Gönderen Konu: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor  (Okunma sayısı 12615 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #40 : Mart 19, 2013, 00:19:17 »
Ersin bey dediklerinize sonuna kadar katılıyorum aynı sorunu yaşamış biri olarak .

Yalnız Bu araç yağ ile mi çalışıyor? cümleniz aklıma Recep ivediğin bu araba akülü araba mı aküyle mi çalışıyor repliğini getirdi .  :rofl: :rofl:
Bütün teknik servisin allah bin belasını versin. :rofl:
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #40 : Mart 19, 2013, 00:19:17 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #41 : Mart 19, 2013, 00:50:59 »
Bütün teknik servisin allah bin belasını versin. :rofl:

Gereksiz yere günaha giriyorsunuz. Sorun yetkili servisleri aşıyor, bu nedenle servisleri kötülemek uygun olmayacaktır. Sonuçta onlarda Toyota Türkiye ile birlikte hareket etmek zorundalar. Ayrıca bela okumak iyi değildir derler.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #42 : Mart 19, 2013, 00:58:16 »
Gereksiz yere günaha giriyorsunuz. Sorun yetkili servisleri aşıyor, bu nedenle servisleri kötülemek uygun olmayacaktır. Sonuçta onlarda Toyota Türkiye ile birlikte hareket etmek zorundalar. Ayrıca bela okumak iyi değildir derler.

Abi o repliğin devamıydı . :)

Mustafanın kötü niyetle yazdığını düşünmüyorum .

Abi dediklerinize katılıyorum . Sorun merkezden kaynaklanıyor dolayısıyla servisin yapacak bir şeyi kalmıyor sonuçta onlar merkezin dediğine göre hareket ederler .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #43 : Mart 19, 2013, 01:48:11 »
hiç bir vergi avantajı bulunmayan hız sabitleyicisini dahi destekleyemeyen torku düşük beygiri düşük diğer dizellere göre aman aman bir yakıt farkı bulunmayan bu motor ne dıye tercih edilir ki bunuda anlamak gercekten güç.bu konuda sıkıntı yaşayan insanları da marka düsşmanı gibi göstermek de yersiz sonucta bu özellikteki bir motoru sadece markaya güvenen insanlar alır.
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '16
  • 22 kere teşekkür etti
  • 112 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #44 : Mart 19, 2013, 02:04:28 »
Direksiyon aramili vuruntusu veya ön amortisörler için servis çağrısı alan oldu mu? Bu iki parçaya ait bülten var, ama bunları indirmek için para vermeye değer mi?
2009-2012 Auris Comfort Extra LS 1.6-132PS Valvematic
2012-2016 Corolla Comfort Extra 1.4 D-4D 90 PS
2016 - Corolla Premium Navi High 1.4 D-4D 90 PS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #45 : Mart 19, 2013, 20:10:50 »
Arkadaşlar bugün yağ seviyesini yine kontrol ettim seviye alt çizginin biraz üstünde çıktı ve hemen ardından merkezi aradım yaşadığım diyaloğun bir kısmı aşağıda .

Ben : İyi günler ben 1.4 dizellerdeki yağ yakma sorunu ile ilgili aramıştım .

Merkez : Buyurun .

Ben : Benim aracın en son 29000 de piston ve sekman takımı değişti aracım şu an 33150 km de ve seviye alt noktanın biraz üstünde bu araç halen yağ ekisltiyor .

Merkez : Mahmut bey servisinizle görüştünüz mü ?

Ben : Servisle yakında akraba olacam görüşe görüşe .

Merkez : hım kem küm . Mahmut bey aracınızda yağ lambası yandı mı ?

Ben : Hayır yakmadı ama görülen köy kılavuz istemez 4000 km de üst noktadan alt noktanın birazcık üstüne geldi yaklaşık 2000 km sonra yakacak 39000 km mümkünü yok yağ eklemeden kullanamam bu aracı .

Merkez : Mahmut bey şu an bir şey yapamayız yağ lambası yandı mı bizi aramanız lazım .

Ben : Zaten bu cevabı alacağımı biliyordum ben araç yağ lambası yakarsa ki yakacak ne yapacaksınız onu öğrenmek istiyorum .

Merkez : Mahmut bey aracınızda yağ lambası yaktı mı servisinize durumu bildirdikten sonra servis gerekli incelemeleri yapıp sorun varsa gerekli mudahaleleri yapacak .

Ben : Lamba yaktıktan sonra birde sorun olup olmadığına mı bakacak servis . Servise ve size kalsa zaten bu araçlar sorunsuz

Merkez : Mahmut bey yağ lambası yaktığında servise durumu iletin gerekli mudahaleler yapılacaktır .

Ben : Tamam ozaman ben yağ lambasının yanmasını bekleyip öyle arayim .

Merkez : Mahmut bey başka bir isteğiniz var mı ?

Ben : Hayır teşekkür ederim .

Arkadaşlar merkezle aramızdaki diyalog yukarıdaki şekilde gerçi tam yazmadım sadece sorunla ilgili kısımları yazmaya çalıştım . Sorunu çözecek olan firma aracın plakasını sorar ve geçmişini inceleyip servise yönlendirir tutturmuşlar bir yağ lambası gidiyorlar . Arkadaş 4000 km de üst noktadan alt noktanın bir miktar üstüne gelen yağ seviyesi 6000 km daha götürür mü akıl var mantık var . Hatta bazı arkadaşlara söyledikleri gibi karter V şekilinde ise bu eksilme bakıma yaklaştıkça lt bazında aynı kalsa da karterdeki seviye bazında artarak devam edecek .

Allah bu sorunu yaşayanlara sabır versin .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #46 : Mart 19, 2013, 21:10:37 »
Abi o repliğin devamıydı . :)

Mustafanın kötü niyetle yazdığını düşünmüyorum .

Abi dediklerinize katılıyorum . Sorun merkezden kaynaklanıyor dolayısıyla servisin yapacak bir şeyi kalmıyor sonuçta onlar merkezin dediğine göre hareket ederler .
Aynen abi diyaloğun devamıydı.Öyle bela okuma gibi kötü alışkanlığım yoktur.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #47 : Mart 19, 2013, 21:52:51 »
Mahmut bey skeç gibi olmuş bu konuşma..... :)
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #48 : Mart 19, 2013, 22:11:25 »
Akadaşlar, yine söylüyorum. Bizler son kullanıcı olarak hakkımızı her kademede yazılı olarak ve inatla ararsak bunlar bile dayanamazlar. Söz uçar yazı kalır diye boşuna dememişler. Burada sıkıntı yaşadıklarını yazan arkadaşlarımdan kaç tanesi şikayetlerini yazılı olarak servise, Türkiye TOYOTA'ya ve sonunda da Japonya'ya bildirmiştir acaba? 
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #49 : Mart 19, 2013, 22:44:19 »
Akadaşlar, yine söylüyorum. Bizler son kullanıcı olarak hakkımızı her kademede yazılı olarak ve inatla ararsak bunlar bile dayanamazlar. Söz uçar yazı kalır diye boşuna dememişler. Burada sıkıntı yaşadıklarını yazan arkadaşlarımdan kaç tanesi şikayetlerini yazılı olarak servise, Türkiye TOYOTA'ya ve sonunda da Japonya'ya bildirmiştir acaba?


Ben yazılı cevap istediğimi yazılı olarak bildirdim. Cevap bile verilmedi. Bu kadar yağ eksilmesi normal dendi yazılı verin dedim verilmedi. Ben de Japonya'ya mail gönderdim. Cevapta Toyota Türkiye'den arayacaklarını yazmışlar. Tamam arasınlar ancak ne değişecek ki? Yine aynı masalı, Toyota'dan masalları dinleyeceğim ve sinirleneceğim. Benzinli, dizel, elektrikli derken sonunda bilinen tüm yakıtların alternatifini Toyota buldu. Yağ  ile çalışan motor! Sadece yağ ile çalışıp motorin tüketmese daha iyi idi ama buna da şükür.  10 metre yağda 1 kilo motorin normal sayılıyor (birimleride sizin standartlarınızda yazdım sayın Toyota! yani işine nasıl gelirse öyle standartlarda). Ama biraz geç kaldın Toyota, bizim kamyoncular bu yakıtı yıllardır zaten bilip kullanıyorlardı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #50 : Mart 19, 2013, 22:48:01 »
Ersin bey, peki bu yazılı müracaatınızı Tüketici Hakem Heyetinie bildirdiniz mi? Veya Tüketici Mahkemesine müracaat ettiniz mi? Bu bir pazarlama tekniğidir. 100 tane problemli ürün satsalar ve bunlardan 50 tanesi hakkını yasal yollardan arasa derhal ödeme ve üsretsiz onarım yapıyorlar. Geriye kalan 50 kişi ise kar oluyor. O yüzden dediğim gibi müracaatınızı bir de yasal yola dökün bakın neler oluyor.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #51 : Mart 19, 2013, 22:50:29 »
Ersin bey, peki bu yazılı müracaatınızı Tüketici Hakem Heyetinie bildirdiniz mi? Veya Tüketici Mahkemesine müracaat ettiniz mi? Bu bir pazarlama tekniğidir. 100 tane problemli ürün satsalar ve bunlardan 50 tanesi hakkını yasal yollardan arasa derhal ödeme ve üsretsiz onarım yapıyorlar. Geriye kalan 50 kişi ise kar oluyor. O yüzden dediğim gibi müracaatınızı bir de yasal yola dökün bakın neler oluyor.
Yanılmıyorsam 3000 lirayı geçen ürünlerde hakem heyeti bakmıyor.Tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor.Ancak şöyle bir şey var elinizde yazılı evrak,daha önce yapılan bir işlem falan varsa mutlaka olması gerekiyor.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #52 : Mart 19, 2013, 23:00:37 »
Ersin bey, peki bu yazılı müracaatınızı Tüketici Hakem Heyetinie bildirdiniz mi? Veya Tüketici Mahkemesine müracaat ettiniz mi? Bu bir pazarlama tekniğidir. 100 tane problemli ürün satsalar ve bunlardan 50 tanesi hakkını yasal yollardan arasa derhal ödeme ve üsretsiz onarım yapıyorlar. Geriye kalan 50 kişi ise kar oluyor. O yüzden dediğim gibi müracaatınızı bir de yasal yola dökün bakın neler oluyor.

"0" kilometresinden beri kullandığım aracın sürekli yağ eksiltmesi ciddi sorundur. Ücretsiz onarım istemiyorum, çözüm değil kandırmaca. Bütün işlerimi bırakıp yasal yollara baş vuracağıma satıp kurtulurum. Neden yeni bir aracın servisine gidip (ki gittim) lütfen bunu tamir edin demek zorundayım? Benim suçum değil. Çok pişmanım, almayın arkadaş bu arabadan. Almayın ki müşteri memnuniyetini öğrensinler. Müşteriye ticari eşya/mal gibi davranmasınlar. Arızayı göz boyayarak değil kesinlikle çözmeliler. Ben bu aracı Türkiye'den aldım, Japonya'ya mail göndererek çözüm arıyorum. Çözümde Afrika kıtasından bir yerlerden gelecek ama dur bakalım hayırlısı inşallah...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #53 : Mart 19, 2013, 23:19:44 »
Mahmut bey skeç gibi olmuş bu konuşma..... :)

Hande hanım bakalım bir sonraki skeç nasıl olacak . Eğer lamba yaktığında bana bu toyota standartları içinde derlerse kendilere bu standardı ya her bayinize büyük puntolarla yazın yada sorunu kabul edin diyecem . Çıkacak yol bulamayınca ya yağ lambasının yanmamasına sığınıyorlar ya toyota standartlarına yada karterin V şeklinde olmasına.  :)

Ben bugün aramadan önce yağ lambasının yanmamasını bahane edeceklerini biliyordum . Arama sebebim müşteri hizmetlerinin soruna yaklaşımının değişip değişmediğini öğrenmekti ama maalesef değişmemiş halen sorunu gizlemeye ve normal olduğunu inandırmaya çalışıyorlar . :(

Allah bu sorunu yaşayanlara gerçekten sabır versin sorunla ayrı sorunu çözmek için ayrı uğraşıyorlar . :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #54 : Mart 19, 2013, 23:27:32 »
Hande hanım bakalım bir sonraki skeç nasıl olacak . Eğer lamba yaktığında bana bu toyota standartları içinde derlerse kendilere bu standardı ya her bayinize büyük puntolarla yazın yada sorunu kabul edin diyecem . Çıkacak yol bulamayınca ya yağ lambasının yanmamasına sığınıyorlar ya toyota standartlarına yada karterin V şeklinde olmasına.  :)

Ben bugün aramadan önce yağ lambasının yanmamasını bahane edeceklerini biliyordum . Arama sebebim müşteri hizmetlerinin soruna yaklaşımının değişip değişmediğini öğrenmekti ama maalesef değişmemiş halen sorunu gizlemeye ve normal olduğunu inandırmaya çalışıyorlar . :(

Allah bu sorunu yaşayanlara gerçekten sabır versin sorunla ayrı sorunu çözmek için ayrı uğraşıyorlar . :(


 Sn. Mahmut Bey,
lambanın yanmasını bekleyin muhakkak yanacaktır! Toyota'nız sizi yanıltmaz! Siz motor yağı seviye tespit çubuğundan gün aşırı gözlemleyebilirsiniz. Ben gözlemleyerek lambanın ne gün yanacağını bile tahmin edebiliyorum. Bu tecrübeler Toyota kitapçığında yazmıyor, hepimiz sonradan öğreniyoruz ve eğleniyoruz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #55 : Mart 19, 2013, 23:38:19 »

 Sn. Mahmut Bey,
lambanın yanmasını bekleyin muhakkak yanacaktır! Toyota'nız sizi yanıltmaz! Siz motor yağı seviye tespit çubuğundan gün aşırı gözlemleyebilirsiniz. Ben gözlemleyerek lambanın ne gün yanacağını bile tahmin edebiliyorum. Bu tecrübeler Toyota kitapçığında yazmıyor, hepimiz sonradan öğreniyoruz ve eğleniyoruz.

Ersin bey biliyorum . Tavsiyeniz için teşekkürler . Ben daha önce hep lambanın yanmasını beklemediğim için derdimi anlatana kadar kırk takla attım . Ama bu sefer hem lambanın yanmasını bekleyeceğim hemde toyota avrupanın yayınladığı TSB yi götüreceğim . Ve en önemlisi eskisi gibi efendi efendi konuşma devri bitti artık çünkü anladım ki efendilikten anlamıyorlar . Sorun konusunda bana yokuş yapmaya başladıkları anda istenmeyen bir müşteriye dönüşeceğim .

Hakkımızda hayırlısı olsun bakalım işin sonu nereye varacak .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #56 : Mart 19, 2013, 23:52:59 »
Beğenmediğimiz ford da bile arkadşımın başına şu olay geldi, arkadaşım 2006 (yanılmıyorsam 2005 de olabilir) 2.el bir dizel 7 ileri focus aldı, bu yıl içinde araba birden durdu, aracı yetkili servise çektirdi, servis şanzımandan kaynaklı hata olduğunu 10000 TL.masraf ya da 20-25 bin lira arasında yeni şanzıman alabileceğini söyledi, şaka gibi araba fiyatıyla aynı miktar şanzıman ücreti. Arkadaş konuyu araştırdı bu modellerde 140000 Km civarlarında bu problemi herkesin yaşadığını öğrendi, Ford genel merkezine konuyu maille bildirdi. Ordan geri döndüler yetkili servise götürmesini bunun bilinen bir problem olduğu için tamir ücretinin yarısını da kendilerinin karşılayacağını söylediler, sonra 7000 lira civarında tamir ücreti belirlediler, bunun da yarısını arkadaş ödeyecekti ama genel merkez servise bu bilgiyi müşterisi ile paylaşmadığından 2500 lira ceza kesti, servis puanlarını düşürdü ve arkadaş sadece 1000 TL. ödeyerek aracını yaptırdı. Malı satarsın bir kere ama arkasında durmadıktan sonra ha mercedes olmuş ha toyota ne farkeder ki.
ford yetkili servisleri fena değil ama müşteri ilişkileri süper anında çözüm ve çok ilgililer reno da öyle ama toyota sıfır bu konuda ilgisiz ve sorun çözmekten uzak sizi tekrar sorun yaşadığınız çözüm bulamadığınız servise yönlendiriyor o kadar
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #57 : Mart 19, 2013, 23:58:03 »

  Sn. Mahmut Bey,
bizlerin suçu nedir? Sizin veya benim? Toyota satın almak mı? Unutmamak gerekir ki emsallerinden daha pahalı satılmasına rağmen hp, tork değerleri düşüktür. Bakınız yakıt deposundan gelen çalkantı sesini, iç dikiz aynasının titremesini, kalitesiz hissi veren koltuk kumaşlarını, araç sabit iken sileceklerin altındaki plastik parçada su birikmesini,yerinden düşen ön far yıkama kapağını, diğer aracıma göre (bana göre) zayıf frenlerini, vites topuzunun soyulmasını, çok dik olmayan rampalarda dahi kalkış yapamamasını (hiç zorlamıyorum yolu uzatarak eğimi azaltıyorum), sabır gerektiren hızlanma süresini, düz yolda iken dizel araçta ısrarla 7,4lt/100km civarını gösteren tüketim değerini ve her 10000 km gibi emsallerinden daha erken servise gitmesini kabul ediyorum ama yağ yakmasını kabul etmiyorum. Git servislerde bekle bekle derdini anlat bir sürü zaman kaybı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #58 : Mart 20, 2013, 00:03:59 »
Gereksiz yere günaha giriyorsunuz. Sorun yetkili servisleri aşıyor, bu nedenle servisleri kötülemek uygun olmayacaktır. Sonuçta onlarda Toyota Türkiye ile birlikte hareket etmek zorundalar. Ayrıca bela okumak iyi değildir derler.
At sahibine göre kişnermiş toyota türkiye tam bir acziyet içinde ben japonyasınada toyota avrupasınada aradaki bölge sorumlularınınözel maillerinede her dilde yazdım yinede çözüm bulamadım balık baştan kokmuş gerisi boş eski kalitelerine ve bizim halkımızın gereğinden fazla reklamına güvenip kısacası eski itibarlarına güvenle devam ediyorlar ama bu itibar bitince ne yapacaklar bilemiyorum
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #59 : Mart 20, 2013, 00:30:47 »
  Sn. Mahmut Bey,
bizlerin suçu nedir? Sizin veya benim? Toyota satın almak mı? Unutmamak gerekir ki emsallerinden daha pahalı satılmasına rağmen hp, tork değerleri düşüktür. Bakınız yakıt deposundan gelen çalkantı sesini, iç dikiz aynasının titremesini, kalitesiz hissi veren koltuk kumaşlarını, araç sabit iken sileceklerin altındaki plastik parçada su birikmesini,yerinden düşen ön far yıkama kapağını, diğer aracıma göre (bana göre) zayıf frenlerini, vites topuzunun soyulmasını, çok dik olmayan rampalarda dahi kalkış yapamamasını (hiç zorlamıyorum yolu uzatarak eğimi azaltıyorum), sabır gerektiren hızlanma süresini, düz yolda iken dizel araçta ısrarla 7,4lt/100km civarını gösteren tüketim değerini ve her 10000 km gibi emsallerinden daha erken servise gitmesini kabul ediyorum ama yağ yakmasını kabul etmiyorum. Git servislerde bekle bekle derdini anlat bir sürü zaman kaybı.

Ersin bey aynen size katılıyorum ben bunları bile bile sırf toyotaya güvendiğim için corolla aldım en büyük nedenim ise aracı ötv muafiyetli aldık ve 5 yıl satamayacağız dolayısıyla toyota sorunsuz denildiği için ve bundan önceki 2009 corollamda hiç sorun yaşamadığım için aldık ama fıs çıktı . Ben bir ara bu sorunla ilgili artık uğraşmayacağıma karar verdim fakat düşündüm bu sorun kendi hataları ve uğraşıp kendilere ama güzellikle ama mahkeme ile zorla bu sorunu çözdürtecem .