Gönderen Konu: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor  (Okunma sayısı 12616 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: AB+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #80 : Temmuz 02, 2013, 15:56:35 »
Aynı yazıyı Toyota genel merkezine de göndermek istiyorum ama mail adresini bulamadım...

hocam siz niye noterden ihtarname çekmediniz oda olmasaydı adli yollara başvursaydınız.. benim bir tanıdıgımın 2010 model toyotasında size uygulanan sekman vb. değişimler yapılınca çılgına döndü bu arabayı istemem dedi bıraktı amortisman bedeli karşılığnda (araba 90 bin km deydi) tıpış tıpış sıfır araba verdiler.. size tavsiyem aynısını yapın üstelik sizin arabanız daha 15 bin km de sekmanlar değişmiş..Sıfır araba alıcam 15 bin km de sekman değişicek yakarım o arabayıda serviside..Hakkınızı arayın.. Satmaya kalksanız sekmanı şusu busu değişmiş arabayı kimse almıycagı için komple zarardasınız

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #80 : Temmuz 02, 2013, 15:56:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: AB+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #81 : Temmuz 02, 2013, 16:01:38 »
ihtarname bile servisin tutuşmasına yetti..yıllarca ülkemizi kendi pazarları yerine koyup geri kalmış teknolojili araçları sattılar onlar yetmedi bide bozuk motorlu araçları güzel insanlarımıza kakalamaya çalışıyorlar..corollanın avrupaya amerikaya sattığı arabalardaki donanımlara birde türkiyedeki donanımlarına bakın farkı görüceksiniz..bu sadece toyota için değil her marka için böyle.. bakınız klimasız sıfır golfleri satmaları gibi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #82 : Temmuz 02, 2013, 16:39:48 »
Mustafa Bey çok geçmiş olsun. Umarım sorununuz hallolur. Toyotaya yakışmayacak durumları okumamın üzüntüsünü yaşamıyor değilim. Hepimizin başına gelebilir. Siz iyi sabırlıymışsınız.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '11
  • 8 kere teşekkür etti
  • 74 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #83 : Temmuz 02, 2013, 22:22:53 »
ben onlara bu hafta sonuna kadar süre verdim yetkililere iletin ona göre genel müd kadar bu faturayı faxlıcam dedim halen geri dönüş yapmadılar kendileri bilir
yine toyota inadına corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #84 : Temmuz 02, 2013, 23:05:45 »
ben onlara bu hafta sonuna kadar süre verdim yetkililere iletin ona göre genel müd kadar bu faturayı faxlıcam dedim halen geri dönüş yapmadılar kendileri bilir

Abi toyotada müşteri memnuniyeti aracı satana ve sorun yaşanmayana kadar . Sorun yaşadınız mı hiç bir muhattap bulamıyorsunuz hatta sorununuz ciddiyse her bakımdan 10-15 gün sonra arayıp müşteri memnuniyetini soran merkez veya servis onuda yapmıyor . Bizzat yaşadım bunu . Yağ yakma sorunu çıkmadan önce her servise gittikten yaklaşık 10 gün sonra aranırdım ne zaman ki yağ yakma sorunundan dolayı gider oldum artık aranmaz oldum .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '11
  • 8 kere teşekkür etti
  • 74 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #85 : Temmuz 03, 2013, 09:04:16 »
Abi toyotada müşteri memnuniyeti aracı satana ve sorun yaşanmayana kadar . Sorun yaşadınız mı hiç bir muhattap bulamıyorsunuz hatta sorununuz ciddiyse her bakımdan 10-15 gün sonra arayıp müşteri memnuniyetini soran merkez veya servis onuda yapmıyor . Bizzat yaşadım bunu . Yağ yakma sorunu çıkmadan önce her servise gittikten yaklaşık 10 gün sonra aranırdım ne zaman ki yağ yakma sorunundan dolayı gider oldum artık aranmaz oldum .
bu konuda haklısın ama faturalar bende bugun genel müdürlüğe fax çekeceğim bu faturayı bana açıklayın diye
yine toyota inadına corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #86 : Temmuz 03, 2013, 09:46:14 »
Sorun yasayanla gecmis olsun. Gercektende sinir bozucu bir durum. Buna benzer bir olay benim basima gelmisti daha bir senesini doldurmamis SAMSUNG marka laptipumun wifi'si bozulmustu ve Samsung yapamakta direndi taki ben biraz bagirip cagirinca :) sonrasida mecbur yaptilar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #87 : Temmuz 03, 2013, 09:58:06 »
bu konuda haklısın ama faturalar bende bugun genel müdürlüğe fax çekeceğim bu faturayı bana açıklayın diye

Abi inşallah fazla uğraştırmadan çözerler . Ben toyotaya yüklendim ama diğer firmalarda sütten çıkmış ak kaşık değil . Maalesef sadece otomotiv sektöründe de değil hemen hemen tüm firmalar böyle arada düzgünleri de var ama kurunun yanında yaşta yanıyor .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '11
  • 8 kere teşekkür etti
  • 74 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #88 : Temmuz 03, 2013, 10:57:57 »
toyotanın kendi wep sayfasından faturamı da yollayarak gerekli konuşmamı yaptım gerisi onlara kalmış.
yine toyota inadına corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '11
  • 8 kere teşekkür etti
  • 74 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #89 : Temmuz 10, 2013, 16:50:10 »
zaferin sonucu.Genel müd aradılar arabanıza 3 lt koyulmuş geri kalan 2 lt size verilmiş sizinde haberiniz< varmış deyince verdim veriştirdim benim hiç birş eyden haberim yok dedim ve servisten aradılar haklısınz vs bizde 47,90 tl alacağınız var ister şimdi alın ister bir dahaki bakımdan düşeriz dediler.bakalım artık ama geri alacağım en kötü bakımlarımı dışarıda yaptırırım bundan sonra
yine toyota inadına corolla