Gönderen Konu: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor  (Okunma sayısı 12619 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #20 : Mart 16, 2013, 13:03:24 »

Şu anda bilindiği gibi 2000 model corolla kullanıyorum ve satarsam ne alacağım diye endişe ediyorum....


Ben Honda'yı satacağım zaman sana haber veririm Hande :)
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #20 : Mart 16, 2013, 13:03:24 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '16
  • 2 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #21 : Mart 16, 2013, 13:19:11 »
Geçmiş olsun Mustafa Bey, umarım sorununuz kısa sürede tamamen halledilir...

Şu anda bilindiği gibi 2000 model corolla kullanıyorum ve satarsam ne alacağım diye endişe ediyorum....

Opel alırsınız olur biter :P :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 13 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #22 : Mart 16, 2013, 13:47:05 »
Türkiye ve Macaristanın AB üyesi olmaması, üstüne 2011 yılında tüketici kanununda yapılan mağdur müşteri aleyhine değişiklikler sonucu bu tip firmalara gün doğdu resmen... Bu sayede ayıplı mal satmak, ayıbı gizlemek, ayıbı gidermek ve tazmin etmek konusunda müşteriyi kandırmak ve oyalamak bu firmalar için kolaylaşmış oldu. Toyota Türkiye ve Macaristan için özel üretim yapmadığına göre teknik servis bültenindeki bu ülkelere yönelik ayrımcılık hangi "ciddi firma" kitabında yazıyor? Başlığı açarken "keriz" tanımı ağır mı kaçar acaba diye düşünmüştüm ama şimdi görüyorum ki az bile yazmışım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.aylinyilmaz.net
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 24 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #23 : Mart 16, 2013, 15:28:00 »
Arkadaşlar kimse üzerine alınmasın ama ben burada şunu anlıyorum ;

Bu yağ yakma sorunu ile birlikte bir çok sorun çıktı benim gibi mağdur bazı forumdaşların araçlarında ve burda hep (bende dahil olmaz üzere ) toyota övüldü,  ama son günlerde ne olduysa bu yağ yakma olayı çoğu toyotada çıkmaya başladı ve artık toyota diyenler bile arkadaşanın aracında yağ yakma problemi var diye isyan etmektedir.

Şimdi ben burda ve bir çok forumda bir düzine yazı paylaştım yağ yakma sorun ile ilgili ve beni kale alıp mail atan mesaj atan arayan toplasan 250 kişi vardır, açıkçası daha fazlasını beklerdim, Son zamanlarda ise bu telefon ve mail trafiği oldukça arttı ve buda beni memnun ediyor çünkü insanlar artık bazı şeylerin farkına varmaya başladı.

Peki neden bu hatayı algılamak bu kadar uzun sürüyor, aynı aracı kullanan bir düzine insan var burda ve başkasının aracında çıkan hatadan dolayı kimse şunu düşünmüyor "acaba benim aracımda varmıdır veya benim aracımda da bu hata çıkar mı ? "  aracında hata varmı diye düşünmeyen kişiler sadece izliyor yada yazılanlara alakalı yada alakasız yorumlar yapıyor.

Uzun lafın kısası,
Bu hatayı gerçekten anlamak için illa, ya kendi aracınızda bu arıza çıkmalı yada bir arkadaşınızın aracında bu hata olmalı sanırım ???
Eğer bu şekilde düşünen kişiler varsa aramızda İNŞALLAH ONLARIN ARACINDA DA YAĞ YAKMA PROBLEMİ ÇIKAR !  (Çok kinci biriyimdir :) bunu yazmasaydım içimde kalırdı .)

(Yukarıda yazılan gibi düşünmeyeler lütfen üstüne vazife edinip bu yazıya cevap vermesin, bu yazıdaki kastettiğim kişiler gibi düşünenler varsa onların yorumlarını bekliyorum, cevabım hazır :) )

Saygılar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Bir başkadır benim memleketim...
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '05
  • 533 kere teşekkür etti
  • 165 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #24 : Mart 16, 2013, 15:38:13 »
Aylin Bey,

Söylediklerinizin çoğunda haklısınız. Toyota D4D Dizel motorlarının Turbosunun sonu 41 ile biten araçlarda yağ yakma sorunu var. Bu sorunu tüm yetkili servisler hatta genel müdürlük de biliyor. Ben bu konuyu  Toyota Formenleri ile de görüştüm. Ama ne yazıkki genel müdürlük sürekli müşteriyi erteleyin diyormuş... Çünkü bu işin geri  çağırma işini yaptığı zaman marka epey bir zarara uğrayacağı için bunu yapmıyorlar...

Öte yandan Toyota'nın 2006 -2007-2008-2009 dizelinde yani 5 viteslik 190Nm'lik araçlarında bir sorun yok. İnanılmaz sessiz ve sorunsuz... Benzinliler zaten sorunsuz...

Bu sorunlar her marka için olabilecek şeyler... Dolayısıyla bu işler biraz şans işi... Mesela aynı motorun Yaris versiyonunda sorun yok! ARABA işi ve AVRAT işi ŞANS işidir. Alın iyi çıkar alırsın kötü çıkar...

Allah her zaman iyi şeyleri göstersin cümlemize...
Şimdi Avensis 1.6 Elegant
97, 1.3 XE A/C, DÜPLÜ:) ( Eskiden )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #25 : Mart 16, 2013, 17:00:22 »
Müjdat bey yaris konusuna katılıyorum, 2012 ekim ayında mmt d4d yaris aldım sırf yağ yakma sorunu yüzünden auris almadım, ve aracım şuan 12500km de yağ eksiltme çok şükür yok. Genelde 7000km civarında yağ uyarı lambası yanarmış ama benim aracım daha 10000 bakımına girmedi ve eksiltme yok.

Yarisi tercih etmemin bir diğer sebebide auris ve yariste aynı mmt şanzıman ve aynı debriyaj kullanılması. Auris veya corolla sıkışık trafikte debriyaj ısındı uyarısı versede Yariste kasa hafif olduğu için böyle birşey olmuyor en azından ben karşılaşmadım.

Ayrıca yarisin kasa hafifliği nedeni ile debriyaja daha az yük biner ve daha uzun süre kullanım sunar diye düşünüyorum


Mustafa bey sizede çok geçmiş olsun gerçekten çok üzücü bir durum. Mutlaka hakkınızı arayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #26 : Mart 16, 2013, 18:02:25 »
Müjdat bey yaris konusuna katılıyorum, 2012 ekim ayında mmt d4d yaris aldım sırf yağ yakma sorunu yüzünden auris almadım, ve aracım şuan 12500km de yağ eksiltme çok şükür yok. Genelde 7000km civarında yağ uyarı lambası yanarmış ama benim aracım daha 10000 bakımına girmedi ve eksiltme yok.

Yarisi tercih etmemin bir diğer sebebide auris ve yariste aynı mmt şanzıman ve aynı debriyaj kullanılması. Auris veya corolla sıkışık trafikte debriyaj ısındı uyarısı versede Yariste kasa hafif olduğu için böyle birşey olmuyor en azından ben karşılaşmadım.

Ayrıca yarisin kasa hafifliği nedeni ile debriyaja daha az yük biner ve daha uzun süre kullanım sunar diye düşünüyorum


Mustafa bey sizede çok geçmiş olsun gerçekten çok üzücü bir durum. Mutlaka hakkınızı arayın.


Abi aracınla kazasız belasız yolculuklar .

Bende yarislerde daha sorunla karşılaşanı görmedim ama ne hikmetse tsb de yarislerde de sorunlu gözüküyor . Onu geçtim benim aracımın şasi numarası sorunlu araçlar arasında değil ama sorun yaşadım . Ben o bülteni bile rasgele çıkardıklarını düşünüyorum . Ben sorun yaşayacağınızı sanmıyorum zaten 2012 ler sorunsuz ve sizinde dediğiniz gibi yarislerde daha sorunla karşılaşanı görmedim o yönden içiniz rahat olsun .

Benim aracım çok belli bir şekilde duman atıyordu piston ve sekman değiştikten sonra duman sorunu düzeldi şimdi aracı ne kadar zorlarsanız zorlayın dumandan eser yok . Tahminim daha önce değişen turbo ve vakum pompaları yine sorunlu olan seriden çünkü 2011 de değişti parçalar ve o tarihlerde sorunlu turbo ve vakumlar halen üretimdeydi . Servise bu şekilde durumu anlatacam bakalım ne yapacaklar . Ama öyle bu sorun değil gibisinden yaklaşırlarsa bana benden çekecekleri var eskisi gibi efendi efendi konuşmucam çünkü efendilikten hem anlamıyorlar hem beni efendilikten çıkardılar .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '16
  • 22 kere teşekkür etti
  • 112 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #27 : Mart 16, 2013, 21:25:45 »
@Mahmut senin piston segman değişirken turbo ve vakum pompası da değişmedi mi?

Kaç km yaptın yağ durumu ne?
2009-2012 Auris Comfort Extra LS 1.6-132PS Valvematic
2012-2016 Corolla Comfort Extra 1.4 D-4D 90 PS
2016 - Corolla Premium Navi High 1.4 D-4D 90 PS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #28 : Mart 16, 2013, 22:37:32 »
@Mahmut senin piston segman değişirken turbo ve vakum pompası da değişmedi mi?

Kaç km yaptın yağ durumu ne?

Abi benim turbo ve vakum pompası 2011 vılında değişti . ve takılan turbo seri numarası sonu 005 ve bu turbolarında bir kısmı sorunlu diye biliyorum . Vakum pompası ise sorunlu seriden mi takıldı yoksa sorunsuz seriden mi bir fikrim yok .

Piston ve sekman değişimi sonrası aracımda değişiklikler oldu en önemli gelişme ise daha önce gaza yüklenince ciddi bir duman atma vardı bundan şimdi eser yok . Diğer yandan yakıt tüketimide düştü . Ama aracım halen aynı şekilde yağ eksiltiyor . Bu sefer yağ lambasının yanmasını bekleyip öyle gidecem çünkü yağ lambası yanmadan gittim mi bana bozuk plak gibi yağ lambası yanmadıysa sorun yok diyorlar .

Bu arada piston değişimi sonrası 3000 km yaptım yağ seviyesi iki noktanın ortası ile alt noktanın ortasında hatta az bir şey daha altında .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #29 : Mart 16, 2013, 22:58:26 »
Mustafa bey, öncelikle çok geçmiş olsun. Anlaşılan o ki resmen mağdur olmuşsunuz. Burada bri tespit yapmak gerekirse işin içine yine "burası Türkiye, burada her şey olur" geliyor. Ancak şikayetçi arkadaşlarımın yorumlarını okuduğumda gördüm ki herkes servisler ile uğraşmış. Servisler ile upraşmak yerine TOYOTA Türkiye ile uğraşan veya direk TOYTA Genel Merkezine Japonyaya müracaat eden yok. Bazen direk firmanın genel merkezi ile yazışmak faydalı olabiliyor. Bir arkadaşım 2001 yılında almış olduğu Renault Megane aracında sıkıntı yaşayıp, Türkiyedekiler ile işi çözemeyince direk Fransaya müracaat etmişti ve problemini direk Fransadan arayarak çözmüşlerdi.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #30 : Mart 18, 2013, 10:53:49 »
Ben Honda'yı satacağım zaman sana haber veririm Hande :)

sangyong düşünüyorum Ali :)
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #31 : Mart 18, 2013, 11:05:52 »
sangyong düşünüyorum Ali :)

Hande hanım, düşündüğünüz Korando ise, Jeeplerde Fiyat/Kalite/Donanım/Hacim endeksinde 1 numara, olduğunu düşünüyorum.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 22000
  • 13 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #32 : Mart 18, 2013, 11:57:14 »
Beğenmediğimiz ford da bile arkadşımın başına şu olay geldi, arkadaşım 2006 (yanılmıyorsam 2005 de olabilir) 2.el bir dizel 7 ileri focus aldı, bu yıl içinde araba birden durdu, aracı yetkili servise çektirdi, servis şanzımandan kaynaklı hata olduğunu 10000 TL.masraf ya da 20-25 bin lira arasında yeni şanzıman alabileceğini söyledi, şaka gibi araba fiyatıyla aynı miktar şanzıman ücreti. Arkadaş konuyu araştırdı bu modellerde 140000 Km civarlarında bu problemi herkesin yaşadığını öğrendi, Ford genel merkezine konuyu maille bildirdi. Ordan geri döndüler yetkili servise götürmesini bunun bilinen bir problem olduğu için tamir ücretinin yarısını da kendilerinin karşılayacağını söylediler, sonra 7000 lira civarında tamir ücreti belirlediler, bunun da yarısını arkadaş ödeyecekti ama genel merkez servise bu bilgiyi müşterisi ile paylaşmadığından 2500 lira ceza kesti, servis puanlarını düşürdü ve arkadaş sadece 1000 TL. ödeyerek aracını yaptırdı. Malı satarsın bir kere ama arkasında durmadıktan sonra ha mercedes olmuş ha toyota ne farkeder ki.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #33 : Mart 18, 2013, 16:07:28 »
Malı satarsın bir kere ama arkasında durmadıktan sonra ha mercedes olmuş ha toyota ne farkeder ki.

+1111

Bu sadece toyota için geçerli değil Mercedesinde satış sonrası hizmeti berbat sorun yaşadın mı yandın ararsın cevap veremezler biz sizi ararız derler beklersin aramazlar . Malın arkasında durmak bir yana sorunu çözememiş olsan bile arar müşteriye bilgi verirsen müşteride gerçekten sorunu çözmeye çalıştığınızı anlar ama bunların öyle bir derdi yok tek dertleri araçlarını satmaları .
Kara listemin başındaki otomobil firması toyota , mercedes konusunda ise halen kararsızım satış sonrası hizmet sorunlu fakat c180 ni çok beğeniyorum . Audi a4 te 1.6 turbo bir motor sunsa tek geçerim ama onunda en düşüğü 1.8 ve vergi açısından hem alırken hem kullanırken belimizi bükebilir . :(

Ford doğru olanı yapmış müşteri kendi hakkının servislere karşı savunulduğunu anlaması güzel bir duygu fordu bu davranışından dolayı tebrik ediyorum . Ama her güzelin olduğu gibi onunda bir kusuru vardır . Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil bu bir gerçek sorun yaşadın mı her türlü mağdur sensin . :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #34 : Mart 18, 2013, 16:22:55 »
    Arkadaşlar hangi markanın aracını alacagız hangisi en az sorunlu problemsiz ekonomik hadi toyota almayalım peki ne alalım?

Hondaaaa    hayat ondaaaaa

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #35 : Mart 18, 2013, 16:25:01 »
Sevgili Mustafa Kunt meslektaşım ve 4 yıldır iş arkadaşımdır... Bu üzücü süreci birebir onunla birlikte ben de yaşadım....

İkimiz de ciddi anlamda Toyota Fanatiğiydik oyumuzu daima Toyota dan yana kullanırdık.....

Yaşadığı bunca sıkıntıda bile beyefendi tavrını hiç bozmadı sonuna kadar direndi ve gerçekleri apaçık ortaya koydu....

Elinize sağlık Sayın Kunt....


Sayın Vedat Gönül inanın biz de sizin gibi düşünüyorduk hatta Mustafa Kunt'a "3 yıl kullanın sonra aracı ben alacağım" diyordum.... Şu anda bilindiği gibi 2000 model corolla kullanıyorum ve satarsam ne alacağım diye endişe ediyorum....



Aşkolsun Doktor, endişe edecek ne var
Hondaa al rahat et

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #36 : Mart 18, 2013, 16:32:22 »
sangyong düşünüyorum Ali :)
koskoca araba içinde kaybolursun whalla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 182000
  • Model Yılı: '14
  • 58 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #37 : Mart 18, 2013, 19:15:43 »
Sevgili Mustafa Kunt meslektaşım ve 4 yıldır iş arkadaşımdır... Bu üzücü süreci birebir onunla birlikte ben de yaşadım....

İkimiz de ciddi anlamda Toyota Fanatiğiydik oyumuzu daima Toyota dan yana kullanırdık.....

Yaşadığı bunca sıkıntıda bile beyefendi tavrını hiç bozmadı sonuna kadar direndi ve gerçekleri apaçık ortaya koydu....

Elinize sağlık Sayın Kunt....


Sayın Vedat Gönül inanın biz de sizin gibi düşünüyorduk hatta Mustafa Kunt'a "3 yıl kullanın sonra aracı ben alacağım" diyordum.... Şu anda bilindiği gibi 2000 model corolla kullanıyorum ve satarsam ne alacağım diye endişe ediyorum....
Mustafa Abinin  yazdıkları eksiksiz doğrudur yazdıklarında eksik vardır fazla yoktur....Kendisi aile hekimimiz gibidir Adam gibi adamdır......
"Türk Birliği`nin bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk Birliği`ne inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk Birliği`yle açacaktır. Dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır.Türk'ün varlığı bu köhne aleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek."   M.KEMAL ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #38 : Mart 18, 2013, 23:49:04 »


 Sayın Arkadaşlar,
yağ eksiltmesi benim Corolla'da da var. Toyota oyalıyor. Sonraki aracım Toyota olmayacak, hiç kimseye tavsiye etmiyorum. Dikiz aynası titriyor yaptık diyorlar yapılamamış, yağ eksiltiyor diyorum bakın bu da fotografı diyorum aracınızın karteri "v" harfi şeklinde olduğundan sizin tahmin ettiğinizden daha fazla yağ mevcut diyorlar. Ne büyük japon mucizesi ki karterin formu "v" şeklinde, büyük icat!  Ayrıca 1000 km yol için 1L yağ eksiltme Toyota standartlarında imiş. Bakıma kadar 10L yağ yapar. Bu araç yağ ile mi çalışıyor? Bu anlaşılmaz Toyota standartları hep müşteri mağduriyeti için mi planlanmış? Emsallerinden daha düşük hp ve tork değerlerine sahip araçları daha pahalı satarken iyi idi. Arıza oluşunca oyalama, yanıltma taktikleri vb. vb.  Her araçta olabilecek ufak tefek sorunlar ihmal edilebilir, ancak motorun yağ eksiltmesi ise ciddi bir konudur. Toyota farklı düşünüyor olmalı ki memleketimizde satılan sorunlu araçlara motor revizyonu öneriyor, onun da çözüm olacağına inanmıyorum. Sonuç : Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor. Tavsiye etmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #39 : Mart 19, 2013, 00:03:06 »

 Sayın Arkadaşlar,
yağ eksiltmesi benim Corolla'da da var. Toyota oyalıyor. Sonraki aracım Toyota olmayacak, hiç kimseye tavsiye etmiyorum. Dikiz aynası titriyor yaptık diyorlar yapılamamış, yağ eksiltiyor diyorum bakın bu da fotografı diyorum aracınızın karteri "v" harfi şeklinde olduğundan sizin tahmin ettiğinizden daha fazla yağ mevcut diyorlar. Ne büyük japon mucizesi ki karterin formu "v" şeklinde, büyük icat!  Ayrıca 1000 km yol için 1L yağ eksiltme Toyota standartlarında imiş. Bakıma kadar 10L yağ yapar. Bu araç yağ ile mi çalışıyor? Bu anlaşılmaz Toyota standartları hep müşteri mağduriyeti için mi planlanmış? Emsallerinden daha düşük hp ve tork değerlerine sahip araçları daha pahalı satarken iyi idi. Arıza oluşunca oyalama, yanıltma taktikleri vb. vb.  Her araçta olabilecek ufak tefek sorunlar ihmal edilebilir, ancak motorun yağ eksiltmesi ise ciddi bir konudur. Toyota farklı düşünüyor olmalı ki memleketimizde satılan sorunlu araçlara motor revizyonu öneriyor, onun da çözüm olacağına inanmıyorum. Sonuç : Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor. Tavsiye etmiyorum.

Ersin bey dediklerinize sonuna kadar katılıyorum aynı sorunu yaşamış biri olarak .

Yalnız Bu araç yağ ile mi çalışıyor? cümleniz aklıma Recep ivediğin bu araba akülü araba mı aküyle mi çalışıyor repliğini getirdi .  :rofl: :rofl: