Gönderen Konu: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda  (Okunma sayısı 14512 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« : Ocak 30, 2013, 10:42:38 »

Toyota’nın yeni tasarım anlayışını tam olarak yansıtan Yeni Auris, Şubat ayından itibaren Türkiye yollarına çıkıyor. Baştan sona değişen Yeni Auris, cesur ve dinamik tarzıyla gençleri ve genç aileleri hedefliyor.

Toyota’nın heyecan verici yeni tasarım anlayışını tam şekilde yansıtan Yeni Auris, markanın 2013 yılındaki yenilenme atağının ilk ürünü olarak yollara çıkıyor. Yeni Auris, çekici görünüm ve keyif veren sürüş özelliklerine sahip 2. neslinde segmentinin kendine güvenen otomobilleri arasında güçlü bir yer ediniyor.

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş.CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın C segmentindeki global liderliğine vurgu yaparak “Yeni Auris ile bugün yepyeni bir tasarım anlayışını kutlayan Toyota, dünya çapında 140 ülkede 39 milyon adetten daha fazla satışla orta segmentte son derece iddialı bir geçmişe sahiptir. Bu mirası yine başarılarla taçlandıracağına inandığımız Yeni Auris’in müşterilerimizin uzun zamandır beklediği değişimi ve heyecanı yaratacağına eminiz. Geçtiğimiz yıl Türkiye’deki satışlarımızın yüzde 35’ini oluşturan Auris, Toyota ürün gamının lokomotif ürünlerinden olmaya devam edecektir” dedi.

Toyota’nın Yeni Tasarım Anlayışı Yeni Auris’te Hayat Buluyor

Toyota’nın “Keen Look-Keskin Bakış” farlarıyla birlikte gündüz LED farları Yeni Auris’in görsel zenginliğini ortaya koyuyor. “Under Priority – Öncelikli” ön ızgara ile birlikte Toyota’nın yeni tasarım anlayışı tam olarak Yeni Auris’te hayat bulurken, bu özellikler otomobilin agresif, cesur ve çekici kimliğini gözler önüne seriyor. Bir önceki nesile göre 30 mm artırılarak uzunluğu 4275 mm’ye ulaşan ve yüksekliği 55 mm düşürülerek 1460 mm’ye indirilen Yeni Auris, zemine hakim, güvenli ve sağlam bir görüntü kazandı. Sınıfının en iyilerinden olan 0,277 Cd aerodinamik sürtünme katsayısına sahip olan Yeni Auris’e entegre edilen arka spoiler, hava akımına şekil veren tavan tasarımı, aracın altından hava akımını kolaylaştıran alt tasarım detayları ve “sakana” isimli kanatlar da aerodinamik başarıyı sağlayan detaylardan sadece bir kaçı. Ağırlığı 50kg azaltılan Yeni Auris’in gövdesinin üst tarafında kullanılan çelik sayesinde de gövde mukavemeti yüzde 10 oranında arttı. Daha hafif olmasına rağmen daha güçlü materyallerin kullanıldığı üst gövde yapısı ve sürüş pozisyonunun 40 mm daha düşürülmesi yüksek hızda sürüş konforunu tamamlayan etkenler arasında yer alıyor. Ağırlık merkezinin düşürülmesinin yanısıra, Yeni Auris’te daha konforlu, çevik ve yüksek kontrollü sürüş sağlamak üzere 1,6 lt benzinli modellerde çift salıncaklı süspansiyon sistemi kullanıldı.

Yeni CVT Şanzıman ile Düşük Yakıt Tüketimi

Benzinli ve dizel modellerinde Life, Active, Advance ve Premium olmak üzere 4 farklı donanım seviyesinin sunulduğu Yeni Auris’teki dış tasarım, mükemmel aerodinamik performans özelliklerini yansıtmanın yanı sıra düşük yakıt tüketimine de katkıda bulunuyor. Geliştirilmiş aerodinamik özellikleri ile Yeni Auris’in 1,33 lt benzinli versiyonunda ortalama yakıt tüketimi 5,5 lt’ye, manuel şanzımana sahip 1,6 lt’de 5.9 lt’ye düşürüldü. Yeni Auris’in 1,6 lt benzinli versiyonunda ilk defa sunulan CVT şanzıman teknolojisi direksiyondaki vites kulakçıklarıyla kontrol sunarken 1,6 lt manuel şanzımandan da daha etkili yakıt verimliliği sağlıyor. CVT şanzımana sahip olan 1,6 lt benzinli Yeni Auris’te yakıt tüketimi 100 km’de ortalama yüzde 20 oranında azalarak 5,7 lt’ye düşürüldü. 1,4 D-4D manuel şanzıman ile 1,4 D-4D multi mode şanzıman seçeneklerinde de ortalama yakıt tüketimi 4,2 lt’ye düşürülerek yaklaşık yüzde 10 oranında iyileştirme sağlandı.

Keyif veren sürüş, konforlu iç mekan

Yeni Auris’te sunulan en dikkat çekici yeniliklerden biri de iç mekan tasarımına etkili bir dokunuş yapan “Skyview” cam tavan. “Skyview”, C segmentindeki en büyük panoramik cam tavanlardan biri olarak yeni Auris’in iç mekanında çok daha ferah bir hacim sunmaya olanak tanıyor.

Uzun mesafe yolculukları için geliştirilen yüksekliği ayarlanabilen sürücü ve ön yolcu koltuğu ile yüksekliği ve derinliği ayarlanabilen direksiyon simidi Yeni Auris’te daha konforlu bir sürüş pozisyonuna olanak veriyor. Yanlardan ve oturma yüzeyinde daha fazla destek sunan yeni koltuk tasarımına ek olarak 20 mm artırılan arka koltuk diz mesafesi ile yolculuklar daha keyifli hale geliyor

Yeni Auris, güvenlik donanımları ile de dikkat çekiyor. Tüm versiyonlarda bulunan standart güvenlik donanımları arasında sürücü diz hava yastığı dahil olmak üzere 7 hava yastığı, VSC, Yokuş Kalkış Destek sistemleri gibi özellikler bulunuyor.

Yeni Auris, araç içindeki multimedya uygulamalarıyla eğlenceli bir sürüşü de garantiliyor. Toyota’nın “eğlenceli sürüş” anlayışının uygulaması olan Toyota Touch ile Yeni Auris’te yolcuklar çok daha keyifli bir hale geliyor. Yeni Auris’in 6.1 inçlik renkli dokunmatik ekran sistemiyle araç içi multimedya sistemi olan “Toyota Touch”, AM/FM radio, CD/ MP3 çalar, Bluetooth ile cep telefonundan görüşme yapma, cep telefonu adres defteri ile senkronizasyon ve yine cep telefonundan müzik dinleme, yakıt tüketimi grafiğini gösteren yol bilgisayarı, arka görüş kamerası özelliklerini içeriyor. USB ve AUX ile de mobil cihazlara bağlantı imkanı da sunuluyor. Yeni Auris’te önümüzdeki günlerde opsiyonel olarak sunulacak “Touch&Go” multimedya sistemi ile navigasyon özelliği sunulacak. Bunun yanısıra Touch&Go ile Bluetooth aracılığıyla ekran üzerinden SMS alma ve gönderme, USB tabanlı fotoğraf görme özelliği, internete bağlanma imkanı sunuluyor.

Yeni Auris’in kolay ve akıllı park sistemi olan SIPA (Simple – Intelligent Park Assist) ile, ön ve arka yan tamponlar üzerinde bulunan sensörler kullanılarak sürücü çok daha dar alanlara otomatik olarak paralel park edebiliyor.

Yeni Auris, 39 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla Şubat ayında Toyota Plazalar’da.

| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Toyota Club Türkiye

2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« : Ocak 30, 2013, 10:42:38 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #1 : Ocak 30, 2013, 19:23:51 »
Katalog bilgileri bugün itibariyle mevcut, teknik bilgi isteyen olur ise yardımcı olabilirim.

Saygılar.




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #2 : Ocak 31, 2013, 14:16:09 »
Pazartesi günü toyota borovalı'da gördüm. 2 adet vardı plazada. Eskisi ve yenisini yan yana koymuşlar böylece kıyaslama şansı buldum.

Öncelikle arabanın dış tasarımı kesinlikle eskiye oranla çok sportif.
İç bölüm de genel olarak daha kaliteli bi his veriyor. Özellikle renkli ekranın etkisi büyük.
Beni en çok etkileyen ise kapıların ve bagaj kapağının kapanırken verdiği o tokluk hissiydi. Eskisini kapatınca aradaki farkın ne kadar fazla olduğunu anladım.
Çıplak gözle bakınca araç genel olarak güzeldi , ancak arkadan mitsubishi asx ile rahatsızlık verici bir benzerlik taşıdığı da kesin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #3 : Ocak 31, 2013, 15:44:55 »
Yeni aurislerde tam otomatik var mı ?
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #4 : Ocak 31, 2013, 15:46:59 »
benzinlilerde CVT var artık abi, yani tam otomatiğin de ötesi :D

dizeller yine M/M
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #5 : Ocak 31, 2013, 15:48:38 »
Yeni aurislerde tam otomatik var mı ?


CVT'nin geliştirilmiş bir hali olan CVFC var 1.33'ler ile randımanlı (K411 Transmission), 1.8'lerde mükkemmel çalışıyor (K311 Transmission), 1.6 ile de iyi çalışacağına eminim (K311 Transmission).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '12
  • 24 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #6 : Ocak 31, 2013, 16:16:33 »
CVT'nin geliştirilmiş bir hali olan CVFC var 1.33'ler ile randımanlı (K411 Transmission), 1.8'lerde mükkemmel çalışıyor (K311 Transmission), 1.6 ile de iyi çalışacağına eminim (K311 Transmission).

Yeni yarisin CVT'si hakkındaki  teknik detayları ve görüşlerinizi almak isterim.
Yaris III Style CVT 1.33 VVT-i + Görüş paketi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #7 : Ocak 31, 2013, 16:41:52 »
Yeni yarisin CVT'si hakkındaki  teknik detayları ve görüşlerinizi almak isterim.

Kullanım keyfinden bahsetmeyeceğim zaten kullanıyorsunuz :) şu ana kadar şikayet edeni yada sorun çıkaranını duymadım da görmedim de, ancak şayet sorun çıkartır ise iç parçalarının ayrı temin edilemedeğini belirteyim.Şanzımanın komple fiyatı ise 13.000TL civarlarında.CVT türevi şanzımanlarda kısa vadede çıkabilecek en büyük sorun şanzıman içerisindeki milleri birbirine kenetleyen kayışın kopması (bu kayışda orjinalde ayrı temin edilemiyor http://www.cvt-parts.co.nz/category.php?id_category=74 adresinde aftermarket olarak satılıyor).

Honda da bu durum birçok kişinin canını yakmıştı, ancak benim tahminim bizim CVFC şanzımanlar AISIN üretimi ( hatta Yarisin şanzımanının AISIN XA-12SN olabileceğini düşünüyorum) ve bütün AISIN üretimi şanzımanlar gibi çok uzun ömürlü olacağı yönünde.Yakıt ekonomisi, konfor ve sorunsuzluk kriterleri ortalaması göz önüne alındığında tercih edilebilecek en iyi şanzıman bence.

Saygılar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '12
  • 24 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #8 : Ocak 31, 2013, 16:54:42 »
Kullanım keyfinden bahsetmeyeceğim zaten kullanıyorsunuz :) şu ana kadar şikayet edeni yada sorun çıkaranını duymadım da görmedim de, ancak şayet sorun çıkartır ise iç parçalarının ayrı temin edilemedeğini belirteyim.Şanzımanın komple fiyatı ise 13.000TL civarlarında.CVT türevi şanzımanlarda kısa vadede çıkabilecek en büyük sorun şanzıman içerisindeki milleri birbirine kenetleyen kayışın kopması (bu kayışda orjinalde ayrı temin edilemiyor http://www.cvt-parts.co.nz/category.php?id_category=74 adresinde aftermarket olarak satılıyor).

Honda da bu durum birçok kişinin canını yakmıştı, ancak benim tahminim bizim CVFC şanzımanlar AISIN üretimi ( hatta Yarisin şanzımanının AISIN XA-12SN olabileceğini düşünüyorum) ve bütün AISIN üretimi şanzımanlar gibi çok uzun ömürlü olacağı yönünde.Yakıt ekonomisi, konfor ve sorunsuzluk kriterleri ortalaması göz önüne alındığında tercih edilebilecek en iyi şanzıman bence.

Saygılar.

Yaris'te demi CVFC dediginiz yeni nesil var. Bir önceki konuda Auris CVT icin CVT nin gelişmiş hali CVFC var demiştiniz. Bu Auris için mi gecerli yoksa Yariside içine alıyor mu. ?

Ne cok soru sordum bugun size :) Kusura bakmayın. Merak.. insan öğrenmek istiyor kullandigi ürünün her bir özelligini, yapısını.
Yaris III Style CVT 1.33 VVT-i + Görüş paketi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #9 : Ocak 31, 2013, 17:07:41 »
Yaris'te demi CVFC dediginiz yeni nesil var. Bir önceki konuda Auris CVT icin CVT nin gelişmiş hali CVFC var demiştiniz. Bu Auris için mi gecerli yoksa Yariside içine alıyor mu. ?

Ne cok soru sordum bugun size :) Kusura bakmayın. Merak.. insan öğrenmek istiyor kullandigi ürünün her bir özelligini, yapısını.

Toyota da eski nesil (motorsikletlerin ve Hondanın ilk kullandığı türden) CVT şanzıman kullanılmıyor hepsi CVFC olarak geçiyor.

Estağfirullah elimizden geldiğince bilgimizin yettiğince her sorunuzu yanıtlamaya hazırız, asıl ben size teşekkür ederim sayenizde CVFC ile ilgili araştırmalarımı derinleştiriyorum :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '12
  • 24 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #10 : Ocak 31, 2013, 17:19:31 »
Toyota da eski nesil (motorsikletlerin ve Hondanın ilk kullandığı türden) CVT şanzıman kullanılmıyor hepsi CVFC olarak geçiyor.

Estağfirullah elimizden geldiğince bilgimizin yettiğince her sorunuzu yanıtlamaya hazırız, asıl ben size teşekkür ederim sayenizde CVFC ile ilgili araştırmalarımı derinleştiriyorum :)

O zaman bir soru daha sorayım. :)

( hatta Yarisin şanzımanının AISIN XA-12SN olabileceğini düşünüyorum) dediniz. Bunu düşündüren nedir ve  AISIN XA-12SN ise bunun avantajı veya dezavantajı nedir. ?
Yaris III Style CVT 1.33 VVT-i + Görüş paketi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #11 : Ocak 31, 2013, 17:32:59 »
O zaman bir soru daha sorayım. :)

( hatta Yarisin şanzımanının AISIN XA-12SN olabileceğini düşünüyorum) dediniz. Bunu düşündüren nedir ve  AISIN XA-12SN ise bunun avantajı veya dezavantajı nedir. ?

Bunu düşündüren şanzıman üzerindeki parçaların bizim katalogdaki parçalar ile birebir uyuşması ve AISIN'ın belli bir hissesinin TOYOTA'ya ait olması :) Avantajı muhtemel yüksek sorunsuz kullanım ömrü, uzun süreli parça tedariği sağlanabilmesi.Dezavantajı ise bakım ve onarım maliyetlerinin yüksekliği.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '12
  • 24 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #12 : Ocak 31, 2013, 17:42:28 »
Bunu düşündüren şanzıman üzerindeki parçaların bizim katalogdaki parçalar ile birebir uyuşması ve AISIN'ın belli bir hissesinin TOYOTA'ya ait olması :) Avantajı muhtemel yüksek sorunsuz kullanım ömrü, uzun süreli parça tedariği sağlanabilmesi.Dezavantajı ise bakım ve onarım maliyetlerinin yüksekliği.

Toyota ve CVT konusunda iyi bir seçim yapmışım, bunu bir kez daha anladim sayenizde.

Ufuk bey emeğiniz için çok teşekkür ler..
Yaris III Style CVT 1.33 VVT-i + Görüş paketi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Avensis
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #13 : Ocak 31, 2013, 17:57:06 »
Şu el freninide aşsalardı iyiydi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #14 : Ocak 31, 2013, 19:02:17 »
Toyota ve CVT konusunda iyi bir seçim yapmışım, bunu bir kez daha anladim sayenizde.

Ufuk bey emeğiniz için çok teşekkür ler..
Abi Yaris CVT baya iyi seçim. Yeni Auris CVT'ler de baya iyi seçim olacaktır çünkü CVT tüketimi baya düşürüyor. İleride ikinci ele düştüğünde de LPG uyumu ve düşük tüketim nedeniyle değeri yüksek kalacaktır.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '12
  • 24 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #15 : Ocak 31, 2013, 19:12:21 »
Abi Yaris CVT baya iyi seçim. Yeni Auris CVT'ler de baya iyi seçim olacaktır çünkü CVT tüketimi baya düşürüyor. İleride ikinci ele düştüğünde de LPG uyumu ve düşük tüketim nedeniyle değeri yüksek kalacaktır.

Alper sorun çıkartmasın başka birşey istemem açıkcası.. Sarfiyat konusunda da haklısın. Otomatik olup bu degerleri yakalamak cok iyi.
Yaris III Style CVT 1.33 VVT-i + Görüş paketi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #16 : Ocak 31, 2013, 19:13:21 »
Abi Yaris CVT baya iyi seçim. Yeni Auris CVT'ler de baya iyi seçim olacaktır çünkü CVT tüketimi baya düşürüyor. İleride ikinci ele düştüğünde de LPG uyumu ve düşük tüketim nedeniyle değeri yüksek kalacaktır.

LPG uyumu için söylediklerinize 1NR-FE kodlu motor için katılıyorum, bu motor yariste CVFC şansıman ile alınabiliyor, ama Auriste CVFC şanzıman için 1ZR-FAE (yada hibrit 1ZR-FXE) motor seçilmesi gerekli ve 1ZR-FAE'nin LPG ile ilgili uyumu şu an muamma, ben ileride 1AZ-FE'ler (yada 1AZ-FSE) gibi uyumlu kitlerin oluşacağına ancak dört dörtlük çalışan kitlerin aracın o zaman ki ederinin yüzde yirmisi kadar tutabileceğinin göz önünde bulundurulmasını tavsiye ederim.

Not: 1AZ-FE ve 1AZ-FSE için uyumlu çalışabildiği kanıtlanmış kitlerin 4-5 bin lira civarında olduğunu belirtmek isterim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 5 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #17 : Şubat 01, 2013, 09:40:54 »
gercekten dıştan harika görünüyor ama icine girince hayal kırıklığı.. ön göğüs yüksek ve tuşlar kullanışşsız geldi bana eski aurisin içi güzeldi bende
2004 COROLLA SOL
SEDAN BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #18 : Şubat 01, 2013, 20:05:01 »
İçi Mercedes A-B serilerini andırıyor. Ben başarılı buldum. Alacak olanlara hayırlı uğurlu olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #19 : Şubat 01, 2013, 20:27:06 »
Toyotadan meseja geldi bugün telefonuma.

Yeni Auris Toyota Plazalarda! Yepyeni tasarimi,yenilikçi teknolojisi ve üstünsürüş keyfi ile 2013 model Auris'le yepyeni bir hayat sizi bekliyor! dediler :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)