Gönderen Konu: Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-2018]  (Okunma sayısı 61772 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #80 : Temmuz 19, 2013, 16:03:48 »
Artı bence koymamasının sebebi Sıkışma Sensörü. Para eden parça bu sanıyorum, ve konması zorunlu olduğu için otomatik yapmıyor camları.
bir onceki model yilindaki coroolla avensis verso(2002-2007) arasi araclarda 4 cam da tam otomatik ve hepside sikisma kontrollu.kimse demesin guvenlik saglamlik hepsi maliyetten kacma.verso elegantta hem sofor tarafindaki kumanda hemde diger camlardaki kumandalarin hepsi 2 kademe.
2011 d4d Corolla

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #80 : Temmuz 19, 2013, 16:03:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #81 : Temmuz 19, 2013, 19:47:24 »
Artı bence koymamasının sebebi Sıkışma Sensörü. Para eden parça bu sanıyorum, ve konması zorunlu olduğu için otomatik yapmıyor camları.
+111
sensor olmassa ufak bir dikkatsizlik feci sonuclar dogurabilir.
Hatta bir film vardi Mujde Ar'in basrollerini oynadigi, eski kusak hatirlar. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #82 : Temmuz 19, 2013, 20:28:37 »
Bence de maliyet ile ilgilidir.

Opellerin tüm camları 1991 yılından beri ECU kontrollüdür. Her bir camın ne kadar akım çektiğini motor beyni sürekli kontrol eder. Otomatik özelliği de cam kapalıyken kapatma yönüne 1-2 saniye basılı tutularak programlanır, tüm camlarda bu mümkündür. Toyotaya da tavsiyem benzer bir kontol sistemi uygulamasıdır. 1991 Corollamızda da iki seviyeli tuş takımı var, hala aynı sistem ise sıkıntılı bir durum. Gerçi bizimkinde tüm akım tuş takımı üstünden geçiyor ya :D
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #83 : Temmuz 19, 2013, 23:30:41 »
Bence aurisdeki gibi corollada da donanıma göre 4 cam auto olması gerekirdi. Ters durumlar söz konusu corollaya life donanima 4 cam otomatik koymuşlar aurisde life arka camlar otomatik değil corollada auto hicbir donanım da yok birde otomatik katlanır aynalarda yok corollada düğmeye basarak elektrikli katlanabilir aynalar var aurisde auto katlanır aynalar mevcut :S
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #84 : Temmuz 19, 2013, 23:34:08 »
Bence aurisdeki gibi corollada da donanıma göre 4 cam auto olması gerekirdi. Ters durumlar söz konusu corollaya life donanima 4 cam otomatik koymuşlar aurisde life arka camlar otomatik değil corollada auto hicbir donanım da yok birde otomatik katlanır aynalarda yok corollada düğmeye basarak elektrikli katlanabilir aynalar var aurisde auto katlanır aynalar mevcut :S
Toyota'da donanım ile ilgili kimler karar veriyorsa bu kararı verirken ne alıyorlarsa aynısından istiyorum . :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #85 : Temmuz 20, 2013, 01:25:06 »
İnceleme neticesinde 71 bin tl fiyat biçilen araçta,

İşlevsellik;

- Bagaj kapağı amortisörü yine yok
- Cam konusuna değinilmiş,eksiklik.
- Arka bölüm havalandırma ızgarası yok.

Motor;

- Teknik verilerinde dizel 0-100 14,7 sn olarak yer alıyor ve sebebi şanzıman. Benim için önemli bir kriter değil ancak göz ardı edilmemeli.
- 1.4 dizel 90 bg MMT vites geçişleri önceki seriye göre daha yumuşak ve sarsıntısız.
- Dizel araç tercih edene donanımı premium olduğu için Premium! araç sattığını düşündüren  fiyat politikasına Corolla da ayak uydurmuş.(bknz Honda HB Civic)
- Her ne kadar yeni araç alan varsa da mevcut aracını değiştirme düşüncesinde olan bir kitlede var ve aynı motor - şanzıman ile şahsen bana hitap etmiyor.

Tasarım;

Göreceli bir kavram ve zevk meselesi. Ancak 16" jantlar tasarım ve ebat yönünden hoşuma gitmedi, en azından Avensis örnek alınabilirdi.

Teknoloji;

- Günümüz araçlarında olması gereken detaylar yeni Corolla da kısmen yer alıyor, özellikle dijital saat :)
- Sunroof dan ümidini kesen kitleye en azından Auris de yer alan cam tavan ile teselli ikramiyesi verilebilirdi.
- Auris de olan anahtar ile ayna kapama yanlış hatırlamıyorsam Corolla da yok.

Özet;

Sedan araca olan ilgi sebebi ile aracın fiyatının değil düşmesi artması şaşırtmaz. 70 bin bandına çıkılması halinde tercih D segmenti mi olur ? Yoksa Jetta 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Highline gibi çeşitli alternatifler mi olur ? takdir karar verme sürecinde olanların umarım yardımcı olur.
Aracımda ve tüm araçlarda, dünyadaki en çok vergi alınan en pahalı benzinini kullanıyoruz.
Aracımıza aldığımız 1 litre akaryakıttan Devlet %67 vergi almaktadır. Benzinin vergisiz litre fiyatı 1 liradır.
Ayrıca stok fazlası benzini devlet yurt dışına vergisiz olarak 1TL ve altına satmaktadır
www.pahalibenzinehayir.com

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #86 : Temmuz 20, 2013, 14:51:31 »
türkiyede üretiliyor,dışardan gelmiyor avantajlı olur diyenlere toyotadan tokat gibi cevap.ortaköyde baktım araca,tabiki çekiciliği var ama o arada fiyatlar yazmıyordu.fiyatlardan sonra bakmam tabiki.giderim hondaya,jettaya diye içlendim.
ön konsol honda gibi geldi bana yukarda ve kesintisiz soldan sağa,alt tarafı geniş ayaklar baya içeri giriyor.dıştan da bu son zamanlarda kia bakışları sertleştirmişti.ona benzettim.yani tasarımlar birbiri ile benzer olunca farklılık kalmıyor ki.ne yalan söyleyeyim,2008-2012 arasındaki 2011-2012 mayajı daha çekici geldi açıkçası.
zaten her geçen gün yarisimi satıp,hondaya bakıyorum artık ne olur bilemem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #87 : Temmuz 20, 2013, 15:39:00 »
Bu sabah işe gelirken yolda gördüm yeni Corolla'yı. Beyaz renkti. Demek ki alanlardan biri Gölcükten :D Bugün yerel gazetede gördüğüm habere göre dünyada ilk kez Kocaeli'de sahiplerine teslim edilmiş bilmem doğru mu yanlış mı. http://bizimkocaeli.com/guncel/84265-corollalar-sahiplerine-kavusuyor.html 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '16
  • 22 kere teşekkür etti
  • 112 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #88 : Temmuz 20, 2013, 16:06:32 »
Bu sabah işe gelirken yolda gördüm yeni Corolla'yı. Beyaz renkti. Demek ki alanlardan biri Gölcükten :D Bugün yerel gazetede gördüğüm habere göre dünyada ilk kez Kocaeli'de sahiplerine teslim edilmiş bilmem doğru mu yanlış mı. http://bizimkocaeli.com/guncel/84265-corollalar-sahiplerine-kavusuyor.html

Dünde Bursa'da teslim edildi haberi vardı. Anladığım kadarı ile 19 Temmuzda ilk teslimatlar yapıldı. Alanlara hayırlı uğurlu olsun.
2009-2012 Auris Comfort Extra LS 1.6-132PS Valvematic
2012-2016 Corolla Comfort Extra 1.4 D-4D 90 PS
2016 - Corolla Premium Navi High 1.4 D-4D 90 PS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kara Şimşek
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 99 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #89 : Temmuz 20, 2013, 16:36:13 »
dünyada ilk yeni corollayı teslim alanlar için tören düzenlenmiş

http://www.medyabar.com/haber/58214/yeni-toyotanin-ilk-sahibi-belli-oldu.aspx
1- SKODA FABIA (2004) 1.4 TDI 2004-2010
2-AURİS COMFORT EXTRA (2011)  D-4D / 2011-2016
3-HONDA CIVIC HB 1.6 DTEC (2015) 2016-...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #90 : Temmuz 20, 2013, 16:58:38 »
Araba gerçekten güzel ama, bende fiyatları görünce korktum açıkcası, Golf alıp, üzerine port bagaj yaptırmak banada daha mantıklı geldi, şaka bir yana, yüksek geldi fiyatlar, en azından motor teknolojisinde de ufak değişimler güç arttırımı vs. olsaydı, bu yükselen fiyatların arkasına biraz daha saklanılabilirdi. Tabi ben arabayı canlı görmeden uzaktan konuşuyorum, ocak 2014 gibi bir inceleme ve test yapabileceğim anca, alanlara hayırlı olsun
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #91 : Temmuz 20, 2013, 18:27:11 »
Dün toyota köşkdere de 10 a yakın beyaz Corolla teslim ediliyordu.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '14
  • 65 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #92 : Temmuz 21, 2013, 01:44:33 »
marttan beri dizel düz vites yeni auris kullanan birisi olarak dizel otomatik vites corolla testimle alakalı olarak görüşlerim:


- 1 den 2 ye geçiş hissedilmekte, sarsıntı azalsın diye 2 ye geçmeden ayağımı hafif gazdan keserek sarsıntıyı azalttım:)

- süspansiyonlar aurise göre daha sert, frenler aynı sayılır.
 
- iç ön tasarım çok benzemekte; touch2 sistemi aurisinkinden daha gelişmiş olsa da ekran arka fondaki mavilik ve yazı çözünürlüğü v.s. birşeyler bana itici geldi. auristeki touch1 corollaya nazaran siyah arka ekranı ile bence daha sade (buradaki yorumumun doğruluğu konusunda aslında çelişkiliyim, touch2 ye haksızlık da yapmak istemem. dürüst olmak gerekirse belki de corollayı kulanan birisi olsaydım auris bana garip gelebilirdi. her iki sistemi de deneyen başka birisi bir yorum yapar mı merak ediyorum)

- yine ön tasarımdaki ve kapı içlerinde deri parçalar aurise nazaran daha görsel, daha güzel...

- arka diz mesafesi süper, eski corollaya göre artmış, aurise göre de tabiki daha geniş.

- sürücü koltuğunun sürücüyü kavraması olayı auriste çok daha başarılı, koltukların yüksekliği de aurise nazaran alçakta.

- dikiz aynası tabiri caizse ağzınıza girecek gibi:) bana baya bi önde gibi geldi. ayna görüş açısını da kapatmakta, ön camın ve torpidonun tasarımı da görüşü kısıtlıyor sanki...

- cam tavan opsiyonu olmaması kötü olmuş.
 
- dış tasarım daha iyi olabilirdi. araç sanki yukarıya doğru uzamış, bi kalınlaşmış. corollanın o yere yakın yola hakim havası kalmamış.

genel sürüş keyfi ve konforu olarak aurisi kullanırkenki huzuru, rahatlığı v.s. ben bulamadım. asla kötü bir araç değil ancak corolla çıkınca hele ki 1.6 dizeli çıkınca aurisimi satar corolla alırım diyordum, şimdilik vazgeçtim.

Alanlara hayırlı uğurlu olsun, Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.


2013 - 2018 AURİS
2018 - ??? VW PASSAT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #93 : Temmuz 21, 2013, 19:11:08 »
Bazıları puslu havayı sever ve fırsatları değerlendirir, bazıları da olduğu yerde sayar.

Octavia  Elegance   1.6 TDI CR 105 HP DSG Greentech   68.600 TL
Aracımda ve tüm araçlarda, dünyadaki en çok vergi alınan en pahalı benzinini kullanıyoruz.
Aracımıza aldığımız 1 litre akaryakıttan Devlet %67 vergi almaktadır. Benzinin vergisiz litre fiyatı 1 liradır.
Ayrıca stok fazlası benzini devlet yurt dışına vergisiz olarak 1TL ve altına satmaktadır
www.pahalibenzinehayir.com

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #94 : Temmuz 21, 2013, 23:59:51 »
Bazıları puslu havayı sever ve fırsatları değerlendirir, bazıları da olduğu yerde sayar.

Octavia  Elegance   1.6 TDI CR 105 HP DSG Greentech   68.600 TL

Gittim, gördüm, inceledim. Müthiş bir araba. Bu sınıfta şu anda önde olduğunu düşünüyorum. Param olsa alırdım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Corolla 1.6 advance multidrive S
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 56 kere teşekkür etti
  • 98 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #95 : Temmuz 22, 2013, 01:27:30 »
arkadaşlar kim ne düşünürse düşünsün bu corolla çok satar bende aldım cuma günü teslim ettiler toyota sonkar dan bugün arabamı gün boyu kullandım arabadan inesim gelmedi çok keyif aldım dogrusu daha önce 2008 corolla comfort aracım vardı bu corolla dah üstün ve güzel alan arkadaşlar kazasız belasız kullansınlar  :) :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #96 : Temmuz 22, 2013, 04:02:27 »
Arkadaşlar bende aracı 2 gün önce Ankara Toyan'da Adil bey ile test ettim. Öncelikle eksikliklerden bahsetmek lazım.Aurislerde olduğu gibi cam tavan olmaması ve premium olan donanımda bile koltuk ısıtma koymamaları 71.000 tl para istenen bir araç için eksiklik. Bagaj kapağı amortisör olmaması ve çok sert kapanması gene beni üzen yanlarından. Toyota Touch var ancak nedense navigasyon özelliğinin ancak sene sonuna geleceği söylendi. Yıllardır hazırlık süreci olan bir aracın en çok satıldığı ülke olan Türkiyede navigasyonunun geç kalması aracı ilk partide alanlar için premium donanımı biraz tercihte zorlaştırır gibi. İçerideki dijital saat gerçekten afaki kalmış havandırma ve klima göstergelerini bile touch sistemde gösterebilen bir araçta o saatin ne işi var anlamadım gerçekten.Kapı kollarında yer alan cam kumandalarında hala ışık yok eksi all auto hala yok eksi kilitlenme sonrası cam kaldırma hala yok eksi.Kullandığım ve incelediğim araç dizeldi. Kaputun altı panjurun arkasında açık olan boşluk kısım dışında önceki kasa ile hemen hemen aynı. Ancak panjur ile kaput arası lastikle izole edilmiş olmasına rağmen lastiklerin farların üst kısmını takip ederek tamamen kapatmaması bence bir eksiklik zira kış aylarında farlar ile kaput arasından bol miktarda su ve çamur girer diye tahmin ediyorum.Mercekli far olmaması beni neredeyse ağlatacaktı ama napalım toyota aşkı işte içime attım.Araç içinde ise kol dayama bölmesi içi  önceki nesile göre biraz küçülmüş. Bu pek sorun değil bence ama hala eski kasalardaki gibi dikine duran tabut misali olması görsel açıdan eksiklik bence. Avensisvari bir yatıklık daha spor ve modern olur diye tahmin ediyorum.Arka koltuk orta panelde halen havalandırma kanalı yok bakamadım ama sanırım hala ön koltuk altı kanal kullanıyorlar, jettalardaki gibi ortaya konsa daha albenili olurdu.Koltuklar genel olarak iyi ancak keşke premium donanımda şöför mahallini elektrikli yapsalarmış. Birde aynalıklar beni üzdü. dışardan gayet güzel ancak lambalar ayna kısmı açılınca eski kasadaki gibi otomatik yanmak yerine köy evi gibi düğmeyle açılıyor ve bu beni üzen diğer husus oldu. Sanırım baya bi eleştiri yaptım azcık yerden yere vurdum ama son husus artık şu dizel motora 1.6 seçeneği getirilmesi ve ister sıhatli olsun ister sıhatsiz cruise control takılması.Eveeet bunca eksinin üstüne şimdi de güzelliklere gelelim. Arabanın ön ve arka kısmı dışında orta çizgisi eski kasayla hemen hemen aynı ancak yeni ön ve arka bu çizgiye gayet şık oturmuş aracın biraz daha yükseklik olarak kısalması sportif ve atletik duruş katmış kısacası yapmışlar ve olmuş. Gündüz led farlar çağın gereği olarak yerini bulmuş, ön panjur krom detayların farların içinde devam etmesi güzel bir anbians katmış keenlook diyolar heralde :D Aracın dışında yan aynaların keskinleşmesi güzel olmuş ayrıca rüzgarı daha fazla kesmek ve sesi azaltmak için araç ile ayna arasındaki rüzgarlıklar işe yaramış gibi.Ayrıca aracın altında rüzgar gürültüsünü azaltmak için ayrı bir hava yolu düşünülmüş ve gerçekten sürüşte hissedilir bir artı yaratıyor. 2011 corolla dizel kullanıcısı olarak farkı hissetmemek mümkün değil.Aracın içi genel olarak güzel ve albenisi yüksek. Konsolun yükselmesi ve çok az daha uzaması işe yaramış eğer 1.90 ve üstü boyunuz yoksa ister şöför ister yolcu mahallinde olun koltuk en ön konumda iken dahi diziniz göğüse temas etmiyor. Aracı daha yakın kullanabiliyorsunuz ve kumandalara daha hakimsiniz koltuk daha önde rahatça kullanabildiğiniz içinde arka tarafa daha çok yaşam alanı sunuyorsunuz. Arka koltuk mesafesi belirgin büyümüş sanırım C segmentte lider olabilir bu konuda. Direksiyon simidini keşke altından biraz kütleştirerek önceki makyajlı kasa gibi yapsalarmış dedim ama direksiyon dönüsünün kısaldığını ve aracı daha az  hamle ile daha rahat yönlendirdiğimi görünce varsın yuvarlak olsun dedim :D. Göstergeler ufak tefek detaylar dışında çok şık ve kullanışlı. Havalandırma ızgaraları bence güzel kareye yakın olmak yerine daha ince ve uzun olması sportif duruyor. Touch sisteme sene sonunda istenen tüm özellikler eklenince sms gönderme ve navigasyon özelliği olacak dediler sevindim.Geri görüş kamerasının dikiz aynasında olmasına alıştığımdan touch ekranda olması bana kullanışlı gelmedi ama kabul edilebilir çünkü daha büyük görünüyor.Kullandığım araçta park asistanı yoktu ancak toyotanın mükemmel kullanışlı bulmayacağı bir özelliği koymayı reddeden politikasını bildiğimden bu özelliğinde çok kullanışlı ve güzel olacağını tahmin ediyorum.Malzeme kalitesi yerinde deri detaylar hoş olmuş araç içi kapı üzerlerinde arkadan öne gelen krom detay hoşuma gitti zengin bir hava yaratmış.Ancak beni çeken bunlardan öte sürüş deneyimim oldu.Şuanki aracımla aynı motor ve aynı manuel şanzımanlı d-4d kullandım. Araç eskisine göre yolu daha iyi kavrıyor.İçeriye gürültü alma olayı daha az rüzgar gürültüsü dahada azalmış.Virajlardaki salınımı çok düşük ve gerçekten iyileşmiş.Vites değişimleri daha sertti eskiden alınan tepkiden olsa gerek vites geçişleri yumuşatılmış. Araç yolda resmen kaymak gibi gidiyor. Hem düşürülen sürtünme katsayısından hemde şanzımandaki ufak değişimlerden olduğunu tahmin ediyorum yakıt tasarrufu sağlanmış.Çekişi gayet güzel 0-100 arası eskisinden uzun gözükmesine rağmen bence araç daha çabuk devirleniyor tabiki buda turbonun daha erken açılması ve daha atik bir sürüş sağlıyor. Sanırım benim aracın bakım zamanı gelmesi ve filtrelerin değişme zamanının gelmesinden ama kullandığım araç aynı güç ve motorlu olmasına hatta daha ekonomik ve hızlanma süresinin daha yüksek olmasına rağmen daha atikti.Bilmiyorum belki  yol akıcılığının daha yüksek olmasından ama daha bir seri olmuş gibi yeni corolla. Araç yolda kaymak gibi gidiyor resmen. Bir çok arkadaş fiyatı yüksek bulabilir ama bence aracı 1 kere sürmeli akranı olan jetta ve focus gibi araçların kendilerinde yarattığı hissi tartmalı ve ona göre tercih yapmaları lazım evet 1.6 tdci gibi 110 hp 1.6 tdi gibi 105 hp olmayabilir ama gerçekten akıcı bir sürüşü var ve sonuçta hiç birimiz rallicide diğiliz demi? Sonuç olarak ben yeni corollayı sevdim param olsa tercih edebileciğim araçlar arsında ve şunuda atlamamak lazım "muhterem aks kafasi" mesafesi avensisle aynı boyutlara gelmiş olmasına rağmen C segmentinde bulunan aracı hem büyüme hemde yarattığı ağırlık hissiyle rakipleri arsında güçlü yapmış.Herkese iyi geceler ve Saygılar. Yardımlarından ötürü Toyan çalışanı sayın Adil beyede şükranlarımı bir borç bilirim.
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #97 : Temmuz 30, 2013, 14:53:45 »
yeni corollada  bütün modellerde 7 hava yastığı standart herhalde doğrumudur arkadaşlar konunun başındaki bilgilendirmede 9 hava yastığı denilmiş de sitesinde 7 deniliyo ayrıca 1.6 düz vitesli modelin ağırlığı 1250 kg 132 bg valvematikle baya performanslı olmuştur bu kasa
insanların güvenini kaybetmekten se para kaybetmeyi tercih ederim r bosch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #98 : Temmuz 30, 2013, 16:08:15 »
Corolladaki perde hava yastıkları önden arkaya bütün halinde olduğu için az gibi görünüyor ancak diğer markalardaki 9 hava yastığı ile aynı bölgeleri kapsıyor.güvenlik olarak bir zafiyet yok yani :) konu ile ilgili forumda arama yaparsanız fotoğraf ile anlatımlar mevcuttur önceden bu konunun bahsi geçmişti.
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 1003 kere teşekkür etti
  • 1011 kere teşekkür edildi
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler