metalik renk anahtarsız çalıştırma ve geri görüş kamerası eklerseniz 2,500 lira daha eder.. şöyle bir şey dolaşıyor Corolla alacağıma passat tdi alırım.. niye passat tdi alan jetta yı görmüyor mu?? bu yaklaşımla jetta da satmamalı Corolla da.. aynı şekilde civic dizel 63,000. demek istediğim şey genel olarak aşırı bir fiyat yüksekliği var ama sadece Toyota da değil tüm markalarda.

tam olarak aklımdan geçenleri yazmışsınız...
genel olarak, asgari ücretin 1000 liradan az olduğu bir ülkede nasıl oluyor da bu paralara bu arabalar bu kadar çok satılabiliyor anlamış değilim doğrusu...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #63 : Temmuz 12, 2013, 14:49:16 »
Konu içerisinde gerginliğe sebep olan ya da olabilecek mesajları temizledim. Forum kurallarına uygun olarak devam edilmesini rica ediyorum.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #64 : Temmuz 12, 2013, 16:36:28 »
bugün itibariyle eskişehir - sarar plaza'da aracı inceledim ve hatta test sürüşü gerçekleştirmiş bulunuyorum. dikkatimi çeken noktaları  hemen paylaşayım sizlerle.

plazada 4 farklı corolla modeli mevcuttu. 1.33 lt manuel, 1.4 d-4d advance manuel, 1.6 lt advance manuel ve 1.6 lt premium multidrive s. hepsini ayrı ayrı inceledim. cam açma düğmelerindeki plastiklerin malzeme kalitesi biraz kötüleşmiş ve sadece şoför tarafı tek dokunuşla açılıp kapatılabiliyor. ışıklandırma söz konusu değil. bagaj kapağı dışarıdan ve içeriden ayrı ayrı açılabiliyor fakat kapanması son derece sıkıntılı. kendi aracımız olan e12 sedandan bile daha kötü bir sisteme sahip, çok sert bir biçimde bastırmanız gerekiyor. premium hariç donanım seviyelerinde anahtarlar sustalı hâle gelmiş. bunların dışında diz mesafesi ciddi şekilde artmış. anlamadığım nokta, yol bilgisayarındaki veriler (premium altındaki donanım seviyeleri) odometredeki siyah tuşla değiştiriliyor. direksiyonun üzerinden ya da sağından solundan değiştirilmiyor. küçük ekranda sadece genel yakıt ortalamasını görebiliyorsunuz. toyota touch'a sahip donanımlı araçlarda grafik üzerinden anlık yakıt tüketimi yapılabiliyor ve çeşitli fonksiyonları da mevcut (en iyi yakıt tüketim aralıkları gibi).

gelelim test sürüşüne. test ettiğim araç, 1.6 lt advance donanımlı beyaz renkli düz vitese sahip corolla'ydı. 5-6 kilometrelik bir parkurda test etme şansı buldum. test sürüşüne çıkmadan önce dizel motorlu test aracı da yanımda park ediyordu ve rölantideki motor sesi oldukça azaltılmış gibi geldi bana. öncelikle valvematic motorun araçla son derece uyumlu olduğunu söyleyebilirim. motorun en çok etkileyici yanları; düşük devirlerde vvt-i motorlara göre daha yüksek hızlara ulaşabilmesi ve yakıt ekonomisi (valvematic ilk defa kullandım). öyle ki test sürüşü sonunda ortalama yakıt tüketimi 5.8 litreydi. tabii ki yol durumu ve diğer şartlara göre değişkenlik gösterecektir fakat e12 ile aynı parkurda aynı kullanımı sergilesem en az 7.3-7.5 litreyi bulacağına eminim. araçtaki yol sesi durumundan pek fazla söz edemeyeceğim çünkü bozuk satıhlı bir yolda kullanamadım fakat kaymak asfaltta motor ve yol sesini kesinlikle duymuyorsunuz. en çok merak edilen durumlardan bir tanesi de rüzgarlı havalarda nasıl bir sürüş sergilendiğidir sanırım. elde ettiğim izlenimlere göre yanal rüzgardan etkilenmesi önceki nesile göre iyileştirilmiş fakat 100 km/h civarındaki hızlarda kabin içine aynaların olduğu kısımdan halâ rüzgar uğultusu gelebiliyor. içinde bulunduğumuz gün rüzgarsız sayılabilecek günlerden biri. süspansiyon ve yol konforu açısından rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım, bu konuda en etkili yorumları satın alıp belirli bir süre kullanan arkadaşlar yapacaklardır. aracın pedal ayarlamalarında ufak değişiklikler olmuş. fren sistemi yeni auris'e eş değer diyebilirim. bunun dışında gaz pedalının ilk baştaki belirli bir mesafesi hissiz olarak ayarlanmış (opel'deki gibi). aracın kullanımı alıştıktan sonra son derece kolay. direksiyon dönüş çapı modaya uyarak kısalmış. hissiyatlar ile ilgili konulara girmiyorum çünkü herkesin beklentileri farklı olacaktır, kendiniz test ettiğinizde anlarsınız.

aracın fiyatlandırma politikası üzerine yetkililer ile biraz konuşma fırsatı buldum. açıkçası yüksek fiyatlara sahip olduğu durumuna itiraz etmiyorlar ve hatta zam gelebileceğini de söylediler. auris'te duyduğumuz kota durumunu anlattılar. bana göre toyota türkiye'nin fiyatlandırma konusunda sahip olduğu özgüvenin başlıca sebeplerinden biri bu gibi gözüküyor. kota miktarı kadar aracın satılacağından şüpheleri olmadığı için fiyatları istedikleri seviyelere çıkartabileceklerini düşünüyorum çünkü bayi içerisinde gördüğüm araçlardan 1.33 lt motorlu olanı haricinde hepsi satılmıştı. bunların içinde 63 bin tl'lik 1.6 lt premium multidrive s de var. ayrıca yoğun talepten dolayı sıra bekleme durumunun da olacağını söylediler. rakiplerinin fiyat politikalarından bahsederken opel astra'dan örnek verdim. bana aynen söyledikleri, onların araçları fazladır ve kota sorunu yoktur bu yüzden o fiyatlara satarlar şeklinde bir cevap alınca daha fazla bu konuyu uzatmadım ve teşekkür edip plazadan ayrıldım.

benim aklıma gelenler şimdilik bu kadar, merak ettiğiniz bir ayrıntı ya da durum varsa cevaplayabilirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #65 : Temmuz 12, 2013, 23:37:58 »
bugün itibariyle eskişehir - sarar plaza'da aracı inceledim ve hatta test sürüşü gerçekleştirmiş bulunuyorum. dikkatimi çeken noktaları  hemen paylaşayım sizlerle.


Bu denli detaylı incelemeyi aktardığın için teşekkürler Hakan
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 182000
  • Model Yılı: '14
  • 58 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #66 : Temmuz 12, 2013, 23:55:37 »
60 milyar para ver cam açma düğmelerini gece el yordamıyla ara.....pes.
"Türk Birliği`nin bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk Birliği`ne inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk Birliği`yle açacaktır. Dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır.Türk'ün varlığı bu köhne aleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek."   M.KEMAL ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #67 : Temmuz 13, 2013, 00:05:47 »
Bu denli detaylı incelemeyi aktardığın için teşekkürler Hakan
Sensiz ne İstanbul'un ne Toyota'nın ne de Corolla'nın tadı yok.Test yapmayı bırak gidip göresim bile yok :( :(
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • www.toyan.com.tr
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #68 : Temmuz 14, 2013, 23:41:08 »
Sensiz ne İstanbul'un ne Toyota'nın ne de Corolla'nın tadı yok.Test yapmayı bırak gidip göresim bile yok :( :(
Yapma kardeş hayat devam ediyor. Gönüller bir olsun gerisini boş ver. Sen yine de git yeni Corolla yı bir gör hasret giderirsin :)
Hi, I have come
TODAY TOMORROW TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #69 : Temmuz 15, 2013, 00:13:22 »
Yapma kardeş hayat devam ediyor. Gönüller bir olsun gerisini boş ver. Sen yine de git yeni Corolla yı bir gör hasret giderirsin :)
Forum sayesinde tanıdığım EN KRAL ARKADAŞIMSIN Adil  :alkis:  :alkis:  :alkis:   
Seninle yaptığım testi diğerleriyle yapamıyorum.Aman gaza fazla basmayın,frene sert dokunmayın,onu yapmayın bunu yapmayın gibi şeylerle karşılaşıyorum.Sayende Corolla'nın da,Prius'un da,Yaris'in de,Avensis'in alt ve üst limtilerini iyi biliyorum.Doğuşta da Sadullahve Teo'yu unutmamak gerek :D
   Limitlerini zorladığım 4 araba oldu.Prius,yeni Caravelle DSG,Passat CC ve Volvo S80.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #70 : Temmuz 18, 2013, 15:50:13 »
Az önce bayii den geldim, yeni corolla yı inceledim. Tasarımı hoşuma gitti, içi biraz karanlık olsa da güzel tamam ama neden 4 cam tam otomatik değil, hadi benim yaris te değil ama neden 20000tl daha pahalı bi arabada bu detayı atlamışlar, çok mu zor? Auris e baktım onda hepsi full otomatik... Herşey tamam buna mı takıldın diyenler olur belki ama bana çok saçma geldi..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #71 : Temmuz 18, 2013, 18:05:59 »
Onur bey sinektr kucuktur ama mide bulandirir. Size katiliyorum, haklisiniz.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #72 : Temmuz 18, 2013, 18:17:53 »
Az önce bayii den geldim, yeni corolla yı inceledim. Tasarımı hoşuma gitti, içi biraz karanlık olsa da güzel tamam ama neden 4 cam tam otomatik değil, hadi benim yaris te değil ama neden 20000tl daha pahalı bir arabada bu detayı atlamışlar, çok mu zor? Auris e baktım onda hepsi full otomatik... Herşey tamam buna mı takıldın diyenler olur belki ama bana çok saçma geldi.. 
Bu maalesef sadece Toyota'da olan bir tasarım eksikliği değil.Uzakdoğulu bütün üreticiler aynısını yapıyor.Konu Toyota olunca,tekerlek icat olduğundan bu yana DÜNYADA en çok satan,lokomotif görevi gören böyle bir araba da böyle bir eksiklikte ne demek?Ama yapabileceğim bir şey de yok :( :(
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #73 : Temmuz 18, 2013, 18:45:48 »
Sadece bu bile benim için Auris i tercih sebebim olurdu. Neyse vardır Toyota nın bir bildiği... yok yaa yoktur :(((   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #74 : Temmuz 18, 2013, 19:00:07 »
O kadar basit bir sistem ki. Sırf yazılım ile bile yapılabilir aslında :)

Benim Auris tercihim bağımsız süspansiyon nedeniyle olurdu ;)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '15
  • 17 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #75 : Temmuz 19, 2013, 08:35:13 »
Tabiki Auris i tercih edecek çok sebep var ama ben arada kalanlar için yazmıştım, yeni auris bence ön tasarımıyla bu güne kadar Toyota nın çıkarttığı en şık otomobil...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #76 : Temmuz 19, 2013, 08:41:16 »
O kadar basit bir sistem ki. Sırf yazılım ile bile yapılabilir aslında :)

Benim Auris tercihim bağımsız süspansiyon nedeniyle olurdu ;)

Toyota belli bir süre basılı tutunca işlem yapan modülü kullanmıyor.

Tuşları 2 kademeli yapıyor. Bu nedenle sadece yazılım ile yapılamaz.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #77 : Temmuz 19, 2013, 08:43:12 »
Toyota belli bir süre basılı tutunca işlem yapan modülü kullanmıyor.
Ahmet abi braşürü inceledimde VSC ve HAC var TRC yok yeni corollada TRC yokmu yani :S
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #78 : Temmuz 19, 2013, 10:27:48 »
Ahmet abi braşürü inceledimde VSC ve HAC var TRC yok yeni corollada TRC yokmu yani :S

TRC ve VSC ABS yi kullanan alt sistemler biri varsa ötekiside var.

TRC siz VSC sistemi olamaz.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 18 kere teşekkür etti
  • 34 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #79 : Temmuz 19, 2013, 15:27:44 »
Toyota belli bir süre basılı tutunca işlem yapan modülü kullanmıyor.

Tuşları 2 kademeli yapıyor. Bu nedenle sadece yazılım ile yapılamaz.

Artı bence koymamasının sebebi Sıkışma Sensörü. Para eden parça bu sanıyorum, ve konması zorunlu olduğu için otomatik yapmıyor camları.