Gönderen Konu: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor  (Okunma sayısı 12617 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 13 kere teşekkür etti
Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« : Mart 15, 2013, 11:50:57 »
      01.07.2011 tarihinde  2011 model Toyota Corolla  d4d Elegance otomobil aldım…Öncesinde de 2002 model Toyota Corolla 1,6 Terra sahibiydim.. Toyota markasına duyduğum güven ve bir önceki aracımdan memnuniyetim nedeniyle  gözüm kapalı tekrar Toyota markasına yöneldim..  Ama yaşadığım süreçte gördüm ki gözümü biraz açık tutmalıymışım..
     İnternet ortamında daha önce Toyota kullanıcıları ile  aracımızdan memnuniyetimizi paylaştığımız sitelere girdiğimde gördüm ki 2011 model dizel Corolla’larda yağ eksiltme şikayetleri almış yürümüş.. Yine de markaya olan güvenden  ve aracın piyasaya çıkmasınının üzerinden 1 yıl geçmiş olmasından dolayı “öyle bir problem olsa bile Toyota bu süre zarfında çözmüştür” diye düşündüm.. Öyle ya son kullanıcıların bile farkına vardığı bir problem Toyota gibi dünyanın en çok otomobil satan firmasının mı gözünden kaçacaktı..
  Oysa kazın ayağı hiç de öyle değilmiş.. İnternette dolaştıkça gördüm ki koskoca Toyota problemi kabullenip çözüm üretmek yerine, problemi inkar etmek ve müşterilerini yağ eksiltmenin normal bir şey olduğuna inandırmaya çalışmakla meşgul.. Kaçınılmaz son gecikmedi zaten araç yaklaşık 7500 km’de iken yağ kontrolünde yağ çubuğunun ucunda birkaç milimetrelik yağ seviyesi kaldığını gördüm.. Ankara ALJ Toyota servisine gittim.. Orada da aynı şekilde yağ eksiltmenin normal olduğuna beni inandırmaya çalışmaktan başka bir çözüm üretmediler.. Üstüne üstlük aracın yağ çubuğuna neredeyse yağ değmezken yağ eksiltme problemini “Müşteri beyanı” olarak tanımlayarak ne kadar iyi niyetli (!) olduklarını gösterdiler. Daha önce araç kullanmamış olsam aslında motor yağının benzin veya mazot gibi bittikçe bir istasyona uğrayıp veya servise gelip doldurulması gereken bir sıvı olduğuna da inandırabilirlerdi herhalde. Yağ eksiltme problemi  “müşteri beyanı” kabul edilip rutin bakım işlemleri yapılarak beni başlarından savdılar resmen..
      Yaklaşık 6 ay sonra aracım 15000 km cıvarında iken üstelik seyahatte ve akşam saatlerinde bu sefer “düşük yağ uyarısı” verdi. Toyota yol yardımı aradığımda lamba yansa bile araçta yeterince yağ olduğu ancak riske girmek istemezsem 1 litre yağ koyabileceğim söylendi.. Aracıma 1 litre yağ ekleyip seyahatimi tamamladım. Ayrıca yol yardımını aradığımda aracımın yol yardım süresinin dolduğunu gelirlerse ancak ücreti mukabilinde gelebileceklerini söylediler. Oysa ki aracımı alalı henüz 1 yıllık süre olmamıştı ve 1 yıllık yol yardım üyeliğim devam ediyordu.. Birkaç gün sonra yol yardımı üyeliğimin yenilenmesi konusunda arandığımda bunu dile getirdim ve arayan yetkili de o tarihte yol yardımı üyeliğimin devam ettiğini teyit etti..
      Seyahat sonrası randevu alarak Ankara Toyan Toyota servisine başvurdum. Ancak bu kez internette diğer kullanıcı tecrübelerinden edindiğim tecrübeyle.. Yine önce dizel araçlarda yağ eksiltmenin normal olduğu söylendi ,ancak problem konusunda ısrarcı olunca vakum pompasını değiştireceklerini söylediler ve benim de onay vermemle vakum pompası değişti ve servisten ayrıldım.
       Sonra 20000 km bakımını tekrar Ankara Toyan Toyota servisinde yaptırdım..Ancak 2 başvuru arasında 3-4 bin km. olmasından dolayı yağ eksiltme probleminin giderilip giderilemediği hakkında bir sonuç elde etmem mümkün olmadı..
       Aracım 25000 km cıvarındayken Ankara Toyan Toyota servisinden arandım ve aracımın piston sekman takımlarının değişeceği ve aracımı servise getirmem gerektiği söylendi..  Aracımı servise teslim ettim ve 1 hafta sonra aracımı teslim aldım sorunun tamamen giderilmiş olduğunu ve bundan sonra aynı problemi yaşamayacağımı umduklarını söylediler.
   Serviste aracımın piston-sekman takımı, debriyaj baskı seti ve vakum pompasının değiştiğini teslim tutanağında gördüm.. Aracı teslim aldıktan yaklaşık 10 gün sonra motordan garip sesler gelmeye başladı hemen Toyota yol yardım hattını aradım müşteri temsilcisi beni bir ustayla görüştürdü durumu izah ettiğimde motor kulağıyla ilgili bir problem olabileceğini ve servise gelmem gerektiği cevabını aldım. Ertesi gün tekrar Ankara Toyan Toyota Servisine gittim.(Bu arada servise 100 km mesafede ikamet etmekteyim)  Aracım incelendikten sonra sesin motordan geldiğini ve aracımı bırakmam gerektiğini söylediler. Bu arada görüşmelerimizde aracın krank yatağında aşınmaya bağlı olarak problemin yaşandığı söylendi.. 4 gün sonra aracımın işlemlerinin tamamlandığı ve yol testi yapıldıktan sonra ertesi gün teslim edileceği söylendi. Ertesi gün tekrar arandım ve yol testi sonucu arabamdaki problemin devam ettiği ve motorun tekrar açılıp bakılacağı söylendi. 4-5 gün sonra da tekrar aranarak aracımın işlemlerinin tamamlandığı ve teslim alabileceğim söylendi. 21.02.2013 tarihinde aracımı teslim aldım.. Teslim tutanağında gördüğüm özetle, krank mili,krank yatağı,biyel kolu,1 adet enjektör,yağ soğutucu,yağ filtresi değişmiş… Değişmeyen tek şey ise kendi tesbit ettikleri probleme bile “müşteri şikayeti” yazma alışkanlığı..
  Sonuçta 27000 km.de henüz daha kredi borcunu ödemeye devam ettiğim ve 3 kez motoru açılıp işlem görmüş bir Toyota sahibiyim.
     Aracımı teslim aldıktan bir gün sonra vites kolunda normal olmayan bir boşluk olduğu dikkatimi çekti. Yine yeniden Toyota yol yardımı aradım Ankara Toyan Toyota servisinden bir ustayla görüştürdüler.. Usta birkaç saat içinde araç başına gelip vites kolu takılırken sekmanın tam oturmadığını ve kendisinin bu problemi giderdiğini söyledi.. Öncesine göre biraz boşluk azaldı ama tam olarak düzeldiği söylenemez..
    Aracımın şu andaki durumuyla ilgili izlenimlerim: Düşük viteslerde  ve kalkışta gözle görülür bir ivmelenme problemi,ilk aldığımda olmayan ölçüde motor sesi yüksekliği,yavaşlarken motordan gelen farkedilir bir inilti sesi
     Toyota markasına ve sorunsuzluğuna olan güvenim sonucu aldığım aracım 27000 km. de ve ben ortalama her 4000 km.de servise başvurmuşum. Şimdi soruyorum;
1.   Binlerce kullanıcının şikayet ettiği yağ eksiltme problemi koskoca Toyota firması tarafından ancak 2 yılda mı tesbit edilebildi?
2.   Yaklaşık 2 yıl sonra problem kabul edilmek durumunda kalındığına göre, 2 yıl boyunca Toyota müşterilerinin şikayetlerini kabul etmeyerek bizleri kandırmış ve oyalamış olmadı mı?
3.   Macaristan ve Türkiye dışındaki ülkelerde  problemli araçlara motor değişimi yapılırken ülkemizde önce inkar sonra da deneme-yanılma yöntemiyle problemin giderilmeye çalışılması geri kalmış bir 3. Dünya ülkesi olmamızdan mı yoksa Türk’lerin zekasına-amiyane tabirle- hakaretten mi kaynaklanıyor?

Toyota Club Türkiye

Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« : Mart 15, 2013, 11:50:57 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GrandePunto dan Terfi
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 31 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #1 : Mart 15, 2013, 12:20:04 »
Malesef enayi mi dersiniz,kerizmi dersiniz bilemem ama velinimet olmadığımız çok açık ortada..Şimdi bunlar kendilerince diyorki;Biz araçları geri çağırıp motorları değiştirisek şu masraf çıkar..Sadece şikayete gelenlere normal diyip geçiştirirsek bu çıkar..Israr edenlerinde parçalarını değiştirirsek bu çıkar..Mahkemeye giderlersede motoru değiştiririz olur biter..Sanırım mantık bu..ÇOk geçmiş olsun..
''ÇİNGENEYE BEYLİK VERMİŞLER ÖNCE BABASINI ASMIŞ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Auris m/m d4d 2013/ Golf MK4 1.9 TDI
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 7 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #2 : Mart 15, 2013, 12:45:35 »
Öncelikle çok geçmiş olsun
sanırım kısa bir zaman içinde bu tip şikayetler çoğalacak piston segmandan sonra 6-7 bini deviren birçok arkadaş aynı dertten muzdarip.
maalesef iş mahkemeye taşınmadan kimseye ulaşmak mümkün olmuyor.

şu anda benim açımdan iş mahkemeye intikal etti .bakalım ne zaman ne sonuç çıkacak.

Toyota gibi bir firmanın ürettiği malın arkasında durmaması gerçekten çok üzücü.

Umarım yeni araç alan arkadaşlar bizim duruma düşmez, araçlarına keyifle binerler.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #3 : Mart 15, 2013, 13:17:44 »
Toyota Türkiyede böyle.
Geri çağırmaların hiç biri Türkiye'yi ilgilendirmiyor malesef.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #4 : Mart 15, 2013, 13:31:06 »
      3.   Macaristan ve Türkiye dışındaki ülkelerde  problemli araçlara motor değişimi yapılırken ülkemizde önce inkar sonra da deneme-yanılma yöntemiyle problemin giderilmeye çalışılması geri kalmış bir 3. Dünya ülkesi olmamızdan mı yoksa Türk’lerin zekasına-amiyane tabirle- hakaretten mi kaynaklanıyor?

Malesef 3. şıkkı tercih ettiler. Arızalı parçalara sahip araç listesi düzenlendikten sonra yapmaları gereken tek şey, bu araçları geri çağırıp direkt olarak motoru komple değiştirmek olmalıydı. Geri alacakları motorlarıda, oluşturucakları geçici küçük bir ünitede parçalara ayırıp değerlendirebilirlerdi. İsimlerini kaybetmektense onları etkilemeyecek düzeyde biraz para kaybedebilirlerdi.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 13 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #5 : Mart 15, 2013, 13:45:16 »
Aynı yazıyı Toyota genel merkezine de göndermek istiyorum ama mail adresini bulamadım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #6 : Mart 15, 2013, 13:48:39 »
Çok büyük ayıp yapmışlar.Geçmiş olsun..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #7 : Mart 15, 2013, 13:49:22 »
Aynı yazıyı Toyota genel merkezine de göndermek istiyorum ama mail adresini bulamadım...

http://www.toyota.com.tr/turkey-local/bize_ulasin.tmex
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #8 : Mart 15, 2013, 13:50:27 »
Bende  2011 Corolla D4D Elegant alıp pişman olanlardanım  ama benim problemim yağ yakma değil önceden konu açmıştım buyrun okuyun isterseniz , benim şükürler olsunki yağ eksilme yağ yakma gibi bi problemim olmadı ama araçta çok  problemler var buyrun
 :( :(

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=46818.0
2011 VOLVO S40 D2 (DYNAMIC+PREMIUM) BEYAZ .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '16
  • 22 kere teşekkür etti
  • 112 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #9 : Mart 15, 2013, 23:58:04 »
musteri.iliskileri@toyota.com.tr
bilgi@toyota.com.tr
2009-2012 Auris Comfort Extra LS 1.6-132PS Valvematic
2012-2016 Corolla Comfort Extra 1.4 D-4D 90 PS
2016 - Corolla Premium Navi High 1.4 D-4D 90 PS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #10 : Mart 16, 2013, 00:10:19 »
Mustafa bey öncelikle geçmiş olsun .

Eğer sadece keriz yerine konduysanız yinede şanslısınız .

Bana yalancı muamelesi bile yaptılar .

Benim de aracı piston ve sekman takımı değişti fakat eksiltme devam ediyor ve şu an yağ lambasının yanmasını bekliyorum .

Bundan sonrada toyotanın iğnesini dahi alıp kullanmam kullanana da mani olmam memnun olan alıp kullansın inşallah olmaz ama ciddi bir sorunla karşılaşırsa anlar toyotanın ne mal olduğunu .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #11 : Mart 16, 2013, 00:36:06 »
Mustafa Bey, geçmiş olsun ve Allah sabır versin.
Yazınızı okuyunca hem üzüldüm  :(, hem sinirlendim >:(, hem de endişe :o duymaya başladım. Şu ana kadar hep dayanıklılığı konusunda metiyeler duyarak alma kararı verdiğim, ilk Toyota deneyimim olan 1.33 Yaris'den.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #12 : Mart 16, 2013, 01:42:30 »
iki defa servise gittim adamlar resmen işinize gelirse muhabbeti yaptılar.750 tl ekpertiz ücreti isteyen bir servisten ne beklenebilir ki .sahibinden com 2011 1.4 dizel toyotayla doldu tastı yazık bu kadar insana.
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 50 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #13 : Mart 16, 2013, 03:42:48 »
    Arkadaşlar hangi markanın aracını alacagız hangisi en az sorunlu problemsiz ekonomik hadi toyota almayalım peki ne alalım?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #14 : Mart 16, 2013, 10:29:04 »
    Arkadaşlar hangi markanın aracını alacagız hangisi en az sorunlu problemsiz ekonomik hadi toyota almayalım peki ne alalım?

Vedat abi sen yanlış anladın bizim sorunumuz araçta yaşanan sorun değil servisin ve toyota genel merkezin müşteri ile diyaloğu . Aracı alana kadar af edersiniz ama bir altınıza girmedikleri kalıyor aracı sattıktan sonra en ufak sorunda k.çınıza tekmeyi yiyorsunuz . Ben toyotayı müşteri memnuniyeti iyi ve araçları sorunsuz diye aldım ikiside fıs çıktı .

Ne alalım diyorsunuz . Ben şahsım adına cevap veriyorum bundan sonra seçimim BMW , Mercedes ve audi arasında olacak . Büyük ihtimalde audi veya bmw olacak . Mercedeste işin b.kunu çıkarmaya başladı yavaş yavaş . Bayiye gidiyorsun 250.000 lik araç bakıyorsun ilgilenen yok sorun olduğunda kim bilir nelerle karşılaşırsın . Mercedes sorun çıkarmaz demeyin mercedes sprinter euro5 motorlarda motor yağına su karışma problemi mevcut . Arabalarında sorun var mı bilmiyorum fakat sprinter da yaşanan sorunda müşterilerine uyguladığı muamele toyotanınki ile aynı . Ciddi sorun yaşayıpta çözen bir firma biliyorum oda wv . 1.4 tsı motorlarda gerekirse motor değişimine gitmekten kaçınmıyor . Bu yüzden doğuş oto gurubunun baktığı audiyi seçeceğim tek tereddütüm a4 te 1.8 altı motor sunmaması ilerde bakacağız artık ya 3.16 yada audi 1.8 tfsi ama audide 1.6 motor sunarsa tereddütsüz audi .

Toyotaya yüklenirken bir çok firmada da durumun aynı olduğunun bilincindeyim. Lakin bir insan müşteri memnuniyeti için veya sorunsuzluk için renault almaz alırsa da sorun yaşarsa toyota da yaşadığı kadar tepki göstermez çünkü alırken renaultun sorunlu bir marka olduğunu bilir . Ama toyota alan biri toyotayı sorunsuz olduğu için aldığından böyle tepki göstermesi doğaldır. Benim toyota almam için bir sebebim kalmadı . Toyota almak için sebebi olanlarada mani olmam umarım sorun yaşamadan araçlarını uzun yıllar kullanırlar .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #15 : Mart 16, 2013, 10:54:55 »
Sevgili Mustafa Kunt meslektaşım ve 4 yıldır iş arkadaşımdır... Bu üzücü süreci birebir onunla birlikte ben de yaşadım....

İkimiz de ciddi anlamda Toyota Fanatiğiydik oyumuzu daima Toyota dan yana kullanırdık.....

Yaşadığı bunca sıkıntıda bile beyefendi tavrını hiç bozmadı sonuna kadar direndi ve gerçekleri apaçık ortaya koydu....

Elinize sağlık Sayın Kunt....


Sayın Vedat Gönül inanın biz de sizin gibi düşünüyorduk hatta Mustafa Kunt'a "3 yıl kullanın sonra aracı ben alacağım" diyordum.... Şu anda bilindiği gibi 2000 model corolla kullanıyorum ve satarsam ne alacağım diye endişe ediyorum....

Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #16 : Mart 16, 2013, 11:10:16 »
Çok geçmiş olsun .Toyota artık gerçekten adının hakkını veen bir otomobil olmaktan çıktı zaten ismini 99-2001 arası kasalarda zedelemişti e12 kasalarda biraz toparladı bu dizel hamlesiyle tekrar yerin dibine girdi briçok kullanıcı ya hondaya yada alman markalarına dönüş yaptı .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #17 : Mart 16, 2013, 11:36:40 »
Şimdilerde diesel konusunda bmw ile yaptığı ortak çalışmalarda toplarmaya çalışıyor.Basında takip ettiğim kadarı ile bazı modellerinde direkt bmw motoru kullanılacak.Ama toyota dışında araba alacak olsam ilk tercihim skoda olur.
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota müşterilerini keriz yerine koyuyor
« Yanıtla #18 : Mart 16, 2013, 12:18:31 »
toyota müşteri hizmetleri yada bize ulaşın menüsü tam bir dipsiz kuyu mesajınız birimimize ulaştı enkısa sürede ilgilimiz yanıt verecektir şeklindeki otomatik mesajdan gerisi boş bu konu ile ilgili daha önce video paylaşmıştım
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir